klepaní při brždění

Tlumiče, nápravý, brzdy.

Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři

mikodim
****
Příspěvky: 1357
Registrován: 02 lis 2013, 11:37

Re: klepaní při brždění

Příspěvek od mikodim »

derovane kotuce mozes dat.. S tým zatlacenim valceka nieje problem aj ked je ABS, piestiky v ABSku prepustaju aj spetne kvapalinu..Cez diagnostiku sa odvzdusnuje ABS ,kedy sa postupne otvaraju vetili a kazdy okruh sa odvzdusni..
Accent 1.5CRDi,81kW ,2007
Fabia sedan 1.4
Megane classic 1.9dTi
Ibiza 1.9TDi,Xsara break 1.9HDi
Punto 1.1,Passat 1.8,Uno 1.3D
Prisma 1.6B,1.9D,Skoda 125GLS,Olcit
Reklama
 

mikodim
****
Příspěvky: 1357
Registrován: 02 lis 2013, 11:37

Re: klepaní při brždění

Příspěvek od mikodim »

Este by som dal vymenit gumicku ktorá je priamo na piestiku , nielen prachovku , lebo ta vie narobit velku sarapatu ked je nejak poskodena .. A obcas sa stáva , ze su chybne aj hadicky, ak je v nich nejaky napr bordel alebo boli nejak prelomene tak po stlaceni brzdy nevracaju dobre spet kvapalinu a brzda stale brzdi.. da sa to odskusat jednoduchým fuknutim do vymontovanej hadicky..
Accent 1.5CRDi,81kW ,2007
Fabia sedan 1.4
Megane classic 1.9dTi
Ibiza 1.9TDi,Xsara break 1.9HDi
Punto 1.1,Passat 1.8,Uno 1.3D
Prisma 1.6B,1.9D,Skoda 125GLS,Olcit
copper5252
***
Příspěvky: 911
Registrován: 30 kvě 2015, 16:45

Re: klepaní při brždění

Příspěvek od copper5252 »

ok diky za info ,, hadičky nevypadájí že by byla přelomené nebo tak , ale pokud je vnich brdel tak ten nevidím že jo :) a vymontovávát se mi je nechce
snad nebude z těmá děrovanýma kotoučema problem pak na technické ](*,)
I20 Active T-GDI 88kw 2016
--------------------------------------------------------------
Nepřeji si aby na moje příspěvky reagoval Mirus30 !!!
a Axel.Foley ! Vendelín ! only_one ! a slabostka!!!!
Uživatelský avatar
Richard555
******
Příspěvky: 2737
Registrován: 03 bře 2010, 18:08
Bydliště: Praha

Re: klepaní při brždění

Příspěvek od Richard555 »

Psal jsem tu někde toto důležité info:
Pokud zatlačujete pístky zpět (výměna destiček, ať s pomocí přípravku, nebo jen tlakem)) musíte přebytečnou brzdovou kapalinu vypustit přes odvzdušňovák !!! Nikdy to necpat zpět bez povoleného podvzdušňováku!! Všechen bordel z trubek a pístku nacpeš do ventilků ABS jednotky a může ti odejít do ABS-ového nebe !!! :!:
Mazda CX3 2.0 6°man.,IX55 V6 CRDI 4x4,Santa Fe CRDI VGT 4X4 2005,YAMAHA 125 Majesty 2005,bejvávalo:Daewoo Nubira kombi 2.0 CDX LPG,Škoda Felicia Kombi 1,3MPI,Pontiac Le Mans,Mistubishi Space Wagon,Škoda Favorit,Moskvič 2140,Moskvič 403,skůtr ČZ175
copper5252
***
Příspěvky: 911
Registrován: 30 kvě 2015, 16:45

Re: klepaní při brždění

Příspěvek od copper5252 »

tak na i30II mám komplet vymněněné brzdy jak desky tak kotouče a hele problem je pryč :) když jsem skusil staré kotouče nahřát autogenem tak po nahřátí a položení na rovnou plochu byly křívé :( nahřál jsem je cca na 450 až 500 c podle bezkontaktního teplomněru
I20 Active T-GDI 88kw 2016
--------------------------------------------------------------
Nepřeji si aby na moje příspěvky reagoval Mirus30 !!!
a Axel.Foley ! Vendelín ! only_one ! a slabostka!!!!
Uživatelský avatar
sagen
**
Příspěvky: 253
Registrován: 06 úno 2014, 14:34

Re: klepaní při brždění

Příspěvek od sagen »

Bezkontaktny je asi infracerveny. Pri nom zavisi teplota aj od povrchu, v pracimmame IR teplomery, u ktorych sa nastavuje nejaka emisivita podla druhu povrchu, napriklad leskly ( bruseny loziska ), nater, neupraveny povrch, beton, a vselico ine. Ked nenastavime povrch, tak pri nastavenom neupravenom ocelovom meriame nerezovu rychlovarnu kanvicu s vodou 100 st, tak ukazuje skoro 50 st. Chlapi sa na nocnej s tym hrali a celu noc merali teploty 400 az 500 stupnov, real bol okolo 250.
Moj hobby teplomerukazuje pri kureni nerezovy komin za kotlom asi 46 stupnov a v tej istej chvili Pt100 v rovnakom mieste 120 stupnov. Pohladova cast nerezkomina je leskla a neizolovana. Asi tolko k meraniu. Odbornym meranim sa neda skoro nic pokazit.
Kia Sorento UM 2,2 Crdi 6AT od 7/2016
Hyundai SantaFe 2,2 CRDI 114 kW M5 2006
Ford Focus 1,6 M5 2008 do 5/2016
copper5252
***
Příspěvky: 911
Registrován: 30 kvě 2015, 16:45

Re: klepaní při brždění

Příspěvek od copper5252 »

ahoj zase tak divoké to není z tím mněřením teploty a ruznými povrchy :) většinou to lita +- 25 c zaleží jaký teplomněr máš a jaky kus trefíš , já mám dva teplomněry jeden "nový" druhý starý ale optický ten se používal na mněření železa v peci mněří od 400 do 1900 c prostě poctivá prace optika sklo atd :))
ten nový je za hadexu type
http://www.hadex.cz/r196a-teplomer-infr ... --40~800c/
ano je plastový křáp ale rozdil mezi oběma teplomněry byl 30c

a nikde jsem nepsal že mněžení bylo přesné :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
I20 Active T-GDI 88kw 2016
--------------------------------------------------------------
Nepřeji si aby na moje příspěvky reagoval Mirus30 !!!
a Axel.Foley ! Vendelín ! only_one ! a slabostka!!!!
Odpovědět

Zpět na „i30 2012- Podvozek a řízení“