Servuste SF, no už náš starý SF 2006 dobačoval, zrazu auto sa dostalo do vysokých otáčok(5000ot/min) a klesnúť už nešli, musel som stopnúť motor.
Po opätovnom naštartovaní zase vyleteli do otáčok, tak som opäť stopol a zavolal odťahovku.
A to len pred týždňom, som konečne po 1,5r. s ním išiel po diaľnici na 500km cestu, všetko bolo ok, Turbo som dobre prefúkol...toto auto už je 2 v rodine a používame ho už len na krátke trasy.
Napadá niekoho, čo to môže byť...
Motor ostal zaseknutý v otáčkach(5000ot/min)
Moderátoři: miooo, Moderátoři
Motor ostal zaseknutý v otáčkach(5000ot/min)
VW Touareg 2015 PREMIUM 4MOTION 193KW/262k 3.0 V6 TDi (2024 - 130.000km)
Hyundai SantaFe 2006 2.2 CRDi 110kW/150k 4WD 5st.AT GLS/VGT (2024 - 300.000km)
Hyundai SantaFe 2006 2.2 CRDi 110kW/150k 4WD 5st.AT GLS/VGT (2024 - 300.000km)
- Reklama
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8134
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor ostal zaseknutý v otáčkach(5000ot/min)
nebude to klasicky syndrom vzplanutia oleja, ktory sa tam dostava cez turbo/medzichladic?
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: Motor ostal zaseknutý v otáčkach(5000ot/min)
mexican, lenze ked vzplanie olej, tak sa motor neda vypnut klucom t.j. aj po vypnuti zapalovania motor ide na max. otácky.. Vtedy sa to riesi napr. zapchanim nasavania nejakým oblecením , pripadne zaradením rychlosti a pod.
Accent 1.5CRDi,81kW ,2007
Fabia sedan 1.4
Megane classic 1.9dTi
Ibiza 1.9TDi,Xsara break 1.9HDi
Punto 1.1,Passat 1.8,Uno 1.3D
Prisma 1.6B,1.9D,Skoda 125GLS,Olcit
Fabia sedan 1.4
Megane classic 1.9dTi
Ibiza 1.9TDi,Xsara break 1.9HDi
Punto 1.1,Passat 1.8,Uno 1.3D
Prisma 1.6B,1.9D,Skoda 125GLS,Olcit
- Richard555
- ******
- Příspěvky: 2737
- Registrován: 03 bře 2010, 18:08
- Bydliště: Praha
Re: Motor ostal zaseknutý v otáčkach(5000ot/min)
S mikodimem souhlasím, pokud by byl palivem olej, motor se zaprvé nedá vypnout, a za druhé otáčky letí klidně výš než je cca 5000 a následuje destrukce motoru. Tady to vypadá že zasahuje omezovač a nepustí motor přes těch 5000 ot. což mohou být i otáčky tzv. přeběhové které se zkouší při měření emisí já u V6 mám asi 4500 tak u 4 válce mohou být 5000...... možná bych prozkoumal, co za informace lezou z pedálu plynu, tam může být nějaký problém, no a klasicky kontrola tlaku paliva v railu, vstřikovače atd. atd. však to znáte
Určitě bude potřeba pořádná nejlépe origo diagnostika a hlavně někdo, kdo diagnostice opravdu rozumí
Určitě bude potřeba pořádná nejlépe origo diagnostika a hlavně někdo, kdo diagnostice opravdu rozumí
Mazda CX3 2.0 6°man.,IX55 V6 CRDI 4x4,Santa Fe CRDI VGT 4X4 2005,YAMAHA 125 Majesty 2005,bejvávalo:Daewoo Nubira kombi 2.0 CDX LPG,Škoda Felicia Kombi 1,3MPI,Pontiac Le Mans,Mistubishi Space Wagon,Škoda Favorit,Moskvič 2140,Moskvič 403,skůtr ČZ175
Motor ostal zaseknutý v otáčkach(5000ot/min)
Nazdar Santaci, tak auto je "opravené", ale ešte ho nemám...
Hneď ako auto sa dostalo do vysokých otáčok, som volal automechanikovi, ktorý sa mi už nejaký čas stará o funkčnosť a stav auta a hneď mi povedal, že odišlo Turbo. Hoci to dodnes nechápem, ale Turbo bolo zrepasované, bolo už vadné "olejovalo", vymenené a ževraj všetko je v poriadku. Auto nemám, pretože som dal skontrolovať žhaviče alebo vstrekovače, pretože auto zle štartovalo, po naštartovaní bol biely dym. Zistilo sa, že na naft. vysokotlakej rampe(či ako sa to volá), je odchylka tlaku 1 vsrtreku(šikal do piestu a pomaly ho vypaloval), a musí byť opravený.
Odoslané z Moto Z2 Play pomocou Tapatalku
Hneď ako auto sa dostalo do vysokých otáčok, som volal automechanikovi, ktorý sa mi už nejaký čas stará o funkčnosť a stav auta a hneď mi povedal, že odišlo Turbo. Hoci to dodnes nechápem, ale Turbo bolo zrepasované, bolo už vadné "olejovalo", vymenené a ževraj všetko je v poriadku. Auto nemám, pretože som dal skontrolovať žhaviče alebo vstrekovače, pretože auto zle štartovalo, po naštartovaní bol biely dym. Zistilo sa, že na naft. vysokotlakej rampe(či ako sa to volá), je odchylka tlaku 1 vsrtreku(šikal do piestu a pomaly ho vypaloval), a musí byť opravený.
Odoslané z Moto Z2 Play pomocou Tapatalku
VW Touareg 2015 PREMIUM 4MOTION 193KW/262k 3.0 V6 TDi (2024 - 130.000km)
Hyundai SantaFe 2006 2.2 CRDi 110kW/150k 4WD 5st.AT GLS/VGT (2024 - 300.000km)
Hyundai SantaFe 2006 2.2 CRDi 110kW/150k 4WD 5st.AT GLS/VGT (2024 - 300.000km)