opěrky pod hlavou
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
-
- Příspěvky: 6
- Registrován: 19 črc 2019, 22:49
opěrky pod hlavou
Ahoj, uvažuju nad koupí i30, ale bratr, který toho hodně strávil s i30 ii, mě varoval před nemožností přizpůsobit opěrku hlavy směrem dopředu/dozadu a nepohodlím z toho vyplývajícím. Dá se na toto téma najít vlákno i zde na fóru v sekci i30 ii. Chtěl jsem se zeptat zda někdo pociťuje podobné nepohodlí v i30 iii? Díky za odpověď
Hyundai i30 kombi 1.4 T-GDi 103kW Style Ultimate
- Reklama
Re: opěrky pod hlavou
Mám i30 II (GD) a opěrka se dá nastavit dopředu - dozadu
Kia xCeed 1.4 T-GDi "75"
Octavia III FL 1.5 TSi Elegance (služ.)
ex.: Opel Astra G 1.6 16V, Ford Focus 1.8 TDCi, Fiat Punto II 1.2, Škoda Octavia II 1.9 TDi 4x4, Škoda Octavia II 1.9 TDi, Octavia III 1.6 TDi 4x4, i30 kombi - 1.6 GDi
Octavia III FL 1.5 TSi Elegance (služ.)
ex.: Opel Astra G 1.6 16V, Ford Focus 1.8 TDCi, Fiat Punto II 1.2, Škoda Octavia II 1.9 TDi 4x4, Škoda Octavia II 1.9 TDi, Octavia III 1.6 TDi 4x4, i30 kombi - 1.6 GDi
-
- Příspěvky: 6
- Registrován: 19 črc 2019, 22:49
Re: opěrky pod hlavou
Sorry, vyjádřil jsem se blbě, říkal, že to nejde nastavit dostatečně a že ho z toho bolely záda. především když se jelo na spolujezdcithornych píše:Mám i30 II (GD) a opěrka se dá nastavit dopředu - dozadu
Hyundai i30 kombi 1.4 T-GDi 103kW Style Ultimate
Re: opěrky pod hlavou
Je důležité si uvědomit, že opěrka hlavy neplní funkci komfortu při jízdě, tedy opírat si při řízení temeno hlavy o opěrku, ale o bezpečnostní prvek při nehodě, hlavně při nárazech zezadu. V osobáku tedy za jízdy běžný kontakt s opěrkou hlavy nemám (jiné je to v dodávkách, kde jsou opěráky víc na kolmo).
Každý šofér to má jinak s nastavením sedačky a opěráku, mě osobně absence permanentního opírání hlavy nechybí, vnímám to jako výhodu k udržení koncentrace za jízdy. Co si naopak velmi hlídám je správná výška té opěrky a dokáže mě naštvat, když nejdou vysunout do patřičné výšky. Týká se to hlavně zadních sedadel, ale u některých aut jsem ten problém měl i vepředu.
Zkus si do toho auta sednout a sám uvidíš, co někomu vyhovuje, může jinému vadit, tady ti žádná rada nepomůže, protože jde o tvoje záda a tvůj krk. Každopádně s vozy Hyundai/KIA jezdím od r. 2011, mám na nich najeto cca 330 tis. km a zrovna úroveň sedaček hodnotím v rámci třídy vysoko, i když uznávám, že na I. generaci jsem je vnímal jako trošku lepší. Jsou dny, kdy najedu i přes 1000 km a záda si nestěžují
Každý šofér to má jinak s nastavením sedačky a opěráku, mě osobně absence permanentního opírání hlavy nechybí, vnímám to jako výhodu k udržení koncentrace za jízdy. Co si naopak velmi hlídám je správná výška té opěrky a dokáže mě naštvat, když nejdou vysunout do patřičné výšky. Týká se to hlavně zadních sedadel, ale u některých aut jsem ten problém měl i vepředu.
Zkus si do toho auta sednout a sám uvidíš, co někomu vyhovuje, může jinému vadit, tady ti žádná rada nepomůže, protože jde o tvoje záda a tvůj krk. Každopádně s vozy Hyundai/KIA jezdím od r. 2011, mám na nich najeto cca 330 tis. km a zrovna úroveň sedaček hodnotím v rámci třídy vysoko, i když uznávám, že na I. generaci jsem je vnímal jako trošku lepší. Jsou dny, kdy najedu i přes 1000 km a záda si nestěžují
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
-
- Příspěvky: 6
- Registrován: 19 črc 2019, 22:49
Re: opěrky pod hlavou
Ok, díky za info, asi bude fakt potřeba vyzkoušetChasnik píše:Je důležité si uvědomit, že opěrka hlavy neplní funkci komfortu při jízdě, tedy opírat si při řízení temeno hlavy o opěrku, ale o bezpečnostní prvek při nehodě, hlavně při nárazech zezadu. V osobáku tedy za jízdy běžný kontakt s opěrkou hlavy nemám (jiné je to v dodávkách, kde jsou opěráky víc na kolmo).
Každý šofér to má jinak s nastavením sedačky a opěráku, mě osobně absence permanentního opírání hlavy nechybí, vnímám to jako výhodu k udržení koncentrace za jízdy. Co si naopak velmi hlídám je správná výška té opěrky a dokáže mě naštvat, když nejdou vysunout do patřičné výšky. Týká se to hlavně zadních sedadel, ale u některých aut jsem ten problém měl i vepředu.
Zkus si do toho auta sednout a sám uvidíš, co někomu vyhovuje, může jinému vadit, tady ti žádná rada nepomůže, protože jde o tvoje záda a tvůj krk. Každopádně s vozy Hyundai/KIA jezdím od r. 2011, mám na nich najeto cca 330 tis. km a zrovna úroveň sedaček hodnotím v rámci třídy vysoko, i když uznávám, že na I. generaci jsem je vnímal jako trošku lepší. Jsou dny, kdy najedu i přes 1000 km a záda si nestěžují
Hyundai i30 kombi 1.4 T-GDi 103kW Style Ultimate