Negativa i30 III
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Negativa i30 III
Ahoj, procetl jsem skoro cele forum, protoze mam v planu poridit si novou i30. Chtel bych se Vas zeptat na nejake negativni zkusenosti, na ktere se mam pripravit. Uz jsem se z fora docetl o turbodire, aktuatoru a par lidi zminovalo spatny vyhled zadnim oknem pri nalozenem aute. Je na aute jeste neco "spatne"? Diky
- Reklama
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11625
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Negativa i30 III
To je těžký - každý potřebujeme a očekáváme něco jiného, každému sedí něco jiného. O turbodíře a hlučném aktuátoru turba jsem tady toho četl spoustu, ale zatím nás to na žádné naší benzínové i30 PDE nepotkalo . Výhled vzad je na pytel u fastu, to jednoznačně - prostě za krásu se platí .
Ale kdyby to nebylo, podle mých měřítek, dobré auto, tak jsem nevyměnil manželce druhou generaci i30 za třetí generaci a já nevyměnil HB třetí generace za fastback .
Ale kdyby to nebylo, podle mých měřítek, dobré auto, tak jsem nevyměnil manželce druhou generaci i30 za třetí generaci a já nevyměnil HB třetí generace za fastback .
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: Negativa i30 III
Chýbajúce miesto pre roletku pod platom kufra (kia pri ceede - fakticky také isté auto to vie - marketing) - diskutabilné využitie priehradok na dne kufra - občas by sa hodila aj plná výška pod platom. Inak si treba otestovať viacero značiek a porovnať ceny. Dovolím si tvrdiť, že ponuka je v oblasti pomeru cena/kvalita/materiály konkurencie-schopná. Kia má kvalitnejšie materiály vyvážené vyššou cenou a nie až tak výhodne poskladanou výbavou - aspoň na SK. Česko nemecká konkurencia je niekde úplne inde..........
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
- kolemjdoucí
- *
- Příspěvky: 32
- Registrován: 28 pro 2018, 09:45
Re: Negativa i30 III
Prvních 18tkm mi cosi cvakalo u skla pod palubovkou (dost se to tu zde řešilo), ale pouze když byla teplota pod 15st. Nevím jestli to byla palubovka a nebo podvozek. Už to přestalo a tak ok
Podařilo se mi promáčknout (!) palcem plech v místě kde zavírám kufr Je tam malá dírka nic hrozného.
Ovládání telefonu na palubním počítači je také za trest:-), ale jde si na to zvyknout.
Podařilo se mi promáčknout (!) palcem plech v místě kde zavírám kufr Je tam malá dírka nic hrozného.
Ovládání telefonu na palubním počítači je také za trest:-), ale jde si na to zvyknout.
Hyundai i30 combi 1,0 T-GDI
............................................
Fabia 1,2 HTP
Felicia 1,9 D
Škoda 120 L
............................................
Fabia 1,2 HTP
Felicia 1,9 D
Škoda 120 L
Re: Negativa i30 III
Já bych přidal nedobře nastavené automatické podsvícení budíků a v mlze/hustším dešti/snežení nefunkční antikolizní systém (na palubce pak svítí žlutá kontrolka a hlavně v noci to pak otravuje).
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
Re: Negativa i30 III
od te doby co mi přehrali SW,tak uz mi tov nikdy nehlasilo vyrazeni systemu z duvodu spatne vyditelnosti.Za me drnci ten aktuator u turba,ale jen v urcitych otackach a v kabine to neslysim,na vykon to nema zadny vliv.Mozna to u novejsich verzí už trochu vychytali.Já mám model 2017,takze i s porodnimy bolestmy
Hyundai i30 Combi 1.4T-GDi 103kW Czech,Opel Astra K 2017 1.4 77kW
Dacia Logan MCV2 0.9Tce 66kW 2015
Dacia Logan MCV 1.5dci 63kW
Nissan Qashqai 1.6 16V 84kW
Opel Astra G combi 1.6 8V 55kW
Suzuki Swift 1.3 50kW
Škoda 120L
Dacia Logan MCV2 0.9Tce 66kW 2015
Dacia Logan MCV 1.5dci 63kW
Nissan Qashqai 1.6 16V 84kW
Opel Astra G combi 1.6 8V 55kW
Suzuki Swift 1.3 50kW
Škoda 120L
Re: Negativa i30 III
este by som pridal, iba priemerne odhlucnenie kolies, na tom by mohli popracovat...
HYUNDAI I30 FASTBACK, 1,4 TGDI
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11625
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Negativa i30 III
Tak mizerné odhlučnění podběhů a podvozku vůbec je obecnou slabinou po celá léta. To už považuji jaksi za samozřejmý rys této značky .
A jak už bylo řečeno - po updatu SW problémy s výpadky antikolizního systému zmizely .
A jak už bylo řečeno - po updatu SW problémy s výpadky antikolizního systému zmizely .
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: Negativa i30 III
Samozřejmě v(i)ditelnostasd111 píše: ↑08 říj 2019, 17:40 od te doby co mi přehrali SW,tak uz mi tov nikdy nehlasilo vyrazeni systemu z duvodu spatne vyditelnosti.Za me drnci ten aktuator u turba,ale jen v urcitych otackach a v kabine to neslysim,na vykon to nema zadny vliv.Mozna to u novejsich verzí už trochu vychytali.Já mám model 2017,takze i s porodnimy bolestmy
Hyundai i30 Combi 1.4T-GDi 103kW Czech,Opel Astra K 2017 1.4 77kW
Dacia Logan MCV2 0.9Tce 66kW 2015
Dacia Logan MCV 1.5dci 63kW
Nissan Qashqai 1.6 16V 84kW
Opel Astra G combi 1.6 8V 55kW
Suzuki Swift 1.3 50kW
Škoda 120L
Dacia Logan MCV2 0.9Tce 66kW 2015
Dacia Logan MCV 1.5dci 63kW
Nissan Qashqai 1.6 16V 84kW
Opel Astra G combi 1.6 8V 55kW
Suzuki Swift 1.3 50kW
Škoda 120L
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Negativa i30 III
i30 jsem měl půjčenou jako náhradní vozidlo a
- jak napsáno výše, se základním rádiem s 5" čb displejem je výber z telefonního seznamu za trest
- 15" kola na pneu 195/65 nedokážou využít potenciál podvozku, občas jsem měl pocit, že auto vyzuju z pneu
- u 1,0 T-GDI nelze brzdit motorem (dáno konstrukcí motoru)
- jak napsáno výše, se základním rádiem s 5" čb displejem je výber z telefonního seznamu za trest
- 15" kola na pneu 195/65 nedokážou využít potenciál podvozku, občas jsem měl pocit, že auto vyzuju z pneu
- u 1,0 T-GDI nelze brzdit motorem (dáno konstrukcí motoru)
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Negativa i30 III
To brzdenie motorom nie je hitparáda ani u 1,4 TGDI. Vlastnosť asi celej modernej produkcie benzínových motorov.
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11625
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Negativa i30 III
Čím menší vnitřní odpory, tím nižší spotřeba. Ale taky minimální schopnost brzdit motorem...
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: Negativa i30 III
S 1.4 TGDI v pohode brzdim motorom a to mam automat....
I30 kombi, 1.4TGDI, Style, 7 - DCT, RLED, Safety pack plus, 103 kW.
Citroen Xsara 1.4 i, 55 kW.
Citroen Xsara 1.4 i, 55 kW.
Re: Negativa i30 III
- měkká střecha
- nic moc design dveří
- malá nádrž
- přihrádky v kufru nevyužiju
- nevyužitý středový tunel. Žádný průduch ventilace s manuální ruční brzdou ani nabíjecí konektory
- není isoxif na předním sedadlu
- nic moc místa na předním sedadle při použití i-size sedačky na zadním sedadlu
- hlučné pneu z výroby
- blbá pověst
- řízení by mohlo být komunikativnější
- sedadla mohla být tvrdší
- pokud doleváš kapalinu do ostřikovačů a kapneš na hliníkové trubky tak trochu zoxiduji
- malá dostupnost doplňků
- odírající se modrá barva z gumových kobetečků
- hladký plast v přihrádce spolujezdce
Prkotiny
- nic moc design dveří
- malá nádrž
- přihrádky v kufru nevyužiju
- nevyužitý středový tunel. Žádný průduch ventilace s manuální ruční brzdou ani nabíjecí konektory
- není isoxif na předním sedadlu
- nic moc místa na předním sedadle při použití i-size sedačky na zadním sedadlu
- hlučné pneu z výroby
- blbá pověst
- řízení by mohlo být komunikativnější
- sedadla mohla být tvrdší
- pokud doleváš kapalinu do ostřikovačů a kapneš na hliníkové trubky tak trochu zoxiduji
- malá dostupnost doplňků
- odírající se modrá barva z gumových kobetečků
- hladký plast v přihrádce spolujezdce
Prkotiny
Hyundai i30 kombi 1.4 T-GDI STYLE NAVI GO Polar White model 2019
Re: Negativa i30 III
D_a_v_i_d to pekne zhrnul. Este by som pridal nekvalitne audio (vybava so 6 repro).