Vibrace motoru 1,6 MPI / 88 kW
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
-
- Příspěvky: 3
- Registrován: 04 úno 2017, 09:20
Vibrace motoru 1,6 MPI / 88 kW
Zmínku o problému jsem našel již v příspěvku s tématem o i30 kombi:
https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.p ... e&start=30
a
https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.p ... ce#p413341
Domnívám se, že problém si zaslouží vlastní téma.
Při otáčkách cca 2600 - 3100 jsou cítit vibrace na volantu, řadící páce a dalších částech vozu. Nejsou výrazné, ale jsou. Nezajímá mne, čím jsou v motorové části způsobeny (na to mám záruční servis), pouze bych rád získal informaci, než pojedu do servisu, jak se k tomu tento staví a zda někomu tuto závadu odstranil. Dík za informaci.
I30 kombi, 2016, najeto 2000 km
https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.p ... e&start=30
a
https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.p ... ce#p413341
Domnívám se, že problém si zaslouží vlastní téma.
Při otáčkách cca 2600 - 3100 jsou cítit vibrace na volantu, řadící páce a dalších částech vozu. Nejsou výrazné, ale jsou. Nezajímá mne, čím jsou v motorové části způsobeny (na to mám záruční servis), pouze bych rád získal informaci, než pojedu do servisu, jak se k tomu tento staví a zda někomu tuto závadu odstranil. Dík za informaci.
I30 kombi, 2016, najeto 2000 km
i30 kombi, 1,6 mpi / 88kW
- Reklama
-
- Příspěvky: 3
- Registrován: 24 črc 2017, 09:56
Re: Vibrace motoru 1,6 MPI / 88 kW
Mám úplně stejný problém. Podařilo se to v servisu nějak odstranit?
Díky.
i30 kombi, 1.6 mpi / 88kW
Díky.
i30 kombi, 1.6 mpi / 88kW
Re: Vibrace motoru 1,6 MPI / 88 kW
Taky ten samy problem. Krasne to je poznat, kdyz stojim na miste na neutral a vytocim napr. do 4tis.ot. a pak pri poklesu na volnobeh je poznat vibracni spektrum od 3-2.5tis.ot. Uz to radeji neresim. Kdyz jsem v aut. setvise resil hluk prevodovky na 5 a 6ku, tak pry nic neslyseli. Takze nejake vibrace zrejme v ulozeni 1 nebo 4 pistu radeji neresim.
i30 trikolor 1.4 CVVT | rv. 2013
-
- Příspěvky: 3
- Registrován: 24 črc 2017, 09:56
Re: Vibrace motoru 1,6 MPI / 88 kW
Tak jsem byl dnes v Servisu v Běchovicích a prý je to běžná věc a že s tím nemůžou nic dělat, prý tam měli i technika přímo od importéra a taky na nic nepřišli - takže to mám asi brát jako výrobní vadu. Hodí to na diagnostiku a maximálně prý můžou trochu seřídit silentblok.
30 kombi, 1.6 mpi / 88kW
30 kombi, 1.6 mpi / 88kW
Re: Vibrace motoru 1,6 MPI / 88 kW
A co kdyby rozebrali motor a vyvážili klikovou hřídel se setrvačníkem v kuse? to je nenapadlo...to jsou jen takový keci aby to vypadalo, že se to pokoušeli řešit a zatím se nikdo nevzrušoval...jako že mě to vibruje při 1300ot/min u GDi mě tolik nesere ( a v servise se samozřejmě tvářili že oo tom slyší poprvé a vytáhli funglovku a taky to dělala) i když to taky není v pořádku, ale aby to vibrovalo při provozních otáčkách je nepřípustné a důvod k odstoupení od smlouvy. A pokud konstruktéři nevychytali kritické otáčky hřídele nebo to špatně vyvážili Slováci, tak to je taky jejich problém a měli by to řešit. Se k tomu stavěj prdelí a Vy se necháte.
I30 kombi GDi gdh
-
- Příspěvky: 3
- Registrován: 24 črc 2017, 09:56
Re: Vibrace motoru 1,6 MPI / 88 kW
Zkusil jsem ještě napsat přímo na Hyundai a třeba se někdo ozve. Pokud se někomu tady z Vás podařilo problém odstranit, nebo alespoň chování vozu zlepšit, tak budu rád za každou zmínku. Díky.
Re: Vibrace motoru 1,6 MPI / 88 kW
Zdravím.prispejem sem aj ja svojim problémom s 1.6 88kW.po naštartovaní studeného motora sú otáčky 1300-1400 ot/min a začnú klesať na 1000 ot/min po cca 30 sekundách a do tej doby cítiť vibrácie od motora v interiéri auta.vonkajšia teplota je vždy cez 20°C pri štarte.riešil niekto takýto problém?inak som objednaný do servisu tak som zvedavý na čo tam prídu.
Re: Vibrace motoru 1,6 MPI / 88 kW
bezny jev? mel sem to tak na vsech i30 tak ceedu
Re: Vibrace motoru 1,6 MPI / 88 kW
tohle je podle mě úplně normální...
Hyundai Tucson 4x4 - 1.6 TGDI MHEV, N-LINE Šéďa ve Stajlu... ;) - NA CESTĚ
Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Re: Vibrace motoru 1,6 MPI / 88 kW
Neviem či sa to dá nazvať bežným javom.dnes po naštartovaní to isté.hned som vypol motor a znovu naštartoval a otáčky hneď klesli na cca 1100 ot/min.za druhé keď som naštartoval po 8 hodinách pri odchode z práce (22:00) tak otáčky hneď klesli na cca 1100 ot/min.
Re: Vibrace motoru 1,6 MPI / 88 kW
hele, moc to sleduješ... po nastartování mám taky vyšší otáčky, než si zapnu pásy, tak klesnou a pak už je vše ok
Hyundai Tucson 4x4 - 1.6 TGDI MHEV, N-LINE Šéďa ve Stajlu... ;) - NA CESTĚ
Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Re: Vibrace motoru 1,6 MPI / 88 kW
Vorlajz a tiež sa ti prenášajú vibrácie od motora pri zvýšených otáčkach do interiéru auta?
Naposledy upravil(a) peter78 dne 14 črc 2018, 19:44, celkem upraveno 1 x.
Re: Vibrace motoru 1,6 MPI / 88 kW
To zas ne...
Hyundai Tucson 4x4 - 1.6 TGDI MHEV, N-LINE Šéďa ve Stajlu... ;) - NA CESTĚ
Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Re: Vibrace motoru 1,6 MPI / 88 kW
Vidíš,tak to s tým sledovaním predsa len nepreháňam
Re: Vibrace motoru 1,6 MPI / 88 kW
pri zvysenych otackach se ti prenasi vibrace do interieru je trochu jina "zavada" nez to co uvadis po nastartovani, po nastartovani se ti prudce musi zahrat katalyzator proto ty otacky a s nema spojene vibrace motoru
k prenaseni do interieru je to subjektivni a dany konktretnim kusem auta, zadny nikdy nebude naprosto stejny, kdyz jsem mel i30 a kamarad si ji koupil pul roku na to: ja pri cca 2800 otackach citil nekdy jemne vibrovani plynoveho pedalu, on mel zas pedal naprosto ok ale jemne vibrace se mu pri techto otackach prenaseli do stredoveho panelu
bohuzel nemas auto za 5m., mj. precti si "zarucni" knizku k autu, 1. vec kterou se chrani: male, drobne vibrace nejsou zavada ale bezny provozni jev
proste tak to je, samozrejme kdyby ti drncel pri nastartovanem motoru interier tak, ze by ti na nem poletovali, odpadavali veci, tak je neco spatne, ale to co popisujes je proste normalni a melo to tech min. 10ks i30 co mi proslo rukama a ma to i muj nynejsi "konkurencni" ceed
k prenaseni do interieru je to subjektivni a dany konktretnim kusem auta, zadny nikdy nebude naprosto stejny, kdyz jsem mel i30 a kamarad si ji koupil pul roku na to: ja pri cca 2800 otackach citil nekdy jemne vibrovani plynoveho pedalu, on mel zas pedal naprosto ok ale jemne vibrace se mu pri techto otackach prenaseli do stredoveho panelu
bohuzel nemas auto za 5m., mj. precti si "zarucni" knizku k autu, 1. vec kterou se chrani: male, drobne vibrace nejsou zavada ale bezny provozni jev
proste tak to je, samozrejme kdyby ti drncel pri nastartovanem motoru interier tak, ze by ti na nem poletovali, odpadavali veci, tak je neco spatne, ale to co popisujes je proste normalni a melo to tech min. 10ks i30 co mi proslo rukama a ma to i muj nynejsi "konkurencni" ceed