autobaterie AGM - GDi start/stop

Co se jinam nevešlo - výfuk, kola, údržba, akumulátor, příslušenství, manuály/schémata atd.

Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři

copper5252
***
Příspěvky: 911
Registrován: 30 kvě 2015, 16:45

Re: autobaterie AGM - GDi start/stop

Příspěvek od copper5252 »

pokud se nepletu 13.8 je udržovaci napětí , jinak moje nabiječka carspa-ebc1240 nedá více něž 14.4 při nabijení AGM , ano máš pravdu že v autě z "chytrým managmentem nabíjení" akumulatory nevydrží moc dlouho ,proč více méně jsem to nepsal up , prostě když "chytré nabijení " nabijí akumulator tak do něho pere co to je jde Amper :( pak se neni čemu divit že akumulator moc nevydrží ](*,) 8-[

nevím jestli u jiných aut se reguluji Ampery při nabíjení, ale u I20activa se reguluje jen napětí , ono se neni čemu divit pokud alternátor dava 150A nebo více :) tohle by se dost blbě regulovalo proudově, pokud se pletu tak mně opravte diky
I20 Active T-GDI 88kw 2016
--------------------------------------------------------------
Nepřeji si aby na moje příspěvky reagoval Mirus30 !!!
a Axel.Foley ! Vendelín ! only_one ! a slabostka!!!!
Reklama
 

Uživatelský avatar
Ruska.ruleta
**
Příspěvky: 416
Registrován: 12 črc 2010, 11:34

Re: autobaterie AGM - GDi start/stop

Příspěvek od Ruska.ruleta »

Coppere nemas pravdu.
Z alternatoru do baterie nikdy nedostanes 150A (beru normalni provozni stav, ne poruchu). Ani nevim, zda se mi ti chce psat proc, nechce.... Ale dam ti radu, najdi si to na netu.....
At se dari.
RR
Rozdávat rady je zbytečné, moudrý si poradí sám a hlupák stejně neposlechne.
Vesmír i lidská blbost jsou nekonečné, i když u toho vesmíru si nejsem až tak jist.
Odvaž se používat vlastní rozum!
:hyu: i30cw CRDi 85 kW
:hyu: i30 MPI
copper5252
***
Příspěvky: 911
Registrován: 30 kvě 2015, 16:45

Re: autobaterie AGM - GDi start/stop

Příspěvek od copper5252 »

proč by nešlo pokud je amumulator vibytý tak proč ne ? mezi alternátorem a akumulatorem na to kabel dostatečně dimenzovaný je , takže tak pokud máš na max volty které da regulace altiku tak pak ano placnu jako přiklad : třeba při 14.4 v bude protekajíci proud do aku 50Amper ale při 14.9 bude protekajicí proud do aku 70Amper

jednu honotu vím jestě a to znabíječky akumulator před nabíjením 12.7v nabíječka ukazuje napěti při nabijení 14.4v pro AGM a Ampery jsou na 41.50Amper obě hodnoty jsou displeje nabíječky samozřejmně neni přesně mněření ! pak taky zaleží v jaky režímu se nabíječka zrovna nacházi jeslti nebijení konstatním proudem nebo nabijení konstatním napětím !atd
I20 Active T-GDI 88kw 2016
--------------------------------------------------------------
Nepřeji si aby na moje příspěvky reagoval Mirus30 !!!
a Axel.Foley ! Vendelín ! only_one ! a slabostka!!!!
Odpovědět

Zpět na „i30 2012- Ostatní“