i30 - výměna motoru v 107 000 km
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: i30 - výměna motoru v 107 000 km
Proto jsem ani nepřemýšlel o ostravském servisu a jezdím jinam, kde vše proběhne na počkání a za velmi rozumnou cenu Člověk má volbu a dokonce nemusí jezdit do autorizovaného servisu.
- Reklama
-
- ***
- Příspěvky: 911
- Registrován: 30 kvě 2015, 16:45
Re: i30 - výměna motoru v 107 000 km
tak to máš těžko nikdo kdo nepracuje v danem servisu moc nevidí kolik maji prace atd ono servisu nemaji jen ganrančky maji toho více , co jsem viděl tak jeden mechoš makal ne třech autech na raz ! pak ta prace podle toho vypadá že jo
mno kdybych nejezdil do autorizaku na garančku tak by mně tedka když řeším motor rovnou poslaly do prd*le ! tim si mužu být jist
jo jinak situace by byla jiná kdyby byla v čr pravní jistota ! a ne skorumpované soudce ! kteří soudi jak se jim chce a kdo jim da drobné ! tak pak bych klidně jezdil do neautorizáku na ganrančky ! jelikož mněl bych jistotu že mi nebudou dělat problemy v případě raklamace !
kdo nevěří at se dneska skusí třeba soudit z pojištovnou o nahradu škody !!! ja už se takhle soudím 13 let a přitom jde o jasný případ ale o větší prachy ! i když pokud vezmu kolik jsme vyvalil za pravníky a soudní znalce tak tu bude vlej nelej
to jen k tomu proč jezdím na garančky do autorizaku ! ano mužu jít do jiného autorizaku ale třeba v hrabové jsou na tom časově hodně špatně když tam přijdeš tak tě obědnaji až 1 až 2 mněsíce !
mno kdybych nejezdil do autorizaku na garančku tak by mně tedka když řeším motor rovnou poslaly do prd*le ! tim si mužu být jist
jo jinak situace by byla jiná kdyby byla v čr pravní jistota ! a ne skorumpované soudce ! kteří soudi jak se jim chce a kdo jim da drobné ! tak pak bych klidně jezdil do neautorizáku na ganrančky ! jelikož mněl bych jistotu že mi nebudou dělat problemy v případě raklamace !
kdo nevěří at se dneska skusí třeba soudit z pojištovnou o nahradu škody !!! ja už se takhle soudím 13 let a přitom jde o jasný případ ale o větší prachy ! i když pokud vezmu kolik jsme vyvalil za pravníky a soudní znalce tak tu bude vlej nelej
to jen k tomu proč jezdím na garančky do autorizaku ! ano mužu jít do jiného autorizaku ale třeba v hrabové jsou na tom časově hodně špatně když tam přijdeš tak tě obědnaji až 1 až 2 mněsíce !
I20 Active T-GDI 88kw 2016
--------------------------------------------------------------
Nepřeji si aby na moje příspěvky reagoval Mirus30 !!!
a Axel.Foley ! Vendelín ! only_one ! a slabostka!!!!
--------------------------------------------------------------
Nepřeji si aby na moje příspěvky reagoval Mirus30 !!!
a Axel.Foley ! Vendelín ! only_one ! a slabostka!!!!
Re: i30 - výměna motoru v 107 000 km
Ahoj, už jste někdo řešil výměnu keramickýho katu za kovový u 1.6 gdi?
Re: i30 - výměna motoru v 107 000 km
Dokavad je auto v záruce, tak je blbost něco měnit. Většina lidí tu auto v záruce má. Nikdo tu nedal indicie jaké chování předchází poruše katu, takže jedinej kdo může chtit měnit kat je někdo kdo to predelal na LPG a ne u prodejce. Navíc víc to odchází na MPI než GDI. Aut se v čr prodalo tisíce, problém s katem mají jednotky. Takže než shánět jinej kat pro případ co kdyby... řekl bych, že se na to všichni vykaslou
Aktuálně: Hyundai i30 2014 new weekend 1,6 MPI
Dříve: Renault megane II sedan 1,6
Felicia 1,3
š105
Dříve: Renault megane II sedan 1,6
Felicia 1,3
š105
Re: i30 - výměna motoru v 107 000 km
ahoj všem,
včera mi při prudším brzdění problikla kontrolka oleje... Divné říkám si olej byl měněný nedávno na garančce. Měl jsem cestou servis, tak jsem se tam rovnou zastavil. Stálo nad ním asi 6 mechaniků opravdu jako sudičky
No a celá pohádka končí tím, že mě rovnou objednali na výměnu motoru. Najeto 101 tis.
Když jsem se ptal jestli je to běžné, řekli mi že běžné úplně ne ale prý je to časté a běžně se mění celý motor. No říkal jsem si že 1,6 GDI bude dobrá volba.. ale po všech těch problémech co s tím autem mám o tom začínám pochybovat
včera mi při prudším brzdění problikla kontrolka oleje... Divné říkám si olej byl měněný nedávno na garančce. Měl jsem cestou servis, tak jsem se tam rovnou zastavil. Stálo nad ním asi 6 mechaniků opravdu jako sudičky
No a celá pohádka končí tím, že mě rovnou objednali na výměnu motoru. Najeto 101 tis.
Když jsem se ptal jestli je to běžné, řekli mi že běžné úplně ne ale prý je to časté a běžně se mění celý motor. No říkal jsem si že 1,6 GDI bude dobrá volba.. ale po všech těch problémech co s tím autem mám o tom začínám pochybovat
Re: i30 - výměna motoru v 107 000 km
Předpokládám, že GDI bylo na benzín, nikoli LPG. Závadu konkretizovali? Řekli důvod výměny? Jediné, co mě u GDI napadá je silné zakarbonování, ale to bych se divil, kdyby se to nejdřív nepokusili vyčistit...
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Re: i30 - výměna motoru v 107 000 km
Ano, je to tak GDI bylo jen na benzín. Jelikož byl motor úplně bez oleje, museli dolít skoro celou náplň, řekli mi, že tam asi bude víc věcí. Každopádně odborný výraz který použil servisák byl "zapečený" motor. Spěchal jsem na schůzku se zákazníkem, takže jsem se jen objednal na výměnu motoru a budu pátrat po bližním info. Udivilo mě ale, že jen otevřeli kapotu nic jiného neudělali a hned byl verdikt výměna motoru.
Re: i30 - výměna motoru v 107 000 km
Hmm, jestli tam měli stejnou závadu, tak už možná ví, kam se podívat a je to jasné. By mě zajímalo, kudy ten olej utekl.
Tak přeji, ať se to rychle vyřeší, být bez auta (i když má člověk možnost náhradního) není příjemné.
Tak přeji, ať se to rychle vyřeší, být bez auta (i když má člověk možnost náhradního) není příjemné.
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Re: i30 - výměna motoru v 107 000 km
Ano náhradní auto dostanu když je to na záruku. Prý se tam něco propálilo zapekly se kroužky a pak to žere olej. Tohle je to jediné co z toho pamatuju.Chasnik píše:Hmm, jestli tam měli stejnou závadu, tak už možná ví, kam se podívat a je to jasné. By mě zajímalo, kudy ten olej utekl.
Tak přeji, ať se to rychle vyřeší, být bez auta (i když má člověk možnost náhradního) není příjemné.
3x měněná spojka, teď celý motor, no aspoň to bude relativně "nové" auto.
Re: i30 - výměna motoru v 107 000 km
Takze za vcasu GDI prodat a koupit MPI Ceed
VW Passat Variant B8 2020 110kW TDI EVO
Hyundai i30 kombi 1.6 GDI Czech Edition Festival (08/2016 - 4/2023) :(
Ford Mondeo 2004 2.0 TDCI Ghia 5dv (UK)
Fiat Stilo 1.6 16V 5dv / 1.9 JTD 3dv (UK) / MW 1.6 16V (ČR)
Fiat Punto 1.2 8V 3dv (UK)
Hyundai i30 kombi 1.6 GDI Czech Edition Festival (08/2016 - 4/2023) :(
Ford Mondeo 2004 2.0 TDCI Ghia 5dv (UK)
Fiat Stilo 1.6 16V 5dv / 1.9 JTD 3dv (UK) / MW 1.6 16V (ČR)
Fiat Punto 1.2 8V 3dv (UK)
Re: i30 - výměna motoru v 107 000 km
Hehe těžko říct takhle z hlavy. Ale počítám, že je to podle jejich reakce běžná věc.shawt píše:Takze za vcasu GDI prodat a koupit MPI Ceed
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20309
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: i30 - výměna motoru v 107 000 km
p_petrik: Jak je to auto staré?
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: i30 - výměna motoru v 107 000 km
"něco propálilo" - to by mohl být zakarbonovaný ventil.
shawt: MPI Ceed pouze 1.4, při přechodu z GDI rozdíl poznáš. Ale ještě jsou k mání předváděčky 2016 a 2017 MPI 1.6 i30 GD...
shawt: MPI Ceed pouze 1.4, při přechodu z GDI rozdíl poznáš. Ale ještě jsou k mání předváděčky 2016 a 2017 MPI 1.6 i30 GD...
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Re: i30 - výměna motoru v 107 000 km
Kupoval jsem ho v dubnu 2014, jako funglovku.Axel.Foley píše:p_petrik: Jak je to auto staré?
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20309
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: i30 - výměna motoru v 107 000 km
Nájezd cca 25.000 km ročně není žádná hrůza
Tož ať ti to dobře dopadne.
Tož ať ti to dobře dopadne.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek