hyundai i30 GD ubytek oleje
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: hyundai i30 GD ubytek oleje
Přidávám fotku sacího ventilu po 100tis km z mého motoru před výměnou - napečený karbon+úlomky z kalalyzátoru. Деревенский radí dobře, opři se do toho. Mě ten motor vyměnili ještě v záruce, faktura za 150 000 tis Kč,-, neplatil jsem nic.
- Přílohy
-
- ventil1.jpg (69.35 KiB) Zobrazeno 3021 x
Naposledy upravil(a) Tudy dne 01 lis 2018, 21:55, celkem upraveno 1 x.
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
- Reklama
Re: hyundai i30 GD ubytek oleje
To je masakr ty primovstriky. Říkám si co tomu pomůže předejít. Lepší benzín, aditiva? Nejhorší budou krátké jízdy. Doufám, že naše ježdění cca 2x28km bude celkem ok.
Re: hyundai i30 GD ubytek oleje
Jezdil jsem trasy nad 100 km převážně meziměsto+dálnice, dával Vervu a VIF, stejně to nepomohlo. Zabili to dlouhé lhůty výměny oleje. Ten karbon se tam tvoří také kvůli recirkulaci spalin (EGR ventil)
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
Re: hyundai i30 GD ubytek oleje
Dlouhé lhůty je kolik km?
Re: hyundai i30 GD ubytek oleje
Teda vy mi dáváte šoky...Sic s Accentem, ale to abych tu spotřebu oleje taky začal nějak řešit za 6k km mi už zmizelo něco přes 0,7l oleje... zatím to řeším stylem, že chvíli po dolití ho vyměnim a teď z 5w40 zkusím přejít na 5w50, tak snad mi poté náplň v autě vydrží aspoň 10t (letos měním již potřetí )
Hold auto má již svá léta a nevím, jak s ním původní majitel zacházel do 72t km... Teď má najeto 95t a už od koupě se k němu snažím chovat jak nejlíp to jde.. nevyjizdim ihned po startu, čekám tu půl minutu, aby se olej dostal kam má, nevytáčím studenej motor nad 3t, občas po poradnem zahrati se podívá i k červenému poli kvůli karbonu, tankuju výhradně vervu, dávám vif, olej měním jak na běžícím páse..
Hold auto má již svá léta a nevím, jak s ním původní majitel zacházel do 72t km... Teď má najeto 95t a už od koupě se k němu snažím chovat jak nejlíp to jde.. nevyjizdim ihned po startu, čekám tu půl minutu, aby se olej dostal kam má, nevytáčím studenej motor nad 3t, občas po poradnem zahrati se podívá i k červenému poli kvůli karbonu, tankuju výhradně vervu, dávám vif, olej měním jak na běžícím páse..
Hyundai Accent 1,4 71kW 08 Bronze Gray Metallic
Re: hyundai i30 GD ubytek oleje
25-28 tislumix píše:Dlouhé lhůty je kolik km?
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
Re: hyundai i30 GD ubytek oleje
1,0 tgdi má stanovenou výměnu po 15.000km.
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20300
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: hyundai i30 GD ubytek oleje
Máš klasickou atmosféru, tam je to v porovnání s přímovstřikem jinak technicky vyřešeno.kyrmon píše:Teda vy mi dáváte šoky...Sic s Accentem, ale to abych tu spotřebu oleje taky začal nějak řešit za 6k km mi už zmizelo něco přes 0,7l oleje... zatím to řeším stylem, že chvíli po dolití ho vyměnim a teď z 5w40 zkusím přejít na 5w50, tak snad mi poté náplň v autě vydrží aspoň 10t (letos měním již potřetí )
Hold auto má již svá léta a nevím, jak s ním původní majitel zacházel do 72t km... Teď má najeto 95t a už od koupě se k němu snažím chovat jak nejlíp to jde.. nevyjizdim ihned po startu, čekám tu půl minutu, aby se olej dostal kam má, nevytáčím studenej motor nad 3t, občas po poradnem zahrati se podívá i k červenému poli kvůli karbonu, tankuju výhradně vervu, dávám vif, olej měním jak na běžícím páse..
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: hyundai i30 GD ubytek oleje
Obecná rada při přelití oleje, třeba se to bude někomu hodit:
Před pár dny jsem zjistil, že mám olej cca 1 cm nad ryskou MAX. Ráno měl být odjezd na dovolenou - 300 km. Musel jsem to řešit rychle, vypouštění "spodem" nepřicházelo v úvahu. Našel jsem funkční návod na netu. Naštěstí mám doma akvárium, takže mi stačila cca 1 m dlouhá akvarijní hadička, na konci jsem ji zastřihnul do špičky a nasoukal ji do motoru místo měrky. Na 2. konec jsem napíchl injekční stříkačku (nejlépe 50 ml, měl jsem bohužel jen 10 ml) a podtlakem jsem postupně vysál 1 l oleje černého jak bota - a to bylo auto po výměně oleje - mechanik výměnu zřejmě odfláknul a nevypustil všechen starý olej.
Před pár dny jsem zjistil, že mám olej cca 1 cm nad ryskou MAX. Ráno měl být odjezd na dovolenou - 300 km. Musel jsem to řešit rychle, vypouštění "spodem" nepřicházelo v úvahu. Našel jsem funkční návod na netu. Naštěstí mám doma akvárium, takže mi stačila cca 1 m dlouhá akvarijní hadička, na konci jsem ji zastřihnul do špičky a nasoukal ji do motoru místo měrky. Na 2. konec jsem napíchl injekční stříkačku (nejlépe 50 ml, měl jsem bohužel jen 10 ml) a podtlakem jsem postupně vysál 1 l oleje černého jak bota - a to bylo auto po výměně oleje - mechanik výměnu zřejmě odfláknul a nevypustil všechen starý olej.
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG