i40 něco málo dotazů k novému vozu
Moderátor: Moderátoři
- Mirus30
- *****
- Příspěvky: 1801
- Registrován: 04 úno 2013, 19:53
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Re: i40 něco málo dotazů k novému vozu
Bud jsi fakt narocnej posluhac nebo mas neco spatne, tragicky hrala treba Felicie, ale tohle tragicky fakt neni. Ja kdyz dam hlasitost na max tak v tom aute nevydrzim, takze bud jsi z poslechu hudby uz vlastne hluchej nebo mas neco spatne nastaveny.
Kazdopadne vytlumeni uz samo o sobe dost pomuze i puvodnimu repru, ale jestli do toho chces investovat tak proc ne. U me by to moc nedavalo smysl, prihjde den, nabidka, napad nebo proste jen chut a auto bude fuc, tak uz jsem s tema investicema opatrnej....
Kazdopadne vytlumeni uz samo o sobe dost pomuze i puvodnimu repru, ale jestli do toho chces investovat tak proc ne. U me by to moc nedavalo smysl, prihjde den, nabidka, napad nebo proste jen chut a auto bude fuc, tak uz jsem s tema investicema opatrnej....
i30N Performance Sport, DCT 2023
Kia Proceed GT 2021
Škoda Scala MC 1.5TSI 2020
Kia Proceed GT 2019
i40 kombi 2,0GDI 2018
i30 kombi FL 2017
i30 kombi FL 2015
i30 1,6GDI 2012
Accent 1,3 2006
Kia Proceed GT 2021
Škoda Scala MC 1.5TSI 2020
Kia Proceed GT 2019
i40 kombi 2,0GDI 2018
i30 kombi FL 2017
i30 kombi FL 2015
i30 1,6GDI 2012
Accent 1,3 2006
- Reklama
-
- *
- Příspěvky: 44
- Registrován: 28 srp 2018, 13:47
Re: i40 něco málo dotazů k novému vozu
Myslím že to je o zvyku no, už první auto před 15 lety muselo okamžitě dostat zesilovač a bednu do kufru takže tohle je u mě hroznej propad dolů. Na hudbu v autě si prostě potrpím no. Taky záleží co rád posloucháš, každej styl je jinak náročnej. Mám auto pár tejdnů a pokud nevyhraju v loterii nebo z něj neudělám totálku tak se u nás ohřeje několik let a i tak nebude problém to kdyžtak vyndat zpět.
Re: i40 něco málo dotazů k novému vozu
VW Passat Variant B8 2020 110kW TDI EVO
Hyundai i30 kombi 1.6 GDI Czech Edition Festival (08/2016 - 4/2023) :(
Ford Mondeo 2004 2.0 TDCI Ghia 5dv (UK)
Fiat Stilo 1.6 16V 5dv / 1.9 JTD 3dv (UK) / MW 1.6 16V (ČR)
Fiat Punto 1.2 8V 3dv (UK)
Hyundai i30 kombi 1.6 GDI Czech Edition Festival (08/2016 - 4/2023) :(
Ford Mondeo 2004 2.0 TDCI Ghia 5dv (UK)
Fiat Stilo 1.6 16V 5dv / 1.9 JTD 3dv (UK) / MW 1.6 16V (ČR)
Fiat Punto 1.2 8V 3dv (UK)
-
- *
- Příspěvky: 44
- Registrován: 28 srp 2018, 13:47
Re: i40 něco málo dotazů k novému vozu
Ahoj, po delší době...
Jen ani okraj. Audio vyměněno, dveře vytlumene, nainstalován zesilovače a zapojená bedna. Konečně spokojenost
S autem už jsem tak nějak zžitej
Teď by rád dokoupil příčníky na střechu. Mám přípravu ve střeše kde se jen odklopí plast.
Jsou tyhle ok ? Má někdo nosiče či zkušenosti ? Nechci to na nic těžkého ani dlouhé jízdy.
https://www.tazne.cz/stresni-nosic-hyun ... ky-p14144/
edit: tak nakonec jsem vzal tyhle + zámky
Jen ani okraj. Audio vyměněno, dveře vytlumene, nainstalován zesilovače a zapojená bedna. Konečně spokojenost
S autem už jsem tak nějak zžitej
Teď by rád dokoupil příčníky na střechu. Mám přípravu ve střeše kde se jen odklopí plast.
Jsou tyhle ok ? Má někdo nosiče či zkušenosti ? Nechci to na nic těžkého ani dlouhé jízdy.
https://www.tazne.cz/stresni-nosic-hyun ... ky-p14144/
edit: tak nakonec jsem vzal tyhle + zámky
-
- *
- Příspěvky: 44
- Registrován: 28 srp 2018, 13:47
Re: i40 něco málo dotazů k novému vozu
Ahoj po delší době
S autem najeto 6000km a upřímně....kdybych věděl jaké nedostatky a hlouposti mě čekají nevím zda bych do i40 šel. Celkově je to auto hezké prostorné, ale očividně ho projektoval někdo bez praxe s automobily.
muj nejnovější dotaz je ohledně toho jak vám to startuje v zimě ? dnes pouze -5C a naskočilo to až na potřetí, baterie sice nová, ale rok stála v autosalonu, nejkratší trasy jezdím cca 22km tak dobíjení by neměl být problém ? Nebo máte nějaký tip jak správně, lepé startovat, aditiva apod ? uplně se bojím -25C apod....u P307 benzín i při lonskych -26 napoprvé, vždy.
ted bych si dovolil sepsat hlavní neduhy vozu
1. ano opět začnu audiem (ted nemyslím premium, u toho bych ale byl určitě taky zklamanej), naprosto objektivně říkám že výkon a nastavení audia je tragický a je jedno jaký kdo máte nároky, prostě hrůza. Ale to už je minulost, už mi to hraje jinak
2. Senzor stěračů, zde je použita nejhorší ze tří možných variant...po nevypnutí automatického stírání se při dalším startu provede jedno setření, geniální věc na suchem skle, nebo dokonce lehce namrzlém, co se asi zničí dřív...stěrače či motůrek ?
3. automatickí klima, naprosto divné.....hodinu to fouká na čelní sklo a pak rovnou na nohy, prakticky pořád na nejnižší výkon...středové pruduchy jsem snad jěště nezažil foukat...v P307 fungovala klima uplně jinak a mnohem lépe.
4. prostor na pravu nohu u volantu, ostrá hrana díky který s emusí člověk více odsunout od volantu
5. další věc ohledně rádia, proč se musí pře startem motoru zapnout, při startu hned vypnout a pak opět zapnout ? naprosto nelogická věc, stačilo nastavit prodlevu třeba 5s.
6. vyhřívání volantu a sedaček, volant se drží zapnutý (vypne se až po delší době) i při dalším startu a sedadla ne, sedadla se navíc zapnou na nejvyšší stupěn při kterém hoří prdel takže tlačítko vlastně musim mačkat 3x
7. spotřeba, to je ale oser asi všech aut a marketingu, kde a jak došly ke spotřebě 4,9 kombi ?? momentálně jezdím za 6,8l a to stylem mladšího duchodce, převážně dálnice, převaděč a pak volnější město...pochybuju že bych se časem dostal niž. Ze začátku to bylo 7,3l tak alespon nejaké zlepšení.
8. zadní dveře, je super pokud je po dešti či jen více vlhko otevřít dvěře a dostat sprchu od vytékající vody...
9. tomuhle až tolik nerozumím co je nebo není možné, ale převody motoru jsou podle mě šíleně krátké, prakticky hned po rozjezdu už na mě bliká 5
10. hodně blbej detail, ale umístění 12V na nabíječku apod. je na hodně neštastným místě...zajímalo by mě kdy někdo přijde s variantu ve stropě, at mobil, navigace, či kameru každej lepí na sklo a kabel tam pak jen překáží a plandá
nejlepši je reakce HyundaiCZ...že prý pokud mám s vozem problém v servisu na to mrknou
no asi by se dalo pokračovat..ale to už by byla zhejčkanost
abych ale jen neremcal, 2 týdny zpět cesta do Berlína a zpět, pohodlná jízda, nebolí prdel, spousta prostoru, obrovský kufr
přijde mi že auto velice dobře brzdí
S autem najeto 6000km a upřímně....kdybych věděl jaké nedostatky a hlouposti mě čekají nevím zda bych do i40 šel. Celkově je to auto hezké prostorné, ale očividně ho projektoval někdo bez praxe s automobily.
muj nejnovější dotaz je ohledně toho jak vám to startuje v zimě ? dnes pouze -5C a naskočilo to až na potřetí, baterie sice nová, ale rok stála v autosalonu, nejkratší trasy jezdím cca 22km tak dobíjení by neměl být problém ? Nebo máte nějaký tip jak správně, lepé startovat, aditiva apod ? uplně se bojím -25C apod....u P307 benzín i při lonskych -26 napoprvé, vždy.
ted bych si dovolil sepsat hlavní neduhy vozu
1. ano opět začnu audiem (ted nemyslím premium, u toho bych ale byl určitě taky zklamanej), naprosto objektivně říkám že výkon a nastavení audia je tragický a je jedno jaký kdo máte nároky, prostě hrůza. Ale to už je minulost, už mi to hraje jinak
2. Senzor stěračů, zde je použita nejhorší ze tří možných variant...po nevypnutí automatického stírání se při dalším startu provede jedno setření, geniální věc na suchem skle, nebo dokonce lehce namrzlém, co se asi zničí dřív...stěrače či motůrek ?
3. automatickí klima, naprosto divné.....hodinu to fouká na čelní sklo a pak rovnou na nohy, prakticky pořád na nejnižší výkon...středové pruduchy jsem snad jěště nezažil foukat...v P307 fungovala klima uplně jinak a mnohem lépe.
4. prostor na pravu nohu u volantu, ostrá hrana díky který s emusí člověk více odsunout od volantu
5. další věc ohledně rádia, proč se musí pře startem motoru zapnout, při startu hned vypnout a pak opět zapnout ? naprosto nelogická věc, stačilo nastavit prodlevu třeba 5s.
6. vyhřívání volantu a sedaček, volant se drží zapnutý (vypne se až po delší době) i při dalším startu a sedadla ne, sedadla se navíc zapnou na nejvyšší stupěn při kterém hoří prdel takže tlačítko vlastně musim mačkat 3x
7. spotřeba, to je ale oser asi všech aut a marketingu, kde a jak došly ke spotřebě 4,9 kombi ?? momentálně jezdím za 6,8l a to stylem mladšího duchodce, převážně dálnice, převaděč a pak volnější město...pochybuju že bych se časem dostal niž. Ze začátku to bylo 7,3l tak alespon nejaké zlepšení.
8. zadní dveře, je super pokud je po dešti či jen více vlhko otevřít dvěře a dostat sprchu od vytékající vody...
9. tomuhle až tolik nerozumím co je nebo není možné, ale převody motoru jsou podle mě šíleně krátké, prakticky hned po rozjezdu už na mě bliká 5
10. hodně blbej detail, ale umístění 12V na nabíječku apod. je na hodně neštastným místě...zajímalo by mě kdy někdo přijde s variantu ve stropě, at mobil, navigace, či kameru každej lepí na sklo a kabel tam pak jen překáží a plandá
nejlepši je reakce HyundaiCZ...že prý pokud mám s vozem problém v servisu na to mrknou
no asi by se dalo pokračovat..ale to už by byla zhejčkanost
abych ale jen neremcal, 2 týdny zpět cesta do Berlína a zpět, pohodlná jízda, nebolí prdel, spousta prostoru, obrovský kufr
přijde mi že auto velice dobře brzdí
- Mirus30
- *****
- Příspěvky: 1801
- Registrován: 04 úno 2013, 19:53
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Re: i40 něco málo dotazů k novému vozu
Ahoj
3. Troufnu si tvrdit ze ji jen mas spatne nastavenou....
4. Posez je prvni co si v aute zkousim, jinak je to muj problem pokud nevyhovuje, ne auta
5. To zpusobuje jakou ujmu ze to pises jako nedostatek?
6. Dalsich sto lidi rekne ze chce aby se mu sedacka co nejrychleji vyhrala (proto 3.st pri zapnuti)
8. Viko neni reseny uplne stastne, ale staci 3 vteriny pockat
9. To je Ekoteror, nic cim by ses mel ridit jen proto, ze ti to "radi"
10. Kterou myslis? Tu v zaviratelne schrance? Druha je hned zezadu ve stredovem panelu, distupna i z prednich sedadel, treti v kufru.....
Tak nejak mam pocit ze sis to auto moc nevyzkousel bez sis ho koupil
Nicmene preju jen spoustu spokojenych kilometru!
3. Troufnu si tvrdit ze ji jen mas spatne nastavenou....
4. Posez je prvni co si v aute zkousim, jinak je to muj problem pokud nevyhovuje, ne auta
5. To zpusobuje jakou ujmu ze to pises jako nedostatek?
6. Dalsich sto lidi rekne ze chce aby se mu sedacka co nejrychleji vyhrala (proto 3.st pri zapnuti)
8. Viko neni reseny uplne stastne, ale staci 3 vteriny pockat
9. To je Ekoteror, nic cim by ses mel ridit jen proto, ze ti to "radi"
10. Kterou myslis? Tu v zaviratelne schrance? Druha je hned zezadu ve stredovem panelu, distupna i z prednich sedadel, treti v kufru.....
Tak nejak mam pocit ze sis to auto moc nevyzkousel bez sis ho koupil
Nicmene preju jen spoustu spokojenych kilometru!
i30N Performance Sport, DCT 2023
Kia Proceed GT 2021
Škoda Scala MC 1.5TSI 2020
Kia Proceed GT 2019
i40 kombi 2,0GDI 2018
i30 kombi FL 2017
i30 kombi FL 2015
i30 1,6GDI 2012
Accent 1,3 2006
Kia Proceed GT 2021
Škoda Scala MC 1.5TSI 2020
Kia Proceed GT 2019
i40 kombi 2,0GDI 2018
i30 kombi FL 2017
i30 kombi FL 2015
i30 1,6GDI 2012
Accent 1,3 2006
Re: i40 něco málo dotazů k novému vozu
Čo si ešte pamätám,tak určite automatické stierače a voda z 5.dverí vedia nas....ť.Ostatné veci by som dramatický nevidel.Auto jazdí komfortne,chrbát nebolí a nič podstatne sa nesype.Z môjho pohľadu OK.
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
-
- *
- Příspěvky: 44
- Registrován: 28 srp 2018, 13:47
Re: i40 něco málo dotazů k novému vozu
No netvrdím že je vše z toho špatně, spíš divně
on je rozdíl si auto zkusit na pár km a pak v něm deno denně jezdit.
3. funguje to divně, kolega má i30 a dělá mu to prý stejně, ale na druhou stranu nemám problém že by se auto během chvilky nevyhřálo, nebo nevychladilo, pokud by byla špatně nastavená tak s tím jde něco dělat ?
4. nevadí mi ten odsun, vadí mi to že to je naprosto zbytečný
5. proč ujma ? je to opět nelogický a zbytečný..načte se ti fleshka, zahraje 1s hudby, pak se vypne a pak se to znova načítá, zbytečná zátež radia, repráku atd...prostě opět ne špatně, ale nelogicky řešená věc
9. no neřídím se tím, i když překvapivě to je celkem pravdivá nápověda, jen 5-6 nekdy dost klame, myslím to tak že např 1 stupen je opravdu jen na rozjetí pár metrů a hned je potřeba tam kopnout 2 - 3 atd...ale není to zkrátka auto do města, na dalnici je super.
10. ano tu, ale tenhle bod je u všech aut stejnej
on je rozdíl si auto zkusit na pár km a pak v něm deno denně jezdit.
3. funguje to divně, kolega má i30 a dělá mu to prý stejně, ale na druhou stranu nemám problém že by se auto během chvilky nevyhřálo, nebo nevychladilo, pokud by byla špatně nastavená tak s tím jde něco dělat ?
4. nevadí mi ten odsun, vadí mi to že to je naprosto zbytečný
5. proč ujma ? je to opět nelogický a zbytečný..načte se ti fleshka, zahraje 1s hudby, pak se vypne a pak se to znova načítá, zbytečná zátež radia, repráku atd...prostě opět ne špatně, ale nelogicky řešená věc
9. no neřídím se tím, i když překvapivě to je celkem pravdivá nápověda, jen 5-6 nekdy dost klame, myslím to tak že např 1 stupen je opravdu jen na rozjetí pár metrů a hned je potřeba tam kopnout 2 - 3 atd...ale není to zkrátka auto do města, na dalnici je super.
10. ano tu, ale tenhle bod je u všech aut stejnej
-
- *
- Příspěvky: 44
- Registrován: 28 srp 2018, 13:47
Re: i40 něco málo dotazů k novému vozu
ano, vypsal jsem spíš poznatky, ono čím lepší věc si pořídíš tím větší kraviny si člověk najde jedinej pruser je fakt jen stěrač a kufr.idam.i píše:Čo si ešte pamätám,tak určite automatické stierače a voda z 5.dverí vedia nas....ť.Ostatné veci by som dramatický nevidel.Auto jazdí komfortne,chrbát nebolí a nič podstatne sa nesype.Z môjho pohľadu OK.
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20309
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: i40 něco málo dotazů k novému vozu
Bohužel, tu vodu z kufru soudruzi u nevychytali u vícero modelů
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: i40 něco málo dotazů k novému vozu
Souhlas, ty automatické stěrač jsou kravina, že setřou automaticky po nastartování, v manuálu je to uvedeno, jako, že tím vlastně víme, že stěrače jsou v automatickém režimu. Dobrá blbost. Asi by se to dalo řešit jinak.
Co se týká klimatizace, tak mi tohle vyhovuje, nevím, proč by měl vzduch valit do ksichtu. Nejdříve vyhřát okno a pak pustit teplo na nohy, za mne fajn. Ale věc každého.
Vodu z kufru moc neřeším, mám sedan a tam to teče víceméně bokem.
Spotřeba u dieselu nevím, ale benzín mi sedí dle udávané. Možná bych řekl, že i o něco méně.
Co se týká posezu, tak tam taky nemám problém, ale je to vždy o preferencích.
S tím rádiem asi moc nerozumím, pokud si jej měl zapnuté, tak zůstane zapnuté i po novém startu a vypnutí v průběhu startování je kvůli odběru pro start motoru.
Ta zásuvka na 12V souhlas, taky bych ji uvítal mimo uzavírací zásuvku, případně ve stropě.
Co se týká klimatizace, tak mi tohle vyhovuje, nevím, proč by měl vzduch valit do ksichtu. Nejdříve vyhřát okno a pak pustit teplo na nohy, za mne fajn. Ale věc každého.
Vodu z kufru moc neřeším, mám sedan a tam to teče víceméně bokem.
Spotřeba u dieselu nevím, ale benzín mi sedí dle udávané. Možná bych řekl, že i o něco méně.
Co se týká posezu, tak tam taky nemám problém, ale je to vždy o preferencích.
S tím rádiem asi moc nerozumím, pokud si jej měl zapnuté, tak zůstane zapnuté i po novém startu a vypnutí v průběhu startování je kvůli odběru pro start motoru.
Ta zásuvka na 12V souhlas, taky bych ji uvítal mimo uzavírací zásuvku, případně ve stropě.
Hjú i40 sedan 2016, 2.0 121kW Premium Sleek Silver
Hjú Tucson 2.0CVVT 4WD LPG 2007
Hjú Tucson 2.0CVVT 4WD LPG 2007
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20309
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: i40 něco málo dotazů k novému vozu
Zásuvku ve stropě si nějak neumím představit Za mně by to byl dost rušivý prvek (opticky, ne funkčně).
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: i40 něco málo dotazů k novému vozu
Tak nemusela by být klasická 12V, ale usb napájení by bylo v pohodě. Taky mám kameru a tam by se mi hodila nejvíce. Už kvůli tomu kabelu.
Hjú i40 sedan 2016, 2.0 121kW Premium Sleek Silver
Hjú Tucson 2.0CVVT 4WD LPG 2007
Hjú Tucson 2.0CVVT 4WD LPG 2007
-
- *
- Příspěvky: 44
- Registrován: 28 srp 2018, 13:47
Re: i40 něco málo dotazů k novému vozu
přesně tak, usb by stačilo, většina lidí má stejně nabíječku na usb adaptér a jestli by v panelu na brejle, světla atd. bylo usb nic by to nerušilo
u i40 je v recenzích velký mínus např. prej vysoký posez..mam 187cm a zrovna to mě vubec nevadí, sice pod sedačou není místo
největší plus má i40 za vzhled, jak interier tak exteriér...např. doted jsem neviděl BMW který by s emi líbilo..přetláskané a nesourodé prvky, škoda je např nudná, placatí a nezajímavá
jinak dnes ráno chytla mrcha na poprvé, ale nechala se přemlouvat....tím se vracím k moji otázce jak jste na tom vy ?
u i40 je v recenzích velký mínus např. prej vysoký posez..mam 187cm a zrovna to mě vubec nevadí, sice pod sedačou není místo
největší plus má i40 za vzhled, jak interier tak exteriér...např. doted jsem neviděl BMW který by s emi líbilo..přetláskané a nesourodé prvky, škoda je např nudná, placatí a nezajímavá
jinak dnes ráno chytla mrcha na poprvé, ale nechala se přemlouvat....tím se vracím k moji otázce jak jste na tom vy ?
Re: i40 něco málo dotazů k novému vozu
Já to asi soudit moc nemohu, neboť mám benzín a u toho takové problémy nebývají, nebo jsem se s tím nesetkal.
Hjú i40 sedan 2016, 2.0 121kW Premium Sleek Silver
Hjú Tucson 2.0CVVT 4WD LPG 2007
Hjú Tucson 2.0CVVT 4WD LPG 2007