Harviho 1.6GDI Style White Sand
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: Harviho 1.6GDI Style White Sand
Sid je hodně příjemný na ovládání ... mít silnější motor hlasoval bych pro nej ... Myš je ale super... pohodlná a silnější
Je zajímavé, jak je v každém autě úplně jiná spojka ... v i30 je výrazně tužší...
Něco málo jsem dnes psal ve svém vlákně
Je zajímavé, jak je v každém autě úplně jiná spojka ... v i30 je výrazně tužší...
Něco málo jsem dnes psal ve svém vlákně
Hyundai Tucson 4x4 - 1.6 TGDI MHEV, N-LINE Šéďa ve Stajlu... ;) - NA CESTĚ
Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
- Reklama
Re: Harviho 1.6GDI Style White Sand
za dva roky sa mi z i30ky stala 40ka teda bohuzial zatial iba kilometrami Riesim teraz dilemu ohladne vozenia 4 bicyklov na kratke/stredne trasy. Z nosicov na strechu mam trochu ...respekt... ked to u niektorych ludi vidim ako im to plapola mam chut ich snazim obehnut aj po krajnici Druha alternativa je tazne (ktore zatial na aute nemam) a jeho jedina vyuzitelnost by zatial bola asi iba na ten nosic bikeov. Co sa tyka ceny akcie: lepsie nosice na strechu odhadujem na cca 120Eur/kus, potrebujem 4, takze cca 500... Nosic na tazne tiez zhruba 500, ostava montaz tazneho.... tam sa asi od typu... ratam tak 300-500. Ake siroke priecniky treba pri montazi 4 bikov na strechu? Ja mam thule wingbar, tie maju vyuzitelnu cast profilu cca 79cm, to sa mi zda na 4ks nosicov dost malo.
Existuje elektronika tazneho, ktora sa pripoji iba existujucimi konektormi bez nutnosti letovania kablov/spajania rychlosvorkami? Predstavujem si to ako predpripravu silovej casti +12V,GND a napr konektor s 2 vodicmi CAN... ci tak sofistikovanu elektroniku i30 nema?
Pokial by bolo hlavne vyuzitie tazneho nosic na bicykle, doporucili by ste skor vertikalny alebo horizontalny system?
Existuje elektronika tazneho, ktora sa pripoji iba existujucimi konektormi bez nutnosti letovania kablov/spajania rychlosvorkami? Predstavujem si to ako predpripravu silovej casti +12V,GND a napr konektor s 2 vodicmi CAN... ci tak sofistikovanu elektroniku i30 nema?
Pokial by bolo hlavne vyuzitie tazneho nosic na bicykle, doporucili by ste skor vertikalny alebo horizontalny system?
Hyundai i30 cw, 1.6GDI 99kw STYLE
Skoda Felicia 1.6
minulost: 307 SW facelift 1.6HDi 80kW, Skoda 120L, Skoda 110
Skoda Felicia 1.6
minulost: 307 SW facelift 1.6HDi 80kW, Skoda 120L, Skoda 110
Re: Harviho 1.6GDI Style White Sand
Kvůli kolům jsem si nechal instalovat tažné na i30 combi - vyjímatelný typ a k tomu nosiče Thule, něco takového:
https://www.sportobchod.cz/nosic-kol-th ... gKrnPD_BwE
S provedením a funkcí jsem spokojen, cena byla ovšem vyšší (celkem cca 900 euro tažné+nosič), ale mám klid. Jediné, co mi vadí je snížený profil podvozku - občas drhnu spodkem tažného o příčné prahy, když je auto plně naloženo. Příště bych si vzal raději pevné tažné.
https://www.sportobchod.cz/nosic-kol-th ... gKrnPD_BwE
S provedením a funkcí jsem spokojen, cena byla ovšem vyšší (celkem cca 900 euro tažné+nosič), ale mám klid. Jediné, co mi vadí je snížený profil podvozku - občas drhnu spodkem tažného o příčné prahy, když je auto plně naloženo. Příště bych si vzal raději pevné tažné.
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
Re: Harviho 1.6GDI Style White Sand
Odpovím ti jen na elektroniku tažného. Oproti starému zapojení elektoinstalace, které se propojilo rychlospojkami od zadních světel přímo do zásuvky, se dnes vede hlavní napájecí kabel od pojistek přes celé auto do zadu do elektronické krabičky. Do té jsou připojeny kabely od zadních světel jen jako ovládací proudy.
Hyundai i30 kombi Tricolor Komfort 1,6 MPI 88kW 2016
Bývalá auta:
Renault Megane II 1,9 dCI Grandtour 88kW 2004
Renault Clio I 1.2 40kW 1995
Ford Sierra Combi 2,3 Indenor Diessel 1985
Mitsubishi Galant sedan 2,3 TD 1982
Škoda 100 L 1974
Bývalá auta:
Renault Megane II 1,9 dCI Grandtour 88kW 2004
Renault Clio I 1.2 40kW 1995
Ford Sierra Combi 2,3 Indenor Diessel 1985
Mitsubishi Galant sedan 2,3 TD 1982
Škoda 100 L 1974
Re: Harviho 1.6GDI Style White Sand
popravde som ocakaval, ze na aute z roku 2016 sa bude stacit pripojit na silove napajanie a CAN a nie to rozbocovat zo svetiel a spiatocky ale ma v tomto sklamal uz aj s elektronikou okien - ta je tiez zapojena samostatne a nie na zbernici s RJ.
Kde si si davali instalovat tazne? Priamo v alebo niekde inde? Nemam problem si to spravit aj sam, ale aspon u nas k tomu treba certifikat o instalacii pre zapis do TP, takze smola ..
Kde si si davali instalovat tazne? Priamo v alebo niekde inde? Nemam problem si to spravit aj sam, ale aspon u nas k tomu treba certifikat o instalacii pre zapis do TP, takze smola ..
Hyundai i30 cw, 1.6GDI 99kw STYLE
Skoda Felicia 1.6
minulost: 307 SW facelift 1.6HDi 80kW, Skoda 120L, Skoda 110
Skoda Felicia 1.6
minulost: 307 SW facelift 1.6HDi 80kW, Skoda 120L, Skoda 110
Re: Harviho 1.6GDI Style White Sand
U všech předchozích aut jsem si montoval tažné sám a pak na STK a potom nechat zapsat do TP. Chtěli sice potvrzení i od certifikovaného servisu - razítko, ale nakonec se spokojili jen s typovým listem a protokolem z STK.
Tohle jsem si nechal dělat ve firmě co se zabývá montáží tažných, protože měli zkušenost s rozebíráním tapecírunku u i30, když se musí natáhnout kabel přes celý auto. Ty mi vystavili potvrzení o montáži, na STK jsem nemusel, jen nechat zapsat do TP.
Jinak mám tažné GALIA ( slovenská výroba), bajonet systém a jsem spokojený.
Tohle jsem si nechal dělat ve firmě co se zabývá montáží tažných, protože měli zkušenost s rozebíráním tapecírunku u i30, když se musí natáhnout kabel přes celý auto. Ty mi vystavili potvrzení o montáži, na STK jsem nemusel, jen nechat zapsat do TP.
Jinak mám tažné GALIA ( slovenská výroba), bajonet systém a jsem spokojený.
Hyundai i30 kombi Tricolor Komfort 1,6 MPI 88kW 2016
Bývalá auta:
Renault Megane II 1,9 dCI Grandtour 88kW 2004
Renault Clio I 1.2 40kW 1995
Ford Sierra Combi 2,3 Indenor Diessel 1985
Mitsubishi Galant sedan 2,3 TD 1982
Škoda 100 L 1974
Bývalá auta:
Renault Megane II 1,9 dCI Grandtour 88kW 2004
Renault Clio I 1.2 40kW 1995
Ford Sierra Combi 2,3 Indenor Diessel 1985
Mitsubishi Galant sedan 2,3 TD 1982
Škoda 100 L 1974
Re: Harviho 1.6GDI Style White Sand
nemas nahodou este niekde link na tu Galiu?
Hyundai i30 cw, 1.6GDI 99kw STYLE
Skoda Felicia 1.6
minulost: 307 SW facelift 1.6HDi 80kW, Skoda 120L, Skoda 110
Skoda Felicia 1.6
minulost: 307 SW facelift 1.6HDi 80kW, Skoda 120L, Skoda 110
Re: Harviho 1.6GDI Style White Sand
Kupoval jsem to tam,co mi to montovali.
Ale je to tento typ:
https://www.tazne.cz/tazne-zarizeni-hyu ... ia-p58918/
Ale koukám, že to nedoporučují na nosič kol
Ale je to tento typ:
https://www.tazne.cz/tazne-zarizeni-hyu ... ia-p58918/
Ale koukám, že to nedoporučují na nosič kol
Naposledy upravil(a) JirkaN dne 09 črc 2018, 17:01, celkem upraveno 1 x.
Hyundai i30 kombi Tricolor Komfort 1,6 MPI 88kW 2016
Bývalá auta:
Renault Megane II 1,9 dCI Grandtour 88kW 2004
Renault Clio I 1.2 40kW 1995
Ford Sierra Combi 2,3 Indenor Diessel 1985
Mitsubishi Galant sedan 2,3 TD 1982
Škoda 100 L 1974
Bývalá auta:
Renault Megane II 1,9 dCI Grandtour 88kW 2004
Renault Clio I 1.2 40kW 1995
Ford Sierra Combi 2,3 Indenor Diessel 1985
Mitsubishi Galant sedan 2,3 TD 1982
Škoda 100 L 1974
Re: Harviho 1.6GDI Style White Sand
No to je celkom sranda Ale ja to zasa nemam v plane tak casto tyrat, nemyslim, ze by so to zodral...
Hyundai i30 cw, 1.6GDI 99kw STYLE
Skoda Felicia 1.6
minulost: 307 SW facelift 1.6HDi 80kW, Skoda 120L, Skoda 110
Skoda Felicia 1.6
minulost: 307 SW facelift 1.6HDi 80kW, Skoda 120L, Skoda 110
Re: Harviho 1.6GDI Style White Sand
Na současném autě i ceedovi předtím jsem si tažné montoval sám. V obou případech jsem použil TZ od Hooka, jednou vertikální bajonet, podruhé horizontální:
https://www.hook-tz.cz/tazne-zarizeni-k ... 30-190009/
https://www.hook-tz.cz/tazne-zarizeni-k ... 30-190011/
Elektrika typová od Erich Jaeger, určená přímo pro i30, kód 737071 pro 7-pin nebo 748671 pro 13-pin. Zapojení bez zásahu do origo eletroinstalace, s výjimkou zadní mlhovky, tam je potřeba rychlospojkou připojit ke kablíku mlhovky. U 13-pinu je pak těch zásahů více. Ale dá se to zjistit, návody k instalaci pro oba typy jsou ke stažení na netu a jsou dobře pochopitelné.
Vertikální bajonet je po vzhledové stránce lepší, při odpojeném TZ a zaklopené zásuvce opravdu není vidět. jeho nevýhoda je, že vede tažné o cca 4 cm níže než ten horizontál, což se často projeví při přejezdu nerovností. Takže pro i30 jsem teď zvolil právě ten horizontální bajonet, i když při odpojeném TZ vidím vzadu pod nárazníkem koncovku s krytkou. Ale praktičnost zvítězila nad designem.
Montáž jde zvládnout se skřípěním zubů i v 1 člověku, 2 si poradí lépe. Oříšek byl odklapnout úchyty nárazníku u blatníků bez poškození (v tom je lepší ceed, stačí odmontovat spodní lem zadního nárazníku, ceed to má v kuse), trošku cviku to chce i při demontáži zadní lampy. Tapecy vzadu jdou sundat bez problémů, šrouby a fixační trny jsou až na pár výjimek dobře vidět. Trošku mě potrápil tapec na pátých dveřích, nevěděl jsem, jestli prvně sundat středový díl nebo krajní. A už jsem to zase zapomněl, takže neporadím...
Výhoda při montáži Hooku je v tom, že nosný díl TZ a úchytné platle jsou 3 separátní díly, takže ta montáž je jednodušší: Nejdřív se našroubují krajové platle (nedotahovat), k nim se došroubuje středový díl a potom se všechno dotáhne. Na výřezy na spodní plasty jsou v návodu šablony, ale dá se to i odměřit.
Na vývod elektriky z kufru ke kouli jsem použil stávající otvory. Pokud nemáš v zadním nárazníku parkovací senzory, je situace jednodušší, protože je volný ten nejsnáze dostupný otvor, včetně gumové záslepky, která je tam z výroby.
Když se budeš hodně flákat, tak to za den zvládneš. Pro dva lidi, kteří se už někdy v autech vrtali, je to práce odhadem na 3 - 4 hodinky s rezervou. Dobré je si předem přečíst návody, jak na tažák, tak na elektriku. Někteří lidé na to ještě nepřišli, ale od toho ty návody jsou
https://www.hook-tz.cz/tazne-zarizeni-k ... 30-190009/
https://www.hook-tz.cz/tazne-zarizeni-k ... 30-190011/
Elektrika typová od Erich Jaeger, určená přímo pro i30, kód 737071 pro 7-pin nebo 748671 pro 13-pin. Zapojení bez zásahu do origo eletroinstalace, s výjimkou zadní mlhovky, tam je potřeba rychlospojkou připojit ke kablíku mlhovky. U 13-pinu je pak těch zásahů více. Ale dá se to zjistit, návody k instalaci pro oba typy jsou ke stažení na netu a jsou dobře pochopitelné.
Vertikální bajonet je po vzhledové stránce lepší, při odpojeném TZ a zaklopené zásuvce opravdu není vidět. jeho nevýhoda je, že vede tažné o cca 4 cm níže než ten horizontál, což se často projeví při přejezdu nerovností. Takže pro i30 jsem teď zvolil právě ten horizontální bajonet, i když při odpojeném TZ vidím vzadu pod nárazníkem koncovku s krytkou. Ale praktičnost zvítězila nad designem.
Montáž jde zvládnout se skřípěním zubů i v 1 člověku, 2 si poradí lépe. Oříšek byl odklapnout úchyty nárazníku u blatníků bez poškození (v tom je lepší ceed, stačí odmontovat spodní lem zadního nárazníku, ceed to má v kuse), trošku cviku to chce i při demontáži zadní lampy. Tapecy vzadu jdou sundat bez problémů, šrouby a fixační trny jsou až na pár výjimek dobře vidět. Trošku mě potrápil tapec na pátých dveřích, nevěděl jsem, jestli prvně sundat středový díl nebo krajní. A už jsem to zase zapomněl, takže neporadím...
Výhoda při montáži Hooku je v tom, že nosný díl TZ a úchytné platle jsou 3 separátní díly, takže ta montáž je jednodušší: Nejdřív se našroubují krajové platle (nedotahovat), k nim se došroubuje středový díl a potom se všechno dotáhne. Na výřezy na spodní plasty jsou v návodu šablony, ale dá se to i odměřit.
Na vývod elektriky z kufru ke kouli jsem použil stávající otvory. Pokud nemáš v zadním nárazníku parkovací senzory, je situace jednodušší, protože je volný ten nejsnáze dostupný otvor, včetně gumové záslepky, která je tam z výroby.
Když se budeš hodně flákat, tak to za den zvládneš. Pro dva lidi, kteří se už někdy v autech vrtali, je to práce odhadem na 3 - 4 hodinky s rezervou. Dobré je si předem přečíst návody, jak na tažák, tak na elektriku. Někteří lidé na to ještě nepřišli, ale od toho ty návody jsou
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Re: Harviho 1.6GDI Style White Sand
a ako si to potom prihlasil na policii, ked si to montoval sam? neni s tym problem? mal som za to, ze treba mat nejaky certifikat o montazi...
Hyundai i30 cw, 1.6GDI 99kw STYLE
Skoda Felicia 1.6
minulost: 307 SW facelift 1.6HDi 80kW, Skoda 120L, Skoda 110
Skoda Felicia 1.6
minulost: 307 SW facelift 1.6HDi 80kW, Skoda 120L, Skoda 110
Re: Harviho 1.6GDI Style White Sand
Záleží na právní úpravě na Slovensku. U nás je to tak, že ti buď autorizované montážní místo vyplní údaje o montáží do typového listu NEBO necháš namontované tažné zkontrolovat na STK (platil jsem za to 150 nebo 200 Kč), která ti na to vystaví protokol. Při přihlášení na dopravce ukážeš buď vyplněný typový list nebo protokol z STK, takhle je to tady legál a nejedná se o žádné obcházení nebo přihlašování ze známosti.
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Re: Harviho 1.6GDI Style White Sand
Mě to montovali 2,5 hodiny za rozumný peníz, zároveň odpadla starost řešit složitě případnou reklamaci. Nemusel jsem jsem trávit mladí na STK. A nemusel jsem se vylhávat na dopravním, proč nemám v typáku razítko specializovaného servisu. A něco ulomit nebo zničit u nového jsem taky nechtěl.
Hyundai i30 kombi Tricolor Komfort 1,6 MPI 88kW 2016
Bývalá auta:
Renault Megane II 1,9 dCI Grandtour 88kW 2004
Renault Clio I 1.2 40kW 1995
Ford Sierra Combi 2,3 Indenor Diessel 1985
Mitsubishi Galant sedan 2,3 TD 1982
Škoda 100 L 1974
Bývalá auta:
Renault Megane II 1,9 dCI Grandtour 88kW 2004
Renault Clio I 1.2 40kW 1995
Ford Sierra Combi 2,3 Indenor Diessel 1985
Mitsubishi Galant sedan 2,3 TD 1982
Škoda 100 L 1974
Re: Harviho 1.6GDI Style White Sand
Právě, že se na dopravním nemusíš vylhávat, pokud tě za tohle úředník prudí, tak je to neznalý kretén.
Trávit mládí na STK, jak kde, někde je situace horší. Litoměřice příjezd 6:55, odjezd 7:20
Ty 2000 za montáž by mě taky nezabily, ale na první i30 jsem si nechal udělat TZ od prodejce a pak jsem zjistil, že tam dal levnou univerzál elektriku a zapojení bylo přes rychlosvorky, tj. s poškozením izolace originál kabelů a možná i kabelů samotných (průřez už zdaleka není takový jako býval na stodvacítkách...). Napodruhé jsem se tomu chtěl vyhnout. A s elektro sadou (typová, přesně na daný model, dokonce na ceeda a i30 mají rozdílné kódy, kvůli drobnostem ve vedení kabelů v jinak téměř shodných autech) od Erich Jaeger jsem spokojen, na obou autech vždy bez problémů.
Mimochodem, zeptej se Hardcama, jak jemu zapojovali odborně tažné v autorizovaném servisu. Dodnes si pamatuju jeho větu: "Že jsem si to nenechal namontovat od tebe..."
Ale pokud znáš servisáka, kterému důvěřuješ, že to udělá tak, jak se má, tak máš o starost míň, o tom žádná.
Trávit mládí na STK, jak kde, někde je situace horší. Litoměřice příjezd 6:55, odjezd 7:20
Ty 2000 za montáž by mě taky nezabily, ale na první i30 jsem si nechal udělat TZ od prodejce a pak jsem zjistil, že tam dal levnou univerzál elektriku a zapojení bylo přes rychlosvorky, tj. s poškozením izolace originál kabelů a možná i kabelů samotných (průřez už zdaleka není takový jako býval na stodvacítkách...). Napodruhé jsem se tomu chtěl vyhnout. A s elektro sadou (typová, přesně na daný model, dokonce na ceeda a i30 mají rozdílné kódy, kvůli drobnostem ve vedení kabelů v jinak téměř shodných autech) od Erich Jaeger jsem spokojen, na obou autech vždy bez problémů.
Mimochodem, zeptej se Hardcama, jak jemu zapojovali odborně tažné v autorizovaném servisu. Dodnes si pamatuju jeho větu: "Že jsem si to nenechal namontovat od tebe..."
Ale pokud znáš servisáka, kterému důvěřuješ, že to udělá tak, jak se má, tak máš o starost míň, o tom žádná.
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Re: Harviho 1.6GDI Style White Sand
Byl jsem při montáži na dílně. Za mně naprostá spokojenost. Sám bych to lépe neudělal.
Hyundai i30 kombi Tricolor Komfort 1,6 MPI 88kW 2016
Bývalá auta:
Renault Megane II 1,9 dCI Grandtour 88kW 2004
Renault Clio I 1.2 40kW 1995
Ford Sierra Combi 2,3 Indenor Diessel 1985
Mitsubishi Galant sedan 2,3 TD 1982
Škoda 100 L 1974
Bývalá auta:
Renault Megane II 1,9 dCI Grandtour 88kW 2004
Renault Clio I 1.2 40kW 1995
Ford Sierra Combi 2,3 Indenor Diessel 1985
Mitsubishi Galant sedan 2,3 TD 1982
Škoda 100 L 1974