Já to v tom nápisu "Fastback" uvnitř písmen udělal tak, že jsem vzal párátko a opatrně jsem to začal uprostřed loupat (jakoby škábeš tu folii až se roztrhne a potom už to jde pomalu loupat) u přechodu mezi lakem auta a tím znakem, nebo u písmen je folie slabší - u znaků to dělá ta mezera mezi předním znakem a plastem a u zadního znaku a nápisů to dělá vyvýšení vlivem lepící pásky pod těmi písmeny, takže když to potom trháš kolem toho, tak to docela pěkně trhá v tom přechodu, jen na jednom místě se mi kousek na znaku a písmenu odlepil i z chromu, to jsem asi špatně odmastil, takže jsem to potom doladil napatláním folie na párátku - díky 3bitovi za radu
Jo a v mezičase jsem ještě vysál auto a odstranil označení "i30"
Jinak postup je fakt jednoduchej.
1. olepit si místo kolem budoucího nástřiku (já použil papírové utěrky a papírovou pásku)
2. odmastit pořádně to, co chceme nastříkat
3. ten Motip SprayPlast (černý lesklý) co mám já a 3bit má postup: 1x slabá základní vrstva a potom další 4 vrstvy silnější vždy s mezistupem 10min. mezi nástřiky, potom nechat 2h zavadnout
4. sundat olepení
5. začít loupat okolní folii až k těm znakům / písmenům a pomocí párátka tomu pomáhat u těch přechodů - nechce to spěchat, chce to trpělivost
6. vnitřní plochy (např. znaky O; P; A nebo vnitřky loga
![Hyundai :hyu:](./images/smilies/eusa_boohoo.gif)
) chce párátkem uprostřed té plochy narušit a začít loupat od středu ke krajům - JO, OPRAVDU JE S TÍM SRANÍ
POZOR - doporučuji vždy po použití spreje (jednoho nástřiku) očistit trysku suchým papírovým kapesníkem, mě to po prvním nástřiku začalo při druhém nástřiku dělat krupičku, potom co jsem to vždy očistil už to bylo OK
Ale ta práce za to stojí a jako za 320kč - super
![Applause =D>](./images/smilies/eusa_clap.gif)