Velmi tuhé řazení prvního stupně (i30)
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Velmi tuhé řazení prvního stupně (i30)
Zdravím, moc prosím o radu co by mohlo způsobovat, že řazení jedničky jde dost ztuha (spíše ji tam musím rvát).
Hyundai i30 (2014), najeto 44 000 km.
- Špatně jde zařadit jednička s běžícím motorem (při stojícím autě bez spuštěného motoru jde řadit jednička dobře)
- Velmi ztuha jde i řazení na čtyřku z neutrálu
- Všechny ostatní rychlosti lze řadit naprosto bez problémů
- Při zacvičení se spojkou nebo řazení jedničky přes jinou rychlost tam tato potom skočí relativně hladce,např. 2-1
- Pokud ji tam narvu, tak při stále sešlápnuté spojce to pak znova jde už dobře
- Při snaze tam narvat jedničku to má, při plně sešlápnuté spojce, tendenci popojíždět.
- Někdy,spíše vyjímečně se stane,že tam jednička skočí úplně nádherně bez použití síly
- Spojka zabírá dobře, neprokluzuje
Děkuju
Hyundai i30 (2014), najeto 44 000 km.
- Špatně jde zařadit jednička s běžícím motorem (při stojícím autě bez spuštěného motoru jde řadit jednička dobře)
- Velmi ztuha jde i řazení na čtyřku z neutrálu
- Všechny ostatní rychlosti lze řadit naprosto bez problémů
- Při zacvičení se spojkou nebo řazení jedničky přes jinou rychlost tam tato potom skočí relativně hladce,např. 2-1
- Pokud ji tam narvu, tak při stále sešlápnuté spojce to pak znova jde už dobře
- Při snaze tam narvat jedničku to má, při plně sešlápnuté spojce, tendenci popojíždět.
- Někdy,spíše vyjímečně se stane,že tam jednička skočí úplně nádherně bez použití síly
- Spojka zabírá dobře, neprokluzuje
Děkuju
- Reklama
Re: Velmi tuhé řazení prvního stupně (i30)
Opotřebované synchrony? Napiš dotaz na odkaz níže, pán je šikovný a ochotný:
http://www.prevodovky-sixta.cz
http://www.prevodovky-sixta.cz
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
Re: Velmi tuhé řazení prvního stupně (i30)
A čo na záruku ?
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Re: Velmi tuhé řazení prvního stupně (i30)
Záruku bych musel jedině přes AAA kde jsem auto kupoval před 3 měsíci. Zajímalo mě jen co by to mohlo způsobovat. Díky
Re: Velmi tuhé řazení prvního stupně (i30)
Podľa mňa by som mohol ísť do ľubovolného značkového servisu.Zober servisku a ideš.
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Re: Velmi tuhé řazení prvního stupně (i30)
Pokud to AAA nedovezli ze země, kde je nějaká kratší záruka, tak by měla být u CZ vozidla záruka stále platná, pokud bývalý majitel správně prováděl pravidelnou předepsanou údržbu.
EDIT: ještě doplním - pokud to auto bylo taxikářské nebo v půjčovně, tak tam je také kratší záruka.
EDIT: ještě doplním - pokud to auto bylo taxikářské nebo v půjčovně, tak tam je také kratší záruka.
Naposledy upravil(a) Chasnik dne 11 lis 2018, 17:44, celkem upraveno 1 x.
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Velmi tuhé řazení prvního stupně (i30)
Chasnik to napsal dokonale. Jen doplním, že k reklamaci budeš potřebovat servisní knížku.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Velmi tuhé řazení prvního stupně (i30)
To je těžko, můžou to být akorát špatně seřízené lanovody řazení. A nebo taky spojka, i když jde lehce. Rok 2014 měl problémy s netěsnými gufery a projevovalo se to okolo 30 000-70 000km. Více viz. klouzající spojka fórum.
Re: Velmi tuhé řazení prvního stupně (i30)
Díky za informace.
Dnes jsem třeba jel a po nastartování to bylo v pořádku (šla zařadit normálně lehce). Což je taky divný, že ne vždy to jde prostě tak blbě. Takže přijedu do servisu a ono to jak naschvál třeba bude fungovat...
Dnes jsem třeba jel a po nastartování to bylo v pořádku (šla zařadit normálně lehce). Což je taky divný, že ne vždy to jde prostě tak blbě. Takže přijedu do servisu a ono to jak naschvál třeba bude fungovat...
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Velmi tuhé řazení prvního stupně (i30)
Ano, i to je možné. Stejně doporučuji do servisu zajet a nahlásit to.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek