Samozřejmě, že mi to nevadí Tome

. Fastu prostě tyhle kola sluší víc

. A turbo dořešíme až se vrátíš ze zahraničí, to nebude zase tak náročné.
Měl jsem možnost projet všechny karosářské varianty i30 PDe skoro na všech dostupných rozměrech kol. HB a kombi mají zjevně velice podobně laděný podvozek, u kombíku samozřejmě s přihlédnutím k větší váze zádi. Tipuju, že tyhle dvě karosářské varianty byly primárně laděné na šestnáctkách. Na rozměru 205/55 R16 jsou ideálně vyvážené jízdní vlastnosti s komfortem. Na patnáctkách je auto samozřejmě ještě drobet pohodlnější, ale užší pneu s vyšším profilem nedokáží využít jeho potenciál, na sedmnáctkách je to složitější - HB samozřejmě ubere na komfortu, ale pořád je to ještě v limitu, jízdní jistota samozřejmě stoupne (celkových 8 centimetrů šířky pneu navíc na celém autě je znát); ale kombík díky jinak naladěnému zadku jakoby nedokázal takto velkou gumu s těžkým kolem udržet na silnici a na rozbitém asfaltu je to prostě, zejména vzadu, kostitřas

.
Fastback má o 15% tužší tlumiče a vše výše uvedené se posouvá do hranic o palec větších. Laděno bylo zjevně na sedmnáctkách, které jsou ideálním kompromisem mezi pohodlím a jízdními vlastnostmi, šestnáctky nedokáží potenciál podvozku plně využít, osmnáctky jsem jako jediné nejel, ale dle reakcí majitelů odhaduji, že to je jako se sedmnáctkami na HB - drobet, ale ještě snesitelně, to ubere na komfortu a nižší profil pneu ještě drobet posílí jistotu v zatáčkách.
Nicméně vše výše uvedené jsou moje pocity z jízdy, každý máme jiné priority a jinak nastavenou "poškozenost" zad. Nedělám si nárok na absolutní pravdu

.
Pěkné dvacítečky Petře, vždycky je to o tom, na čem byl spodek naladěn. Takže klidně může být Tvůj "tygro-leguán" na dvackách pohodlnější než i40 na osmnáctkách

. Mimochodem, ta barva je fakt pecka!!!
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate