Kvalita slícování

Lak, koroze, výměna dílů karoserie.

Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři

Uživatelský avatar
TheCory
**
Příspěvky: 247
Registrován: 23 led 2019, 17:56

Re: Kvalita slícování

Příspěvek od TheCory »

Neřekl bych, že tady někdo vyloženě hejtuje. Jsou zde nespokojení majitele vozů, kteří za své peníze očekávali zboží přiměřené kvality.
Osobní automobil (i když se jedná o vůz nižší třídy) není levná záležitost a přijde mi od prodejce hloupé dodat jej v takovém stavu. To tam není nějaký předávací technik, který by toto musel vidět? Přece vozidlo prodávám v perfektním stavu.
To se týká těch licujících dílů, problém s aktuatorem nebo vrzajícím vnitřkem je něco jiného...

Osobně jsem na svém voze nějaké maličkosti také našel, ale dělám v automotive a tak nějak tuším, jak to chodí. Proto jsem zvolil vůz s pětiletou zárukou.
Hyundai i30 Fastback 1,4 T-GDI, Best of Czech + paket Style, Polar white - od 02/2019
Škoda Octavia III Kombi 2,0 TDi, Style + paket Sport, Denim blue - od 10/2016
Lokalita: Kladno
Reklama
 

Uživatelský avatar
Mexican
*******
Příspěvky: 8185
Registrován: 05 srp 2007, 14:39
Bydliště: Střelice (JmK)
Kontaktovat uživatele:

Re: Kvalita slícování

Příspěvek od Mexican »

auto nizsej strednej je lacne. 15 rokov dzadu clovek za cenu slusne vybaveneho i30 dostal od Hyundaia maximalne Accenta. Technologicky vyrazne podpriemernejsieho auta, kde vychytavky typu lidar, LED svietenie, kozeny volant proste nebol. 15 rokov dozadu som mal polovicny plat. takze vlastne je to daleko lepsie vybavene auto za polovic a par drobnosti mu proste treba prepacit. Bud to necham tak, alebo s tym pomazem do servisu aby vadu odstranili. Ked si sem tam precitam vlakna o novej i30 aby som sa pozrel co sa riesi, tak je tpo vo vacsine fnukanie nad drobnostami, ktore jednak idu lahko vyriesit alebo fakt v celkovej miere nestoja za rec. Ale ako hovoril klasik: mame sa uz moc dobre a preto si vymyslame problemy aby sme ich mohli uspesne riesit
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Boryš
****
Příspěvky: 1137
Registrován: 30 bře 2019, 12:18

Re: Kvalita slícování

Příspěvek od Boryš »

Buďme rádi že to vůbec někam dojede...
lumix
****
Příspěvky: 1434
Registrován: 03 říj 2016, 21:58

Re: Kvalita slícování

Příspěvek od lumix »

Mexican píše:auto nizsej strednej je lacne. 15 rokov dzadu clovek za cenu slusne vybaveneho i30 dostal od Hyundaia maximalne Accenta. Technologicky vyrazne podpriemernejsieho auta, kde vychytavky typu lidar, LED svietenie, kozeny volant proste nebol. 15 rokov dozadu som mal polovicny plat. takze vlastne je to daleko lepsie vybavene auto za polovic a par drobnosti mu proste treba prepacit. Bud to necham tak, alebo s tym pomazem do servisu aby vadu odstranili. Ked si sem tam precitam vlakna o novej i30 aby som sa pozrel co sa riesi, tak je tpo vo vacsine fnukanie nad drobnostami, ktore jednak idu lahko vyriesit alebo fakt v celkovej miere nestoja za rec. Ale ako hovoril klasik: mame sa uz moc dobre a preto si vymyslame problemy aby sme ich mohli uspesne riesit
Tak nějak souhlas, slícování jsem neřešil, křičící se látku řidičova sedadla taky, ale zamykání a startování mě sere, nikdy člověk neví kdy to zablbne a servis nic nezjistil.
Uživatelský avatar
Axel.Foley
*******
Příspěvky: 20309
Registrován: 07 zář 2011, 00:02
Bydliště: Olomouc

Re: Kvalita slícování

Příspěvek od Axel.Foley »

TheCory píše:Kdysi jsem pracoval ve firmě Hysco (Hyundai steel company), která zásobuje plechy všechny dodavatele HMMC (Sungwoo, Dongwon, Donghee). A už tam jsme říkali faceliftu, případně další generaci, že je to krok zpátky za větší peníze. Tam, kde byl v jedničkové generaci plech 0,75 s toleranci +0,05 -0. byl v další generaci plech 0,75 s tolerancí +0 a - 0,05 horší pevnostní třídy. A takto to bylo se vším, vše bylo tenší, lehčí a hlavně levnější. Díly složitější, ale z méně materiálu. A to se někde podepsat musí. Ale nedělá to tak zdaleka jen Hyundai. Však si všimněte, jak se pak výrobve chlubí, že je model sice o trochu větší, ale třeba o 80 kilo lehčí. Kdepak se tá váha asi vzala...
Bohužel, pravdu máš. Taky lisujeme pro automotive a kvalita plechů je často hodně mizerná (a to jsem to ještě slušně napsal).
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Uživatelský avatar
Mr. HYUNDAI
*******
Příspěvky: 11635
Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
Bydliště: Lázně Toušeň

Re: Kvalita slícování

Příspěvek od Mr. HYUNDAI »

Já jsem si zvykl už u druhé generace i30, že pasování a lícování není zrovna ideál (vlastně všechna ta auta vypadají už po vyjetí z fabriky jako po odfkláknuté opravě). Takže jsem to přestal řešit. Každá i30 je blbě spasovaná někde jinde...
Možná je to proto, aby nebyly posléze poznat opravované kusy :-k :lol:
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
[SK]peter
**
Příspěvky: 104
Registrován: 09 pro 2018, 12:25

Re: Kvalita slícování

Příspěvek od [SK]peter »

TheCory píše:Neřekl bych, že tady někdo vyloženě hejtuje. Jsou zde nespokojení majitele vozů, kteří za své peníze očekávali zboží přiměřené kvality.
Práveže sme dostali tovar v primeranej kvalite k cene čo sme zaplatili oproti konkurencii. :)

Pre mna i30 bolo najlacnejšie kombi s automatickou prevodovkou na trhu. Úprimne to bol hlavný dôvod výberu i30 :)

I30 DCT kombi stoji 19500€. Taký Focus v porovnateľnej výbave 24500€.
Sprite
**
Příspěvky: 273
Registrován: 05 pro 2022, 14:49

Re: Kvalita slícování

Příspěvek od Sprite »

Včera jsem si všiml (divné, že až včera :D ) odstávající dekorační lišty na zadním okně "v kufru". Je to v místě, kde lišta kolem horní hrany zadních dveří navazuje na lištu zadního okna kufru. Na druhé straně krásně sedí a nejde ani přimáčknout, na této straně je odstátá a jde přimáčknou ke karoserii. Tak se chci zeptat, jestli někdo nevíte, jak přesně ta guma, ve které je zasazeno okno a lišta drží u karoserie. Jestli je to lepené, nebo na nějakých úchytech, nebo nebo ta guma je jen obvodu nasazena,... Přijde mi, že kdyby to bylo nějak lepené, tak by mi to nešlo zatláčet dovnitř. Ale úchyty nebo pouhé nasazení mi přijde dost blbost :D Čili ptám se jen proto, jestli má smysl to nějak reklamovat a je vůbec možnost, že to půjde spasovat (v případě, že je to na nějakých těch úchytech), nebo se s tím opět naučit žít :roll: :D
lišta h.jpeg
lišta h.jpeg (76.7 KiB) Zobrazeno 842 x
Uživatelský avatar
Vysous
***
Příspěvky: 522
Registrován: 16 lis 2021, 14:27

Re: Kvalita slícování

Příspěvek od Vysous »

Jezdit, neřešit. Já bych za tyhle laciný "chromový" lišty utrhal v Hyundai ruce - vypadá to strašně a jenom podle toho poznáš, kde ti co nelícuje :mrgreen:
i30 kombi MY2022 1.0 T-GDI, Engine Red, Family Smart (od 16.3.2022)
Focus Mk.2 kombi MY2007 1.8, Rudá metalíza!, Ghia (16.3.2016 - 16.3.2022)
Sprite
**
Příspěvky: 273
Registrován: 05 pro 2022, 14:49

Re: Kvalita slícování

Příspěvek od Sprite »

Přesně to jsem si včera říkal :lol: Že na těch černých to není vidět. Nicméně už se tomu musím fakt smát. Před pár lety bych si asi nedokázal představit, že mi na autě něco nelícuje a úplně by mě to užíralo a řešil bych to, ale co máme 1,5 měsíce Hyundai, tak mě to začíná vyklidňovat. Protože opravdu spoustu věcí musí člověk buď přejít a nebo je brát tak jak jsou. :D

Nicméně jak je ta guma uchycena náhodou nevíš? Je vůbec reálné, že by to v servise slícovali?
Uživatelský avatar
Maras
*****
Příspěvky: 1803
Registrován: 09 srp 2020, 14:44

Re: Kvalita slícování

Příspěvek od Maras »

Rozhodně řešit, okno je evidentně špatně přišroubované zevnitř.
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81 Kw Smart
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
Sprite
**
Příspěvky: 273
Registrován: 05 pro 2022, 14:49

Re: Kvalita slícování

Příspěvek od Sprite »

V pátek mám jet na lepení fólií na okna. Kdyby to v servise dávali do kupy, bude se muset nějak měnit to zadní sklo, nebo sklo zůstane zachováno a jen něco "správně přišroubují"? Abych nenalepil folii a za týden tam nejel znova dolepovat ji znova na toto sklo. Díky moc
Uživatelský avatar
Maras
*****
Příspěvky: 1803
Registrován: 09 srp 2020, 14:44

Re: Kvalita slícování

Příspěvek od Maras »

Sklo nemají důvod měnit. Na skle je lepici tmel a pak se ještě sklo dotahuje pomocí matek po obvodu. Podle té fotky není pořádně dotažena. Jen sundají C sloupek a dotáhnou.
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81 Kw Smart
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
Sprite
**
Příspěvky: 273
Registrován: 05 pro 2022, 14:49

Re: Kvalita slícování

Příspěvek od Sprite »

Takže sklo je nějak přilepeno k té obvodové gumě a ta je přitažena matkami ke karoserii? Nebo sklo je nalepeno ke karoserii a ta guma je jen "bauset"? Protože mě přijde, že když na tu lištu přitlačím, tak se přitáhne i ta guma včetně skla samotného. Čili že sklo "chodí" s tou gumou, jako by bylo zasazeno do ní. Každopádně díky moc a jdu to řešit se servisem :wink: Minulý týden to křupání pod nohama, tento týden okno... :roll:
Uživatelský avatar
Maras
*****
Příspěvky: 1803
Registrován: 09 srp 2020, 14:44

Re: Kvalita slícování

Příspěvek od Maras »

Sklo je přilepeno ke kastli. To má účel těsnění proti vlhkosti. Guma pruží, protože je to guma a sklo není dotažené.
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81 Kw Smart
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
Odpovědět

Zpět na „i30 2016- Karosérie“