Přejímací technik to zapsal do servisní knížky s tím, že to má vliv na záruku. To samé u dodaného oleje
At si tam píše co chce. Dle vyjadřeni z centraly
![Hyundai :hyu:](./images/smilies/eusa_boohoo.gif)
se musí dodržet pouze dana specifikace výrobce. Pouze tím Hyundai podminuje záruku. Jinak je to pouze zalezitosti a danou zákaznickou politikou toho onoho daného servisu. Je to jen straseni, ze prijdes o záruku. Neprijdes. Nektere servisu toto neumoznuji, protože by si pak nemohli tolik napočítat. 4 litry oleje sezenes kolem 500 - 600 Kč. V servisu te napočítají něco kolem 1200.
Na garancni prohlídku sem si nosil vždy svoje věci, abych mohl pouzit kvalitatnivne lepsi věci bud za stejnou a nebo ještě lepsi cenu ( svicky, prevodovy olej, motorovy olej,chladici kapalinu, brzdovou kapalinu, filtry). Ale je fakt, ze mam sve auto asi o trochu vic rad a neberu ho jen jako spotrebni věc. Tak sem se mu vždy snazil dat o něco vic.
vlastní výměnou zmíněného výhodného zboží
Kabinovy filtr vymeni každý do minuty. Uspora znacna
Vzduchovy filtr je vymenen snad do 30 vterin. Uspora ještě vetsi.
Tady se ale nebavime o usporach v rozmezi desetikorun a nebo dvou stovek, ale kdyz se to secte uz tisicu korun.
Ja to chápu, ze někdo na to nemá cas a nebo ho to nebavi. Každý by ale mel znat sva prava nenechávat se oškubávat jako 90% ovci u České sporitelny. Jinak jak jsem psal každého věc.
Jsou toho zde na foru napseneho hodne ohledne prohlídek, zaruk, atd... kdo chce, informace si najde.
PS: to není nic ve zlem...jen pratelska rada