motor 1.4 T GDi

Startování, spojka, převodovka, provozní kapaliny.

Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři

Odpovědět
Pampa
**
Příspěvky: 238
Registrován: 22 led 2018, 14:42

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od Pampa »

Manualy som neskusal, to uz nechcem vidiet, skusal som DCTcka a tam to bolo jasne vidiet, tie prevodovky TGDI su sialene tazke a pokial nepodradis, nedostanes nic, ked podradis, ide to pekne (a to ten automat robil a preto som to nekupil, nemam rad ked stupim na plyn a prevodovka namiesto potiahnutia zacne radit, ale kupil som dizla lebo ten to podradovanie robit nemusi). Sam za seba hovori fakt ze prevody u 1,4TGDI a CRDI s rovnakym vykonom maju priblizne rovnake prevody, cize radit rovnaky prevod pri rovnakej rychlosti su uplne neporovnatelne veci. To ako by som tvrdil ze 1.4TGDI v porovnani s 1.6CRDI netaha. No ano netaha, ked tam zaradim za 6 u jedneho aj druheho, 1.4 sa nechyta, ale dobre vieme ze pri pouziti optimalnych prevodov sa situacia obrati.

Presne to iste sa deje u TGDI a GDI. Jednoducho tie tubo benziny maju vysoky krutak a dostali na to tazke prevody (lebo zelena EU), ale nikto nehovori ze musis jazdit pri 1500-2000 otackach a uz vobec nie porovnavat v takych rezimoch. To je ako by si povedal ze F1 netahaaaa ... skusal som, siel som 40 uvalil tam za 7 a to vobec neslo ....
I30, Scenic II, Megan II, Scenic I, Megan I, Leganza, Espero, Nexia, Tempra kombi, Escort kombi, Favorit kombi, Favorit, S 120, S 105, MB 1000
Reklama
 

Uživatelský avatar
Skuhro
*
Příspěvky: 49
Registrován: 03 bře 2017, 11:26
Bydliště: Praha

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od Skuhro »

idam.i píše:Pampa ,kašli na grafy,skús si na tých autách zajazdiť a možná prehodnotíš. :wink:
1,0T vs.1,6 hladká je lepšia atmo. Samozrejme ,že 1,4T je už iná pesnička.
1.0T a 1.6 bez turba nemozes porovnavat ... 1.0T je predsa v sucasnosti najslabsi motor , tak porovnaj najslabsi motor v case kupy :hyu:
2017-teraz Hyundai i30 kombi 1.4 T-GDi Style 7DCT Ultimate (103kw)
(Nájazd - 22000 km / Spotreba - 6,8l/100km)
---------------------------------------------------
2016-2017 Opel Insignia ST 2.0CDTi Cosmo 6AT 4x4 (118kw)
2011-2015 Opel Corsa 1.2 (32 kw)
Uživatelský avatar
idam.i
*******
Příspěvky: 9114
Registrován: 24 dub 2012, 23:25
Bydliště: Bratislava

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od idam.i »

Ja som myslel,že najslabšia je hladká 1,4. :-k
http://www.hyundai.sk/auta-bez-cakania/ ... t=1&d=6186
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Uživatelský avatar
petzl62
*******
Příspěvky: 5130
Registrován: 03 pro 2011, 17:09
Bydliště: Opava

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od petzl62 »

skusal som, siel som 40 uvalil tam za 7 a to vobec neslo ....

A to vedle tebe seděl prodejce? Pak jej teda na dálku zdravím a obdivuju. Vedle mě by jsi to zkusil asi jen jednou... :shock: a jak by jsi se dostal nazpět,bych v tu chvíli vůbec neřešil :!: ](*,) ](*,) ](*,)
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Pampa
**
Příspěvky: 238
Registrován: 22 led 2018, 14:42

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od Pampa »

petzl62 píše:skusal som, siel som 40 uvalil tam za 7 a to vobec neslo ....

A to vedle tebe seděl prodejce? Pak jej teda na dálku zdravím a obdivuju. Vedle mě by jsi to zkusil asi jen jednou... :shock: a jak by jsi se dostal nazpět,bych v tu chvíli vůbec neřešil :!: ](*,) ](*,) ](*,)
som rad ze to vidis takto ... keby si precital celu vetu, vsimol by si si aj to AKO KEBY:

"To je ako by si povedal ze F1 netahaaaa ... skusal som, siel som 40 uvalil tam za 7 a to vobec neslo ...."

sarkazmus, chapes? : - )))))
I30, Scenic II, Megan II, Scenic I, Megan I, Leganza, Espero, Nexia, Tempra kombi, Escort kombi, Favorit kombi, Favorit, S 120, S 105, MB 1000
Uživatelský avatar
petzl62
*******
Příspěvky: 5130
Registrován: 03 pro 2011, 17:09
Bydliště: Opava

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od petzl62 »

Tak to jo...nějak jsem nepobral tu souvislost.V tom případě promiň,moje chyba :roll: :wink:
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Uživatelský avatar
Tudy
****
Příspěvky: 1257
Registrován: 13 dub 2009, 10:10

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od Tudy »

Ještě malý dodatek k problému karbonizace přímovstřikových motorů

https://automix.cars.cz/zivot-ridice/vi ... 80226.html
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
Uživatelský avatar
Stephano35
**
Příspěvky: 148
Registrován: 03 dub 2018, 13:13

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od Stephano35 »

Hyundai i30 Fastback 1,4 T-GDI manual, po 500km najeto spotreba je 5,9l /100km
Přílohy
auto zatím není zajeto ale je to stejný motor.
auto zatím není zajeto ale je to stejný motor.
2.jpg (51.92 KiB) Zobrazeno 2514 x
Hyundai i30 Fastback 1,4 T-GDI, barva: Micron Grey, výbava: BoC (Trikolor komfort) (2018-)
Hyundai Coupe 2003 (2009-2017)
martin24
Příspěvky: 1
Registrován: 07 dub 2018, 19:30

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od martin24 »

Ahojte mám menší problém, začal som si všímať že ked sadnem do auta keď dlhšie stojí napr. ráno, tak mi cuká na jednotke a na dvojke vždy ale len pri rozjazde prvé preradenie potom už ďalej vôbec. Na aute mám spravených 500km.
Pampa
**
Příspěvky: 238
Registrován: 22 led 2018, 14:42

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od Pampa »

Stephano35 píše:Hyundai i30 Fastback 1,4 T-GDI manual, po 500km najeto spotreba je 5,9l /100km
To je divne pri spotrebe 6/100 a pol nadrzi mat dojazd 277 nie?
I30, Scenic II, Megan II, Scenic I, Megan I, Leganza, Espero, Nexia, Tempra kombi, Escort kombi, Favorit kombi, Favorit, S 120, S 105, MB 1000
Uživatelský avatar
Stephano35
**
Příspěvky: 148
Registrován: 03 dub 2018, 13:13

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od Stephano35 »

jo první (plná) nádrž co sem koupil, auto co vim tak ma 50l. ale je to divny no, ono u predchozího hyundaie ta druhá pulka nadrze sla vetsinou o dost rychlejc dolu :-)
Hyundai i30 Fastback 1,4 T-GDI, barva: Micron Grey, výbava: BoC (Trikolor komfort) (2018-)
Hyundai Coupe 2003 (2009-2017)
Uživatelský avatar
Mirus30
*****
Příspěvky: 1801
Registrován: 04 úno 2013, 19:53
Bydliště: Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od Mirus30 »

Presne tak, pak to zacne mizet rychleji.... me kolikrat zmizi prvni dilek z dvanacti az po 120km, coz je kravina aby byl dojezd 1400km, ac mam 70l nadrz....
i30N Performance Sport, DCT 2023
Kia Proceed GT 2021
Škoda Scala MC 1.5TSI 2020
Kia Proceed GT 2019
i40 kombi 2,0GDI 2018
i30 kombi FL 2017
i30 kombi FL 2015
i30 1,6GDI 2012
Accent 1,3 2006
Uživatelský avatar
Tudy
****
Příspěvky: 1257
Registrován: 13 dub 2009, 10:10

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od Tudy »

PP kecá, až Ti ukáže dojezd nula, bude v nádrži ještě cca 5-6 l benzínu, opakovaně ověřeno.
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
Uživatelský avatar
Stephano35
**
Příspěvky: 148
Registrován: 03 dub 2018, 13:13

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od Stephano35 »

Tudy píše:PP kecá, až Ti ukáže dojezd nula, bude v nádrži ještě cca 5-6 l benzínu, opakovaně ověřeno.
Prosimtě kolik ti ta 1,4 žere a jak s tim jezdíš? At mám nejaky porovnání. Kdybych měl spotřebu kolem těch 6 litrů tak bych byl rád ale taky bych na to rád občas šlápnul :D Zatim mam najeto asi 600 km což moc nevypovídá.
Hyundai i30 Fastback 1,4 T-GDI, barva: Micron Grey, výbava: BoC (Trikolor komfort) (2018-)
Hyundai Coupe 2003 (2009-2017)
Uživatelský avatar
Tudy
****
Příspěvky: 1257
Registrován: 13 dub 2009, 10:10

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od Tudy »

V zimě byl reál kolem 6,3 l/100 km a teď to kleslo na cca 5,8 l/100 km. Jezdím dle předpisů, spíše delší meziměstské a rovinaté trasy.
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
Odpovědět

Zpět na „i30 2016- Motor a převodovka“