Jak proti další vlně ekoterorismu 2021 ?
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20300
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Jak proti další vlně ekoterorismu 2021 ?
3000 km za 33 hodin
Chci vidět elektromobil, který tohle zvládne.
Chci vidět elektromobil, který tohle zvládne.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
- Reklama
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8159
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jak proti další vlně ekoterorismu 2021 ?
Axel.Foley: Tesla model 3, 2644 km za 24 hodin. Co tam mas dalej? (a to nie som extra fanda elektropohonu
https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi ... tomoto_nyv
https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi ... tomoto_nyv
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: Jak proti další vlně ekoterorismu 2021 ?
Zajímavé téma. Sorry, že jsem teď tak dlouhý, ale v týdnu jsem tu nebyl, takže reaguju souhrnně:
1) martasak - proč jsou nová vozidla příšerně drahá? To snad platí o vyšších třídách, ale dnes jsou skladovky a předváděčky za slušné peníze. Já kupuju většinou předváděčky (max. půl roku, max. 5000 km) a vyjdou mě často levněji než tzv. roční vozy. A pokud chceš s autem nalítat 200 tkm, tak je nejlepší, když si jeho historii tvoříš sám od začátku.
2) Ano, slovník jako dlaždič, ale to pojmenování těch zelených germánských (píp) jej trefné, těžko pro ně najdeš slušné české slovo, které by ty jejich grázloviny vystihovalo.
3) Turbomotory nejsou v zásadě problém, tím je kradení válců z motoru a snižování objemu. A není to žádná novinka, už v r. 2000 jsem jezdil s Octavií 1.8 benzin turbo a jezdilo to krásně a s rozumnou spotřebou. Potíž je s nesmyly typu 0,9 TCi, 1.0 T-GDI, 1.0 TSI apod. Ale 1.4 T-GDI patří jinam, má slušný záběr (i z nízkých otáček) a při rozumném ježdění dokáže být úsporný.
4) MPI je žrout? Měl jsem MPI v i30 FD (1. gen.) a průměr byl 6,7, potom přechod na GDI průměr 6,2. Navíc mám osobně vyzkoušeno, že v II. generaci je MPI úspornější. Reálný rozdíl ve spotřebě bude okolo 5%
5) Nebavme se o tom, jaké budou emisní normy v r. 2030. To ještě projde korekcí, přijdou reálné zkušenosti, bude ještě pár voleb, i v Německu...
6) kyrmon: na to poposkakování je právě elektro auto nejlepší. Tím ho nechci vychvalovat do nebes, ale právě krátké jízdy, časté rozjezdy, to je parketa, kde elektro auta mají největší výhodu.
7) Hybidy nebo CNG může být řešení, časem se srovnají s dieselem cenově. Už teď je vidět, že koupit naftu za rozumné peníze je problém, vedle Hyundaie už nevidím nikoho, kdo by ceny naftových aut držel ve slušných mezích. Dokonce i KIA ty nafty neskutečně napálila tak, že se začínají srovnávat s předváděčkou Aurisu kombi hybrid. Takže ano, u dalšího auta asi budu hodně přemýšlet, jaký pohon zvolím. Hybrid má ale u mně tu nevýhodu, že omezuje hmotnost bržděného přívěsu. U CNG si např. Octa s tímto dokáže poradit, ale zase se mi v ní blbě sedí, bude to složité rozhodování. Zajímavé řešení pro klasickou atmosféru je Mazda 3, ale ta je pouze v krátké verzi. Kdo chce kombi střední třídy s atmo benzinovým motorem, tak podle mě poslední šance je výprodejová nabídky Toyota Auris kombi - nové auto ve slušné výbavě pod 400 tisíc, to vnímám u Toyoty jako slušnou cenovku!
1) martasak - proč jsou nová vozidla příšerně drahá? To snad platí o vyšších třídách, ale dnes jsou skladovky a předváděčky za slušné peníze. Já kupuju většinou předváděčky (max. půl roku, max. 5000 km) a vyjdou mě často levněji než tzv. roční vozy. A pokud chceš s autem nalítat 200 tkm, tak je nejlepší, když si jeho historii tvoříš sám od začátku.
2) Ano, slovník jako dlaždič, ale to pojmenování těch zelených germánských (píp) jej trefné, těžko pro ně najdeš slušné české slovo, které by ty jejich grázloviny vystihovalo.
3) Turbomotory nejsou v zásadě problém, tím je kradení válců z motoru a snižování objemu. A není to žádná novinka, už v r. 2000 jsem jezdil s Octavií 1.8 benzin turbo a jezdilo to krásně a s rozumnou spotřebou. Potíž je s nesmyly typu 0,9 TCi, 1.0 T-GDI, 1.0 TSI apod. Ale 1.4 T-GDI patří jinam, má slušný záběr (i z nízkých otáček) a při rozumném ježdění dokáže být úsporný.
4) MPI je žrout? Měl jsem MPI v i30 FD (1. gen.) a průměr byl 6,7, potom přechod na GDI průměr 6,2. Navíc mám osobně vyzkoušeno, že v II. generaci je MPI úspornější. Reálný rozdíl ve spotřebě bude okolo 5%
5) Nebavme se o tom, jaké budou emisní normy v r. 2030. To ještě projde korekcí, přijdou reálné zkušenosti, bude ještě pár voleb, i v Německu...
6) kyrmon: na to poposkakování je právě elektro auto nejlepší. Tím ho nechci vychvalovat do nebes, ale právě krátké jízdy, časté rozjezdy, to je parketa, kde elektro auta mají největší výhodu.
7) Hybidy nebo CNG může být řešení, časem se srovnají s dieselem cenově. Už teď je vidět, že koupit naftu za rozumné peníze je problém, vedle Hyundaie už nevidím nikoho, kdo by ceny naftových aut držel ve slušných mezích. Dokonce i KIA ty nafty neskutečně napálila tak, že se začínají srovnávat s předváděčkou Aurisu kombi hybrid. Takže ano, u dalšího auta asi budu hodně přemýšlet, jaký pohon zvolím. Hybrid má ale u mně tu nevýhodu, že omezuje hmotnost bržděného přívěsu. U CNG si např. Octa s tímto dokáže poradit, ale zase se mi v ní blbě sedí, bude to složité rozhodování. Zajímavé řešení pro klasickou atmosféru je Mazda 3, ale ta je pouze v krátké verzi. Kdo chce kombi střední třídy s atmo benzinovým motorem, tak podle mě poslední šance je výprodejová nabídky Toyota Auris kombi - nové auto ve slušné výbavě pod 400 tisíc, to vnímám u Toyoty jako slušnou cenovku!
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
- Richard555
- ******
- Příspěvky: 2737
- Registrován: 03 bře 2010, 18:08
- Bydliště: Praha
Re: Jak proti další vlně ekoterorismu 2021 ?
No kdyby byl za rozumné peníze líbil by se mi PHEV hybrid superbu, sice se ještě neprodává, ale jízda cca 50km jen na el. by pokryla mé pražské poskakování nákupy atd. a jet se s ním dá jakkoli a kamkoli chceš......
Ale ta cena, pokud by byla OK klidně bych se nechal nalákat
Ale ta cena, pokud by byla OK klidně bych se nechal nalákat
Mazda CX3 2.0 6°man.,IX55 V6 CRDI 4x4,Santa Fe CRDI VGT 4X4 2005,YAMAHA 125 Majesty 2005,bejvávalo:Daewoo Nubira kombi 2.0 CDX LPG,Škoda Felicia Kombi 1,3MPI,Pontiac Le Mans,Mistubishi Space Wagon,Škoda Favorit,Moskvič 2140,Moskvič 403,skůtr ČZ175
Re: Jak proti další vlně ekoterorismu 2021 ?
Přátelé, bezva téma - co koupit.... i 40 po 7 letech super auto, nic zásadního ( pouze jsme nyní po 300 tis km vyndali DPF a bylo ze 2/3 ucpaný ... to nebudu komentovat, protože jsem jak osel jezdil pro drahou Vervu .. 7% biosraček )
Na rozdíl od řady škarohlídu mám docela důvěru v Háčko ( mám druhé SF, to první 10 let / 150000 a kromě spotřebních věcí nic ) takže mne láká genesis G70 - prostě ho nové jako jednodenní dovézt. V Evropě je pouze v Rusku ( jenom 2,0 l ) a asi nejlépe vychází Kanada, USA.
Zkoušel jste to někdo nebo o někom víte ??? Cítím to jako jednu z posledních šancí v téhle šílené Evropě , 3,3l 370HP - to bude za chvíli jenom sen. Navíc to je Auto 2019 severní ameriky a vyhodnoceno jako nejspolehlivější na trhu - to nám tady v Absurdistánu s koncernama a slavnou 3D nikdo sdělovat nechce...
Hledám možnosti, podělte se
Na rozdíl od řady škarohlídu mám docela důvěru v Háčko ( mám druhé SF, to první 10 let / 150000 a kromě spotřebních věcí nic ) takže mne láká genesis G70 - prostě ho nové jako jednodenní dovézt. V Evropě je pouze v Rusku ( jenom 2,0 l ) a asi nejlépe vychází Kanada, USA.
Zkoušel jste to někdo nebo o někom víte ??? Cítím to jako jednu z posledních šancí v téhle šílené Evropě , 3,3l 370HP - to bude za chvíli jenom sen. Navíc to je Auto 2019 severní ameriky a vyhodnoceno jako nejspolehlivější na trhu - to nám tady v Absurdistánu s koncernama a slavnou 3D nikdo sdělovat nechce...
Hledám možnosti, podělte se
Hyundai new SantaFE III- EX Technology+SKY
Hyundai Tuscon II _ 2.0 CRDI N Line
Hyundai Tuscon II _ 2.0 CRDI N Line
Re: Jak proti další vlně ekoterorismu 2021 ?
A půjde to tady ještě vůbec přihlásit ??
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Re: Jak proti další vlně ekoterorismu 2021 ?
Co se tyce 3 valcu a malo-objemovych motoru, tak maji smysl v malych vozech typu i10, i20. Ve vetsich ty motory zbytecne trpi, protoze nemaji dost sily, aby si s tou tezkou karou poradily...
Tyhle moturky vznikly kvuli tomu, aby automobilky vyhovely Euro normam ve starem mericim cyklu, kde tyhle motory mely navrch. Se soucasnym WLTP uz tyhle motory maji problem a naopak vetsi motory jim projdou celkem v pohode, proto taky spousta automobilek maloobjemove motory opustili. Ano, stale je prodavaji, protoze se musi zaplatit jejich vyvoj ...
Diky tomu, jak EU (hlavne nemci) tlaci elektrifikaci za kazdou cenu, se asi nevyhneme tomu, ze za par let tu temer kazdy auto bude nejaky hybrid nebo elektromobil a mozna diesely (posledni dobou udelaly celkem velky pokrok v cistote spalin).
Kdyz jsem tak nad tim posledni dobou premyslel, elektromobil s nejakym slusnym dojezdem okolo 300km by mi stacil, kdyby to nebylo 2x tak drahe nez klasicky benzin...
Klasicke hybridy povazuju za divneho kockopsa, ktery sebou sice castece nese vyhody elektromobilu, ale taky jejich problemy - drahe, tezke baterky. Navic se to cele musi sladit s klasickym spalovacim motorem, takze tu mame slozite technologie, kde je hodne prostoru pro chybu. Navic protoze ma auto spalovaci motor je potreba pravidelna udrzba - vymena oleje, filtry, ... Takze za me hybrid je ne-ne.
@ivoš - me posledni dobou docela laka kia stinger 3.3 V6 T-GDI 4x4
Tyhle moturky vznikly kvuli tomu, aby automobilky vyhovely Euro normam ve starem mericim cyklu, kde tyhle motory mely navrch. Se soucasnym WLTP uz tyhle motory maji problem a naopak vetsi motory jim projdou celkem v pohode, proto taky spousta automobilek maloobjemove motory opustili. Ano, stale je prodavaji, protoze se musi zaplatit jejich vyvoj ...
Diky tomu, jak EU (hlavne nemci) tlaci elektrifikaci za kazdou cenu, se asi nevyhneme tomu, ze za par let tu temer kazdy auto bude nejaky hybrid nebo elektromobil a mozna diesely (posledni dobou udelaly celkem velky pokrok v cistote spalin).
Kdyz jsem tak nad tim posledni dobou premyslel, elektromobil s nejakym slusnym dojezdem okolo 300km by mi stacil, kdyby to nebylo 2x tak drahe nez klasicky benzin...
Klasicke hybridy povazuju za divneho kockopsa, ktery sebou sice castece nese vyhody elektromobilu, ale taky jejich problemy - drahe, tezke baterky. Navic se to cele musi sladit s klasickym spalovacim motorem, takze tu mame slozite technologie, kde je hodne prostoru pro chybu. Navic protoze ma auto spalovaci motor je potreba pravidelna udrzba - vymena oleje, filtry, ... Takze za me hybrid je ne-ne.
@ivoš - me posledni dobou docela laka kia stinger 3.3 V6 T-GDI 4x4
i30 WG 1.6 GDI, New weekend, Cool red, MY 2015
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20300
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Jak proti další vlně ekoterorismu 2021 ?
Hezký pokus, ale má pár much, jako například pořizovací cena auta (pro normálního člověka "trošku" mimo) a ježdění pouze na vyhrazeném úseku německé dálnice.Mexican píše:Axel.Foley: Tesla model 3, 2644 km za 24 hodin. Co tam mas dalej? (a to nie som extra fanda elektropohonu
https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi ... tomoto_nyv
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Jak proti další vlně ekoterorismu 2021 ?
Mě se hodně líbí Mazda 3 s novým motorem Skyactive-X, ale je to nevyzkoušená novinka, kdoví kolik kostlivců schovává ve skříni...
https://m.autorevue.cz/mazda-skyactiv-x ... ru-mazdy-3
https://m.autorevue.cz/mazda-skyactiv-x ... ru-mazdy-3
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
Re: Jak proti další vlně ekoterorismu 2021 ?
U novinky nikdy nevíš, každopádně i ten jejich Skyactiv 122 je dobrý. Kdybych nepotřeboval ten větší kufr, tak bych do ní šel, paradoxně i cenově to vycházelo příznivě, drží se totiž na ceně, takže při výměně vozu se dá ojetina výhodněji prodat.
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Re: Jak proti další vlně ekoterorismu 2021 ?
A jak moc problematická kurvítka jsou v té nové generaci dieselů, má to někdo technicky nastudované ?
Hyundai cenová politika umožňuje si ten nový diesel pořídit, ten motor není tak šíleně drahý jako u jiných značek...
Moje CRDI jezdí jak víno, když mám kombinovaný provoz, tedy ho občas vypálím. A ta auta s CRDI mají slušný nájezd, prodávají se kusy přes 300 t km. Akorát co jsem četl v té době se musí vyměnit fitr pevných částic, ale existuje druhovýroba.
Hyundai cenová politika umožňuje si ten nový diesel pořídit, ten motor není tak šíleně drahý jako u jiných značek...
Moje CRDI jezdí jak víno, když mám kombinovaný provoz, tedy ho občas vypálím. A ta auta s CRDI mají slušný nájezd, prodávají se kusy přes 300 t km. Akorát co jsem četl v té době se musí vyměnit fitr pevných částic, ale existuje druhovýroba.
I30 kombi 2020 Style
https://www.spritmonitor.de/en/detail/1227645.html
https://www.spritmonitor.de/en/detail/1227645.html
Re: Jak proti další vlně ekoterorismu 2021 ?
Hyundai chce prý značku Genesis dotáhnout do evropy, někde se genesis v ČR dokonce i prodává. Jeden ojetý jsem viděl na sauto.cz. Zkus se poptat dealerů, třeba by ti ho i rádi dovezli a přihlásili. Jinak dovést auto z USA by mělo jít v pohodě, pokud by bylo ještě takto nové tak úplně bez problémů. Starší auta asi přes 5 let (tohle číslo si nejsem jistý) nejdou. Homologace (přihlášení) bych řekl, taky v pohodě. Jen je potřeba myslet na prostředníka v USA, poplatky v USA, dopravu v kontejneru, clo, dph a poplatky v EU.ivoš píše:Přátelé, bezva téma - co koupit.... i 40 po 7 letech super auto, nic zásadního ( pouze jsme nyní po 300 tis km vyndali DPF a bylo ze 2/3 ucpaný ... to nebudu komentovat, protože jsem jak osel jezdil pro drahou Vervu .. 7% biosraček )
Na rozdíl od řady škarohlídu mám docela důvěru v Háčko ( mám druhé SF, to první 10 let / 150000 a kromě spotřebních věcí nic ) takže mne láká genesis G70 - prostě ho nové jako jednodenní dovézt. V Evropě je pouze v Rusku ( jenom 2,0 l ) a asi nejlépe vychází Kanada, USA.
Zkoušel jste to někdo nebo o někom víte ??? Cítím to jako jednu z posledních šancí v téhle šílené Evropě , 3,3l 370HP - to bude za chvíli jenom sen. Navíc to je Auto 2019 severní ameriky a vyhodnoceno jako nejspolehlivější na trhu - to nám tady v Absurdistánu s koncernama a slavnou 3D nikdo sdělovat nechce...
Hledám možnosti, podělte se
Hyundai i30 kombi 1.4 T-GDI STYLE NAVI GO Polar White model 2019
Re: Jak proti další vlně ekoterorismu 2021 ?
Ona má Verva 7% biosraček ? Já naopak myslel, že Verva Diesel jich má méně, protože to je IMHO jediný důvod proč si ji kupovat, jinak to nemá smysl...ivoš píše:Přátelé, bezva téma - co koupit.... i 40 po 7 letech super auto, nic zásadního ( pouze jsme nyní po 300 tis km vyndali DPF a bylo ze 2/3 ucpaný ... to nebudu komentovat, protože jsem jak osel jezdil pro drahou Vervu .. 7% biosraček )
Na rozdíl od řady škarohlídu mám docela důvěru v Háčko ( mám druhé SF, to první 10 let / 150000 a kromě spotřebních věcí nic ) takže mne láká genesis G70 - prostě ho nové jako jednodenní dovézt. V Evropě je pouze v Rusku ( jenom 2,0 l ) a asi nejlépe vychází Kanada, USA.
Zkoušel jste to někdo nebo o někom víte ??? Cítím to jako jednu z posledních šancí v téhle šílené Evropě , 3,3l 370HP - to bude za chvíli jenom sen. Navíc to je Auto 2019 severní ameriky a vyhodnoceno jako nejspolehlivější na trhu - to nám tady v Absurdistánu s koncernama a slavnou 3D nikdo sdělovat nechce...
Hledám možnosti, podělte se
I30 kombi 2020 Style
https://www.spritmonitor.de/en/detail/1227645.html
https://www.spritmonitor.de/en/detail/1227645.html
Re: Jak proti další vlně ekoterorismu 2021 ?
No, našel jsem to i zde (biosrágory ve Vervě)
https://www.autorevue.cz/obsah-bioslozk ... 3/ch-49476
https://www.autorevue.cz/obsah-bioslozk ... 3/ch-49476
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
- Richard555
- ******
- Příspěvky: 2737
- Registrován: 03 bře 2010, 18:08
- Bydliště: Praha
Re: Jak proti další vlně ekoterorismu 2021 ?
Většinou tankuji na ONO, nebo v Polsku a nemám s tím problém - vždy používám do nafty VIF většinou celoročně dávám zimní, koupil jsem 5l kanystr
Mazda CX3 2.0 6°man.,IX55 V6 CRDI 4x4,Santa Fe CRDI VGT 4X4 2005,YAMAHA 125 Majesty 2005,bejvávalo:Daewoo Nubira kombi 2.0 CDX LPG,Škoda Felicia Kombi 1,3MPI,Pontiac Le Mans,Mistubishi Space Wagon,Škoda Favorit,Moskvič 2140,Moskvič 403,skůtr ČZ175