Častý únik tlaku v pneu
Moderátor: Moderátoři
Častý únik tlaku v pneu
Ahoj, mám novou i40 a cca po měsíci mi klesl tlak na všech 4 kolech, doufoukl jsem lehce nad 2,4 a zhruba po měsící mi opěk blikají 2 kola, to nebude zcela normální, že?;) Díky
- Reklama
Re: Častý únik tlaku v pneu
Vzhledem, k tomu, že se teď ochladilo, tak by to nemuselo nic znamenat. Já dofukuju pravidelně celoročně na každém autě. Zajímavý je, že to není jenom na jediným kole. Ještě bych to jednou dofoukl a pak kontroloval, jak rychle a o kolik to padá.
Ale teď, na přelomu léta a podzimu (navíc tak výraznému, jako to bylo minulý víkend), pokud do spadlo třeba z 2,4 na 2,1, tak je to podle mě normální jev.
Ale teď, na přelomu léta a podzimu (navíc tak výraznému, jako to bylo minulý víkend), pokud do spadlo třeba z 2,4 na 2,1, tak je to podle mě normální jev.
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Re: Častý únik tlaku v pneu
Tak dofouknuto a uvidíme. Bylo to spadlé jen na 2,2 - 2,3 , ale čekal jsem větší toleranci na signalizaci od těch 2,4.
Re: Častý únik tlaku v pneu
No tak to máš citlivé dost, mě to svítilo, až když bylo kolo na 1.9. Otázka je, jestli umí v servisu citlivost nastavit...
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Re: Častý únik tlaku v pneu
Určitě na to má vliv/změnu počasí. V úterý jsem zaznamenal stejné chování a dá se říct že jsem poprvé viděl signalizaci o poklesu tlaku na svém autě, aspoň vím že to funguje Na všech kolech jsem měl pouhých 1,8bar, na první pohled to nebylo poznat. Rozsvítilo se pouze jedno kolo, ale podle toho usuzuji, že těch 1,8 je hranice pro rozsvícení kontrolky. A jestli to bylo na všech kolek +- stejné, tak bych to moc neřešil, dofouknout a častěji kontrolovat.
Hyundai i40 CW, Premium, 1,7 CRDi, 100kW, 6A/T