Hyundai i30 N
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: Hyundai i30 N
Tak dnes jsem se také neudržel. Auto přede mnou odbočovalo na okresce vlevo, skoro stojím, za křižovatkou plná čára v našem směru a protijedoucí kamion. Superb za mnou to chtěl vzít přes tu čáru a moje auto, takže jsem dal plný knedlík 2-jka a 3-jka na 130 km/h z místa. Superb se opět způsobně zařadil za mě (místa měl opravdu dost ) a když jsme minuli ten kamion a objevila se přerušovaná čára (po cca 1 km) dal jsem mu pravý blinkr že teď už může . Vím že se to nemá, ale nemohl jsem si pomoct on prasil a já také
Člověka ten vyšší výkon svádí, chce to opravdu disciplínu ...
Člověka ten vyšší výkon svádí, chce to opravdu disciplínu ...
Naposledy upravil(a) Tudy dne 12 čer 2018, 18:00, celkem upraveno 3 x.
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
- Reklama
Re: Hyundai i30 N
Zdravím pánové , nezkoušeli jste někdo měřit spotřebu auta reálně?? To znamená na základě natankování do plna?? Nějak mi neodpovídá nájezd km a spotřeba. Dále mám takový pocit , že když mám auto v režimu normál , tak při podřazení slyším takové tvojí zapraskání. Z výfuku mě to nepřipadá, spíš jako by to šlo z repro. Jinak spotřeba mě to skočila na 9l jezdil jsem krátké trasy do 15km a tam to papá víc.
Re: Hyundai i30 N
i30 1.4 T-GDi byla reálná spotřeba u mě o cca 0,25 l/100 km vyšší než ukazoval PP.
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
Re: Hyundai i30 N
Po 6tkm mám počítaný priemer 6,29 palubák ukazuje 5,9l/100km.
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
- Mirus30
- *****
- Příspěvky: 1801
- Registrován: 04 úno 2013, 19:53
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hyundai i30 N
i30N Performance Sport, DCT 2023
Kia Proceed GT 2021
Škoda Scala MC 1.5TSI 2020
Kia Proceed GT 2019
i40 kombi 2,0GDI 2018
i30 kombi FL 2017
i30 kombi FL 2015
i30 1,6GDI 2012
Accent 1,3 2006
Kia Proceed GT 2021
Škoda Scala MC 1.5TSI 2020
Kia Proceed GT 2019
i40 kombi 2,0GDI 2018
i30 kombi FL 2017
i30 kombi FL 2015
i30 1,6GDI 2012
Accent 1,3 2006
Re: Hyundai i30 N
Tak jsem objevil důvod , proč se mi zdá, že N tak žere. Včera jsem natankoval do plna, když mi svítil dojezd 22km a do nádrže se vlezlo jen cca 40 litru benzinu, což se mi zdá teda hodně málo . Zároveň bych se chtěl zeptat , jestli tankujete 95 nebo 98 ?? Včera jsem poprve natankoval na Benzině 98 , tak uvidím jestli bude nějaký rozdíl.
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Hyundai i30 N
RedD: Do nádrže bych nalil Vervu.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Hyundai i30 N
při první nádrži nepoznáš žádný rozdíl,jen placebo efekt, jednotka potřebuje nějaký čas než se adaptuje na lepší palivo. Mapy upravuje pozvolna.
I 30 Fastback N performance, manual, darknight grey pearl 2021
Re: Hyundai i30 N
PP v i30 systematicky kecá, opakovaně jsem ujel 20-30 km s nulovým dojezdem dle PP a v nádrži stejně zůstalo 4-5 l benzínu.
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Hyundai i30 N
Spíš bych to bral jako bezpečnostní funkci proti vyjetí nádrže do prázdna.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Hyundai i30 N
U Nka vzdy resetuji "hromadne" pri tankovani plne. Pokazde ukazuje vice, nez je realita a to bezne o 0,1-0,5 litru, nikdy mi ale neukazal mene nez byla realita. Cim ostreji jsem na tu nadrz jel, tim je odchylka vyssi. Do prazdne nadrze (rucicka presne na E) jsem dal max 44 litru, je to malo. Na druhou stranu, kdyz jedete ostreji, tak se spotrebou 12-14 litru ve chvili kdy zacne svitit rezerva ujedete tak 50-70km max
Re: Hyundai i30 N
Ahoj N-kace, rozdil v kvalite benzinu na spotrebu az tak moc nepoznate, zkousel jsem vsechno: od Benziny: Verva 100, 95, Shell V-power i nekolik nadri za sebou.
Vsechno zalezi na stylu jizdy. Uz se blizim hranici 10 000 km, ta denni cesta 100 km do prace a zpet za 3 mesice se dava znat.
Spotreba prumer za celou dobu 8,7 l/100 km (bez nulovani) a zhruba i odpovida spotreba dle pocitace a prepoctu l a km pri tankovani.
Max objem benzinu do nadrze souhlasi, nedal jsem nikdy vic nez 44 l.
Pri klidne jizde do prace spotreba 7,5 l/100, pokud zpatky jedu vice po okreskach, trochu podobnym stylem jizdy jako v predchozich prispevcich, tak 9-9,5 l/100.
Vsechno zalezi na stylu jizdy. Uz se blizim hranici 10 000 km, ta denni cesta 100 km do prace a zpet za 3 mesice se dava znat.
Spotreba prumer za celou dobu 8,7 l/100 km (bez nulovani) a zhruba i odpovida spotreba dle pocitace a prepoctu l a km pri tankovani.
Max objem benzinu do nadrze souhlasi, nedal jsem nikdy vic nez 44 l.
Pri klidne jizde do prace spotreba 7,5 l/100, pokud zpatky jedu vice po okreskach, trochu podobnym stylem jizdy jako v predchozich prispevcich, tak 9-9,5 l/100.
Hyundai i30N 2018- jen jako N
Hyundai i30 II 1.6 GDI Style, 2013-2018 prodáno, 100% OK, když ne i30N, jezdim dál
Hyundai i30 I 1.4 2010-2013 crash, na první i30 OK
Citroen Xsara 1.9D 2009-2010
Hyundai i30 II 1.6 GDI Style, 2013-2018 prodáno, 100% OK, když ne i30N, jezdim dál
Hyundai i30 I 1.4 2010-2013 crash, na první i30 OK
Citroen Xsara 1.9D 2009-2010
Re: Hyundai i30 N
U mě je to stejné i po 7000 km. PP ukazuje spotřebu třeba 8.5, ale po dotankování je to vždy o cca 0.3 litru méně, takže nějakých 8.2 a to i po 15. tankování.
Znovu jsem psal na BSR a bohužel úprava pro Nko není stále ani ve vývoji. To mě dost zklamalo.
Tak teď přemýšlím, jak pořešit úpravu. Našel jsem zatím jen Německou firmu CPA, která nabízí úpravu pro Nko, ale jedná se o powerbox a do toho se mi prostě nechce.
Noo a teď babo raď, když už koníci nestačí ..
A ještě jedna věc. Už vícekrát jsem někde četl, dokonce i zde na fóru, že Nko přibarvuje zvuk motoru z reproduktorů. Tak jsem ztlumil radio a nalepil ucho k reproduktorům a nic. Zkoušel jsem i různé módy a ani tón. Přišlo mi to zvláštní, proč by si jeden z nejvíce uřvaných hothatchů musel dopomáhat takovou blbostí. Zvuk slyšíte opravdu převážně zezadu z výfuku a ještě něco málo od motoru. Ale z repra opravdu nic "nehučí" Naštěstí. Nko to opravdu nemá zapotřebí, minimálně tedy verze performance. Nebo alespoň u mě to zapomněli zapnout
Znovu jsem psal na BSR a bohužel úprava pro Nko není stále ani ve vývoji. To mě dost zklamalo.
Tak teď přemýšlím, jak pořešit úpravu. Našel jsem zatím jen Německou firmu CPA, která nabízí úpravu pro Nko, ale jedná se o powerbox a do toho se mi prostě nechce.
Noo a teď babo raď, když už koníci nestačí ..
A ještě jedna věc. Už vícekrát jsem někde četl, dokonce i zde na fóru, že Nko přibarvuje zvuk motoru z reproduktorů. Tak jsem ztlumil radio a nalepil ucho k reproduktorům a nic. Zkoušel jsem i různé módy a ani tón. Přišlo mi to zvláštní, proč by si jeden z nejvíce uřvaných hothatchů musel dopomáhat takovou blbostí. Zvuk slyšíte opravdu převážně zezadu z výfuku a ještě něco málo od motoru. Ale z repra opravdu nic "nehučí" Naštěstí. Nko to opravdu nemá zapotřebí, minimálně tedy verze performance. Nebo alespoň u mě to zapomněli zapnout
Naposledy upravil(a) Deegr dne 20 čer 2018, 07:48, celkem upraveno 1 x.
Hyundai i30 N Performance
Kia Pro Cee'd GT 2015 Prodáno
Hyundai i30 1.6 GDI Style 2012 Sold
Fiat Stilo Abarth 2.4, 2002 Sold
Fiat Bravo HGT 2.0 20V,1996 Crash
Fiat Uno 1.4,1991 Sold
Kia Pro Cee'd GT 2015 Prodáno
Hyundai i30 1.6 GDI Style 2012 Sold
Fiat Stilo Abarth 2.4, 2002 Sold
Fiat Bravo HGT 2.0 20V,1996 Crash
Fiat Uno 1.4,1991 Sold
Re: Hyundai i30 N
O zvuku z reproduktoru jsem psal ja na zaklade informace z anglickeho forumu a odkazu z Nemecka.
Takze ani N standard ani N-performace, co se tady prodavaji to nemaji, coz je dobre, tedy i informace na strankach Hyundai neodpovida realite.
Takze ani N standard ani N-performace, co se tady prodavaji to nemaji, coz je dobre, tedy i informace na strankach Hyundai neodpovida realite.
Hyundai i30N 2018- jen jako N
Hyundai i30 II 1.6 GDI Style, 2013-2018 prodáno, 100% OK, když ne i30N, jezdim dál
Hyundai i30 I 1.4 2010-2013 crash, na první i30 OK
Citroen Xsara 1.9D 2009-2010
Hyundai i30 II 1.6 GDI Style, 2013-2018 prodáno, 100% OK, když ne i30N, jezdim dál
Hyundai i30 I 1.4 2010-2013 crash, na první i30 OK
Citroen Xsara 1.9D 2009-2010
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Hyundai i30 N
Buďte rádi, že to tam nemáte. U Peugotu 308 GTI, kterým jsem měl možnost se svézt, přibarvování zvuku bylo po chvíli celkem otravné.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek