Esperovo Hyundai I 30 (III) Combi 1,6 CRDi Tricolor
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
- Espero
- ******
- Příspěvky: 2822
- Registrován: 02 srp 2007, 10:01
- Bydliště: Tetín-Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Esperovo Hyundai I 30 (III) Combi 1,6 CRDi Tricolor
Já se snažil v drogeriích sehnat ty utěrky na kůži, ale neměli nikde, jen univerzální. Asi se budu muset podívat do krámů s nábytkem, tam ty prostředky na kůži mají také občas.
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
- Reklama
- Kamílek
- **
- Příspěvky: 427
- Registrován: 29 čer 2018, 19:47
- Bydliště: skoro Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Esperovo Hyundai I 30 (III) Combi 1,6 CRDi Tricolor
Škoda, že jsem si to o tom volantu nepřečetl dřív. Minulý týden jsem byl v Berouně, tak jsme se mohli srazit a vyčistit + ošetřit ten volant. Kdybych měl cestu směr Praha, tak se ozvu.
- Espero
- ******
- Příspěvky: 2822
- Registrován: 02 srp 2007, 10:01
- Bydliště: Tetín-Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Esperovo Hyundai I 30 (III) Combi 1,6 CRDi Tricolor
Já ho otřel jen vodou a dobrý.
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
- Stringo
- ******
- Příspěvky: 2641
- Registrován: 27 led 2019, 12:54
- Bydliště: Plzeňský kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: Esperovo Hyundai I 30 (III) Combi 1,6 CRDi Tricolor
Tak co servis? Napadlo je něco?
Re: Esperovo Hyundai I 30 (III) Combi 1,6 CRDi Tricolor
Co se týká autokosmetiky, nakupuji vše v e-shopu níže a jsem max spokojen, posílám odkaz:
https://www.vlesku.cz/osetreni-kuze
https://www.vlesku.cz/osetreni-kuze
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
- Espero
- ******
- Příspěvky: 2822
- Registrován: 02 srp 2007, 10:01
- Bydliště: Tetín-Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Esperovo Hyundai I 30 (III) Combi 1,6 CRDi Tricolor
Lener Motors Říčany. Objednán na diagnostiku na 23.8. Ty otáčky motoru nezpochybňují, už se s tím setkali, ale pochybují, že to najdou. Prý by bylo nejlepší, kdyby to skutečně někde zdechlo a bylo to k nim pak přivezeno na podvalníku. Pak by se prý měli čeho chytit. Co se týká těch 3 systémů, které by měly projít kontrolou, s tím se nidy nesetkali a nevědí.Stringo píše:Tak co servis? Napadlo je něco?
Takže když se na diagnostice nic neukáže, spravovat se nebude, protože se nebude vědět, co by se mělo spravovat.Klasika.
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
- Stringo
- ******
- Příspěvky: 2641
- Registrován: 27 led 2019, 12:54
- Bydliště: Plzeňský kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: Esperovo Hyundai I 30 (III) Combi 1,6 CRDi Tricolor
Ty woe to je katastrofa. Dneska mají diagnostiky za miliony, v autě je hlídáno všechno a nejsou schopní přijít na to, co způsobuje problémy zjevně elektronického charakteru. Takhle je to ale všude... Tak snad na něco přijdou.
Re: Esperovo Hyundai I 30 (III) Combi 1,6 CRDi Tricolor
Držím palce,nech niečo najdu.
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20300
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Esperovo Hyundai I 30 (III) Combi 1,6 CRDi Tricolor
Třeba motor
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
- Espero
- ******
- Příspěvky: 2822
- Registrován: 02 srp 2007, 10:01
- Bydliště: Tetín-Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Esperovo Hyundai I 30 (III) Combi 1,6 CRDi Tricolor
Motor asi najdou. Ale tím to skončí.
Mám skoro 11 tisíc a tak bych chtěl taky napsat, co se mi na tom autě nelíbí anebo je udělané blbě. Moc toho není. 1. příliš nízký přední spoiler není to pravé ořechové při kolmém stání u chodníku. 2. područka na levých dveřích je příliš nízko, takže když si chceš při řízení opřít levou ruku, a současně jí mít na volantu, není kde opřít. Já to simuluji opřením o podokenní část výplně dveří, ale to zase moc vysoko, ale trochu to funguje. Paradoxně většina aut má tohle vyřešené správně a měla to vyřešené i moje bývalá Dacia, resp. množina Dacií. Jo a taky jsem zjistil, že zadní hrana nad značkou u víka je prakticky v rovině s hranou nárazníku, takže každé sebemenší opření vozu o pevnou překážku, nebude muset být ani náraz, bude znamenat kontakt zadního víka s tou překážkou.
Mám skoro 11 tisíc a tak bych chtěl taky napsat, co se mi na tom autě nelíbí anebo je udělané blbě. Moc toho není. 1. příliš nízký přední spoiler není to pravé ořechové při kolmém stání u chodníku. 2. područka na levých dveřích je příliš nízko, takže když si chceš při řízení opřít levou ruku, a současně jí mít na volantu, není kde opřít. Já to simuluji opřením o podokenní část výplně dveří, ale to zase moc vysoko, ale trochu to funguje. Paradoxně většina aut má tohle vyřešené správně a měla to vyřešené i moje bývalá Dacia, resp. množina Dacií. Jo a taky jsem zjistil, že zadní hrana nad značkou u víka je prakticky v rovině s hranou nárazníku, takže každé sebemenší opření vozu o pevnou překážku, nebude muset být ani náraz, bude znamenat kontakt zadního víka s tou překážkou.
Naposledy upravil(a) Espero dne 19 srp 2019, 07:40, celkem upraveno 2 x.
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
Re: Esperovo Hyundai I 30 (III) Combi 1,6 CRDi Tricolor
Kua , keď len taketo chobotiny riešiš Mirku, tak je to dobré....... Ps kedy bude cestopis?
- Espero
- ******
- Příspěvky: 2822
- Registrován: 02 srp 2007, 10:01
- Bydliště: Tetín-Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Esperovo Hyundai I 30 (III) Combi 1,6 CRDi Tricolor
Milane, cestopis je tak z 80% hotový. Text přece jen musí trošku uzrát, vracím se k tomu, odhaduju to na 15-16 stran. No tak neřeším takové věci jako je to, že se mi motor jeví líný, bude to částečně i zpřevodováním, to je daň za současné debilní předpisy, kterým se výrobce musí přizpůsobit.
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
- Espero
- ******
- Příspěvky: 2822
- Registrován: 02 srp 2007, 10:01
- Bydliště: Tetín-Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Esperovo Hyundai I 30 (III) Combi 1,6 CRDi Tricolor
Vrátil jsem se z Hyundai Lenner Motors Praha, páčku ke kapotě našli, motor taky. Ale co je hlavní, závadu, která se mi projevila naposledy včera taky na diagnostice našli. Špatně vypaluje DPF filtr. Takže ho budou měnit. Cena dílu je 42 000 bez daně, práce asi tak 2 tisíce. Takže když k tomu připočítáme DPH, budeme někde na 54 tisících za tu opravu. Záruku uznali. (Teď jen věřit, že to je opravdu tím.)
Problém je termín opravy, stanovili ho až na 18.9., takže si tu závadu nejméně ještě jednou užiju, protože se s železnou pravidelností projevuje po 1200 ujetých km.
Tristní je ale termínový průběh opravy. Nejprve jsem 3 týdny čekal na tu diagnostiku a teď více než 4 týdny na opravu samotnou (na díl se prý čeká 2 týdny). Více než 7 týdnů od nahlášení závady k opravě, to je nějak nevkusně dlouho.
Co se týká té druhé závady, tady je problém v konstrukční vadě - špatný SW. Už se s tím taky setkali u I40, ale prý když se to stane, postačí najet těsně k nějaké překážce a ten systém varování před nárazem a související funkce se prý sám znovu nakalibruje.
Je něco shnilého špatného v té cenové politice oprav (a nejen u ), jestliže taková závada jako výměna DPF filtru u nového vozu stojí 10% ceníkové ceny auta. Chybí mi tu soulad ceny s hodnotou, jak říkáme my ekonomové.
Problém je termín opravy, stanovili ho až na 18.9., takže si tu závadu nejméně ještě jednou užiju, protože se s železnou pravidelností projevuje po 1200 ujetých km.
Tristní je ale termínový průběh opravy. Nejprve jsem 3 týdny čekal na tu diagnostiku a teď více než 4 týdny na opravu samotnou (na díl se prý čeká 2 týdny). Více než 7 týdnů od nahlášení závady k opravě, to je nějak nevkusně dlouho.
Co se týká té druhé závady, tady je problém v konstrukční vadě - špatný SW. Už se s tím taky setkali u I40, ale prý když se to stane, postačí najet těsně k nějaké překážce a ten systém varování před nárazem a související funkce se prý sám znovu nakalibruje.
Je něco shnilého špatného v té cenové politice oprav (a nejen u ), jestliže taková závada jako výměna DPF filtru u nového vozu stojí 10% ceníkové ceny auta. Chybí mi tu soulad ceny s hodnotou, jak říkáme my ekonomové.
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
- Stringo
- ******
- Příspěvky: 2641
- Registrován: 27 led 2019, 12:54
- Bydliště: Plzeňský kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: Esperovo Hyundai I 30 (III) Combi 1,6 CRDi Tricolor
Tak mám asi stejný problém, začal jsem předjíždět, podřadil z 5 na 4, vyrazil v klidu a ve 3000ot. konec, plyn na podlaze a až po 5-7s se to sebralo. Že by opravdu měli problémy s GPF?