pridusený motor

Startování, spojka, převodovka, provozní kapaliny.

Moderátoři: 89majlo96, nulda, Moderátoři

I30 1.6CRDi
*
Příspěvky: 32
Registrován: 13 říj 2018, 13:36

pridusený motor

Příspěvek od I30 1.6CRDi »

Ahojte, mám taký delikátny problém snád mi niekto pomôže.. Kupil som Hyundai I30 1.6CRDi 66kw.. 6-stupnový manuál.. po 2 týždnoch od kúpy som ho išiel skúsiť na dialnicu a auto nechcelo ísť viac ako 125km/h cca (3000ot)...+ na volnobehu ked som ho vytocil dostal sa maximalne po 3000ot..akoby ho nieco dusilo alebo neviem .. .a tiež má celkom vysokú spotrebu 7,5l/100km...
vedel by mi niekto poradiť v čom je problém ?

Ďakujem

PS: všetky filtre som pomenil
Reklama
 

EFISO
**
Příspěvky: 428
Registrován: 22 črc 2018, 14:45
Bydliště: Sabinov

Re: pridusený motor

Příspěvek od EFISO »

Tipujem na reguláciu turba alebo poruchu turba ak netlačí alebo veľmi málo vzduchu. (iba odhad podľa správania ) servis a diagnostika #-o .
Hyndai IX35 1.7CRDI Style 2011 (full LED)
Škoda Favorit 136LS
Škoda 110L
I30 1.6CRDi
*
Příspěvky: 32
Registrován: 13 říj 2018, 13:36

Re: pridusený motor

Příspěvek od I30 1.6CRDi »

noo neviem či tá diagnostika niečo pomôže, lebo žiadna kontrolka nesvietila :/
EFISO
**
Příspěvky: 428
Registrován: 22 črc 2018, 14:45
Bydliště: Sabinov

Re: pridusený motor

Příspěvek od EFISO »

Takú veľkú pristrojovku nemáš aby ti tam vošli kontrolky na všetky čidla a senzory v aute :wink:
Jedine diagnostika odhalí nefunkčný snímač alebo senzor. Môže ti blbnuť aj snímač váhy vzduch,čokoľvek iné .Iná možnosť nieje ako odhaliť problém . Je jeden ale veľmi drahý a zdlhavý (meniť súčiastku po súčiastke #-o ) takže diagnostikovať a ukáže príčinu problémov .
Hyndai IX35 1.7CRDI Style 2011 (full LED)
Škoda Favorit 136LS
Škoda 110L
Uživatelský avatar
Axel.Foley
*******
Příspěvky: 20308
Registrován: 07 zář 2011, 00:02
Bydliště: Olomouc

Re: pridusený motor

Příspěvek od Axel.Foley »

Má auto DPF?
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
I30 1.6CRDi
*
Příspěvky: 32
Registrován: 13 říj 2018, 13:36

Re: pridusený motor

Příspěvek od I30 1.6CRDi »

No zoberiem auto teda do hyundaju na diagnostiku lebo v servise predtým mi tvrdili že všetko je pohode .. tak to zoberem do original :P
Ano auto má dpf..ale že by kvoli nemu nechcelo auto ist nad 125? :/
I30 1.6CRDi
*
Příspěvky: 32
Registrován: 13 říj 2018, 13:36

Re: pridusený motor

Příspěvek od I30 1.6CRDi »

no takže bol som na diagnostike a na moje počudovanie sa nedalo pripojit k motoru ani na desiaty pokus.. takže další problém nejde diagnostika .. nerozumiem tomu..
Uživatelský avatar
Tudy
****
Příspěvky: 1257
Registrován: 13 dub 2009, 10:10

Re: pridusený motor

Příspěvek od Tudy »

ŘJ kaput? Reset ŘJ motoru?
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
Uživatelský avatar
Chasnik
******
Příspěvky: 4140
Registrován: 08 srp 2011, 19:23
Bydliště: Litoměřicko

Re: pridusený motor

Příspěvek od Chasnik »

Já měl stejný problém, technik (buď v servisu nebo na STK) při strkání konektoru do zásuvky OBDII ohnul jeden pin a proto nešlo načíst údaje z ŘJ. Vyhodili mě kvůli tomu ze dvou emisních stanic, v servisu to potom opravili (tenkrát ještě na záruku).
Prohlídni si tu zásuvku, jestli jsou všechny piny na pohled OK. Jinak to bude muset prověřit nějaký autoelektrikář, jestli je to správně zapojeno.
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
I30 1.6CRDi
*
Příspěvky: 32
Registrován: 13 říj 2018, 13:36

Re: pridusený motor

Příspěvek od I30 1.6CRDi »

hned to pojdem pozreť snád to bude len v tých pinoch
I30 1.6CRDi
*
Příspěvky: 32
Registrován: 13 říj 2018, 13:36

Re: pridusený motor

Příspěvek od I30 1.6CRDi »

no takže piny su v pohode... nejake dalsie napady/skusenosti ?
Pikacu86
*
Příspěvky: 69
Registrován: 06 úno 2018, 06:46

Re: pridusený motor

Příspěvek od Pikacu86 »

To co opisujes poukazuje na nudzovy rezim 3000 otacky,slaby tah a nevie ist rychlo... mal som to ked som dpf nemohol nechat dokoncit regeneraciu 3x za sebou.
Dpf mi regeneruje kazdych 576km a trva 16km.

Niekde som sa docital ze mal tento isty problem a niekedy aj zadochlo auto ked isiel postat na krizovatke a jemu pomohla regeneracia dpf cez diagnostiku.

V tomto aute je slabe turbo,nema vgt lopatky tak ak nechas dochladit 30sekund po jazde a nebudes vytacat na 4000 tak s tym problemi nebudu. Skor daj bacha na to dpf aby ti ho vzdy precistilo. Spotreba priemerna 4,8
1.6crdi 66kw 2010 dpf
Uživatelský avatar
Chasnik
******
Příspěvky: 4140
Registrován: 08 srp 2011, 19:23
Bydliště: Litoměřicko

Re: pridusený motor

Příspěvek od Chasnik »

I30 1.6CRDi píše:no takže piny su v pohode... nejake dalsie napady/skusenosti ?
Otázka je, jestli jsou (správně) zapojeny. Nebylo auto bourané a opravované? Tu zásuvku je třeba zprovoznit, bez ní se nedostaneš k diagnostice. Třeba je opravdu problém s plným DPF, ale taky to může být něco jiného. Ale nevím, jak to bez OBD zjistit. V motorovém prostoru je ještě jedna zásuvka s názvem DIAGNOSTIC, ale nikdy jsem ji nestudoval, takže je otázka, co a jakým zařízením z ní lze načíst...
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
I30 1.6CRDi
*
Příspěvky: 32
Registrován: 13 říj 2018, 13:36

Re: pridusený motor

Příspěvek od I30 1.6CRDi »

no nad tým dpf som tiež rozmýšlal... len myslel som že to nejako pocítim ked sa regeneruje alebo tak.. co som videl na kamaradovom aute tak ten tam mal kontrolku dpf.. tu nic take nie je :/ ale tiež som rozmýšlal že dam dpfko vyčistiť tuším to stojí okolo 150€
k tej diagnostike... myslím že zapojená je pretože dokázala diagnostika prečítať informácie typu že imobilizér ide, abs že je v pohode ale čisto k informácia o motore sa nedalo dostať.. pôjdem sa asi opýtať ,,ochotných,, pánov do hyundaja
Pikacu86
*
Příspěvky: 69
Registrován: 06 úno 2018, 06:46

Re: pridusený motor

Příspěvek od Pikacu86 »

Iba vtedy to zistis ze ti regeneruje ked das aktualnu spotrebu a bude vysoka spotreba, alebo ked pojdes a das dole nohu z plynu ked necisti mas 0.0 a ked cisti mas 0.6 aviac.ked ti cisti neturuj to auto ako blazon ako niektory hovoria ze tomu vypal.udrzuj otacky medzy 2000-2500
1.6crdi 66kw 2010 dpf
Odpovědět

Zpět na „i30 Motor a převodovka“