přestavba na turbo???Scoupe

1991 - 1995

Moderátoři: Tringi, Piskotkiller, Moderátoři

pener_jack
**
Příspěvky: 281
Registrován: 24 črc 2006, 16:45
Bydliště: Praga
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pener_jack »

Tady mas ten rozmer cece, rovnou vic...
[Standard dimension]
Crankshaft journal O.D . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 50 mm (1.9685 in.)
Crank pin O.D . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 45mm (1.7717 in.)
Crankshaft journal, pin out-of-roundness and taper . . . . . . . . . . . .
0.01 mm (0.0004 in.) or less
Journal oil clearance . . . . . . . . . 0.032-0.056 mm (0.0008-0.0028 in.)
Pin oil clearance . . . . . . . . . . . . . . . 0.026-0.056 mm (0.0010-0.0022 in.)
Crankshaft end play . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
0.05-0.175 mm (0.002-0.005 in.)

Rozdil tam od turba neni, Block je stejny az na pisty a krouzky, hlava ma rozdil u casovani sacich ventilu protoze ma jiny rozmer u vacky co je ovlada.
Krome te vacky a ventilu, svodu, pistu a saciho traktu tam vic vetsich rozdilu neni. Kdyz nepocitam prevodovku, ale ta by to snad zvladla na ukor nizsi maximalky

Pokud teda nejsem slepej a neco neprehlidl... Ale koukal jsem nato uz hodne casto a i na hyundai-forums se tohle resilo...
Tak hura do toho puste se do me :D
Naposledy upravil(a) pener_jack dne 18 úno 2007, 20:59, celkem upraveno 1 x.
Hyundai scoupe 93 N/A prekopany a ma ted turbo moturek.
Catback Exaust
Denso Iridium Sparks
K&N cold air intake
Reklama
 

black_sheep

Příspěvek od black_sheep »

co se ti zase nelibi arnie? :lol:
Uživatelský avatar
Petr HC
**
Příspěvky: 399
Registrován: 10 úno 2006, 08:47
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr HC »

pener_jack píše:Tady mas ten rozmer cece, rovnou vic...
[Standard dimension]
Crankshaft journal O.D . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 50 mm (1.9685 in.)
Crank pin O.D . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 45mm (1.7717 in.)
Crankshaft journal, pin out-of-roundness and taper . . . . . . . . . . . .
0.01 mm (0.0004 in.) or less
Journal oil clearance . . . . . . . . . 0.032-0.056 mm (0.0008-0.0028 in.)
Pin oil clearance . . . . . . . . . . . . . . . 0.026-0.056 mm (0.0010-0.0022 in.)
Crankshaft end play . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
0.05-0.175 mm (0.002-0.005 in.)

Rozdil tam od turba neni, Block je stejny az na pisty a krouzky, hlava ma rozdil u casovani sacich ventilu protoze ma jiny rozmer u vacky co je ovlada.
Krome te vacky a ventilu, svodu, pistu a saciho traktu tam vic vetsich rozdilu neni. Kdyz nepocitam prevodovku, ale ta by to snad zvladla na ukor nizsi maximalky

Pokud teda nejsem slepej a neco neprehlidl... Ale koukal jsem nato uz hodne casto a i na hyundai-forums se tohle resilo...
Tak hura do toho puste se do me :D
Yurii: To co je tu zvírazněno je to co jsem myslel "ostřejší vačkou"
Naposledy upravil(a) Petr HC dne 26 úno 2007, 11:09, celkem upraveno 1 x.
Obrázek
Uživatelský avatar
Petr HC
**
Příspěvky: 399
Registrován: 10 úno 2006, 08:47
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr HC »

Poslední dobou tady nabývám dojmu, že bych se měl přihlásit někam na fórum zabývající se jadernou fyzikou a rozdávat tam "cenné" rady :roll:
Standardní postup tady je asi následující: Někdo se tu zeptá na něco čemu nerozumí (což je samosebou správně, od toho tady tohle fórum je, že jo) a nejzuřivěji mu na to začne odpovídat a vysvětlovat mu to někdo, kdo o tom nemá ani nejelemtárnější znalosti, popřípadě má na danný problém "svůj názor"....občas je to stejný jako kdybych řekl, že muj názor je, že max. povolená rychlost na našich dálnicích je 100 km/h a nenechám si to vymluvit, protože je to muj názor a já žiju ve svobodné zemi a na svuj názor mám prostě právo :evil:
Obrázek
Uživatelský avatar
maxik
**
Příspěvky: 138
Registrován: 02 led 2007, 19:40
Bydliště: Břehy u Přelouče
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od maxik »

:D :D :D :D :D chlapi no tak nehadejte se a radsi ,ja uz mam sehnanej motor ale muze bejt vas protoze ja uvazuju o koupi scoupe gt od arnyho tteda jestli ho jeste nestřelil. vim o vrakovisti kde scopecek maj asi 10 ls i gt a i samotny motory. takze netlachejte a neco delejte. a hlavne lidový ceny
Uživatelský avatar
Romcis
**
Příspěvky: 259
Registrován: 25 srp 2005, 20:45
Bydliště: Prysk village
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Romcis »

maxik píše::D :D :D :D :D chlapi no tak nehadejte se a radsi ,ja uz mam sehnanej motor ale muze bejt vas protoze ja uvazuju o koupi scoupe gt od arnyho tteda jestli ho jeste nestřelil. vim o vrakovisti kde scopecek maj asi 10 ls i gt a i samotny motory. takze netlachejte a neco delejte. a hlavne lidový ceny

Kde je ten vrakac?
Hyundai SCoupe - 1.5 12V ECFi 65kW 94' - KI Bright Aqua
Uživatelský avatar
Yurii
Moderátor
Příspěvky: 3430
Registrován: 08 říj 2006, 09:41
Bydliště: Taková prdel jménem Praha kdesi ve střední Evropě :-D
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Yurii »

Kde, kde, kde? :shock:
Scoupe, Scoupe, Scoupe, Forester, Scoupe, Scoupe, E39, A4, Fabie, Forester, Scoupe!!!
(/-/) můžeme se potkat v HCCZ.cz ;)
lubin1281
**
Příspěvky: 187
Registrován: 02 bře 2006, 18:07
Bydliště: letovice

..

Příspěvek od lubin1281 »

hele arny ma pravdu na turbo motoru je silenjch veci navic a taky jinejch resite to tady porad dokola
kdyz das turbo na atmosferak muzes tomu dat jen urcitej tlak nebo dat sylnejsi tesneni pod hlavu a ubrat pisty pac komprese je rozdilna musis navest mazani k turbu chlazeni dat vanu s turba pro odvod oleje s turba nebo tam vyvrtat diru a navarit trubku upravit rid jednotku atd...
a to ten motor pak vydrzi podstatne mín nez origo turbo

a kdyz mas delat tady ty praseciny vsechny tak to uz je jednodussi predelat elektriku a motor
lancia kappa 2.0 v5 20v 114kw
vysnene auto hyundai xg 350
Odpovědět

Zpět na „S-COUPE“