Takže jsi to už se servisem řešil? Já se na to rozhodně chystám. Protože aby takové auto začalo po nějakých 8.000 najetých km zničehonic najednou brát 7l/100 km (čímž se téměř vyrovnalo Tucsonu) a prakticky permanentně vypalovat filtr se asi nebudu ochoten smířit. Naftu beru taky jen "lepší", ale teda už žádné aditiva nepřidávám.Frenky píše:Vypaluje se mi v podobném stylu... Mám pocit že vlastně pořád... Ale na servisu žádná chyba... Nafta jen premium s vif ale vypaluje se pořád stejně... Jak píšeš cca 200km ale netrvá to dlouho...
Mladší sestřička :-)
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: Mladší sestřička :-)
i30 WG 1.6 CRDi 100 kW Style Ultimate Panorama DCT Fiery Red
Tucson Style Premium 2.0 CRDI 136 kW 4WD AT Micron Grey
Tucson Style Premium 2.0 CRDI 136 kW 4WD AT Micron Grey
- Reklama
Re: Mladší sestřička :-)
Tak to buď rád ... My s Frenkym bohužel takové štěstí nemáme.jaro-zv píše:Tak u mňa sa vypaľuje tak po 500 - 650 km. Pri vypaľovaní mám spotrebu na tej istej trase ( 75 km ), pri tom istom jazdnom štýle v cieli o 0,7 l/100 km vyššiu. Naposledy včera.
Dlhodobá spotreba PP 5,0 l/100 km, nájazd 16 000 km.
Ale díky za informaci, protože je aspoň jasné, že se rozhodně nejedná o žádnou specifickou "vlastnost" tohoto motoru.
i30 WG 1.6 CRDi 100 kW Style Ultimate Panorama DCT Fiery Red
Tucson Style Premium 2.0 CRDI 136 kW 4WD AT Micron Grey
Tucson Style Premium 2.0 CRDI 136 kW 4WD AT Micron Grey
Re: Mladší sestřička :-)
To už jsem samozřejmě (několikrát) zkoušel, bohužel bez jakékoliv výsledkuAxel.Foley píše:Zkus to někde pořádně projet ostřejší jízdou, nějakých 100 - 150 km. Možná to pomůže.Jenda80 píše:Ahoj,
poslední dobou (cca 2000 km) pozoruji dle mého značně "nestandardní" frekvenci vypalování DPF.
Probíhá každých cca 200 km (zatímco u Tucsona mi to dělá běžně cca 800 km).
Ruku v ruce s tím narostla i o cca 2l/100 km spotřeba (víceméně stejné trasy a při zachování stejného stylu jízdy).
I když tady moc lidí s tímto motorem není prosím o vaše zkušenosti.
Podle mě je to na reklamaci ... něco tam není úplně v pořádku.
Díky moc.
i30 WG 1.6 CRDi 100 kW Style Ultimate Panorama DCT Fiery Red
Tucson Style Premium 2.0 CRDI 136 kW 4WD AT Micron Grey
Tucson Style Premium 2.0 CRDI 136 kW 4WD AT Micron Grey
Re: Mladší sestřička :-)
Ano fungují bezvadně. Tobě ne?helou píše:Tie do blinkru funguju?Jenda80 píše:Pozdě ale přece
https://www.aliexpress.com/item/1PCS-Su ... 0.0.LztaCy
https://www.aliexpress.com/item/2x-LED- ... 0.0.HcfIdw
Lebo moje nie.
i30 WG 1.6 CRDi 100 kW Style Ultimate Panorama DCT Fiery Red
Tucson Style Premium 2.0 CRDI 136 kW 4WD AT Micron Grey
Tucson Style Premium 2.0 CRDI 136 kW 4WD AT Micron Grey
Re: Mladší sestřička :-)
Tie co som objednal tak nie. Idem objednat tie tvoje.Jenda80 píše:Ano fungují bezvadně. Tobě ne?helou píše:Tie do blinkru funguju?Jenda80 píše:Pozdě ale přece
https://www.aliexpress.com/item/1PCS-Su ... 0.0.LztaCy
https://www.aliexpress.com/item/2x-LED- ... 0.0.HcfIdw
Lebo moje nie.
I30 kombi, 1.4TGDI, Style, 7 - DCT, RLED, Safety pack plus, 103 kW.
Citroen Xsara 1.4 i, 55 kW.
Citroen Xsara 1.4 i, 55 kW.
Re: Mladší sestřička :-)
Ahoj všem, rozum mně to nebere a tak se jako laik radši zeptám odborníků zde Chystám se na 1. garančku. Najeto cca 15.300 km. Jelikož "můj" prodejce (stejně jako mnoho dalších) skončil udělal jsem si takový průzkum trhu. U cen okolo 9.000,- na mě šly mdloby. Nejnižší nabídka byla necelých 7.000,-. Ale teď to hlavní. Říkám si, proč bych se měl pachtit nějakých 70 km k nejbližšímu když mám kousek KIA? No a v KIA mi řekli, že pokud mám najeto tak málo dělá se jen kontrola bez výměny náplní (cca 1.000,-). Mno jsem z toho fakt jelen Je to naprosto stejná technika. Proč to má jeden nastaveno na 15.000 / 1 rok a druhý na 30.000 / 2 roky??? Kdybych ujel o pár km méně taky by v dělali pouze kontrolu a nic neměnili. Tak se ptám sám sebe ... skutečně je těch 300 km "navíc" tolik zásadních a rozhodujících, aby to stálo za dalších 8.000,- navíc???
i30 WG 1.6 CRDi 100 kW Style Ultimate Panorama DCT Fiery Red
Tucson Style Premium 2.0 CRDI 136 kW 4WD AT Micron Grey
Tucson Style Premium 2.0 CRDI 136 kW 4WD AT Micron Grey
Re: Mladší sestřička :-)
Otázka je, odkud jsi a jak do máš daleko např. do Prahy. Já tady servisuju ve 2 autorizácích, vozím si vlastní olej a kabinový a vzduchový filtr se na garančce nedělá, protože si je měním ve "svých" intervalech a při garančce se pouze kontroluje, jestli jsou OK.
1.6 CVVT i30 I. gen. - cena v servisu 2000 - 3500 Kč + vlastní materiál okolo tisícovky
ix20 1.4 - malý nájezd (cca 3 tkm ročně), takže některé úkony se nedělají nebo posouvají na později, ceny prohlídek 1700 - 2500 Kč, vlastní materiál pod tisícovku
1.6 CRDi II. gen. - zatím proběhla první garančka, cena cca 3500,- Kč, vlastní materiál cca 1200 - 1300 Kč.
Nafta 1.6 má předepsanou náplň pro výměnu 5,3 litrů, takže pokud použiješ spotřební materiál servisu, tak se pod tu sedmičku budeš dostávat asi těžko, jenom olej tě v autorizáku vyjde na cca 2500 Kč (i když jsou servisy, kde je máš pod 500, ale už jsem viděl i cenu 500 BEZ DPH!). Vím, že v některých servisech dělají problémy s vlastním matrošem, proto jsem se ptal, jak problémové by bylo servisovat v Praze, tady vlastní materiál akceptují, i když u oleje s trapnou poznámkou v zakázkovém listu.
Jinak devítka za 1. garančku je fakt síla!
1.6 CVVT i30 I. gen. - cena v servisu 2000 - 3500 Kč + vlastní materiál okolo tisícovky
ix20 1.4 - malý nájezd (cca 3 tkm ročně), takže některé úkony se nedělají nebo posouvají na později, ceny prohlídek 1700 - 2500 Kč, vlastní materiál pod tisícovku
1.6 CRDi II. gen. - zatím proběhla první garančka, cena cca 3500,- Kč, vlastní materiál cca 1200 - 1300 Kč.
Nafta 1.6 má předepsanou náplň pro výměnu 5,3 litrů, takže pokud použiješ spotřební materiál servisu, tak se pod tu sedmičku budeš dostávat asi těžko, jenom olej tě v autorizáku vyjde na cca 2500 Kč (i když jsou servisy, kde je máš pod 500, ale už jsem viděl i cenu 500 BEZ DPH!). Vím, že v některých servisech dělají problémy s vlastním matrošem, proto jsem se ptal, jak problémové by bylo servisovat v Praze, tady vlastní materiál akceptují, i když u oleje s trapnou poznámkou v zakázkovém listu.
Jinak devítka za 1. garančku je fakt síla!
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Re: Mladší sestřička :-)
Chasnik dík
Jinak vyřešeno za 1.200,- u KIA.
A mimochodem to stejné za co chtějí u 8-9.000,- je u KIA za 4.700,- !!!
Už mě fakt začíná ten pěkně sr...!!!
Krásné Vánoce všem.
Jinak vyřešeno za 1.200,- u KIA.
A mimochodem to stejné za co chtějí u 8-9.000,- je u KIA za 4.700,- !!!
Už mě fakt začíná ten pěkně sr...!!!
Krásné Vánoce všem.
i30 WG 1.6 CRDi 100 kW Style Ultimate Panorama DCT Fiery Red
Tucson Style Premium 2.0 CRDI 136 kW 4WD AT Micron Grey
Tucson Style Premium 2.0 CRDI 136 kW 4WD AT Micron Grey
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Mladší sestřička :-)
Hezké Vánoce i tobě, šťastné a veselé.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Mladší sestřička :-)
Skoda ze uz tu koncovku vyfuku uz nedostat kupit ak by ste vedeli kde sa zohnat originalna alebo taka co tam pasuje dajte vediet
Hyundai i30 1.6 CRDi style 7DCT