No nejásej předčasně, za pár let zakážou vjezd do měst všem autům bez filtrů Němci a pak ostatní. Nebo bude svolávačka aut v garanci a budou to montovat dodatečně (nepravděpodobné).mr_dan píše:to je fakt peklo filtr pevnych castic i v benzinu.. jsem hrozne rad ze jsem to stihl koupit jeste pred touhle debilni smernici... jakoby tech kurvitek v aute uz nebylo dost takhle
hyundai i30 - 3. generacia
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
- Reklama
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Pikantní na tom je, že přímý vstřik se u benzínu zavedl z důvodu snížení obsahu emisí CO2 ( úspora paliva je minimální), mno ale kam se nám ten uhlík poděl ?! Část se nám pěkně usazuje na ventilech apod. v podobě karbonu a část vyletí z výfuku ne ve formě CO2 (neškodného plynu!), ale ve formě rakovinotvorných sazí! Chybí blicí smajlík...
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11629
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Právě proto jsem velice zvědavý jakou úpravou projde motor 1,4 CVVT MPi .
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20291
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Zruší ho?
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Zrušení tohoto motoru bych přirovnal k odstranění nepohodlného svědka a budou to svádět na nezájem kupujících o nevýkonný atmo motor
Edit: mimochodem je to už pár měsíců jediný motor, co je v nabídce ofi ceníku, proč asi (viz výše)
Edit: mimochodem je to už pár měsíců jediný motor, co je v nabídce ofi ceníku, proč asi (viz výše)
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20291
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Nebyl by to první ani poslední motor, který kvůli ekoterorizmu z Bruselu s názvem EURO6c končí. V Evropě. Bohužel
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Z pohladu dlhodobej prevadzky je lepsie brať benzín T-GDI zo skladu bez GPF. O jeden element menej, ktorÿ sa tým pádom neupchá, nepokazí a neoopotrebi
Pri naftaku by som to ale takto ciernobielo nevidel, ta mocovina moze byt v dlhodobej prevadzke prinosom. Umozni daleko rozumnejsie prevadzkovanie EGR a DPF, ktorych rezim sa uz nemusi prisposobovat vypalovaniu katalyzatoru LNT. Nehovoriac o nizsej spotrebe, take diesele od PSA su s ADblue vzdy o poznanie uapornejsie. O NOx sa uz bude starat viac menej autonomny system. Bez debaty to urobi zlozity motor zlozitejsim, ale zase v buducnosti sa na starych autach to adblue a cely system bude urcite sw vypinat-servis tomu nik platit nebude. Kym sa Emisne Kontroly stihnu prisposobit pretecie vela vody - vid vyburavanie DPF. Trvalo to hodne dlho kym to zacali riesit.
Zastavenie objednavok ma svoju logiku. Vzhladom na dodaciu dobu 2-3mesiace maju vyrobu obsadenu do letnej odstavky. Pred letom sa ukaze novy cennik a hura objednavat.
Pri naftaku by som to ale takto ciernobielo nevidel, ta mocovina moze byt v dlhodobej prevadzke prinosom. Umozni daleko rozumnejsie prevadzkovanie EGR a DPF, ktorych rezim sa uz nemusi prisposobovat vypalovaniu katalyzatoru LNT. Nehovoriac o nizsej spotrebe, take diesele od PSA su s ADblue vzdy o poznanie uapornejsie. O NOx sa uz bude starat viac menej autonomny system. Bez debaty to urobi zlozity motor zlozitejsim, ale zase v buducnosti sa na starych autach to adblue a cely system bude urcite sw vypinat-servis tomu nik platit nebude. Kym sa Emisne Kontroly stihnu prisposobit pretecie vela vody - vid vyburavanie DPF. Trvalo to hodne dlho kym to zacali riesit.
Zastavenie objednavok ma svoju logiku. Vzhladom na dodaciu dobu 2-3mesiace maju vyrobu obsadenu do letnej odstavky. Pred letom sa ukaze novy cennik a hura objednavat.
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Zrušen stoprocentně nebude, počítá se s ním v příštím Ceedu.Axel.Foley píše:
Zruší ho?
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Ještě malý doplněk: při regeneraci DPF se saze "spálí" a mění se na plynné skupenství, opět CO2, který vychází z výfuku. Takže to celé z pohledu emisí nedává smysl. Na začátku máme palivo, jehož spálením získáme energie a odpad (uhlík v sazích nebo v CO2) .Tudy píše:Pikantní na tom je, že přímý vstřik se u benzínu zavedl z důvodu snížení obsahu emisí CO2 ( úspora paliva je minimální), mno ale kam se nám ten uhlík poděl ?! Část se nám pěkně usazuje na ventilech apod. v podobě karbonu a část vyletí z výfuku ne ve formě CO2 (neškodného plynu!), ale ve formě rakovinotvorných sazí! Chybí blicí smajlík...
Za současné metodiky měření máme papírově krásná čísla o nižších emisích CO2, které ovšem během regenerace DPF skokově rostou.
Není tedy v konečném důsledku lepší přiměřeně velký turbobenzín se vstřikováním MPI, bez filtru a přímého vstřiku ?
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Teoreticky áno, ale priamy vstrek a turbo je jednoduchá cesta ako v čiastočnom zaťažení dosiahnúť malú spotrebu aj u benzínu.
Je celkom možné, že honda s atmotmo 1,8 a nepriamým vstrekom je úspornejšia než 1,6 GDI priamy vstrek u HYU/KIA. Lenže na papieri v doterajšom meracom cykle to bude naopak. Ako vieme, tak papier a real sú dve dosť odlišné veci. U benzínu 30 a u nafty až 50% rozdiel v spotrebe.
Čo sa týka DPF a GPF, tak je to iba vypustenie problému za mesto ak sa ti teda nespustí regenerácia filtru priamov meste na krizovatke ako býva bežne zvykom...
Je celkom možné, že honda s atmotmo 1,8 a nepriamým vstrekom je úspornejšia než 1,6 GDI priamy vstrek u HYU/KIA. Lenže na papieri v doterajšom meracom cykle to bude naopak. Ako vieme, tak papier a real sú dve dosť odlišné veci. U benzínu 30 a u nafty až 50% rozdiel v spotrebe.
Čo sa týka DPF a GPF, tak je to iba vypustenie problému za mesto ak sa ti teda nespustí regenerácia filtru priamov meste na krizovatke ako býva bežne zvykom...
Santa Fe 2,2 CRDi 143kW TM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Máš o tomto probléme trochu zkreslenú predstavu. DPF/GPF sú v autách na zachytávanie sadzí(mikro častíc) ktoré podľa vedeckých štúdii spôsobujú rakovinu. Zo znižovaním CO2 prípadne NOx to nemá absolútne nič spoločné (teda trochu má, keby sme sa bezhlavo nehnali za znižovaním CO2 nebol by problém ani so sadzami a ani s NOx).Tudy píše: Ještě malý doplněk: při regeneraci DPF se saze "spálí" a mění se na plynné skupenství, opět CO2, který vychází z výfuku. Takže to celé z pohledu emisí nedává smysl. Na začátku máme palivo, jehož spálením získáme energie a odpad (uhlík v sazích nebo v CO2) .
Za současné metodiky měření máme papírově krásná čísla o nižších emisích CO2, které ovšem během regenerace DPF skokově rostou.
Není tedy v konečném důsledku lepší přiměřeně velký turbobenzín se vstřikováním MPI, bez filtru a přímého vstřiku ?
Pri regenerácií/vypalovaní DPF/GPF nevzniká len plynná zložka CO2 ale aj popol ktorý sa vo filtri usadzuje. Maximálne množstvo popola definuje životnosť DPF/GPF.
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Uf tak dufam ze aj moje bude, Objednane v marci, dodane by malo byt v juniGluck píše:Jasný. Sám jsi psal, že je teď výroba pozastavena protože se motor "vylepšuje". Já mam auto rok 2018 měsíc březen a taky ho mám bez filtru pevných částit
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Zdravím,
chci se zeptat na funkci Automatické sklopení zrcátek dolů při coufání. Jak zjistím, že tu funkci vůbec mám? V manuálu je poznámka, pokud je přítomna.
chci se zeptat na funkci Automatické sklopení zrcátek dolů při coufání. Jak zjistím, že tu funkci vůbec mám? V manuálu je poznámka, pokud je přítomna.
I30 17 WG 1,4T-GDI MT STYLE
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Aby sa zrkadlo sklopilo bud lave alebo prave (obe naraz nejdu) tak sa musi na tom koliskovom prepinaci na dverach prepnut bud celkom nalavo alebo napravo. Stredna poloha je automat a v tej polohe sa zrkadla nesklopia.Juři píše:Zdravím,
chci se zeptat na funkci Automatické sklopení zrcátek dolů při coufání. Jak zjistím, že tu funkci vůbec mám? V manuálu je poznámka, pokud je přítomna.
Hyundai i30, 1,4 T-GDI STYLE + 7DCT+Safety pack+Style Pack - 5/2017 - ???
Hyundai 130, 1,4i CVVT 2/2012 - 2017 predané
Škoda Fabia sedan 1,4 atmo 2002 - 2012 predané
Škoda 120L 1982 - 2002 predané
Hyundai 130, 1,4i CVVT 2/2012 - 2017 predané
Škoda Fabia sedan 1,4 atmo 2002 - 2012 predané
Škoda 120L 1982 - 2002 predané
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Takže podle VIN a dotazu na zákaznické lince to nemám . Je to součástí paketu ULTIMATE spojeno s pamětí sedadel.sytamj píše:Aby sa zrkadlo sklopilo bud lave alebo prave (obe naraz nejdu) tak sa musi na tom koliskovom prepinaci na dverach prepnut bud celkom nalavo alebo napravo. Stredna poloha je automat a v tej polohe sa zrkadla nesklopia.Juři píše:Zdravím,
chci se zeptat na funkci Automatické sklopení zrcátek dolů při coufání. Jak zjistím, že tu funkci vůbec mám? V manuálu je poznámka, pokud je přítomna.
I30 17 WG 1,4T-GDI MT STYLE