Prvých 44 444Km
Moderátor: Moderátoři
- Espero
- ******
- Příspěvky: 2821
- Registrován: 02 srp 2007, 10:01
- Bydliště: Tetín-Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prvých 44 444Km
Blahopřeju, ještě 35 tisíc a budeš moc otevřít flašku borovičky nebo něčeho jiného a oslavit půlmilon. Já na nové krabici od Peugeotu minulý víkend měl 10 000. Půl milionu se nedožiju, umřu dříve. Tento týden s ním jezdím do práce, abych vykompenzoval zimní neježdění. Nevím, jestli víš, že mám od února Hyundai I30 kombi 1,6 CRDi. Ale je to na operák. Takže sem už zase tak trošku patřím.
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
- Reklama
Re: Prvých 44 444Km
Blahoželám Maroši ja nemám ani polovičku... Inac počas cesty domov spoza kanalu som ešte v Londyne musel vyrobiť novú brzdovú trubku na predne koleso, zhrdzavela a počas jazdy začalo tiecť brzdová, tak som z medenej trubky vyrobil novú(ale servis som musel navštíviť, lebo pertlovacku a trubky som nemal so sebou) PS teraz už mám.
- Maros Hupka
- **
- Příspěvky: 214
- Registrován: 04 srp 2006, 00:06
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prvých 44 444Km
Ďakujem za blahoprianie, ale to skôr patrí Kórejským inžinierom a Tureckým montážnikom
Ja som len užívateľ, aj keď asi trochu priateľskejší a pozornejší k autu, ako "bežný spotrebiteľ"
to Espero: Sledujem na fóre obe Tvoje autá. Občas by si mohol čosi napísať aj o R11.
to Oltciták: Milanko, ty si hotový MacGyver, akurát neriešiš veci vreckovým nožíkom a lepiacou páskou, ale pekne "z gruntu" a poriadne... Kempingovú H1 pomaly premieňaš na pojazdnú dieľňu. Ale klobúk dole, si pán.
Ja som len užívateľ, aj keď asi trochu priateľskejší a pozornejší k autu, ako "bežný spotrebiteľ"
to Espero: Sledujem na fóre obe Tvoje autá. Občas by si mohol čosi napísať aj o R11.
to Oltciták: Milanko, ty si hotový MacGyver, akurát neriešiš veci vreckovým nožíkom a lepiacou páskou, ale pekne "z gruntu" a poriadne... Kempingovú H1 pomaly premieňaš na pojazdnú dieľňu. Ale klobúk dole, si pán.
H1 CRDi r.v.2005 chip 400 Nm 170PS
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Prvých 44 444Km
Kluci, jste šikulové
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
- Espero
- ******
- Příspěvky: 2821
- Registrován: 02 srp 2007, 10:01
- Bydliště: Tetín-Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prvých 44 444Km
Něco o tom R11 je tady: https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.p ... &start=600 Teď je v servisu u Hujera, protože se vysypal výfuk a potřebuje nové řemeny, které jsou vetché a já nepoznám rozměr. Ne že bych výfuk 2 roky nesháněl, ale prostě není, problém je, že nový už není k sehnání, stejně jako reflektory. Kdysi jsem měl konexi v Bratislavě na Meoptu, kde mi repasovali - napařovali nový kov na paraboly do W 353, ale to už dnes nemám, jak stárnu, tak lidi mizí..... Sice mám zajištěnou individuální výrobu výfuku na Slovensku, někde ve Skalici, jenže mě to přijde na nějakých 20 tisíc za nové 2 tlumiče a trubku mezi nimi a to mi přijde moc. Těchto vozů už je opravdu málo, kdyby někdo věděl o použitelném výfuku na R11, 1,7 GTX 55kW, byl bych rád. Hujer to nechce vařit, protože je tam jakási textilní vložka vevnitř a ta by prý mohla způsobit, že po zavaření se výfuk ucpe a celá ta práce i peníze by vyšly vniveč. Sehnal jsem k autu repasovaná litá kola, jsou jako nová, jenže 5x13 a v TP je 4,5x13, tak se je bojím nasadit, aby si na mně nesmlsli na STK. Jsou to přitom původní kola, se kterými ty vozy byly prodávány ve vyšší výbavě, jenže při dovozu poč. 90. let líný český úředník neopsal švýcarský TP přesně i s alternativním osazením kol.Maros Hupka píše:Ďakujem za blahoprianie, ale to skôr patrí Kórejským inžinierom a Tureckým montážnikom
Ja som len užívateľ, aj keď asi trochu priateľskejší a pozornejší k autu, ako "bežný spotrebiteľ"
to Espero: Sledujem na fóre obe Tvoje autá. Občas by si mohol čosi napísať aj o R11.
to Oltciták: Milanko, ty si hotový MacGyver, akurát neriešiš veci vreckovým nožíkom a lepiacou páskou, ale pekne "z gruntu" a poriadne... Kempingovú H1 pomaly premieňaš na pojazdnú dieľňu. Ale klobúk dole, si pán.
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
- Maros Hupka
- **
- Příspěvky: 214
- Registrován: 04 srp 2006, 00:06
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prvých 44 444Km
Fajn, pekné, tak už budem sledovať všetky 3 tvoje autá V 90-tych rokoch som počas letných prázdnin jazdil na podobnom, len bol béžový a s automatom.
Snáď ti to Hujer zloží ešte pred letnou sezónou, aby si aj niečo pojazdil a nafotil.
Snáď ti to Hujer zloží ešte pred letnou sezónou, aby si aj niečo pojazdil a nafotil.
H1 CRDi r.v.2005 chip 400 Nm 170PS
- Espero
- ******
- Příspěvky: 2821
- Registrován: 02 srp 2007, 10:01
- Bydliště: Tetín-Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prvých 44 444Km
Hujer to nesložil, vrátil mi to jak to bylo, nesehnal díly výfuku, stejně jako já. Přesněji mohl sehnat odpovídající z mladší verze a typu sedan R9 (R11 je hatch back), jenže bylo potřeba, aby prodejce byl ochotný vzít díl zpět, kdyby to nepasovalo, ale on ochotný nebyl. Bylo tady riziko, že mi zůstane za 6 tisíc nepoužitelný díl, kdyby se to napasovat nedalo. V takovém případě bylo lepší to nekupovat.
Netušil jsem, jak bude složité dokompletovat veterána. Už se s tím pekelím 2 roky. A ještě jsem se ani nesvezl. Potřebuju už jen kompletní výfuk, zadní plastový spoiler na víko kufru, vnitřní plastový protikus ke zpětnému zrcátku (prochází tím ovládač zrcátka), boční kovové lišty na oba prahy včetně úchytek, střešní lišty a nová přední světla. A vůz bude kompletní a jako když vyjel z fabriky. Jenže to na celém světě k mání není.
Byl jsem s tím i u hlavní opravny Renault v ČR, patří přímo Francouzům - Renaultu, v Praze na Zličíně a tam mě vyhodili, že nemají čas laborovat na nějakém starém krámu, ale vydělávat na opravách nových vozů.
Netušil jsem, jak bude složité dokompletovat veterána. Už se s tím pekelím 2 roky. A ještě jsem se ani nesvezl. Potřebuju už jen kompletní výfuk, zadní plastový spoiler na víko kufru, vnitřní plastový protikus ke zpětnému zrcátku (prochází tím ovládač zrcátka), boční kovové lišty na oba prahy včetně úchytek, střešní lišty a nová přední světla. A vůz bude kompletní a jako když vyjel z fabriky. Jenže to na celém světě k mání není.
Byl jsem s tím i u hlavní opravny Renault v ČR, patří přímo Francouzům - Renaultu, v Praze na Zličíně a tam mě vyhodili, že nemají čas laborovat na nějakém starém krámu, ale vydělávat na opravách nových vozů.
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
- Maros Hupka
- **
- Příspěvky: 214
- Registrován: 04 srp 2006, 00:06
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prvých 44 444Km
V auguste som absolvoval šiestu STK (po 14.rokoch) a teraz aj Servis 480.000 (Filter olej, vzduch, palivo) výmena 3.kardanových krížov, zadné brzdy (2xvalček, čeľuste) , motorček+nádržka ostrekovača a už som aj prezul na zimné pneumatiky MICHELIN AGILIS ALPIN
doplnil by som to do tabuľky, ako vždy, ale na tomto novom fóre sa mi nejak stratilo tlačítko "upraviť príspevok"
https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.ph ... 97#p316397
doplnil by som to do tabuľky, ako vždy, ale na tomto novom fóre sa mi nejak stratilo tlačítko "upraviť príspevok"
https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.ph ... 97#p316397
H1 CRDi r.v.2005 chip 400 Nm 170PS
Re: Prvých 44 444Km
gratulujem Maroši tez mám stk za sebou, vzhľadom k hystérii čo tu panuje, som to zobral z gruntu, vyvaral som lavu stranu ramu na zadnym kolesom, falce blatnikov, repasoval zadne kotucove brzdy, a hlavne vyhodil von celu kempovu vybavu a uviedol do pôvodného stavu, teraz to davam naspat na zimny kemping. Na stk som vyfasoval pedanta, napriek tomu to prešlo bez zavad, dokonca aj emisna(vyčistenie katalyzatora pripravkom Archoil pomohlo) Aspon som pohol skontrolovat stav drevenej podlahy odspodu(kedysi tam natiekla voda z klimy) tož tak....
- Maros Hupka
- **
- Příspěvky: 214
- Registrován: 04 srp 2006, 00:06
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prvých 44 444Km
Ten pedant na STK je možno na začiatku strašiakom, ale na druhej strane - keď to dobre dopadne, tak poteší, keď ti potvrdí, že auto je stále v dobrom stave, čo už o súčasných autách sa asi po toľkých rokoch nebude dať povedať
Tvoja H1 teraz zažíva "rozborku a zborku" aspoň sa dostaneš na miesta, ktoré si už dlho nevidel. Ak bueš mať čas, mohol by si dať nejaké foto - najmä tie falce zadných blatníkov, to už začína trápiť aj mňa.
Kríže na kardane som menil preventívne, už začínal hučať, tak sme to vymenili, vyvážili a nech sa krúti ďalej. Motorček na ostrekovači "kľakol" a tým pádom aj nádžka tiekla (ale len veľmi pomaly, stopy pod autom nikdy neboli a voda nikde) , takže tu výmena bola nutná.
Tvoja H1 teraz zažíva "rozborku a zborku" aspoň sa dostaneš na miesta, ktoré si už dlho nevidel. Ak bueš mať čas, mohol by si dať nejaké foto - najmä tie falce zadných blatníkov, to už začína trápiť aj mňa.
Kríže na kardane som menil preventívne, už začínal hučať, tak sme to vymenili, vyvážili a nech sa krúti ďalej. Motorček na ostrekovači "kľakol" a tým pádom aj nádžka tiekla (ale len veľmi pomaly, stopy pod autom nikdy neboli a voda nikde) , takže tu výmena bola nutná.
H1 CRDi r.v.2005 chip 400 Nm 170PS
- Espero
- ******
- Příspěvky: 2821
- Registrován: 02 srp 2007, 10:01
- Bydliště: Tetín-Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prvých 44 444Km
No tak mně tek ostřikovač už asi po 30 tis. km. tenkrát jsem koupil použitý díl na vrakovišti v Úvalech u Prahy. Zlatý H1 proti současnému I 30. Já jsem se rozhodl, že letos ještě nebudu dávat zimní gumy na Peugeota, dopřeju mu zimní neježdění, takže do sloty se pustí až skoro po 3 letech existence. Aspoň nebude reznout. Nestíhám, povinnosti táty samoživitelky a nějaké potřebné úpravy v baráku mi berou čas na to, abych natřel zimní disky a připravil je na novu etapu zimního života.
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
Re: Prvých 44 444Km
Presne tak Maroši, kazdy hivoril naco sa s tym tak serieš, ale ja si auto chcem ponechat, tak by ma to čakalo tak či tak. pôvodne som chcel davat uz novu podlahu, ale termin suri, brexit za dva týždne, tak isla dnu len povodna, len som upravil baterkovy managment, nové drziaky na 289W solar na streche a teraz idem nahodit naspat Planara, nech mam teplucko v auticku. Kua akurat mi vcera prechladol chrbat a boli ma, som myslel, ze už som sa toho zbavil(posledne roky ziaden problem) a vcul znovu. Tie okraje blatnikov je najlepsie odrezat a navarit nove, ja som vyrabal z nerezoveho plechu. Problem tychto aut su zdvojene a strojene plechy a chybajuca pravidelna dutinova protikorozivna ochrana, potom to tam kvasi a hnije. Keby som mal toto auto od novoty, tak ho kazde 2 roky prelejem voskom na baze lanolinu. zial teraz len odstranujem nasledky zanedbanej udrzby predosleho majitela. A zima v Uk tomu tiez neprospieva, teraz tam viac stoji ako jazdi, vsade vlhko, sol..... keby som nemal kryty ten podvozok plechmi, tak by bol v daleko horsom stave. Inac Ilja Sedov, chlapec co sa v Togliati specializuje na na Starexy a Grand Starexy, dava do novších áut prave ten 103kW motor, resp preraba nove E5 a E6 na povodne a hovori, ze pri spravnom olejovom managmente a dobrych podlozkach pod tryskami,a bez vyvazovacich hriadelov ten motor nema problem vydrzat aj 1 melon km. Tak som zvedavy, pokial to potiahnes.... Dnesne auta stoja za milu r... t, obcas citam fora na fore transporterov a to je hruza, ake problemy tam riesia, riadne sado/maso...
- Maros Hupka
- **
- Příspěvky: 214
- Registrován: 04 srp 2006, 00:06
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prvých 44 444Km
Tak motor je "držiak" a pravdepodobne on nebute tá časť auta, ktorá rozhodne o výmene za nové...
Práve som sa vrátil z výletu - predĺžený víkend v Mníchove. 1155km , minul som presne 81litrov nafty (merané po absolútny okraj hrdla nádrže pred aj po ceste a to už mám prezuté na zimné gumy). Tam som šiel pohodovo 110-120 , pri ceste domov už 130+- , podľa okolností. V Mníchove som cez Booking našiel hotel na okraji zelenej zóny (do centra môže len Euro4 a ja mám len 3) , kde som zagarážoval a po meste jazdil metrom (do centra to bolo 9 zastávok metrom, do Olympiaparku 2). Aj tak som väčšinu času strávil v Olympia parku, kde som s dcérou absolvoval v piatok večer tínedžerský koncert (Why don´t we) , v sobotu dopoludnia sme navštívili centrum a popoludní zas v blízkosti Olympiaparku BMW svet a jeho múzeum. Nedeľa patrila zas Olympiaparku, ako takému aj s návštevou vyhliadky na TV veži. Výlet fajn, ale hlavne - auto fachčí ako nové, nové filtre cítiť - po servise mám vždy ten pocit , že auto ľahšie dýcha no a po dlhšej dobe sa prebehlo aj po dlhšej trase, ako len v okolí BA.
Práve som sa vrátil z výletu - predĺžený víkend v Mníchove. 1155km , minul som presne 81litrov nafty (merané po absolútny okraj hrdla nádrže pred aj po ceste a to už mám prezuté na zimné gumy). Tam som šiel pohodovo 110-120 , pri ceste domov už 130+- , podľa okolností. V Mníchove som cez Booking našiel hotel na okraji zelenej zóny (do centra môže len Euro4 a ja mám len 3) , kde som zagarážoval a po meste jazdil metrom (do centra to bolo 9 zastávok metrom, do Olympiaparku 2). Aj tak som väčšinu času strávil v Olympia parku, kde som s dcérou absolvoval v piatok večer tínedžerský koncert (Why don´t we) , v sobotu dopoludnia sme navštívili centrum a popoludní zas v blízkosti Olympiaparku BMW svet a jeho múzeum. Nedeľa patrila zas Olympiaparku, ako takému aj s návštevou vyhliadky na TV veži. Výlet fajn, ale hlavne - auto fachčí ako nové, nové filtre cítiť - po servise mám vždy ten pocit , že auto ľahšie dýcha no a po dlhšej dobe sa prebehlo aj po dlhšej trase, ako len v okolí BA.
H1 CRDi r.v.2005 chip 400 Nm 170PS
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Prvých 44 444Km
Maros: Dívám se, že se blížíš k půl milionu najetých km
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Prvých 44 444Km
Maroši, co povedať, nadherna spotreba, inac buduci rok chcem cipovat a asi ta poprosim o možnosť stiahnuť si tvoj soft z auta a vyskusal by som ho na svojom motore(ale az po kontrole rozvodov)