motor 1.4 T GDi

Startování, spojka, převodovka, provozní kapaliny.

Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři

Odpovědět
Chercheur
*
Příspěvky: 10
Registrován: 27 lis 2012, 19:21

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od Chercheur »

idam.i píše:Meral už niekto 1,4 T-GDI ? :-k
Na tomto videu https://youtu.be/tA-fwX6yct8?t=246 byl sériový výkon změřen 108 KW a 248 Nm
Reklama
 

Uživatelský avatar
Stephano35
**
Příspěvky: 148
Registrován: 03 dub 2018, 13:13

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od Stephano35 »

Díky no vypada to ze ten rozdil nebude jako u TSI ale i tak je to pěkny. ono taky záleží kus od kusu bych řekl. Ja si to nemůžu vynachválit přijde mi že to lítá jako blázen a pocitově to má určitě víc než 140 koní. stejně by mě zajímalo přímý srovnání s TSI motorem a ta dynamika v porovnání :-)
Hyundai i30 Fastback 1,4 T-GDI, barva: Micron Grey, výbava: BoC (Trikolor komfort) (2018-)
Hyundai Coupe 2003 (2009-2017)
Uživatelský avatar
asd111
**
Příspěvky: 248
Registrován: 17 říj 2017, 20:31
Bydliště: Kladno

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od asd111 »

Stephano35 píše:Díky no vypada to ze ten rozdil nebude jako u TSI ale i tak je to pěkny. ono taky záleží kus od kusu bych řekl. Ja si to nemůžu vynachválit přijde mi že to lítá jako blázen a pocitově to má určitě víc než 140 koní. stejně by mě zajímalo přímý srovnání s TSI motorem a ta dynamika v porovnání :-)
Tak urcite 1.4T taha dobre,ale uz jsem si tak nejak zvykl :-) Mozna taky zalezi,jake aut mel uzivatel pred tim.Ja mel pred tim auta max do 84kW,tak je jasne,ze mi to taky ze zacatku pripadalo,ze je to letadlo :-)
Hyundai i30 Combi 1.4T-GDi 103kW Czech,Opel Astra K 2017 1.4 77kW
Dacia Logan MCV2 0.9Tce 66kW 2015
Dacia Logan MCV 1.5dci 63kW
Nissan Qashqai 1.6 16V 84kW
Opel Astra G combi 1.6 8V 55kW
Suzuki Swift 1.3 50kW
Škoda 120L
Uživatelský avatar
Stephano35
**
Příspěvky: 148
Registrován: 03 dub 2018, 13:13

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od Stephano35 »

jo to s tebou souhlasim ja sem mel auto taky do 80kw, ale řidil sem i silnejší diesly a proste mi tohle přijde super. Jako neni to na trhani asfaltu ale dokazu si predstavit ze jako rodinny bezpecny auto na predjizdeni zaroven lehce zabavny to naprosto dostačuje. plus spotřeba kterou už sem řešil a dost mě překvapila.
Hyundai i30 Fastback 1,4 T-GDI, barva: Micron Grey, výbava: BoC (Trikolor komfort) (2018-)
Hyundai Coupe 2003 (2009-2017)
buddha666
*
Příspěvky: 37
Registrován: 10 úno 2016, 10:15

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od buddha666 »

asd111 píše:
Stephano35 píše:Díky no vypada to ze ten rozdil nebude jako u TSI ale i tak je to pěkny. ono taky záleží kus od kusu bych řekl. Ja si to nemůžu vynachválit přijde mi že to lítá jako blázen a pocitově to má určitě víc než 140 koní. stejně by mě zajímalo přímý srovnání s TSI motorem a ta dynamika v porovnání :-)
Tak urcite 1.4T taha dobre,ale uz jsem si tak nejak zvykl :-) Mozna taky zalezi,jake aut mel uzivatel pred tim.Ja mel pred tim auta max do 84kW,tak je jasne,ze mi to taky ze zacatku pripadalo,ze je to letadlo :-)
Mno spise jaky typ :D Ja mel predtim 99kw GDi predchozi i30 a stale je ten pocitovy rozdil nesrovnatelny. Realny rozdil kw vsak zanedbatelny
I30 kombi 1.4T-GDI M6 Style-technology, white sand
I30 kombi 1.6GDI M6 Tricolor - comfort, ara blue
Uživatelský avatar
Stephano35
**
Příspěvky: 148
Registrován: 03 dub 2018, 13:13

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od Stephano35 »

Ale oni to dokonce rikaj v nejaky recenzi ze papirove by si z toho nikdo do kalhot neupšouk ale v realu to je svižny hodně. je vidět že koně nejsou vsechno spis komplet nastaveni motoru s kroutakem.
Hyundai i30 Fastback 1,4 T-GDI, barva: Micron Grey, výbava: BoC (Trikolor komfort) (2018-)
Hyundai Coupe 2003 (2009-2017)
Uživatelský avatar
shawt
******
Příspěvky: 3754
Registrován: 08 bře 2015, 23:23

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od shawt »

Tem pocitum vdecite za TURBO, bez toho by to jelo na hovno 8-[
VW Passat Variant B8 2020 110kW TDI EVO
Hyundai i30 kombi 1.6 GDI Czech Edition Festival (08/2016 - 4/2023) :(
Ford Mondeo 2004 2.0 TDCI Ghia 5dv (UK)
Fiat Stilo 1.6 16V 5dv / 1.9 JTD 3dv (UK) / MW 1.6 16V (ČR)
Fiat Punto 1.2 8V 3dv (UK)
Uživatelský avatar
Stephano35
**
Příspěvky: 148
Registrován: 03 dub 2018, 13:13

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od Stephano35 »

turbo je i v oktavce 1,9 tdi a jede na hovno :D
Hyundai i30 Fastback 1,4 T-GDI, barva: Micron Grey, výbava: BoC (Trikolor komfort) (2018-)
Hyundai Coupe 2003 (2009-2017)
Uživatelský avatar
rychlyzadok
**
Příspěvky: 179
Registrován: 09 zář 2018, 16:29

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od rychlyzadok »

Ahoj osadenstvo.
Buduci tyzden si idem po novy Fastback 1.4 T-GDi. Chystam sa presedlat z 320d, ktoru mam za dobu vlastnictva nastudovanu od hora dole, preto mam par otazok na neznamu oblast.
- Turbo je ovladane variabilnymi lopatkami, alebo wastegate? Cital som tu uz nejake prispevky na problemy s turbom no toto som sa nedocital.
- Auto je predpokladam vybavene GPF... Je vybaveny kazdy model, alebo len od nejakeho produkcneho datumu?
- Aka specifikacia oleja sa do motora leje? Kto je originalny vyrobca?
- Ako dlho zabiehate novy motor? 1,2,3000 km ?
- Predpokladam ze separatorom oleja je vybavene kazde auto. Na Hyundai neviem ale tento diel dohladat. Viete mi dat niekto link?
- Existuje nejaky katalog dielov, najlepsie aj s nacrtkami ako ma napr BMW - etk.sk?
Vdaka. Dufam ze s novym autom budem spokojny.
I30 Fastback 1,4 T-GDi
dibarbora
*****
Příspěvky: 2238
Registrován: 05 úno 2018, 14:53
Bydliště: Žilina

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od dibarbora »

- Turbo je ovládané wastegate - aspoň podľa môjho pohľadu pod kapotu.
- Auto MY2019 už GPF má, MY2018 - do letných dovoleniek GPF nemá
- :hyu: odporúča Shell - výrobca ako taký ale nemá vlastnú normu (niečo ako VW xxx.xx, BMW LLXX). V SK príručke už exaktne požaduje ACEA A5/B5 čo je škoda, lebo v anglickej verzii na nete je aj alternatíva A3/B3 čo je z hľadiska dlhodobej prevádzky lepší olej. Holt "ekológia" na prvom mieste. Čo tam je z výroby (značka), závisí čo mali akurát v sudoch(cisterne). Nemyslím, že sa v motorárni z toho strieľa.... . V distribúcii som už ale videl oleje Xteer Hyundai - čo je to za výrobcu ale netuším.
- Snažil som sa dodržať zábeh podľa príručky prvých 2000km nepodtáčať a nepretáčať. Tak do 10kkm si motor u mňa sadal, aspoň pocitovo.
- Separátor zatiaľ neriešim takže nvm .... .
- Katalóg si :hyu: dobre stráži, na nete je k stiahnutiu nejaká kórejská zlátanina od tretej strany SM EPC :hyu: a KIA

Microcat a GDS sú už hodnú chvíľu off-line nedostupné
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
Uživatelský avatar
michal84
**
Příspěvky: 302
Registrován: 15 srp 2018, 08:38
Bydliště: Moravskoslezský kraj

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od michal84 »

Ahojte, mám auto chvílu, najazdené málo cez 1000km ale už som si všimol že mi niekedy pri studenom štarte pri rozbehu cuká. Jako ani nepočujem divný chod motoru ale napr dnes z práce rozbeh a preradenie na dvojku a aj na tej dvojke som to podržal na konštantných otáčkach tesne pod 2000ot. a auto cukalo, nebolo to úplne prudké sekanie ale také pohadzovanie, proste celé cukalo. Po chvílke to úplne prešlo.
Včera to samé, a predtým možno tiež, zozačiatku som to možno pripisoval horšiemu rozbiehaniu .. trochu horšie sa mi na aute rozbiehalo ale už si zvykám :)
Hyundai i30 kombi, 1.4 T-GDi 2018
Volvo V70, 2.4 benzin + LPG, MY05
................. minulost .................
Volvo V40, 1.8 benzin + LPG 1998 / Ford Mondeo MK3 2.0 TDCi 2005 / Škoda Superb II 2.0 TDi 2011 / Peugeot 306 SW 2.0 HDi 2001
Uživatelský avatar
Tudy
****
Příspěvky: 1257
Registrován: 13 dub 2009, 10:10

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od Tudy »

Jednou z příčin může být nekvalitní palivo, zkus načerpat vysokooktanový benzín (jednu plnou nádrž) a pozoruj jak se to bude chovat.
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
Uživatelský avatar
michal84
**
Příspěvky: 302
Registrován: 15 srp 2018, 08:38
Bydliště: Moravskoslezský kraj

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od michal84 »

Tankujem iba Vervu 100
Hyundai i30 kombi, 1.4 T-GDi 2018
Volvo V70, 2.4 benzin + LPG, MY05
................. minulost .................
Volvo V40, 1.8 benzin + LPG 1998 / Ford Mondeo MK3 2.0 TDCi 2005 / Škoda Superb II 2.0 TDi 2011 / Peugeot 306 SW 2.0 HDi 2001
Uživatelský avatar
ramon302010
*
Příspěvky: 68
Registrován: 13 lis 2017, 10:56
Bydliště: Lipany

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od ramon302010 »

Nazdar chlapi.Narýchlo som to tu nevedel nájsť.Koľko oleja vám žerie tento motor?Ja som musel po prvú garančku doliať asi 3dcl.Zdá sa mi to dosť na motor,ktorý má 15tkm.....Doteraz mi auta nežrali ani kvapku.Koľko som nalial,toľko som vypustil.Olej som menil stále sám a dával som na to pozor.Celých 15tkm bol olej stále pekne v strede mierky medzi min a max....
Na garančke mi len stroho povedali,že je to cena za turbo...... :(
i30 WGN 1,4T-GDi STYLE RLED POLAR WHITE 6.st
Peugeot 206 1,4l, 55kW, (23000km - uloženka)
EX:
KIA CEE´D 1.6 CVVT TX, 93kW
Škoda Fabia 1,4MPi, 44kW (+ chip,ktorý bol na h...o)
Uživatelský avatar
Chasnik
******
Příspěvky: 4140
Registrován: 08 srp 2011, 19:23
Bydliště: Litoměřicko

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od Chasnik »

Já bych 3 deci ani nepoznal, prostě mám olej mezi půlkou a full a nedolívám. Pokud tomu rozumím správně, spotřeba oleje tvého motoru je 0,3 litrů na 15 tisíc km? V tom bych neviděl nic závadného.
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Odpovědět

Zpět na „i30 2016- Motor a převodovka“