Hyundai i30 N
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: Hyundai i30 N
A proč to nedáš sem?
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
- Reklama
Re: Hyundai i30 N
Nene, messenger nemám. Klidně to nahraj sem, nebo pošli aspoň SZ Díky.
Hyundai i30 N Performance
Kia Pro Cee'd GT 2015 Prodáno
Hyundai i30 1.6 GDI Style 2012 Sold
Fiat Stilo Abarth 2.4, 2002 Sold
Fiat Bravo HGT 2.0 20V,1996 Crash
Fiat Uno 1.4,1991 Sold
Kia Pro Cee'd GT 2015 Prodáno
Hyundai i30 1.6 GDI Style 2012 Sold
Fiat Stilo Abarth 2.4, 2002 Sold
Fiat Bravo HGT 2.0 20V,1996 Crash
Fiat Uno 1.4,1991 Sold
- Mirus30
- *****
- Příspěvky: 1801
- Registrován: 04 úno 2013, 19:53
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hyundai i30 N
Ptz ty obrazky nejsou z FB v buhvijaky kvalite a kdyz je sem dam jeste zmenseny kvuli omezenim pri vkladani obrazku tak tam nebude nic videt....
SZ nic neresi, ta taky neumi poslat obycejnej obrazek...
SZ nic neresi, ta taky neumi poslat obycejnej obrazek...
i30N Performance Sport, DCT 2023
Kia Proceed GT 2021
Škoda Scala MC 1.5TSI 2020
Kia Proceed GT 2019
i40 kombi 2,0GDI 2018
i30 kombi FL 2017
i30 kombi FL 2015
i30 1,6GDI 2012
Accent 1,3 2006
Kia Proceed GT 2021
Škoda Scala MC 1.5TSI 2020
Kia Proceed GT 2019
i40 kombi 2,0GDI 2018
i30 kombi FL 2017
i30 kombi FL 2015
i30 1,6GDI 2012
Accent 1,3 2006
Re: Hyundai i30 N
Ozval se mi Motorpower a zcela zdarma mi nabídl změření výkonu u něj ve "stodole", protože se mu výsledky moc nezdály (příliš vysoký výkon) a byl zvědavý na srovnání. Tento pán na mě působil velmi dobře, jako zapálený profesionál a i když prostředí nebylo na oko hyper "technické", měl jsem z této návštěvy lepší dojem než ze včerejška, kde to bylo sice také profesionální, ale jaksi chladné a s menším množstvím poskytnutých informací. Také grafy hovoří za vše, u Motorpower vypadá průběhu grafu uvěřitelněji (nástup a pokles krouťáku + výkonu), i když absolutní hodnoty výkonu jsou podobné. Maximální rychlost na brzdě dosáhla 240 km/h. . Celou dobu jsem seděl v autě na místě spolujezdce a sledoval měření. Naměřená maxima :
Motorpower: 149 kW (202 HP) a 275,5 Nm
Autotechnology: 144 kW (195 HP) a 274,5 Nm.
V každém případě to vypadá, že jsem motor zajel dobře (z výroby udáváno 180 HP a 250 Nm)
Motorpower: 149 kW (202 HP) a 275,5 Nm
Autotechnology: 144 kW (195 HP) a 274,5 Nm.
V každém případě to vypadá, že jsem motor zajel dobře (z výroby udáváno 180 HP a 250 Nm)
- Přílohy
-
- Trebotov.jpg (76.97 KiB) Zobrazeno 1758 x
-
- Praha.jpg (43.39 KiB) Zobrazeno 1758 x
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
- Mirus30
- *****
- Příspěvky: 1801
- Registrován: 04 úno 2013, 19:53
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hyundai i30 N
Tady alespon jeden graf.... ostatni sem nejdou vlozit ptz jsou na vysku a tenhle vkladac obrazku to proste neschroupe....
Taky mam grafy pred a po chipu, ale taky jsou na vysku
Taky mam grafy pred a po chipu, ale taky jsou na vysku
- Přílohy
-
- FB_IMG_1527022113089.jpg (53.97 KiB) Zobrazeno 1758 x
i30N Performance Sport, DCT 2023
Kia Proceed GT 2021
Škoda Scala MC 1.5TSI 2020
Kia Proceed GT 2019
i40 kombi 2,0GDI 2018
i30 kombi FL 2017
i30 kombi FL 2015
i30 1,6GDI 2012
Accent 1,3 2006
Kia Proceed GT 2021
Škoda Scala MC 1.5TSI 2020
Kia Proceed GT 2019
i40 kombi 2,0GDI 2018
i30 kombi FL 2017
i30 kombi FL 2015
i30 1,6GDI 2012
Accent 1,3 2006
Re: Hyundai i30 N
Tudy: No vidíš, já měl zase opačný pocit. Z venku si nejsi jist, jestli jsi vůbec dobře, aspoň kdyby udělal fasádu a nějaké normální vrata + reklamu. Zato uvnitř jsem si už jako ve stodole nepřipadal, tam mi to přišlo moderní. Samozřejmě se nedivím, že se ozval. Chtěl si udělat trošku reklamu tady, obzvlášť potom, co jsem napsal. Ale mě přijde naopak zase reálnější to měření z Prahy. U tvého motoru je uvedeno, že maximální výkon by měl být v širokém rozsahu 5100-6200 ot/min a to ten graf z prahy potvrzuje. Je tam krásně vidět po 5000 ot/min zásah regulace tlaku turba a křivka už dál nijak neroste, což se shoduje s tím, co uvádí VW u těchto motorů. Naopak u motorpoweru je vidět také zásah regulace otáček, ale potom dál motor ještě sílí, což by už neměl. Tak nevím, co je reálnější... Rozdíl ve výkonu na různých zkušebnách bude vždy. Záleží i na počasí, teplotě, vlhkosti, nadmořské výšce... To je celkem irelevantní, spíše je zajímavý rozdílný průběh od 5000 ot/min víš...
Každopádně 200 koní je paráda, to už s autem musí krásně cvičit. Docela by mě zajímal výkon u těch 1.4 T-GDI a hlavně ten průběh.
Já osobně preferuji spíše nějakou špičku, kdy motor s rostoucími otáčky pořád nabírá na síle, než tyhle "ploché" motory. Každé má své pro a proti. Třeba u tebe, či právě GTI je prostě vidět, jak ten motor od 5000, v případě GTI dokonce od 4700 už nic víc nenabídne. S rostoucími otáčky, tedy i rychlostí auta vzrůstá aerodynamický odpor, ale výkon na jeho překonání už stagnuje a člověk má tedy pocit, že auto se zvyšujícími otáčky naopak ubírá na intenzitě ve zrychlování. Pak ho vlastně ani nechceš dál točit, nebaví tě to prostě a máš pocit, že auto zpomaluje a v těch vyšších otáčkách nejede. Naopak díky tomu je ten motor v podstatě silnější, když těch 200 koní nemáš jen na okamžik, ale v podstatě je k dispozici pořád, pokud ho točíš. Vytočíš motor k 6500, přeřadíš a otáčky spadnou třeba k těm 5000 a ty máš stále 200 koní. Třeba u Ceedu GT to tak není samozřejmě. Po přeřazení při 5000 má třeba ten Ceed jen 180 koní, nebo i méně.... Proto není 200 koní jako 200 koní. Pro rodinné auto bych preferoval spíše ten plochý motor, kdy kvůli předjíždění se hodí vyšší výkon.
Naopak u hothatche, který je primárně zaměřen na zábavu to už tak vítaná vlastnost není. Tam by tě naopak mělo přeci bavit to točit, mít ten pocit, že z toho ždímáš všechno, ale to třeba u právě toho GTI prostě chybí, kdy od 4700-6200 výkon v podstatě stagnuje. Ano, místo těch 245 koní nabízí přes 260 koní, ale zábavu, či potěšení z točení motoru a jeho ždímání prostě není. Když se díváte na videa s Nkem na youtube, tak skoro v každém druhém vidíte, slyšíte,jak někdo ho vytočí až do omezovače, ale kdy jste to viděli u nějakého GTI? V tom je ten rozdíl, Nko vás baví točit, máte pocit, že tam jsou prostě ještě další nevyužité koně a tak si sem tam cvrnknete o omezovač v 6800. U GTI se to nestává, protože ten pocit z toho ždímání a využití i těch posledních koníku tam prostě není.
Mirus: Díky za graf Do těch 6000 ten výkon krásně roste a potvrzuje to moje pocity, kdy Nko musím prostě točit, když chci z něho dostat všecičko. Ale tady je vidět, že při 5000 to nemá snad ani 250 koní, kdežto GTI Performance má ještě před 5000 přes 260 koní. Nko je prostě nutné držet pod krkem, to vám svůj výkon nedá tak snadno, jako VW. Když Nko nebudu točit, tak na rovince by mi ujel snad i ten Golf
Zde je odkaz na měření výkonu u Octavie RS245. Má stejný motor, jako Golf GTI Performance. Je tam krásně vidět ta plochost těch VW motorů, o které pořád tady mluvím, Do těch 4700 roste výkon krásně lineárně, ale právě od těch 4700 už výkon v podstatě stagnuje. Trošku ještě poskočí, ale nic závratného se už neděje. V podstatě ten výkon je od 4700 až do omezovače plochý, jak nevyvinutá mažoretka
https://autobible.euro.cz/zmerili-vykon ... eposilila/
Každopádně 200 koní je paráda, to už s autem musí krásně cvičit. Docela by mě zajímal výkon u těch 1.4 T-GDI a hlavně ten průběh.
Já osobně preferuji spíše nějakou špičku, kdy motor s rostoucími otáčky pořád nabírá na síle, než tyhle "ploché" motory. Každé má své pro a proti. Třeba u tebe, či právě GTI je prostě vidět, jak ten motor od 5000, v případě GTI dokonce od 4700 už nic víc nenabídne. S rostoucími otáčky, tedy i rychlostí auta vzrůstá aerodynamický odpor, ale výkon na jeho překonání už stagnuje a člověk má tedy pocit, že auto se zvyšujícími otáčky naopak ubírá na intenzitě ve zrychlování. Pak ho vlastně ani nechceš dál točit, nebaví tě to prostě a máš pocit, že auto zpomaluje a v těch vyšších otáčkách nejede. Naopak díky tomu je ten motor v podstatě silnější, když těch 200 koní nemáš jen na okamžik, ale v podstatě je k dispozici pořád, pokud ho točíš. Vytočíš motor k 6500, přeřadíš a otáčky spadnou třeba k těm 5000 a ty máš stále 200 koní. Třeba u Ceedu GT to tak není samozřejmě. Po přeřazení při 5000 má třeba ten Ceed jen 180 koní, nebo i méně.... Proto není 200 koní jako 200 koní. Pro rodinné auto bych preferoval spíše ten plochý motor, kdy kvůli předjíždění se hodí vyšší výkon.
Naopak u hothatche, který je primárně zaměřen na zábavu to už tak vítaná vlastnost není. Tam by tě naopak mělo přeci bavit to točit, mít ten pocit, že z toho ždímáš všechno, ale to třeba u právě toho GTI prostě chybí, kdy od 4700-6200 výkon v podstatě stagnuje. Ano, místo těch 245 koní nabízí přes 260 koní, ale zábavu, či potěšení z točení motoru a jeho ždímání prostě není. Když se díváte na videa s Nkem na youtube, tak skoro v každém druhém vidíte, slyšíte,jak někdo ho vytočí až do omezovače, ale kdy jste to viděli u nějakého GTI? V tom je ten rozdíl, Nko vás baví točit, máte pocit, že tam jsou prostě ještě další nevyužité koně a tak si sem tam cvrnknete o omezovač v 6800. U GTI se to nestává, protože ten pocit z toho ždímání a využití i těch posledních koníku tam prostě není.
Mirus: Díky za graf Do těch 6000 ten výkon krásně roste a potvrzuje to moje pocity, kdy Nko musím prostě točit, když chci z něho dostat všecičko. Ale tady je vidět, že při 5000 to nemá snad ani 250 koní, kdežto GTI Performance má ještě před 5000 přes 260 koní. Nko je prostě nutné držet pod krkem, to vám svůj výkon nedá tak snadno, jako VW. Když Nko nebudu točit, tak na rovince by mi ujel snad i ten Golf
Zde je odkaz na měření výkonu u Octavie RS245. Má stejný motor, jako Golf GTI Performance. Je tam krásně vidět ta plochost těch VW motorů, o které pořád tady mluvím, Do těch 4700 roste výkon krásně lineárně, ale právě od těch 4700 už výkon v podstatě stagnuje. Trošku ještě poskočí, ale nic závratného se už neděje. V podstatě ten výkon je od 4700 až do omezovače plochý, jak nevyvinutá mažoretka
https://autobible.euro.cz/zmerili-vykon ... eposilila/
Hyundai i30 N Performance
Kia Pro Cee'd GT 2015 Prodáno
Hyundai i30 1.6 GDI Style 2012 Sold
Fiat Stilo Abarth 2.4, 2002 Sold
Fiat Bravo HGT 2.0 20V,1996 Crash
Fiat Uno 1.4,1991 Sold
Kia Pro Cee'd GT 2015 Prodáno
Hyundai i30 1.6 GDI Style 2012 Sold
Fiat Stilo Abarth 2.4, 2002 Sold
Fiat Bravo HGT 2.0 20V,1996 Crash
Fiat Uno 1.4,1991 Sold
- Mirus30
- *****
- Příspěvky: 1801
- Registrován: 04 úno 2013, 19:53
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hyundai i30 N
Ty vykony u GTI ti nejak nesedi.... GTI ma 245koni ne? Tak jak muze mit pred 5tis ot. 260koni?
Jinak nemas za co, skoda ze sem nejdou vlozit ty ostatni....
Jinak nemas za co, skoda ze sem nejdou vlozit ty ostatni....
i30N Performance Sport, DCT 2023
Kia Proceed GT 2021
Škoda Scala MC 1.5TSI 2020
Kia Proceed GT 2019
i40 kombi 2,0GDI 2018
i30 kombi FL 2017
i30 kombi FL 2015
i30 1,6GDI 2012
Accent 1,3 2006
Kia Proceed GT 2021
Škoda Scala MC 1.5TSI 2020
Kia Proceed GT 2019
i40 kombi 2,0GDI 2018
i30 kombi FL 2017
i30 kombi FL 2015
i30 1,6GDI 2012
Accent 1,3 2006
- motorpower
- *
- Příspěvky: 36
- Registrován: 09 bře 2018, 23:34
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hyundai i30 N
Deegr píše:Tudy: No vidíš, já měl zase opačný pocit. Z venku si nejsi jist, jestli jsi vůbec dobře, aspoň kdyby udělal fasádu a nějaké normální vrata + reklamu. Zato uvnitř jsem si už jako ve stodole nepřipadal, tam mi to přišlo moderní. Samozřejmě se nedivím, že se ozval. Chtěl si udělat trošku reklamu tady, obzvlášť potom, co jsem napsal BLBOSTI. Víte kulový, důvod je trochu jiný a s Vámi nesouvisí.Ale mě přijde naopak zase reálnější to měření z Prahy. U tvého motoru je uvedeno, že maximální výkon by měl být v širokém rozsahu 5100-6200 ot/min a to ten graf z prahy potvrzuje. Je tam krásně vidět po 5000 ot/min zásah regulace tlaku turba a křivka už dál nijak neroste, což se shoduje s tím, co uvádí VW u těchto motorů. Naopak u motorpoweru je vidět také zásah regulace otáček BLBOST žádná regulace nezasahuje, ale potom dál motor ještě sílí, což by už neměl Stejně jako u druhého měření Jen graf je jinak postaven. Tak nevím, co je reálnější...Tudy ti asi potvrdí, že motor nefunguje od 2500 ot. Rozdíl ve výkonu na různých zkušebnách bude vždy. Záleží i na počasí, teplotě, vlhkosti, nadmořské výšce...Toto si každá kalibrovaná zkušebna umí přepočítat. To je celkem irelevantní, spíše je zajímavý rozdílný průběh od 5000 ot/min víš...
Každopádně 200 koní je paráda, to už s autem musí krásně cvičit. Docela by mě zajímal výkon u těch 1.4 T-GDI a hlavně ten průběh.
Já osobně preferuji spíše nějakou špičku, kdy motor s rostoucími otáčky pořád nabírá na síle, než tyhle "ploché" motory. Každé má své pro a proti. Třeba u tebe, či právě GTI je prostě vidět, jak ten motor od 5000, v případě GTI dokonce od 4700 už nic víc nenabídne. S rostoucími otáčky, tedy i rychlostí auta vzrůstá aerodynamický odpor, ale výkon na jeho překonání už stagnuje a člověk má tedy pocit, že auto se zvyšujícími otáčky naopak ubírá na intenzitě ve zrychlování. Pak ho vlastně ani nechceš dál točit, nebaví tě to prostě a máš pocit, že auto zpomaluje a v těch vyšších otáčkách nejede. Naopak díky tomu je ten motor v podstatě silnější, když těch 200 koní nemáš jen na okamžik, ale v podstatě je k dispozici pořád, pokud ho točíš. Vytočíš motor k 6500, přeřadíš a otáčky spadnou třeba k těm 5000 a ty máš stále 200 koní. Třeba u Ceedu GT to tak není samozřejmě. Po přeřazení při 5000 má třeba ten Ceed jen 180 koní, nebo i méně.... Proto není 200 koní jako 200 koní. Pro rodinné auto bych preferoval spíše ten plochý motor, kdy kvůli předjíždění se hodí vyšší výkon. 200PS je vždy 200PS další HOVADINA , záleží na hmotnosti, převodech a součiniteli odporu, případně ztrátovém valivém odporu.
Naopak u hothatche, který je primárně zaměřen na zábavu to už tak vítaná vlastnost není. Tam by tě naopak mělo přeci bavit to točit, mít ten pocit, že z toho ždímáš všechno, ale to třeba u právě toho GTI prostě chybí, kdy od 4700-6200 výkon v podstatě stagnuje. Ano, místo těch 245 koní nabízí přes 260 koní, ale zábavu, či potěšení z točení motoru a jeho ždímání prostě není. Když se díváte na videa s Nkem na youtube, tak skoro v každém druhém vidíte, slyšíte,jak někdo ho vytočí až do omezovače, ale kdy jste to viděli u nějakého GTI? V tom je ten rozdíl, Nko vás baví točit, máte pocit, že tam jsou prostě ještě další nevyužité koně a tak si sem tam cvrnknete o omezovač v 6800. U GTI se to nestává, protože ten pocit z toho ždímání a využití i těch posledních koníku tam prostě není.
Tak to ždímejte dál, to je jediné co se mi na Vás zamlouvá, ale nepište blbosti a nemystifikujte ostatní.
Asi jako s parametry Kia po úpravě.
Mirus: Díky za graf Do těch 6000 ten výkon krásně roste a potvrzuje to moje pocity, kdy Nko musím prostě točit, když chci z něho dostat všecičko. Ale tady je vidět, že při 5000 to nemá snad ani 250 koní, kdežto GTI Performance má ještě před 5000 přes 260 koní. Nko je prostě nutné držet pod krkem, to vám svůj výkon nedá tak snadno, jako VW. Když Nko nebudu točit, tak na rovince by mi ujel snad i ten Golf
Zde je odkaz na měření výkonu u Octavie RS245. Má stejný motor, jako Golf GTI Performance. Je tam krásně vidět ta plochost těch VW motorů, o které pořád tady mluvím, Do těch 4700 roste výkon krásně lineárně, ale právě od těch 4700 už výkon v podstatě stagnuje. Trošku ještě poskočí, ale nic závratného se už neděje. V podstatě ten výkon je od 4700 až do omezovače plochý, jak nevyvinutá mažoretka
https://autobible.euro.cz/zmerili-vykon ... eposilila/
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4
Úprava výkonu vašeho vozu
http://www.motorpower.cz
Úprava výkonu vašeho vozu
http://www.motorpower.cz
Re: Hyundai i30 N
Nevím, kdo tady koho mystifikuje. Že máte vůbec potřebu se do někoho pořád navážet a veřejně tady někoho osočovat. Ale ono co jiného čekat od arogantního člověka.
Samozřejmě, určitě hned každému nabízíte měření výkonu zdarma, jste šlechetnost sama
ŽÁDNÁ regulace nezasahuje? To jako myslíte vážně? A pak kdo tu plácá blbosti. Ta regulace pracuje hned, jak turbo dosáhne plného tlaku, který je naprogramován a začne přepouštět výfukové plyny kolem dmychadla. Ta vaše neexistující regulace pak udržeju konstatní tlak až do chvíle, kdy motor dosáhne svého maxima. Potom začne snižovat tlak turbodmychadla a díky tomu je dosažena ta plochost ve vyšších otáčkách. Dejme tomu od 2-5 drží stabilně 1 bar, ale třeba při 6500 je tlak turba už snížen klidně o třetinu, na 0.7 baru. Jinak by výkon s rostoucími otáčkami samozřejmě stoupak dál.
Mimochodem, řídící jednotka dokonce vyhodnocuje sama okolní podmínky a u moderních aut tak dokáže zajistit právě díky te regulaci konstantní výkon i ve vyšších nadmořských výškach, při vyšších teplotách a pod.
Vážně, odborník na lazení motorů k pokukání. Aspoň kdyby jste mlčel a nesnažil se všem dokázat, že tu píšu blbosti a VY máte svatou pravdu. Je mi líto pane, ale blbosti tu vážně píšete jen vy!
A odpověd na to, že 200 koní je vždy 200 koní, tak pro ty, co potřebují vše vysvětlit polopatě, to napíšu jak pro děti.
Bavíme se o podobných autech s podobnými vlastnostmi, kde nějaké odpory nehrají v podstatě žádnou roli. Takže pokud má jedno auto, dejme tomu VW Polo GTI 200 koní už při 4000 až k omezovači, tak těch 200 koní máte k dispozici pořád, i po přeřazení. Zařadíte v 6000, kdy auto má 200 koní, otáčky spadnou na 4000 a pořád tam je 200 koní. Pokud vezmeme třeba Subaru BRZ, které má také 200 koní a zařadíte v 7000, kdy má 200 koní a otáčky vám spadnou někam k 4500, tak budete mít v tu danou chvíli třeba jen 160 koní.
Hovadina jsou tady jen ty vaše pohádky, které se tu snažíte šířit. 200 koní NIKDY nebude jako 200 koní u jiného auta. Myslel jsem si, že když máte válcovou zkušebnu, tak to budete vědět, ale neee, vy se tady budete ještě ponižovat blbostma. Pokuď pomineme rozdíl ve hmotnostech, čelním odporu, popřípadě schopnostech řidiče, tak hlavně záleží na průběhu výkonu motoru. Každy motor je nastaven prostě jinak, má jiný průběh výkonostní křivky. Snad jen u atmosferických motorech by jsme se mohli bavit, že 200 koní je 200 koní.
Proto, i když má Nko vyšší maximální výkon, tak naopak do těch cca 5000 má naopak GTI vyšší výkon. Ale dle vas na tom asi nezáleží, že? Prostě Nko při každých otáčkách bude mít asi vždy o těch 30 koní více, když je to taková blbost, co jsem psal. Buď jste mě jen nepochopil, nebo nemáte žádné tušení, co vlastně děláte
A jen než tady zase začnete psát něco o mystifikaci, tak jsem uvedl záměrně tyto rozdílné auta. Dnes už moc atmo dvoulitrů s 200 koňmi totiž není a nové Polo GTI má motor tak seškrcen, že nabízí svůj výkon už v dieselových 4000 ot/min. A ano, je seškrcen jen pomoci te regulace. Dokonce i to Polo GTI tlačí turbo 1.2 baru, podobně jako u Nka. Jen od 4000 ten tlak turba díky te REGULACI začne klesat a výkon udrživat na této hodnotě. Snad už tomu rozumíte. Je smutné, že někdo, kdo se lazením motorů vůbec nezabívá musí vysvětlovat někomu, jako jste vy, jak ta regulace pracuje a že vůbec existuje
A teď honem na google a zjistěte si, jak vlastně pracuje ta vaše neexistující regulace tlaku turba a nedělejte tu ze sebe takového blbce.
A tímto přestávám reagovat na vaše komenty. Kdyby jste se aspoň snažil někoho opravit, každý se může splést, ale hned se do někoho navážet, psát tady, jak všechny mystifikuju a píšu hovadiny může opravdu jen arogantní a povýšenecký člověk, jako jste právě vy.
A nějak jsem nepochopil, jak nějaká gramatická chybka mě má spojovat s testy pana Koubka, až si z toho máme podat ruce. Souvislost nulová, ale vy v tom asi nějakou vidíte. Vy přeci víte vše nejlépe, jak se tu snažíte prezentovat.
Myslím, že se shodneme na tom, že se neshodneme a už více tady nehodlám spamovat a všem ostatním se omlouvám, že tu čtou takové dlouhé slohy
Samozřejmě, určitě hned každému nabízíte měření výkonu zdarma, jste šlechetnost sama
ŽÁDNÁ regulace nezasahuje? To jako myslíte vážně? A pak kdo tu plácá blbosti. Ta regulace pracuje hned, jak turbo dosáhne plného tlaku, který je naprogramován a začne přepouštět výfukové plyny kolem dmychadla. Ta vaše neexistující regulace pak udržeju konstatní tlak až do chvíle, kdy motor dosáhne svého maxima. Potom začne snižovat tlak turbodmychadla a díky tomu je dosažena ta plochost ve vyšších otáčkách. Dejme tomu od 2-5 drží stabilně 1 bar, ale třeba při 6500 je tlak turba už snížen klidně o třetinu, na 0.7 baru. Jinak by výkon s rostoucími otáčkami samozřejmě stoupak dál.
Mimochodem, řídící jednotka dokonce vyhodnocuje sama okolní podmínky a u moderních aut tak dokáže zajistit právě díky te regulaci konstantní výkon i ve vyšších nadmořských výškach, při vyšších teplotách a pod.
Vážně, odborník na lazení motorů k pokukání. Aspoň kdyby jste mlčel a nesnažil se všem dokázat, že tu píšu blbosti a VY máte svatou pravdu. Je mi líto pane, ale blbosti tu vážně píšete jen vy!
A odpověd na to, že 200 koní je vždy 200 koní, tak pro ty, co potřebují vše vysvětlit polopatě, to napíšu jak pro děti.
Bavíme se o podobných autech s podobnými vlastnostmi, kde nějaké odpory nehrají v podstatě žádnou roli. Takže pokud má jedno auto, dejme tomu VW Polo GTI 200 koní už při 4000 až k omezovači, tak těch 200 koní máte k dispozici pořád, i po přeřazení. Zařadíte v 6000, kdy auto má 200 koní, otáčky spadnou na 4000 a pořád tam je 200 koní. Pokud vezmeme třeba Subaru BRZ, které má také 200 koní a zařadíte v 7000, kdy má 200 koní a otáčky vám spadnou někam k 4500, tak budete mít v tu danou chvíli třeba jen 160 koní.
Hovadina jsou tady jen ty vaše pohádky, které se tu snažíte šířit. 200 koní NIKDY nebude jako 200 koní u jiného auta. Myslel jsem si, že když máte válcovou zkušebnu, tak to budete vědět, ale neee, vy se tady budete ještě ponižovat blbostma. Pokuď pomineme rozdíl ve hmotnostech, čelním odporu, popřípadě schopnostech řidiče, tak hlavně záleží na průběhu výkonu motoru. Každy motor je nastaven prostě jinak, má jiný průběh výkonostní křivky. Snad jen u atmosferických motorech by jsme se mohli bavit, že 200 koní je 200 koní.
Proto, i když má Nko vyšší maximální výkon, tak naopak do těch cca 5000 má naopak GTI vyšší výkon. Ale dle vas na tom asi nezáleží, že? Prostě Nko při každých otáčkách bude mít asi vždy o těch 30 koní více, když je to taková blbost, co jsem psal. Buď jste mě jen nepochopil, nebo nemáte žádné tušení, co vlastně děláte
A jen než tady zase začnete psát něco o mystifikaci, tak jsem uvedl záměrně tyto rozdílné auta. Dnes už moc atmo dvoulitrů s 200 koňmi totiž není a nové Polo GTI má motor tak seškrcen, že nabízí svůj výkon už v dieselových 4000 ot/min. A ano, je seškrcen jen pomoci te regulace. Dokonce i to Polo GTI tlačí turbo 1.2 baru, podobně jako u Nka. Jen od 4000 ten tlak turba díky te REGULACI začne klesat a výkon udrživat na této hodnotě. Snad už tomu rozumíte. Je smutné, že někdo, kdo se lazením motorů vůbec nezabívá musí vysvětlovat někomu, jako jste vy, jak ta regulace pracuje a že vůbec existuje
A teď honem na google a zjistěte si, jak vlastně pracuje ta vaše neexistující regulace tlaku turba a nedělejte tu ze sebe takového blbce.
A tímto přestávám reagovat na vaše komenty. Kdyby jste se aspoň snažil někoho opravit, každý se může splést, ale hned se do někoho navážet, psát tady, jak všechny mystifikuju a píšu hovadiny může opravdu jen arogantní a povýšenecký člověk, jako jste právě vy.
A nějak jsem nepochopil, jak nějaká gramatická chybka mě má spojovat s testy pana Koubka, až si z toho máme podat ruce. Souvislost nulová, ale vy v tom asi nějakou vidíte. Vy přeci víte vše nejlépe, jak se tu snažíte prezentovat.
Myslím, že se shodneme na tom, že se neshodneme a už více tady nehodlám spamovat a všem ostatním se omlouvám, že tu čtou takové dlouhé slohy
Naposledy upravil(a) Deegr dne 25 kvě 2018, 15:08, celkem upraveno 2 x.
Hyundai i30 N Performance
Kia Pro Cee'd GT 2015 Prodáno
Hyundai i30 1.6 GDI Style 2012 Sold
Fiat Stilo Abarth 2.4, 2002 Sold
Fiat Bravo HGT 2.0 20V,1996 Crash
Fiat Uno 1.4,1991 Sold
Kia Pro Cee'd GT 2015 Prodáno
Hyundai i30 1.6 GDI Style 2012 Sold
Fiat Stilo Abarth 2.4, 2002 Sold
Fiat Bravo HGT 2.0 20V,1996 Crash
Fiat Uno 1.4,1991 Sold
Re: Hyundai i30 N
Těch 245 koní uvádí výrobce, ale ty motory po změření mají obvykle přes 260 koní. Dal jsem tam i odkaz na měření výkonu právě u toho motoru. Tomu naměřili dokonce 268 koní. Mrkni na toMirus30 píše:Ty vykony u GTI ti nejak nesedi.... GTI ma 245koni ne? Tak jak muze mit pred 5tis ot. 260koni?
Jinak nemas za co, skoda ze sem nejdou vlozit ty ostatni....
Hyundai i30 N Performance
Kia Pro Cee'd GT 2015 Prodáno
Hyundai i30 1.6 GDI Style 2012 Sold
Fiat Stilo Abarth 2.4, 2002 Sold
Fiat Bravo HGT 2.0 20V,1996 Crash
Fiat Uno 1.4,1991 Sold
Kia Pro Cee'd GT 2015 Prodáno
Hyundai i30 1.6 GDI Style 2012 Sold
Fiat Stilo Abarth 2.4, 2002 Sold
Fiat Bravo HGT 2.0 20V,1996 Crash
Fiat Uno 1.4,1991 Sold
Re: Hyundai i30 N
Deegr:
podívej se pozorně na ty grafy:
1/ Ve 2 200 ot je dle autotechnology (Praha) krouťák pod 200 Nm, kdežto u Motorpower je už 260 Nm. Podle Pražáků je ten motor pod 2000 ot. totální mrtvola (nesmysl), proto věřím víc Motorpower.
2/ Mezi 5 500 a 6 000 ot. opět lehce roste výkon (HP) u obou měření, jen ta špička je u Motorpower ostřejší (své dělá i to, že jeden graf je na výšku a druhý na šířku papíru formátu A4).
Vaší hádku nehodlám komentovat, ale graf je jednoznačně věrohodnější u Motorpower.
podívej se pozorně na ty grafy:
1/ Ve 2 200 ot je dle autotechnology (Praha) krouťák pod 200 Nm, kdežto u Motorpower je už 260 Nm. Podle Pražáků je ten motor pod 2000 ot. totální mrtvola (nesmysl), proto věřím víc Motorpower.
2/ Mezi 5 500 a 6 000 ot. opět lehce roste výkon (HP) u obou měření, jen ta špička je u Motorpower ostřejší (své dělá i to, že jeden graf je na výšku a druhý na šířku papíru formátu A4).
Vaší hádku nehodlám komentovat, ale graf je jednoznačně věrohodnější u Motorpower.
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
Re: Hyundai i30 N
Ten rozdíl v nízkých otáčkách je způsoben jen tím, že v Praze na to šlápli až při těch 2200 ot/min a turbo ještě nezačlo foukat, kdež to motorpower začal na to šlapat už od těch 1400 a turbo mělo čas naběhnout. V ničem jiném to není.
Ano, nějaká ta špička tam je, ale je naprosto zanedbatelná. Žádný motor nebude mít vrchol naprosto dokonale hladký, vždy tam ještě něco zahapruje, ale nárust výkonu už je v podstatě zanedbatelný, v řádů jednotek koníků.
Ano, nějaká ta špička tam je, ale je naprosto zanedbatelná. Žádný motor nebude mít vrchol naprosto dokonale hladký, vždy tam ještě něco zahapruje, ale nárust výkonu už je v podstatě zanedbatelný, v řádů jednotek koníků.
Hyundai i30 N Performance
Kia Pro Cee'd GT 2015 Prodáno
Hyundai i30 1.6 GDI Style 2012 Sold
Fiat Stilo Abarth 2.4, 2002 Sold
Fiat Bravo HGT 2.0 20V,1996 Crash
Fiat Uno 1.4,1991 Sold
Kia Pro Cee'd GT 2015 Prodáno
Hyundai i30 1.6 GDI Style 2012 Sold
Fiat Stilo Abarth 2.4, 2002 Sold
Fiat Bravo HGT 2.0 20V,1996 Crash
Fiat Uno 1.4,1991 Sold
- motorpower
- *
- Příspěvky: 36
- Registrován: 09 bře 2018, 23:34
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hyundai i30 N
Ano v tomto případě pravda, a je potřeba měření uzpůsobit. To by se mohlo měřit rovnou od 4tis. , vždyť je to jedno. Další výplody už komentovat nebudu. Že se turbo reguluje otáčkami to jsem fakt netušil. Dovolil bych si opravit na regulaci tlaku turba. A zařízení se nazývá wastegate.
A na závěr trochu přitvrdím, to toho, že jsem něco měřil zdarma, je ti úplný ho...... Normálům přeji hezký víkend.
A na závěr trochu přitvrdím, to toho, že jsem něco měřil zdarma, je ti úplný ho...... Normálům přeji hezký víkend.
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4
Úprava výkonu vašeho vozu
http://www.motorpower.cz
Úprava výkonu vašeho vozu
http://www.motorpower.cz
Re: Hyundai i30 N
Měl jsem za to, že při určitých otáčkách by měl být krouťák neměnný, bez ohledu na turbo a tady byl naměřen rozdíl víc jak 50 Nm. To přeci nedává smysl co ji napsal. Abych dostal motor do otáček, tak musím šlápnout na plyn a při 2 200 ot. by už měl být krouťák dávno na max... Nebo se pletu ?Deegr píše:Ten rozdíl v nízkých otáčkách je způsoben jen tím, že v Praze na to šlápli až při těch 2200 ot/min a turbo ještě nezačlo foukat, kdež to motorpower začal na to šlapat už od těch 1400 a turbo mělo čas naběhnout. V ničem jiném to není .
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
Re: Hyundai i30 N
Tudy: Bohužel to tak není. Kdyby nezáleželo vůbec na turbu, tak by atmosférická 1.8 měla stejný krouťák, jako přeplňovaná a to opravdu nemá. Na obou grafech si můžeš všimnout velkého nárůstu výkonu hned od začátku měření u obou křivek, jak výkonu, tak krouťáku až do chvíle, kdy do hry vstoupí regulace a turbo už dál nezvyšuje svůj tlak. Potom už je ten nárůst výkonu podstatně pozvolnější, protože turbo právě dosáhlo požadovaného tlaku a výkon roste spolu s otáčkami.
Ani u atmo motorů není krouťák při určitých otáčkách stálý, neměnný, ale roste s tím, jak přidáváš plyn. Jinak by to fungovalo jako on/off
Ani u atmo motorů není krouťák při určitých otáčkách stálý, neměnný, ale roste s tím, jak přidáváš plyn. Jinak by to fungovalo jako on/off
Hyundai i30 N Performance
Kia Pro Cee'd GT 2015 Prodáno
Hyundai i30 1.6 GDI Style 2012 Sold
Fiat Stilo Abarth 2.4, 2002 Sold
Fiat Bravo HGT 2.0 20V,1996 Crash
Fiat Uno 1.4,1991 Sold
Kia Pro Cee'd GT 2015 Prodáno
Hyundai i30 1.6 GDI Style 2012 Sold
Fiat Stilo Abarth 2.4, 2002 Sold
Fiat Bravo HGT 2.0 20V,1996 Crash
Fiat Uno 1.4,1991 Sold