varování před nárazem
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: varování před nárazem
Na půjčené i30 bez radaru se AEB také vypínalo celkem často...
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
- Reklama
Re: varování před nárazem
stejne by mi zajimalo,kdy to zacne samo brzdit.Kdyz jedu treba 60km/h a priblizuji se rychle ke stojicimu autu,zkousel jsem nebrzdit ale samozrejme to nenecham jet uplne do extremu Ale dle meho to auto nemuze uplne bez kolize samo zastavit Mozna trochu pomuze,ale jestli to auto zacne brzdit, tak temer ve stretu.
Hyundai i30 Combi 1.4T-GDi 103kW Czech,Opel Astra K 2017 1.4 77kW
Dacia Logan MCV2 0.9Tce 66kW 2015
Dacia Logan MCV 1.5dci 63kW
Nissan Qashqai 1.6 16V 84kW
Opel Astra G combi 1.6 8V 55kW
Suzuki Swift 1.3 50kW
Škoda 120L
Dacia Logan MCV2 0.9Tce 66kW 2015
Dacia Logan MCV 1.5dci 63kW
Nissan Qashqai 1.6 16V 84kW
Opel Astra G combi 1.6 8V 55kW
Suzuki Swift 1.3 50kW
Škoda 120L
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11627
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: varování před nárazem
Strašně záleží na nastavení citlivosti.
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
varování před nárazem
Ahoj, ma dnesni prvni zkusenost s automatickym brzdenim...Popravde nevim jakou mam nastavenou citlivost, ale myslim, ze nejakou defaultni - jeste jsem nemel moc prostoru si s tim pohrat. Dnes se mi stalo, ze vozidlo prede mnou odbocovalo a ikdyz jsem mel situaci pod kontrolou a brzdil jsem (asi malo) tak si to auto vyhodnotilo jinak a "duplo" mi na brzdu - Byl jsem prekvapeny jak ja, tak manzelka a deti na zadnich sedadlech si tukali na celo co tatinek vyvadi Pan v aute za mnou dle troubeni asi taky
Odesláno z mého SM-G900F pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-G900F pomocí Tapatalk
Re: varování před nárazem
Pán v autě za tebou zřejmě nedodržel bezpečnou vzdálenost a proto troubil jako trubka...
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
varování před nárazem
Bylo to v praze, tak asi vis jak to tam s dodrzovanim vzdalenosti vypada... Kdyz nechas delsi bezpecnejsi mezeru hned se ti tam nekdo nase.e a je po mezere Nechci ho obhajovat, ale je to bohuzel tak...
Odesláno z mého SM-G900F pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-G900F pomocí Tapatalk
Re: varování před nárazem
Máš recht, měl jsem radši říct "rozumnou" vzdálenost, to je něco mezi tou bezpečnou a Lepičem Lepičičem...
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Re: varování před nárazem
jel jsem v koleně asi tak 40km/hod a dojizdel jsem auto pred sebou a cekal jsem do posledni chile s brzdenim nebot jsem videl ze se bude rozjizdet, auto to vyhodnotilo jako kriticky a slaplo o nejakou desetinku drive na brzdu nez ja, skotro ve stejny cas, akorat ze ja bych pribrzdil ale system na to dupl a stal jsem na miste. Byl jsem z trochu vydesenej ze auto takhle beze me muze zastavit na fleku a mel jsem obrovske stesti ze ten za mnou to jen tak tak zadupl...
Hyundai i30 kombi 1.0 T-GDI Best Of Czech Club, rok 10/2017, 88kw (120PS)
Ford Focus 1.8 TDDi Turnier, rok 2000, 66kW (90 PS)
Peugeot 106 New Look 1.0, rok 1995, 33kW (45 PS)
Škoda Favorit 135L, rok 1990, 43kW (58 PS)
Trabant P601, rok 1985, 19kW (26 PS)
Ford Focus 1.8 TDDi Turnier, rok 2000, 66kW (90 PS)
Peugeot 106 New Look 1.0, rok 1995, 33kW (45 PS)
Škoda Favorit 135L, rok 1990, 43kW (58 PS)
Trabant P601, rok 1985, 19kW (26 PS)
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: varování před nárazem
zlobizlob: Máš rychlá kolena
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
- rychlyzadok
- **
- Příspěvky: 179
- Registrován: 09 zář 2018, 16:29
Re: varování před nárazem
Tak dnes som konecne prisiel na to, ze system funguje. V uzkej ulicke eSicko medzi zaparkovanymi autami no a cuduj sa svetu, ono to pipa
I30 Fastback 1,4 T-GDi
Re: varování před nárazem
Mne se to stalo uplne ve stejne situaci. Asi je to dobra ficura, ale pokud ji nema auto za tebou, je jen otazka casu, kdy to nekdo nedobrzdi. A mozna to pak ve finale napacha vic skody nez uzitku.zlobizlob píše:jel jsem v koleně asi tak 40km/hod a dojizdel jsem auto pred sebou a cekal jsem do posledni chile s brzdenim nebot jsem videl ze se bude rozjizdet, auto to vyhodnotilo jako kriticky a slaplo o nejakou desetinku drive na brzdu nez ja, skotro ve stejny cas, akorat ze ja bych pribrzdil ale system na to dupl a stal jsem na miste. Byl jsem z trochu vydesenej ze auto takhle beze me muze zastavit na fleku a mel jsem obrovske stesti ze ten za mnou to jen tak tak zadupl...
Odesláno z mého EVA-L19 pomocí Tapatalk
Re: varování před nárazem
To je otazka, pokud bys ty nedobrzdil, vina je na tobe. Takto jsi alespon ty z obliga a vina bude na tom za tebou. Myslim, ze kdyz uz dojde ke skode na aute, ze je lepsi varianta B .
Naposledy upravil(a) Crab dne 24 zář 2018, 14:37, celkem upraveno 1 x.
---
varování před nárazem
Ja neresim vinu a pojistku. Jde mi o zdravi lidi v aute.
Odesláno z mého EVA-L19 pomocí Tapatalk
Odesláno z mého EVA-L19 pomocí Tapatalk
- Stringo
- ******
- Příspěvky: 2641
- Registrován: 27 led 2019, 12:54
- Bydliště: Plzeňský kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: varování před nárazem
Chci se zeptat, mám Style bez příplatové výbavy, mám varování před čelním nárazem (dealer tvrdil že to není součástí výbavy), když přijedu rychle za auto předemnou a mám nohu na plynu, tak to pípá a na displeji se ukáže hrozcící kolice, ale na brzdu to nikdy nesáhlo - to je takhle správně, že to jen upotzorňí, nebo by to mělo tu brzdu aktivovat?
Re: varování před nárazem
Ono to ma nekolik fazi. Kdyz bys nereagoval, tak to zacne brzdit.
Me se za dva roky stalo pouze jednou, ze mi to pribrzdilo v jedne blbe zatacce, kde na krajnici parkuji auta a cesta je dost uzka. Bylo to jen takove pribrzdeni, zadny zasek brzd. Je to proste jen podpurny system na minimalizovani moznych skod v pripade chyby ridice, nikoliv autonomni system, ktery za tebe bude brzdit.
Co jsem koukal na testy, tak do rychlosti 30 km/h je to schopny zastavit pred prekazkou, nad tuto rychlost uz jen brzdi a tim snizi rychlost narazu.
Dobre je to videt na tomto videu.
https://youtu.be/vf1csSbGwmY?t=130
Me se za dva roky stalo pouze jednou, ze mi to pribrzdilo v jedne blbe zatacce, kde na krajnici parkuji auta a cesta je dost uzka. Bylo to jen takove pribrzdeni, zadny zasek brzd. Je to proste jen podpurny system na minimalizovani moznych skod v pripade chyby ridice, nikoliv autonomni system, ktery za tebe bude brzdit.
Co jsem koukal na testy, tak do rychlosti 30 km/h je to schopny zastavit pred prekazkou, nad tuto rychlost uz jen brzdi a tim snizi rychlost narazu.
Dobre je to videt na tomto videu.
https://youtu.be/vf1csSbGwmY?t=130
---