Atos Prime 1,0i 43Kw 100 tis km
2 a 3 válec bez výkonu. Tlaky ve všech válcích kolem 10, vyměněn modul zapalování, kabely, svíčky. Po odpojení vstřiku paliva na 2 nebo 3 válci minimální změna v chodu motoru. Po odpojení 1 nebo 4 skoro zhasne. Prohodil jsem vstřiky 1 a 2, žádná změna. Kabeláž od svorkovnice ke vstřikům rozebrána a proměřena, vypadá ok.
Neví někdo co by to mohlo být??
2 a 3 válec bez výkonu
Moderátor: Moderátoři
- Reklama
- Richard555
- ******
- Příspěvky: 2737
- Registrován: 03 bře 2010, 18:08
- Bydliště: Praha
Re: 2 a 3 válec bez výkonu
Vyndej celou palivovou lištu i se vstřiky dej si na motor nějakou nádobu podrž celou lištu a ať ti někdo krátce nastartuje - všechny vstřiky by měli stříkat stejně co do tvaru paprsku a množství - pokud stříkají stejně a čerpadlo ti natlakuje benzín na cca 3 bary v liště, hledej problém v elektrice tedy v zapalování. Ten zapalovací modul dokáže slušně pozlobit.
Máš jeden a od něj kabely ke všem svíčkám? Tam bacha jsou tam výstupy očíslované a musí být spojeny se správnou svíčkou - válce se počítají od rozvodu válec 1 a u spojky je válec 4.
Pokud máš např. jako santa jeden modul a z něj kabel k jedné svíčce a celkem máš tyhle moduly dva tak taky záleží na poloze na kterou svíčku nasadit a kterou připojit. Nejnovější motory pak mají pro každou svíčku svoji cívku.......
No a ty tlaky mi nepřijdou moc vysoký, očekával bych tak 12-14 barů .....
Máš jeden a od něj kabely ke všem svíčkám? Tam bacha jsou tam výstupy očíslované a musí být spojeny se správnou svíčkou - válce se počítají od rozvodu válec 1 a u spojky je válec 4.
Pokud máš např. jako santa jeden modul a z něj kabel k jedné svíčce a celkem máš tyhle moduly dva tak taky záleží na poloze na kterou svíčku nasadit a kterou připojit. Nejnovější motory pak mají pro každou svíčku svoji cívku.......
No a ty tlaky mi nepřijdou moc vysoký, očekával bych tak 12-14 barů .....
Mazda CX3 2.0 6°man.,IX55 V6 CRDI 4x4,Santa Fe CRDI VGT 4X4 2005,YAMAHA 125 Majesty 2005,bejvávalo:Daewoo Nubira kombi 2.0 CDX LPG,Škoda Felicia Kombi 1,3MPI,Pontiac Le Mans,Mistubishi Space Wagon,Škoda Favorit,Moskvič 2140,Moskvič 403,skůtr ČZ175
Re: 2 a 3 válec bez výkonu
Palivové čerpadlo a vstriky odzkoušené. Vše ok.
Oba modulu zapalování taky. Závada bude někde v ovládání modulu pro 2 a 3 válec.
Oba modulu zapalování taky. Závada bude někde v ovládání modulu pro 2 a 3 válec.
Re: 2 a 3 válec bez výkonu
Závada nalezena a odstraněna. Na novém modulu byla vadná svorkovnice.
Taková pí...... , ale dala zabrat. Už jsem chtěl rozebírat kabeláž.
Díky za pomoc.
Taková pí...... , ale dala zabrat. Už jsem chtěl rozebírat kabeláž.
Díky za pomoc.
- Přílohy
-
- IMG_20190201_200351.jpg (108.53 KiB) Zobrazeno 4149 x
-
- IMG_20190201_200304.jpg (101.33 KiB) Zobrazeno 4149 x
- Richard555
- ******
- Příspěvky: 2737
- Registrován: 03 bře 2010, 18:08
- Bydliště: Praha
Re: 2 a 3 válec bez výkonu
Vždy dle Murphyho zákonů se porouchá vždy vše co se porouchat může, navíc i to co nečekáš, nepředpokládáš, nebo to k čemu se vůbec nedá dostat, aniž by se rozebrala půlka auta
Dobrá práce
Dobrá práce
Mazda CX3 2.0 6°man.,IX55 V6 CRDI 4x4,Santa Fe CRDI VGT 4X4 2005,YAMAHA 125 Majesty 2005,bejvávalo:Daewoo Nubira kombi 2.0 CDX LPG,Škoda Felicia Kombi 1,3MPI,Pontiac Le Mans,Mistubishi Space Wagon,Škoda Favorit,Moskvič 2140,Moskvič 403,skůtr ČZ175