Tudyho Třetí iTřicítka
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: Tudyho Třetí iTřicítka
Ja kdyz dam bryle do schranky tak moc drncaji, takze jsem je dal radsi do loketni prehradky.
I30 kombi, 1.4TGDI, Style, 7 - DCT, RLED, Safety pack plus, 103 kW.
Citroen Xsara 1.4 i, 55 kW.
Citroen Xsara 1.4 i, 55 kW.
- Reklama
Re: Tudyho Třetí iTřicítka
Leon a i30 na rozloučenou
- Přílohy
-
- Leon2.jpg (73.01 KiB) Zobrazeno 3414 x
-
- i30.jpg (71.47 KiB) Zobrazeno 3414 x
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
Re: Tudyho Třetí iTřicítka
pro i30 si prijela odtahovka
VW Passat Variant B8 2020 110kW TDI EVO
Hyundai i30 kombi 1.6 GDI Czech Edition Festival (08/2016 - 4/2023) :(
Ford Mondeo 2004 2.0 TDCI Ghia 5dv (UK)
Fiat Stilo 1.6 16V 5dv / 1.9 JTD 3dv (UK) / MW 1.6 16V (ČR)
Fiat Punto 1.2 8V 3dv (UK)
Hyundai i30 kombi 1.6 GDI Czech Edition Festival (08/2016 - 4/2023) :(
Ford Mondeo 2004 2.0 TDCI Ghia 5dv (UK)
Fiat Stilo 1.6 16V 5dv / 1.9 JTD 3dv (UK) / MW 1.6 16V (ČR)
Fiat Punto 1.2 8V 3dv (UK)
Re: Tudyho Třetí iTřicítka
hned dvě...
Hyundai Tucson 4x4 - 1.6 TGDI MHEV, N-LINE Šéďa ve Stajlu... ;) - NA CESTĚ
Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Re: Tudyho Třetí iTřicítka
No to není náhoda, parkoviště je vyhrazené pro odtahovku, musel jsem kvůli tomu jinam
V Leonu ujeto cca 300 km, tak provedu krátké porovnání s i30:
1/ Vzhled: Leon se mi líbí víc, ale to je čistě individuální věc. Je to méně obvyklé auto než i30, za mě plusové body.
2/ výbava: neporovnatelné - i30 má lane assist a automatická dálková světla, tyto 2 věci mi v Leonu chybí. Jinak je výbava v Leonu jinde - excelentní vyhřívaná polokožená sportovní sedadla, automatická klima, 8" dotykový display nevyčnívající do prostoru, sklopná zrcátka, parkovací senzory vpředu/vzadu+zadní kamera, 18" kola, dešťový senzor atd. atd. - např Audio systém je v Leonovi výrazně lepší. Kufr je srovnatelný, zpracování materiálů (plasty+koberce v kufru, středový tunel) je v i30 a to uznávám zcela otevřeně - o kapánek lepší.
3/ světla: full LED zadní, přední a směrová světla jsou v Leonovi moc elegantní a mají jen jednu, i když dost zásadní chybu - bílé světlo pěkně prozáří noc za sucha, ale za DEŠTĚ/MOKRA je viditelnost nic moc. Jenže tak to je u všech bílých LED světel...
4/ motor: v Leonovi lehce hlučnejší a do 3 tis. ot./min stejně pružný (subjektivně) jako v i30. Teprve po překročení této hranice by měl mít Leon výrazně navrch, páč krouťák drží na 250 Nm až do 5 tis. ot/min, kde vrcholí i výkon - 132 kW. Tuhle teorie si ověřím až po zajetí motoru, po ujetí 2 000 km. Spotřeba cca o 1 l/100 km vyšší, ale to ještě o kousek spadne, takže na 1.8 l motor myslím dobré.
5/ podvozek a řízení: sportovní podvozek u Leona verze FR je znatelně tvrdší a tužší, než v i30, která projede s grácií i české tankodromy. Ovšem to, jak Leon na silnici drží stopu, hravě a bez náklonů mění směr a projíždí zatáčky tu tvrdost bohatě vyvažuje a jsem prostě nadšen - přesně to je důvod, proč jsem Leona chtěl - radost z jízdy a řízení.
Na závěr musím konstatovat: i30 III je velmi povedené a praktické rodinné auto, tohle mu nemohu upřít, Leon je srovnatelně kvalitní, ovšem zábava s ním je o třídu jinde. Mít na to prachy, asi bych si připlatil za i30 N, ale to už je na mě příliš ultimativní a drahé.
V Leonu ujeto cca 300 km, tak provedu krátké porovnání s i30:
1/ Vzhled: Leon se mi líbí víc, ale to je čistě individuální věc. Je to méně obvyklé auto než i30, za mě plusové body.
2/ výbava: neporovnatelné - i30 má lane assist a automatická dálková světla, tyto 2 věci mi v Leonu chybí. Jinak je výbava v Leonu jinde - excelentní vyhřívaná polokožená sportovní sedadla, automatická klima, 8" dotykový display nevyčnívající do prostoru, sklopná zrcátka, parkovací senzory vpředu/vzadu+zadní kamera, 18" kola, dešťový senzor atd. atd. - např Audio systém je v Leonovi výrazně lepší. Kufr je srovnatelný, zpracování materiálů (plasty+koberce v kufru, středový tunel) je v i30 a to uznávám zcela otevřeně - o kapánek lepší.
3/ světla: full LED zadní, přední a směrová světla jsou v Leonovi moc elegantní a mají jen jednu, i když dost zásadní chybu - bílé světlo pěkně prozáří noc za sucha, ale za DEŠTĚ/MOKRA je viditelnost nic moc. Jenže tak to je u všech bílých LED světel...
4/ motor: v Leonovi lehce hlučnejší a do 3 tis. ot./min stejně pružný (subjektivně) jako v i30. Teprve po překročení této hranice by měl mít Leon výrazně navrch, páč krouťák drží na 250 Nm až do 5 tis. ot/min, kde vrcholí i výkon - 132 kW. Tuhle teorie si ověřím až po zajetí motoru, po ujetí 2 000 km. Spotřeba cca o 1 l/100 km vyšší, ale to ještě o kousek spadne, takže na 1.8 l motor myslím dobré.
5/ podvozek a řízení: sportovní podvozek u Leona verze FR je znatelně tvrdší a tužší, než v i30, která projede s grácií i české tankodromy. Ovšem to, jak Leon na silnici drží stopu, hravě a bez náklonů mění směr a projíždí zatáčky tu tvrdost bohatě vyvažuje a jsem prostě nadšen - přesně to je důvod, proč jsem Leona chtěl - radost z jízdy a řízení.
Na závěr musím konstatovat: i30 III je velmi povedené a praktické rodinné auto, tohle mu nemohu upřít, Leon je srovnatelně kvalitní, ovšem zábava s ním je o třídu jinde. Mít na to prachy, asi bych si připlatil za i30 N, ale to už je na mě příliš ultimativní a drahé.
Naposledy upravil(a) Tudy dne 16 dub 2018, 18:49, celkem upraveno 2 x.
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
Re: Tudyho Třetí iTřicítka
Pekne porovnanie dakujem ti, tiez som rozmyslal nad tymito dvoma autami akurat som porovnaval a aj kupil i30 v najvyssej vybave kde tebou popisane veci z leona su aj v i30 a cenovo stala i30 v mojej konfiguracii teda najvyssia vybava plus: aeb+, automat, zadne led, metaliza v konecnej cene 21500 eur po zlave (26000 pred zlavou), kdezto leon fr 1,8 tsi s automatom fullled, podobnou vybavou audia s navigackou, zadnou parkovacou kamerou a vsetko co ma i30 za 26000. Takze volba bola jasna aj ked som chcel 1,8 namiesto 1,4.
Volba teda podla mna rozumna, ak by si to porovnal takto co si vyberies?
Volba teda podla mna rozumna, ak by si to porovnal takto co si vyberies?
I30 kombi, 1.4TGDI, Style, 7 - DCT, RLED, Safety pack plus, 103 kW.
Citroen Xsara 1.4 i, 55 kW.
Citroen Xsara 1.4 i, 55 kW.
Re: Tudyho Třetí iTřicítka
Tak šel bych samozřejmě do i30, což je volba rozumu. Ovšem pokud chceš i trochu více zábavy za volantem a výkonu, pak volím Leona.
Btw: Toho svého jsem koupil za slušných 21 000 euro. Co bys vybral ?
Btw: Toho svého jsem koupil za slušných 21 000 euro. Co bys vybral ?
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
Re: Tudyho Třetí iTřicítka
LEONA urcite.Tudy píše:Tak šel bych samozřejmě do i30, což je volba rozumu. Ovšem pokud chceš i trochu více zábavy za volantem a výkonu, pak volím Leona.
Btw: Toho svého jsem koupil za slušných 21 000 euro. Co bys vybral ?
I30 kombi, 1.4TGDI, Style, 7 - DCT, RLED, Safety pack plus, 103 kW.
Citroen Xsara 1.4 i, 55 kW.
Citroen Xsara 1.4 i, 55 kW.
Re: Tudyho Třetí iTřicítka
Dnes jsem zkusil jednu okresku s horším povrchem, kde i30 pěkně žehlila - Leon tu dost skákal. Udělal jsem dobře, že jsem nešel do něčeho ultimativnějšího, Leon už je na hraně. Ale na dobrých silnicích, kde se převážně pohybuju, v pohodě, i dlažební kostky OK. Zatáčky to je jiná liga proti běžné i30. Dnes jsem se poprvé podíval k 3,5 tis otč a . Už se těším na 4-6 tisíc, po záběhu.
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
Re: Tudyho Třetí iTřicítka
V Leonu najeto 1 600 km a rozhodně nelituji. Zopakuji, i30 je pohodlnější auto, ale s Leonem je mnohem větší zábava. Podíval jsem se už i k červenému poli, nad 4 tis. ot./min je rozdíl ve výkonu opravdu znatelný. Ještě mě překvapil kufr, i když má jen 380 l a má vyšší nakládací hranu, tvarem je ideální a cestovní tašky/kufry se mi tam lépe skládají než do i30. Spotřeba klesá, průměr je už těsně pod 7 l/100 km.
Naposledy upravil(a) Tudy dne 04 čer 2018, 20:37, celkem upraveno 1 x.
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20286
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Tudyho Třetí iTřicítka
Tož ať jsi spokojen.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Tudyho Třetí iTřicítka
Po ujetí 5 tis. km musím jen potvrdit, co jsem psal výše. Běžná i30 je velmi pohodlné a pokud se člověk snaží, tak i úsporné auto, ale Leona jsem si zamiloval pro jeho dravost a jízdní vlastnosti, i vzhledově u mě boduje. Výkon je vykoupen vyšší spotřebou. Nejníže jsem se dostal při běžné cestě do práce (trasa 115 km) na 5,8 l/100 km při dodržování rychlostních předpisů. I tak to ale na 1.8 l turbo motor myslím ujde. Ještě jedna drobnost. PP je co se spotřeby týká velmi přesný a kecá max o 0,1 l (u průměru l/100 km/nádrž).
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG