i40 něco málo dotazů k novému vozu
Moderátor: Moderátoři
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20300
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: i40 něco málo dotazů k novému vozu
Stonepet: S kabelem od kamery problém nemám, mám ho tahaný mezi čelním oknem a tapicírungem, je tam mezera a do ní se kabel krásně vejde. Je tažen směrem k A-sloupku spolujezdce, tam z něho vidím pár cm a pak jde pod gumové těsnění u dveří, dole pod přístrojovku a do zapalovače.
tomikzlesa: Zkus natankovat Vervu, možná se startování trochu zlepší.
tomikzlesa: Zkus natankovat Vervu, možná se startování trochu zlepší.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
- Reklama
Re: i40 něco málo dotazů k novému vozu
To s tím kabelem mám taky tak vedeno, jen pak musí být otevřená ta přihrádka a to se mi nelíbí. Táhl jsem kabel až dozadu, ale tam mi káblík děcka trochu polámaly, takže taky nic moc řešení.
Hjú i40 sedan 2016, 2.0 121kW Premium Sleek Silver
Hjú Tucson 2.0CVVT 4WD LPG 2007
Hjú Tucson 2.0CVVT 4WD LPG 2007
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20300
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: i40 něco málo dotazů k novému vozu
Promiň, nedošlo mi, že i40 má zavírací přihrádku
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: i40 něco málo dotazů k novému vozu
V pohodě, pořád přemýšlím, jak to nejjednodušeji vyřešit, aby to co nejméně překáželo a rušilo svým vzhledem.
Zatím bylo nejjednodušší řešení dozadu natáhnout kablík, ale hodilo by se, kdyby usb napáječ/ nabíječka bylo s více porty a jeden byl z boku. Ale zatím jsem na nic takového nenarazil.
Zatím bylo nejjednodušší řešení dozadu natáhnout kablík, ale hodilo by se, kdyby usb napáječ/ nabíječka bylo s více porty a jeden byl z boku. Ale zatím jsem na nic takového nenarazil.
Hjú i40 sedan 2016, 2.0 121kW Premium Sleek Silver
Hjú Tucson 2.0CVVT 4WD LPG 2007
Hjú Tucson 2.0CVVT 4WD LPG 2007
- Mirus30
- *****
- Příspěvky: 1801
- Registrován: 04 úno 2013, 19:53
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Re: i40 něco málo dotazů k novému vozu
Nech si udelat v servisu pripojku schovanou pod palubkou, mam to tak taky....
i30N Performance Sport, DCT 2023
Kia Proceed GT 2021
Škoda Scala MC 1.5TSI 2020
Kia Proceed GT 2019
i40 kombi 2,0GDI 2018
i30 kombi FL 2017
i30 kombi FL 2015
i30 1,6GDI 2012
Accent 1,3 2006
Kia Proceed GT 2021
Škoda Scala MC 1.5TSI 2020
Kia Proceed GT 2019
i40 kombi 2,0GDI 2018
i30 kombi FL 2017
i30 kombi FL 2015
i30 1,6GDI 2012
Accent 1,3 2006
-
- *
- Příspěvky: 44
- Registrován: 28 srp 2018, 13:47
Re: i40 něco málo dotazů k novému vozu
Zdravím,
jeden dotaz. Tuším že po přehození na zimáky ( ale nejsem si jistej) jsem si všiml při řízení jedné věci. Divně se chová posilovač, nebo náprava..nevím. pokud jedu rovně a chci nepatrně zatočit tak má volant trošku odpor a najednou povolí, děje se to tak nějak náhodně a spíš na rovných usecích. Nevím moc dobře jak to popsat. Jedu po rovné dlouhé silnici ale přeci jen se trošku stáčí a vy volantem nepatrně hýbete a v tu chvíli je to jakoby zatuhnuté v jedné poloze. Auto ale nikam netáhne.
Sem si jistej že to dřiv nedělalo.
jeden dotaz. Tuším že po přehození na zimáky ( ale nejsem si jistej) jsem si všiml při řízení jedné věci. Divně se chová posilovač, nebo náprava..nevím. pokud jedu rovně a chci nepatrně zatočit tak má volant trošku odpor a najednou povolí, děje se to tak nějak náhodně a spíš na rovných usecích. Nevím moc dobře jak to popsat. Jedu po rovné dlouhé silnici ale přeci jen se trošku stáčí a vy volantem nepatrně hýbete a v tu chvíli je to jakoby zatuhnuté v jedné poloze. Auto ale nikam netáhne.
Sem si jistej že to dřiv nedělalo.
Re: i40 něco málo dotazů k novému vozu
Tohle dělají i30. Přičinou je vadný posilovač a v servisu to řeší výměnou celého řízeni. Nicméně projdi si vlákna o i30 a někdo tam psal, že se mu to podařilo odstranit vypodložením nějakého plechu. Jestli je auto v záruce, tak to neřeš a nahlaš se do servisu. Hlavně pozor, kam pojedeš, některé servisy za moc nestojí.
-
- *
- Příspěvky: 44
- Registrován: 28 srp 2018, 13:47
Re: i40 něco málo dotazů k novému vozu
Moc díky, i když jsi mě nepotěšil auto v záruce je. Vub c mě neřeklo tu závadu zkusit hledat. Pročetl jsem si to a dělá to naprosto to samý co se tu popisuje.
Zítra volám do servisu.
Zítra volám do servisu.
-
- *
- Příspěvky: 44
- Registrován: 28 srp 2018, 13:47
Re: i40 něco málo dotazů k novému vozu
Ahoj,
tak jsem zjisit že byla nutná udělat 1. garančka po roce cena 9200,-
nicméně na posilovač mi bylo řečeno že to je v pořádku že se to tak chovat má, prý posilovač jakoby stuhne aby se při jizdě nevychyloval ze směru...podle mě pěkná kokotina, ale resp. servis asi nedokázal nasimulovat co mám na mysli.
co se startů týče tak opět vše v pořádku, nikde žádná závada, odběry el. v pořádku....dneska ráno -8C auto chytlo na osmej či devátej pokus, takže dnes jim ho tam vezu at si ho tam enchaji přes noc a ráno nastartujou
tady je případně video, možná dělám něco špatně ?
https://youtu.be/O1QBvdI-deQ
tak jsem zjisit že byla nutná udělat 1. garančka po roce cena 9200,-
nicméně na posilovač mi bylo řečeno že to je v pořádku že se to tak chovat má, prý posilovač jakoby stuhne aby se při jizdě nevychyloval ze směru...podle mě pěkná kokotina, ale resp. servis asi nedokázal nasimulovat co mám na mysli.
co se startů týče tak opět vše v pořádku, nikde žádná závada, odběry el. v pořádku....dneska ráno -8C auto chytlo na osmej či devátej pokus, takže dnes jim ho tam vezu at si ho tam enchaji přes noc a ráno nastartujou
tady je případně video, možná dělám něco špatně ?
https://youtu.be/O1QBvdI-deQ
Re: i40 něco málo dotazů k novému vozu
To opravdu není normální, měl jsem i40 cca 5 let ani jednou se za tu dobu nestalo, že by nechytla na poprvé, jen jednou se mi vybila baterie. Co se týká garančky, tak tam se se faktury vždy pohybovaly kolem 10tis i přes. Nejhorší jsou vždy brzdy, to pak byla raketa. Ale jinak auto nemělo za celou dobu nijak zásadnější problémy a vše vždy fungovalo a pokud vím od nového majitele, tak funguje stále.
Hyundai Tucson N-line 2.0l 8st. Premium Shadow grey
Hyundai i30 Fastback 1,4 T-GDI DCT Ultimate
Hyundai i40 CRDi
Hyundai i30 Fastback 1,4 T-GDI DCT Ultimate
Hyundai i40 CRDi
-
- *
- Příspěvky: 44
- Registrován: 28 srp 2018, 13:47
Re: i40 něco málo dotazů k novému vozu
no co se brzd týče tak mě upozornili že mám kotouče už slabší..po 7000km ??
jinak od lonska je tuším schváleno že garančku smí provádět i neautorizovaný servis, ale musí dodžet postup. za garančku si normální mechanik řekne 1000,- v hyundai si řeknou 3500,-
https://www.motormix.cz/clanek/garancni ... edet/18169
jinak od lonska je tuším schváleno že garančku smí provádět i neautorizovaný servis, ale musí dodžet postup. za garančku si normální mechanik řekne 1000,- v hyundai si řeknou 3500,-
https://www.motormix.cz/clanek/garancni ... edet/18169
Re: i40 něco málo dotazů k novému vozu
Je to divné, že to nenastartuje napoprvé. Jsou dobře utáhnuté kontakty na baterii? Zkoušel jsi delší interval než nastartuješ tedy po zapnutí a zhasnutí kontrolek ještě chvíli počkat třeba 10s, jestli to nebude lepší? Trochu to vypadá na žhavící svíčky anebo nevhodnou naftu, ale těžko říct.
Hjú i40 sedan 2016, 2.0 121kW Premium Sleek Silver
Hjú Tucson 2.0CVVT 4WD LPG 2007
Hjú Tucson 2.0CVVT 4WD LPG 2007
Re: i40 něco málo dotazů k novému vozu
Je to kokotina. Některé servisy je lépe nenavštěvovat, nebo Ti jenom vyletí tlak a nasereš se kvůli něčí blbosti.tomikzlesa píše:Ahoj,
tak jsem zjisit že byla nutná udělat 1. garančka po roce cena 9200,-
nicméně na posilovač mi bylo řečeno že to je v pořádku že se to tak chovat má, prý posilovač jakoby stuhne aby se při jizdě nevychyloval ze směru...podle mě pěkná kokotina, ale resp. servis asi nedokázal nasimulovat co mám na mysli.
co se startů týče tak opět vše v pořádku, nikde žádná závada, odběry el. v pořádku....dneska ráno -8C auto chytlo na osmej či devátej pokus, takže dnes jim ho tam vezu at si ho tam enchaji přes noc a ráno nastartujou
tady je případně video, možná dělám něco špatně ?
https://youtu.be/O1QBvdI-deQ
Zkus Hyundai v Novém Městě. Tam jsem nikdy neměl problém se domluvit na opravě na záruku. Na garančky jezdím tam. Nevozím si vlastní olej atd., ale jak jsem psal, nikdy nebyl problém.
Re: i40 něco málo dotazů k novému vozu
Byla tady diskuze, že některé auta měla špatný omezovač na zadek, ale bylo to u i30. Každopádně, jestli jsi zručný, tak destičky si vyměníš sám. Jinak kotouče můžeš nechat udělat i v neautorizovaném servisu. Akorát jak se Ti vyskytne problém s brzdami (pískáni, třepání), tak budeš muset jít do toho neautorizovaného na reklamaci. Každopádně ceny za brzdy v jsou raketa. Mně ale např. autorizovaný servis srovnal na brusce kotouče + namazal vedení destiček a cena za celé auto byla myslím okolo 1200Kč, takže žádná pálka.tomikzlesa píše:no co se brzd týče tak mě upozornili že mám kotouče už slabší..po 7000km ??
jinak od lonska je tuším schváleno že garančku smí provádět i neautorizovaný servis, ale musí dodžet postup. za garančku si normální mechanik řekne 1000,- v hyundai si řeknou 3500,-
https://www.motormix.cz/clanek/garancni ... edet/18169
Re: i40 něco málo dotazů k novému vozu
Mě to přijde tak,že ti nefunguje buď předehřev palivového filtru-někdo nezapojil konektor,nebo máš ve filtru vysráženou vodu a zamrzá.tomikzlesa píše:Ahoj,
tak jsem zjisit že byla nutná udělat 1. garančka po roce cena 9200,-
nicméně na posilovač mi bylo řečeno že to je v pořádku že se to tak chovat má, prý posilovač jakoby stuhne aby se při jizdě nevychyloval ze směru...podle mě pěkná kokotina, ale resp. servis asi nedokázal nasimulovat co mám na mysli.
co se startů týče tak opět vše v pořádku, nikde žádná závada, odběry el. v pořádku....dneska ráno -8C auto chytlo na osmej či devátej pokus, takže dnes jim ho tam vezu at si ho tam enchaji přes noc a ráno nastartujou
tady je případně video, možná dělám něco špatně ?
https://youtu.be/O1QBvdI-deQ
Nechal bych zkontrolovat(vyměnit) palivový filtr. Baterie mi přijde naprosto v pořádku a žhavící svíčky budou asi taky o.k. pokud máš najeto kolik vidím na displeji.
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.