Esperovo Hyundai I 30 (III) Combi 1,6 CRDi Tricolor
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
- Espero
- ******
- Příspěvky: 2822
- Registrován: 02 srp 2007, 10:01
- Bydliště: Tetín-Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Esperovo Hyundai I 30 (III) Combi 1,6 CRDi Tricolor
Ale já mám 3 vozy. 20 tis. km ročně kolem komína s jedním, pak cca 10 tis s tím spacím vagonem, tam to naroste po dokončení vestavby a nakonec něco málo i s tím veteránem, jen na přehlídky a akce. Takže minimálně tak 35 tisíc, to je 3 tis. měsíčně průměrně.
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
- Reklama
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20300
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Esperovo Hyundai I 30 (III) Combi 1,6 CRDi Tricolor
Slušný nájezd.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
- Espero
- ******
- Příspěvky: 2822
- Registrován: 02 srp 2007, 10:01
- Bydliště: Tetín-Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Esperovo Hyundai I 30 (III) Combi 1,6 CRDi Tricolor
Máme po prvním výletu, první „ochutnání“ nového I30. Návrat ke po roce a čtvrt. Stav tach. při odjezdu: 46 km, stav tach. při návratu: 983 km. Ujeto 937 km. Návštěva Kopřivnického Tatra Musea, Petrovice u Karviné, welness hotel Dakol, Ostrava – návštěva kina v OC Nová Karolína. Z Petrovic do OV cesta přes Polsko, je to nejkratší.
Spotřeba průměrná při braní po návratu do plné: 4:41 l/100 Km. Spotřeba měřená počítačem: 4,1 litru. Rozdíl: +0,3 litru. Vyloženě na dieselgate to nevypadá. Lze očekávat, že spotřeba po zajetí asi trochu klesne.
S vozem velká spokojenost, padl mi do ruky jak ulitý, jeli jsme tam přes Vysoké Mýto a Olomouc, zpět horem, přes Jeseníky a Orlické hory. V horských zatáčkách zatáčkách drží jako přibitý. Pohodlné řízení. Vyzkoušel jsem většinu funkcí, od automatického přepínání světel dálkové/tlumené při potkávání vozidel nebo dle osvětlení v obci, přes udržování vozu v jízdním pruhu – funkce sama koriguje řízení místo šoféra, přes tempomat, který je v mé verzi neadaptivní, ale na rozdíl od Peugeotu Boxer podstatně jednodušeji nastavitelný, vlastně intuitivně, nastaví se aktuální hodnota, kterou vůz právě jede. U Peugeota se musí nastavit požadovaná rychlost a to poněkud odvádí pozornost od řízení. Jediná funkce se jeví trochu podivná, a to je sledování únavy řidiče. Údaj se nejspíše odvíjí od poslední přestávky, kterou je pro tuto funkci vypnutí zapalování. No a s dobou jízdy „měřená“ pozornost postupně ubývá. Jenže se nám stalo, že jsme přijeli k bouračce, převrácený vůz, hasiči a záchranáři se činili. My čekali a koukali. Měl jsem za sebou asi tak 350 km bez zastávky, utahaný jsem byl, že jsem téměř viděl dvojitě, moc jsme nenaspali a cesta byla dlouhá. Jenže po té „přestávce“ vůz oznamoval perfektní pozornost, zatímco já byl zralý na kutě…..Nebo aspoň do hospody. Zvykám si na vypínání motoru při zastavení, ale tu funkci asi budu vypínat, zvyšuje opotřebení startéru a věnce setrvačníku. Velmi příjemná sedadla, nijak měkká a dobře vedou tělo. Audio systém, velmi dobrý zvuk, jak rádia, tak záznamů MP3 z flash disku.
Co mi na vozu vadí? Poněkud horší výhled dozadu, tvar pojistky na rychlostní páce při řazení zpátečky, je sice elegantní, ale tak trochu neuchopitelná a pak ještě dunění karoserie, při nižších otáčkách. Jenže tady je otázka, jestli to není spíše plus, signalizuje to potřebu podřadit a myslím, že je to daleko přesnější info, než signál k přeřazení na počítači.
Od zítra začne vůz jezdit kolem komína.
Dávám pár fotek vozu a taky záběrů z Tatra muzea. Den před naší návštěvou měl Zikmund 100 narozeniny. Tak jsem aspoň vyfotil jeho vůz T 805 z druhé cesty.
Spotřeba průměrná při braní po návratu do plné: 4:41 l/100 Km. Spotřeba měřená počítačem: 4,1 litru. Rozdíl: +0,3 litru. Vyloženě na dieselgate to nevypadá. Lze očekávat, že spotřeba po zajetí asi trochu klesne.
S vozem velká spokojenost, padl mi do ruky jak ulitý, jeli jsme tam přes Vysoké Mýto a Olomouc, zpět horem, přes Jeseníky a Orlické hory. V horských zatáčkách zatáčkách drží jako přibitý. Pohodlné řízení. Vyzkoušel jsem většinu funkcí, od automatického přepínání světel dálkové/tlumené při potkávání vozidel nebo dle osvětlení v obci, přes udržování vozu v jízdním pruhu – funkce sama koriguje řízení místo šoféra, přes tempomat, který je v mé verzi neadaptivní, ale na rozdíl od Peugeotu Boxer podstatně jednodušeji nastavitelný, vlastně intuitivně, nastaví se aktuální hodnota, kterou vůz právě jede. U Peugeota se musí nastavit požadovaná rychlost a to poněkud odvádí pozornost od řízení. Jediná funkce se jeví trochu podivná, a to je sledování únavy řidiče. Údaj se nejspíše odvíjí od poslední přestávky, kterou je pro tuto funkci vypnutí zapalování. No a s dobou jízdy „měřená“ pozornost postupně ubývá. Jenže se nám stalo, že jsme přijeli k bouračce, převrácený vůz, hasiči a záchranáři se činili. My čekali a koukali. Měl jsem za sebou asi tak 350 km bez zastávky, utahaný jsem byl, že jsem téměř viděl dvojitě, moc jsme nenaspali a cesta byla dlouhá. Jenže po té „přestávce“ vůz oznamoval perfektní pozornost, zatímco já byl zralý na kutě…..Nebo aspoň do hospody. Zvykám si na vypínání motoru při zastavení, ale tu funkci asi budu vypínat, zvyšuje opotřebení startéru a věnce setrvačníku. Velmi příjemná sedadla, nijak měkká a dobře vedou tělo. Audio systém, velmi dobrý zvuk, jak rádia, tak záznamů MP3 z flash disku.
Co mi na vozu vadí? Poněkud horší výhled dozadu, tvar pojistky na rychlostní páce při řazení zpátečky, je sice elegantní, ale tak trochu neuchopitelná a pak ještě dunění karoserie, při nižších otáčkách. Jenže tady je otázka, jestli to není spíše plus, signalizuje to potřebu podřadit a myslím, že je to daleko přesnější info, než signál k přeřazení na počítači.
Od zítra začne vůz jezdit kolem komína.
Dávám pár fotek vozu a taky záběrů z Tatra muzea. Den před naší návštěvou měl Zikmund 100 narozeniny. Tak jsem aspoň vyfotil jeho vůz T 805 z druhé cesty.
Naposledy upravil(a) Espero dne 18 úno 2019, 11:13, celkem upraveno 1 x.
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20300
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Esperovo Hyundai I 30 (III) Combi 1,6 CRDi Tricolor
Krásný výlet, spotřeba víc než dobrá. Je fajn, že ti auto sedlo. Ať jsi spokojen i při ježdění kolem komína.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Esperovo Hyundai I 30 (III) Combi 1,6 CRDi Tricolor
Paráda.
Přidej si k vozidlům.
Přidej si k vozidlům.
Re: Esperovo Hyundai I 30 (III) Combi 1,6 CRDi Tricolor
Pekné obrázky.
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Re: Esperovo Hyundai I 30 (III) Combi 1,6 CRDi Tricolor
Ono navíc zrovna stříbrná barva i30 nějak moc nesluší a taky jich moc vidět v této barvě není. Já neměl na výběr vůbec, jedno auto a buď ber, nebo nech být.Espero píše:Já jsem Maroši taky šokovaný, že nemám červené. Měl jsem na výběr 2 barvy, tuto modrou a pak stříbrnou, ale stříbrná pro mě není, naprosto bezemoční postřik plechu.
- Espero
- ******
- Příspěvky: 2822
- Registrován: 02 srp 2007, 10:01
- Bydliště: Tetín-Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Esperovo Hyundai I 30 (III) Combi 1,6 CRDi Tricolor
Kdyby někdo chtěl pojezdit v mé bývalé Dacii, pak je k mání tady:https://www.sauto.cz/osobni/detail/daci ... oFrom=list
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
- Espero
- ******
- Příspěvky: 2822
- Registrován: 02 srp 2007, 10:01
- Bydliště: Tetín-Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Esperovo Hyundai I 30 (III) Combi 1,6 CRDi Tricolor
Tak se mi potvrzuje, že tahle barva bude vyžadovat 1x až 2x týdně umýt. Zatím jsem jenom stříkal VAP vodu bez chemie, ale po předvčerejším mytí je jasné, že musím začít po měsíci už s houbou a kartáčem. Je na tom vidět každá špínka jak ve výkladní skříni.
Naposledy upravil(a) Espero dne 27 úno 2019, 14:10, celkem upraveno 1 x.
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11632
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Esperovo Hyundai I 30 (III) Combi 1,6 CRDi Tricolor
Krásná, ale na údržbu náročná. Stejně jako černá . Proto se snažím volit barvy spíš světlejší (ideálem se jeví White Sand ).
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20300
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Esperovo Hyundai I 30 (III) Combi 1,6 CRDi Tricolor
Mr. : Ona se nejeví, ona je
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Esperovo Hyundai I 30 (III) Combi 1,6 CRDi Tricolor
Jsem si říkal, kdy se ozveš
Jinak souhlas s Esperem, taky nejsem fanda stříbrné. Ale shodou okolností ji na autě mám, a to ne poprvé...
Jinak souhlas s Esperem, taky nejsem fanda stříbrné. Ale shodou okolností ji na autě mám, a to ne poprvé...
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20300
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Esperovo Hyundai I 30 (III) Combi 1,6 CRDi Tricolor
Chasnik: To bych nebyl já, kdybych se neozval
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
- Espero
- ******
- Příspěvky: 2822
- Registrován: 02 srp 2007, 10:01
- Bydliště: Tetín-Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Esperovo Hyundai I 30 (III) Combi 1,6 CRDi Tricolor
K 1. březnu najeto 1650 km, za 2 týdny provozování. Bojím se, aby těch 20 tis. km ročně, co mám nasmlouvané nakonec nebylo málo.
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20300
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Esperovo Hyundai I 30 (III) Combi 1,6 CRDi Tricolor
Uvidíš po půl roce.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek