Nestartuje Santa Fe
Moderátoři: miooo, Moderátoři
Re: Nestartuje Santa Fe
no pokud i rele ukazje hodnoty jak ma tak potom uz jedine vstriky ci samotne vysokotlake cerpadlo,jako neni normalni takove chovani,bud se ztraci tlak na railu nebo cerpadlo nevyvine dostatecny tlak pri tom startovani az to natlakuje tak potom to jde jak ma jit, mas skutecne v poradku palivove cerpadlo ktere tlaci naftu k vysokotlakemu cerpadlu......
Hyu ACCENT MCT 1.5CRDi VGT rok: 10/2008 barva: 2X INDIGO BLUEMICA oil: TOTALQUARTZ9000 5W/40
- Reklama
Re: Nestartuje Santa Fe
Díík za odpovede.
Do toho odišla ešte aj batéria, tak som dúfal že aj to mohol byť problém, no aj s novou batériou je to rovnaké.
Vyzerá to tak že riadiaca jednotka z nejakého dôvodu dávkuje málo nafty keď je motor teplý.
Po dočasnom (len na naštartovanie) odpojení čidla teploty chladiacej kvapaliny (manuálne oblbnutie ECU, simulovanie studeného motora) dávkuje paliva dosť a chod motora je bezproblémový.
Dočasne to vyriešim vypínačom čidla umiestneným niekde pod prístrojovkou.
Čo som naštudoval tak to môže robiť ešte "vybehaný" štartér + kopec ďalších vecí.
Ako sa dá zmerať žhaviace relé ? (okrem toho že počuť cvaknutie)
Do toho odišla ešte aj batéria, tak som dúfal že aj to mohol byť problém, no aj s novou batériou je to rovnaké.
Vyzerá to tak že riadiaca jednotka z nejakého dôvodu dávkuje málo nafty keď je motor teplý.
Po dočasnom (len na naštartovanie) odpojení čidla teploty chladiacej kvapaliny (manuálne oblbnutie ECU, simulovanie studeného motora) dávkuje paliva dosť a chod motora je bezproblémový.
Dočasne to vyriešim vypínačom čidla umiestneným niekde pod prístrojovkou.
Čo som naštudoval tak to môže robiť ešte "vybehaný" štartér + kopec ďalších vecí.
Ako sa dá zmerať žhaviace relé ? (okrem toho že počuť cvaknutie)
Hyundai Santa Fe 2.0 CRDi 83kw 4x4 Automat 2002
Re: Nestartuje Santa Fe
Tak po dlhšej dobe update
Pred cca 3mes začal santa horšie štartovať. Čím dlhšie auto stálo, tým to bolo horšie. Štartér točil niekoľko sekúnd do naštartovania motora, keď stálo auto viac ako 12hod, motor chytil len na štartovací spray.
Takže vstreky šli na kontrolu a na prd boli všetky. Následne repas a spolu s nimi aj vysokotlakové čerpadlo. Celý špás vyšiel na 930 € .
Santík si teraz len tak pradie, žiadny dym ani smrad z výfuku, motor nabehne na správne otáčky a nie na tri valce, okamžitá reakcia na plyn pedál, mierne zvýšenie výkonu.
Ale - to by bol asi zázrak keby nijaké ale nebolo
Štartér stále točí dlhšie, cca 1,5 - 2 sekundy kým motor naskočí.
Čo s tým ?
Batéria je úplne nová a vymenený bol aj naftový filter.
Pred cca 3mes začal santa horšie štartovať. Čím dlhšie auto stálo, tým to bolo horšie. Štartér točil niekoľko sekúnd do naštartovania motora, keď stálo auto viac ako 12hod, motor chytil len na štartovací spray.
Takže vstreky šli na kontrolu a na prd boli všetky. Následne repas a spolu s nimi aj vysokotlakové čerpadlo. Celý špás vyšiel na 930 € .
Santík si teraz len tak pradie, žiadny dym ani smrad z výfuku, motor nabehne na správne otáčky a nie na tri valce, okamžitá reakcia na plyn pedál, mierne zvýšenie výkonu.
Ale - to by bol asi zázrak keby nijaké ale nebolo
Štartér stále točí dlhšie, cca 1,5 - 2 sekundy kým motor naskočí.
Čo s tým ?
Batéria je úplne nová a vymenený bol aj naftový filter.
Hyundai Santa Fe 2.0 CRDi 83kw 4x4 Automat 2002