Zdravím
jezdím Santa Fe II, 2.2 nafta 5manuál. Jde mi o to, že při jízdě na dálnici v dnes celkem normálních 130km/h točí převodovka motor cca 3000 otáček což má poměrně negativní vliv na spotřebu (cca 9L při resetu průměrné a jízdy na tempomat) a pak i na pocit z jízdy, kdy prostě 3000 otáček už řve moc a je mi to tak nějak proti srsti motor takto točit. Vím ale, že Santa Fe 2011 už krom silnější 2.2 (145kw pokud se nepletu) má už 6kvalt, který netočí motor 3000 ve 130, ale až kolem 180 což znamená, že ve 130 musí točit výrazně méně. Má tu někdo zkušenost nebo nějaké informace, co by s tím šlo dělat? V autě je manuál což znamená, že výměna nejspíše jen za manuál, ale půjde to? A vyplatí se to? Santa Fe II je můj miláček, ale toto mě na něm trochu mrzí, že ta 6 prostě chybí :/ Budu ohromně vděčný za infomrace popř. rady.
Díky moc a mějte se krásně!
Santa Fe II výměna převodovky 5st->6st
Moderátoři: miooo, Moderátoři
- Reklama
Santa Fe II výměna převodovky 5st->6st
No nejako sa mi to nezdá, pretože ani Automat 5 rýchlo. 3000ot. nemá ani náhodou...max.2500ot.(keď pamätám, tak 2350ot.), ale ta spotreba 9L je v pohode.
Odoslané z Moto Z2 Play pomocou Tapatalku
Odoslané z Moto Z2 Play pomocou Tapatalku
VW Touareg 2015 PREMIUM 4MOTION 193KW/262k 3.0 V6 TDi (2024 - 130.000km)
Hyundai SantaFe 2006 2.2 CRDi 110kW/150k 4WD 5st.AT GLS/VGT (2024 - 300.000km)
Hyundai SantaFe 2006 2.2 CRDi 110kW/150k 4WD 5st.AT GLS/VGT (2024 - 300.000km)
Re: Santa Fe II výměna převodovky 5st->6st
Po dlouhé době jsem za volantem použil mobil a tak nějak poslepu zkusil vyfotit. Takto zpřevodované mi to prostě přijde blbě :/
Nějaké rady jak by se to dalo změnit?
Všem moc díky za odpověď
Nějaké rady jak by se to dalo změnit?
Všem moc díky za odpověď
- Přílohy
-
- Výstřižek.JPG (91.05 KiB) Zobrazeno 3741 x
Santa Fe II výměna převodovky 5st->6st
Ja som tiež len tak narychlo foto...2450ot/min.
Odoslané z Moto Z2 Play pomocou Tapatalku
Odoslané z Moto Z2 Play pomocou Tapatalku
VW Touareg 2015 PREMIUM 4MOTION 193KW/262k 3.0 V6 TDi (2024 - 130.000km)
Hyundai SantaFe 2006 2.2 CRDi 110kW/150k 4WD 5st.AT GLS/VGT (2024 - 300.000km)
Hyundai SantaFe 2006 2.2 CRDi 110kW/150k 4WD 5st.AT GLS/VGT (2024 - 300.000km)
Re: Santa Fe II výměna převodovky 5st->6st
Ahojte, za studena ma automat vo vseobecnosti vyssie otacky, po zohriati klesnu ako pri druhej foto...Jardava píše:Po dlouhé době jsem za volantem použil mobil a tak nějak poslepu zkusil vyfotit. Takto zpřevodované mi to prostě přijde blbě :/
Nějaké rady jak by se to dalo změnit?
Všem moc díky za odpověď
Sent from my ONEPLUS A6013 using Tapatalk
Re: Santa Fe II výměna převodovky 5st->6st
Fab30 píše:Ahojte, za studena ma automat vo vseobecnosti vyssie otacky, po zohriati klesnu ako pri druhej foto...Jardava píše:Po dlouhé době jsem za volantem použil mobil a tak nějak poslepu zkusil vyfotit. Takto zpřevodované mi to prostě přijde blbě :/
Nějaké rady jak by se to dalo změnit?
Všem moc díky za odpověď
Sent from my ONEPLUS A6013 using Tapatalk
Dobrý den,
já mám v autě manuální převodovku a otáčky se jí nehýbají závisle na teplotě motoru ani na něčem jiném.
Santa Fe II výměna převodovky 5st->6st
Nazdar Fab30, no to si zabil, že Automat na vyššie otáčky...azda tu nebudeme riešiť studený motor, keď po krátkej jazde už sú otáčky v pohode, ale keby si lepšie čítal, tak tu sme riešili manuál a vysoké otáčky...
Odoslané z Moto Z2 Play pomocou Tapatalku
Odoslané z Moto Z2 Play pomocou Tapatalku
VW Touareg 2015 PREMIUM 4MOTION 193KW/262k 3.0 V6 TDi (2024 - 130.000km)
Hyundai SantaFe 2006 2.2 CRDi 110kW/150k 4WD 5st.AT GLS/VGT (2024 - 300.000km)
Hyundai SantaFe 2006 2.2 CRDi 110kW/150k 4WD 5st.AT GLS/VGT (2024 - 300.000km)
Re: Santa Fe II výměna převodovky 5st->6st
Dobrý večer pánové,
tak jsem se dnes dovolal do servisu hyundai v Liberci a podle pána sice neví jak to má točit ale nic se s tím dělat nedá a to auto je takto nastavené z výroby a že je jasné že automat točí míň respektive jinak. Dále jsem se dočetl, že santafe III 145kw a UŽ 6kvalt točí ve 130 2500otáček. Popravdě už nevím co si mám myslet. Bmwčka točí i slabší motory ve 150 2100 ale mně ten můj starej prďola točí takhle. Je teda fakt, že na tzv. Podhorské oblasti je to zpřevodování celkem fajn. Člověk nejede víc než 90-100 a vše je tedy ok. No ale ta dálnice mě teda mrzí no. V létě jsem ho chtěl vytáhnout do Itálie, tak jsem doufal, že s tím do té doby něco vymyslím.
Kdyby měl snad někdo nějaký nápad, tak budu neskutečně vděčný za každý koment nebo zprávu
Díky moc
Jarda
tak jsem se dnes dovolal do servisu hyundai v Liberci a podle pána sice neví jak to má točit ale nic se s tím dělat nedá a to auto je takto nastavené z výroby a že je jasné že automat točí míň respektive jinak. Dále jsem se dočetl, že santafe III 145kw a UŽ 6kvalt točí ve 130 2500otáček. Popravdě už nevím co si mám myslet. Bmwčka točí i slabší motory ve 150 2100 ale mně ten můj starej prďola točí takhle. Je teda fakt, že na tzv. Podhorské oblasti je to zpřevodování celkem fajn. Člověk nejede víc než 90-100 a vše je tedy ok. No ale ta dálnice mě teda mrzí no. V létě jsem ho chtěl vytáhnout do Itálie, tak jsem doufal, že s tím do té doby něco vymyslím.
Kdyby měl snad někdo nějaký nápad, tak budu neskutečně vděčný za každý koment nebo zprávu
Díky moc
Jarda