Hujer má pravdu,unás tady to je asi už 12-náct let jeden tady ze Staňkova vařil téř nějakou nádrž od benzínu a ono mu to bouchlo!! Sbíraliho kolem baráku,takže to není pravé ořechové nemyslíte??Hujer píše:To je ti prd platny.Vypary z toho nedostanes!To ti muze bouchnout i kdyz to napustis vodou!To mi ver.Felotron píše:Toz neblbni - dyt je jasny, ze by nadrz nejdriv vypustil, sundal, vyplachnulHujer píše: Ahoj!
No s tou flexou bych brzdil Felotrone,muze to udelat peknej atomovej hrib a vymlatit okna! A jak by skoncil ten dobrodruch to si radsi nechci ani predstavit
Lantra škube
Moderátoři: Farrael, Lhoty, Moderátoři
Hyundai Sonata Y3 2.0L Dohc 16V G4CP-DM již miulostí(prodaná)
- Reklama
Jsem stejného názoru,tohle není žádná sranda,tady jde skutečně o kejhák a to s 99,9% -centy!!Hujer píše:At si kazdej dela co chce ja bych do toho nesel.Co nebylo muze byt,ale skusenej svarec do toho nepujde.Slysel jsem pripad jak nadrz z 250 Jawy naplnena vodou rampla.Samozrejme nebylo to tak strasny,ale bylo
Hyundai Sonata Y3 2.0L Dohc 16V G4CP-DM již miulostí(prodaná)
Souhlasim s vama .... Rozhodne bych do toho nesel a ani jsem to nikdy nevidel ... jen jsem to slysel .... Ale ti lidi co to rikali, tak meli vsechny prsty ...... A do konce i hlavu na krku ..... takze o tom asi taky jen slyseli ...ivan píše:Jsem stejného názoru,tohle není žádná sranda,tady jde skutečně o kejhák a to s 99,9% -centy!!Hujer píše:At si kazdej dela co chce ja bych do toho nesel.Co nebylo muze byt,ale skusenej svarec do toho nepujde.Slysel jsem pripad jak nadrz z 250 Jawy naplnena vodou rampla.Samozrejme nebylo to tak strasny,ale bylo
Coupe 2.0 r.v. 2005 GK - 105.1/6000
Lantra 1.6 r.v. 1992 16V G4CR DOHC 84/6200
Lantra 1.6 r.v. 1992 16V G4CR DOHC 84/6200
vodou a vše zadělat?
Stačí panák tetrachloru a může tam být třeba litr benzinu a nic se nestane. je to zaručené.
tak ja uz nevim cim to muze byt porad skube
s plnou nadrzi skube jen za studena a se ctvrt nadrze skube i za tepla
za studena jsem zkousel odpojit vstriky a na 2 a 4 valci kdyz je odpojim je to stejne a kdyz odpojim 1 nebo 3 tak chcipne to znm zeby vstriky a kdyz jsem zkousel odpojit lambda sondu a odpojil tak taky stejne zadny rozdil ze by lamba (nevite jestly kdyz se odpoji by se mely otacky zmenit te se nestalo nic proste porad stejne)
s plnou nadrzi skube jen za studena a se ctvrt nadrze skube i za tepla
za studena jsem zkousel odpojit vstriky a na 2 a 4 valci kdyz je odpojim je to stejne a kdyz odpojim 1 nebo 3 tak chcipne to znm zeby vstriky a kdyz jsem zkousel odpojit lambda sondu a odpojil tak taky stejne zadny rozdil ze by lamba (nevite jestly kdyz se odpoji by se mely otacky zmenit te se nestalo nic proste porad stejne)
chlape,chlape ako tak citam tak si poodpajal spustu el.suciastok.uvedom si,ze nemozes len tak odpojit hocijaku el.suciastku a za chodu motoru uz duplom.stavim sa,ze riadica jednotka ti uz nacitala nejaku chybu a motor teraz pracuje s chybnymi udajmi,ktore dostava od riad.jed.podla mna mas v prd...teplotne cidlo,alebo zasr..ny saci system.moze to byt aj zaseknuty element na studeny start moze to robit spusta veci.kazdopadne doporucuje napichnut na pocitac kym nieco nepokazis,potom to moze byt 3,4-krat drahsieKamonCZ píše:tak ja uz nevim cim to muze byt porad skube
s plnou nadrzi skube jen za studena a se ctvrt nadrze skube i za tepla
za studena jsem zkousel odpojit vstriky a na 2 a 4 valci kdyz je odpojim je to stejne a kdyz odpojim 1 nebo 3 tak chcipne to znm zeby vstriky a kdyz jsem zkousel odpojit lambda sondu a odpojil tak taky stejne zadny rozdil ze by lamba (nevite jestly kdyz se odpoji by se mely otacky zmenit te se nestalo nic proste porad stejne)
Lantra 93 - 1,8GT 16V 93KW, 127konikov