No, trošinku se zvětší ten zatracený nesetřený klínen dole na skle, jak se tady kdysi probíralo . Já jsem teď kupoval sadu od Sheronu - stírají dobře i v chladnějším počasí, ale dělají to samé, co originální. Po setření okna ze stěračů vítr unáší na sklo kapky, které se musí postupně ještě někdy i opakovaně setřít...
Hyundai i30 combi (07/2013), 1.6 GDI + další příslušenství
(Koupeno a servisováno v Hyundai Centrum Praha - Dolní Počernice)
Spritmonitor: http://goo.gl/Jkij5e
J.Petroš píše:Zdravím pánové,
vzhledem k tomu že auto bude mít 10 měsíců a stěrače začínají dělat šmouhy chtěl jsem se zeptat jestli už někdo stěrače měnil, popř. jaké tam dával ?
Děkuji za info
Kúp si v mototechne Rain Clear Gel (tm), namaž tým čelné sklo a hotovo. Alebo aj iné tekuté stierače. Len nie tie, čo sa lejú do nádržky pre ostrekovače. Tie stoja za prd.
No tak mi vytuhli stierače. Trvá im 5 sekúnd kým pretrú čelné sklo. Auto stojí takmer 2 mesiace bez pohybu, je na predaj, nepoužíva sa. Mechanizmus nevyzerá ani znečistený, ani zahrdzavený. Nastriekal som na kĺby olej, trochu sa to pohlo, ale žiadna sláva.
Může to být i v elektrice. Třeba kostra k náhonu stěračů. Mě se v i30 zlomil kabel v zadních dveřích a mimo jiné se to projevovalo rychlostí stěrače jako když jedeš vlakem ze Sušice do Klatov
Kia Xceed GTline 1.5 T-GDI DCT
ex Opel Astra 1.4 110kW AT
ex i30 1.6 CVVT Tricolor Exclusive
ex Getz 1.4
ex Opel Vectra B 1.6
JoRy píše:Nemají je ještě někde v Lídlu? Taky sháním
Taky jsem před zimou chtěl nahradil originální "rozmazávače". Nejprve jsem chtěl vyměnit stírací gumičku, abych zjistil, že originál je gumička se spojlerem vcelku a tato klasická oprava není možná.
Strejda Google mi našel prodejce, kterého bych pro tento sortiment netipoval: http://www.branse.cz. A u něho stěrače Flat Bulk (Cube) v originálních délkách 660 mm (109 Kč) a 350 mm (99 Kč). I když jsou v noname balení, v popisu je uvedeno Compass.
Cvak, cvak namontovány a výsledek? Jsou skvělé! A až se gumička unaví, je vyměnitelná bez nářadí přímo na voze.
Zdeněk
JirN píše:(a blbem, napr. pouzitim za sucha a prachu)
při použití ostřikovače téměř vždy jde stěrač na sucho
Z tuzemských vozů naposledy bylo možno spouštět stěrače na pokropeném skle u Š100. Vůz měl z dnešního pohledu nepřípustně samostatně ovládaný ostřikovač. Od 105, přes Felicii až po všechny soudobé vozy se výrobce bojí, že si sklo zastříkáte a nebudete přes kapky vidět, proto ostřikovač zároveň aktivuje stěrač. To ale znamená vždy krátkou prodlevu, kdy stěrač předbíhá kapalinu. Nevadí to za počínajícího deště. Vadí to ale, pokud chceme za suchého počasí očistit zaprášené nebo špinavé sklo.
Řidič, co těžkej chleba má, vozí za předním sedadlem PET flašku s vodou. Před startem nadzvedne stěrače a celé sklo pokropí z lahve. Hlavně prachový ráfek pod gumičkami. V zimě nahází na sklo prašan. Pak může strojně omývat bez obav, že za chvíli sklo zničí.
Jo, abych nezapomněl, před odstavením vozu musí dotankovat vodu do lahve.
Zdeněk
Ja vždy vozím v kufri 5l bandasku s vodou, ale skôr aby som pred jazdou umyl vtáčie hovná na karosérii. Laku to nero bí dobre a nechcem po meste jazdiť ako Škopek zo Slunce, seno a pár facek.
z toho ručního postřikovače jsem vytvořil nástroj na výměnu brzdové kapaliny vycucnu v nádržce, naleju novou, zbytek naleju do toho postřikovače a nasadím na nádobku, utěsním natlakuju tak 0,5 baru a už jen na kolech vypouším odvzdušňovákem kapalinu a čekám na novou ..... vyměním to za chvíli sám, bez šlapání a jinejch vyrválů něco jako tohle: https://www.youtube.com/watch?v=04DZuyzAQDQ
Abych nebyl OFF chtěl bych se zeptat, zda-li někdo používá stěrače objednané na Ebay, nebo Aliexpress a s jakými zkušenostmi ??
Naposledy upravil(a) Richard555 dne 28 říj 2018, 12:31, celkem upraveno 1 x.