Elektromobilita pokec komplexně...

Moderátoři: frawd, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
petzl62
*******
Příspěvky: 5128
Registrován: 03 pro 2011, 17:09
Bydliště: Opava

Elektromobilita pokec komplexně...

Příspěvek od petzl62 »

KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Reklama
 

Uživatelský avatar
Tudy
****
Příspěvky: 1257
Registrován: 13 dub 2009, 10:10

Re: Elektromobilita pokec komplexně...

Příspěvek od Tudy »

Já osobně o elektroautu vážně uvažuju - až cena spadne pod 400 tis. Manželka jezdí denně do práce 5 km tam a zpět + nějaké popojížďky po městě, pro elektroauto ideální. Ale při současné cenové úrovni ať si to prodejci/výrobci strčí do ... #-o
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
Uživatelský avatar
pekoz
***
Příspěvky: 593
Registrován: 29 črc 2013, 10:53
Bydliště: vedle Ostravy

Re: Elektromobilita pokec komplexně...

Příspěvek od pekoz »

Jezdím denně do 30 km (tam a zpět). Občas málo víc když potřebuji něco koupit nebo když jedu na soutěž. Ale není to často a ne více než 100 km celkem. Asi by pro mě nějaké elektro bylo taky dobré. Viz problémy za studena provozovaných motorů. Nabíjení u RD taky bez problémů. Ale při současném stavu techniky a hlavně ceny :shock: bohužel NE !!!
Kona 1.0 T-GDI Best Of Style, Pulse Red (11/2018)
+
IX 20 1,4 Trikolor, Creamy White (09/2013)
...................................
ex.
Citroen Xsara Break 1,6/16 Exclusive, GRIS ALUMINIUM (06/2002)
Felicia,2xUno,Š.Forman Silver Line,Š.105,Š.1000MB.
Uživatelský avatar
Richard555
******
Příspěvky: 2737
Registrován: 03 bře 2010, 18:08
Bydliště: Praha

Re: Elektromobilita pokec komplexně...

Příspěvek od Richard555 »

Výborně, nové téma :wink: hned sem něco přihodím :

http://www.autoforum.cz/zajimavosti/dob ... -internetu

Prostě není všechno zlato, co se třpytí ......... máme tady záplavu pluginhybridů , který ve firemních flotilách nalítají spoustu kilometrů, my jim na dotacích a pobídkách zaplatíme spoustu peněz....... a teď kontrolní otázka:
Kdo víc znečistí životní prostředí?? ten hybrid co nalítá 70000km za rok, nebo děda co s Favoritem najede 50 km měsíčně 2x na nákup a 1x k doktorovi ?
Mazda CX3 2.0 6°man.,IX55 V6 CRDI 4x4,Santa Fe CRDI VGT 4X4 2005,YAMAHA 125 Majesty 2005,bejvávalo:Daewoo Nubira kombi 2.0 CDX LPG,Škoda Felicia Kombi 1,3MPI,Pontiac Le Mans,Mistubishi Space Wagon,Škoda Favorit,Moskvič 2140,Moskvič 403,skůtr ČZ175
Uživatelský avatar
Axel.Foley
*******
Příspěvky: 20300
Registrován: 07 zář 2011, 00:02
Bydliště: Olomouc

Re: Elektromobilita pokec komplexně...

Příspěvek od Axel.Foley »

Dle myšlení EU děda, protože má starého Favorita, který je již dávno za zenitem a pouští do vzduchu "kvanta" emisí. Hybrid přece nemůže škodit [-X

](*,)
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Uživatelský avatar
Tudy
****
Příspěvky: 1257
Registrován: 13 dub 2009, 10:10

Re: Elektromobilita pokec komplexně...

Příspěvek od Tudy »

Cituji:
Jakkoliv se u elektrických automobilů hovoří hlavně o dojezdu na jedno nabití, pro Škodu to není hlavní priorita. „Dostatečný dojezd“ je na žebříčku základních pěti pilířů elektromobility na posledním místě, hned za poměrem ceny a užitné hodnoty, připojení k internetu a pokročilých asistenčních systémech, přitažlivém designu a požitku z jízdy daného například maximálním točivým momentem už od nulových otáček.


Více na: https://www.autorevue.cz/skoda-prozradi ... dnim-miste

Má poznámka: opět použitelné jen do města a blízkého okolí (nehledě na zcela jistě vysokou cenu)
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
Uživatelský avatar
sarin007
*****
Příspěvky: 2089
Registrován: 26 říj 2012, 11:32
Bydliště: Písek

Re: Elektromobilita pokec komplexně...

Příspěvek od sarin007 »

Hmm, zajímavé myšlení :-k Tak prý u elektroauta není dojezd na prvním místě, víc důležité je připojení k internetu. Jasně, až se baterky vybijou po pár kilometrech, tak je dobrý mít v autě internet, abych se někde na poli moch dívat na youtube :mrgreen: :mrgreen: Tedy, pokud něco málo šťávy na chod toho internetu zbyde :mrgreen: Spíš mi přijde, že ve Škodě ještě neumí vyrobit auto s vysokým dojezdem, tak budou všem okolo vnucovat, že to není chyba, ale vlastně přednost, protože dojezd není hlavním kritériem. Asi jako se snaží všem vysvětlit, že jejich auta nejsou ojetá, ale vlastně dobře zajetá. Skoro jsem začínal mít dojem, že koupit ojeté auto je vlastně lepší než koupit nové :mrgreen: :mrgreen: Ať žije marketingové oddělení :D/
Hyundai Tucson 2.0 CRDi 136KW, A/T, Style Premium, barva Ara Blue +
Hyundai i30 Fastback, 1.4 T-GDI, Style, barva červená

Hyundai Elantra Style Premium, 2011, světle modrá
Renault Scenic 1.9 dCi r.v. 2002
Peugeot 306 r.v. 1996
VW Golf I r.v. 1979
Uživatelský avatar
Axel.Foley
*******
Příspěvky: 20300
Registrován: 07 zář 2011, 00:02
Bydliště: Olomouc

Re: Elektromobilita pokec komplexně...

Příspěvek od Axel.Foley »

sarin: Byl jsi rychlejší, vidím to úplně stejně. Není nad připojení k internetu - člověk si může pohledat, kde by mohl dobít baterky a auto tam třeba dotlačit :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Uživatelský avatar
Richard555
******
Příspěvky: 2737
Registrován: 03 bře 2010, 18:08
Bydliště: Praha

Re: Elektromobilita pokec komplexně...

Příspěvek od Richard555 »

Vtipné je, že jakýkoli elektromotor má vlastně z principu stejný točivý moment z 0 otáček po maximum. Tak nevím jaké priority vyzdvihují - když je to normální chování elektromotoru. Pamatuji když ještě v Praze jezdily trojebusy - poslední linka byla tuším č. 51 a táta dělal na opravách trolejbusů v dílnách Na Klamovce a občas jsem se s nima mohl na zkušební jízdě svést. Opravené trolejbusy zkoušeli Na Hřebenkách (ulice od "Tanku" na Strahov). Krpál celou cestu a když se s tím trolejbusem řidič nemazal tak Na Hřebenkách slušně prohnal Tatru 603 , nějaký Oktavie a Spartaky nechal daleko za sebou. Akorát jsme se museli pořádně držet :D jinak by nás v zatáčkách rozhodil po busu jak hnojůvku po poli :D prostě ten prázdný trojebus jel jak "kráva" .....
Mazda CX3 2.0 6°man.,IX55 V6 CRDI 4x4,Santa Fe CRDI VGT 4X4 2005,YAMAHA 125 Majesty 2005,bejvávalo:Daewoo Nubira kombi 2.0 CDX LPG,Škoda Felicia Kombi 1,3MPI,Pontiac Le Mans,Mistubishi Space Wagon,Škoda Favorit,Moskvič 2140,Moskvič 403,skůtr ČZ175
Uživatelský avatar
Chasnik
******
Příspěvky: 4140
Registrován: 08 srp 2011, 19:23
Bydliště: Litoměřicko

Re: Elektromobilita pokec komplexně...

Příspěvek od Chasnik »

Petzl: krásný příklad toho, jak "efektivně" fungují dotace, pobídky, subvence a další politicko-úřednické sračky, které deformují nejen ekonomiku, ale i myšlení lidí ](*,)
Sarin: to s tím internetem mě taky pobavilo, mimochodem vlastně další příklad deformace myšlení :wink:
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Uživatelský avatar
Mr. HYUNDAI
*******
Příspěvky: 11632
Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
Bydliště: Lázně Toušeň

Re: Elektromobilita pokec komplexně...

Příspěvek od Mr. HYUNDAI »

Jako "správce autoparku" vidím přesně tuhle realitu - z cizího krev neteče. Je to o výchově lidí. Jestliže můžou plug-in takhle používat, tak selhala firemní kultura, všechny kontrolní mechanismy. Plug-in má smysl, pokud je užíván tak, jak používán má být. Je tedy nutné lidi motivovat a pak kontrolovat. Dobře fungují v soukromých rukou :wink: .
Líbil by se mi, ale cena je aktuálně out.
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
lumix
****
Příspěvky: 1430
Registrován: 03 říj 2016, 21:58

Re: Elektromobilita pokec komplexně...

Příspěvek od lumix »

Až ujede elektroauto v -20 bez problémů 500km rychlostí jakou chci já a se spuštěným vyhříváním všeho možného a nabije se do 3 minut na plnou a bude stát jako obdobný benzin, tak by to slo, do té doby to nechci. A o ekologii takoveho auta silně pochybuji.
Uživatelský avatar
Axel.Foley
*******
Příspěvky: 20300
Registrován: 07 zář 2011, 00:02
Bydliště: Olomouc

Re: Elektromobilita pokec komplexně...

Příspěvek od Axel.Foley »

Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Uživatelský avatar
rudolf.tomka
**
Příspěvky: 344
Registrován: 19 čer 2011, 18:12
Bydliště: Zborov -Slovensko

Re: Elektromobilita pokec komplexně...

Příspěvek od rudolf.tomka »

KIA SOUL 1,6 CVVT tomato red
Uživatelský avatar
petzl62
*******
Příspěvky: 5128
Registrován: 03 pro 2011, 17:09
Bydliště: Opava

Re: Elektromobilita pokec komplexně...

Příspěvek od petzl62 »

Tak to už je ty bláho parodie hraničící s teď tak moderní "schizofrenií" ](*,) ](*,) ](*,)
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Odpovědět

Zpět na „IONIQ“