nová ix20, 1,6, AT
Moderátoři: frawd, Moderátoři
- rudolf.tomka
- **
- Příspěvky: 344
- Registrován: 19 čer 2011, 18:12
- Bydliště: Zborov -Slovensko
Re: nová ix20, 1,6, AT
mám KIA SOUL, 1,6 CVVT , ale manuál , tiež riadna "krabica"a jazdím denne 2x15 km, spotreba do 8,5 l, otázka je ako si meral spotrebu a aký benzín si tankoval / dotankovanie ? , na tej istej pumpe ? tým istým štýlom, po prvom cvaknutí ? /, aké boli poveternostné podmienky, zápchy , stánia , štratovania , použité a nafúkané pneumatiky , zaťaženie vozidla , po 250 km , hmmm, to nie je výpovedná hodnota , može tam byť veľká odchýlka ...
KIA SOUL 1,6 CVVT tomato red
- Reklama
Re: nová ix20, 1,6, AT
Děkuji za příspěvky:)
Samozřejmě...250 km. Je nic....
Ano, spotřeba dle PP....cca 10.5 litru.... Všechny auta co jsem kdy měl, měla PP cca o 5-10% optimističtější tak se necháme překvapit...
Bohužel auto bude fungovat z 90% jako nákupní taška a dětskej autobus... takže 2x-3x denně nájezd 5-10km , občas pojede za rodiči (30+30 km) a nebo za kamarádkama do velkoměsta ( 50+50 km)
Do teď měla taky AT ale 2.5 litr Common Rail diesel s DPF...... takže auto pro tento provoz absolutně nevhodné...jezdila cca do 6.5 litru. Samozřejmě jsem jí tvrdil že benzín bude lepší....ale když cítí jak je auto lenivé a vidí ty čísla na PP tak si klepe na hlavu co jsem jí to koupil
Samozřejmě...250 km. Je nic....
Ano, spotřeba dle PP....cca 10.5 litru.... Všechny auta co jsem kdy měl, měla PP cca o 5-10% optimističtější tak se necháme překvapit...
Bohužel auto bude fungovat z 90% jako nákupní taška a dětskej autobus... takže 2x-3x denně nájezd 5-10km , občas pojede za rodiči (30+30 km) a nebo za kamarádkama do velkoměsta ( 50+50 km)
Do teď měla taky AT ale 2.5 litr Common Rail diesel s DPF...... takže auto pro tento provoz absolutně nevhodné...jezdila cca do 6.5 litru. Samozřejmě jsem jí tvrdil že benzín bude lepší....ale když cítí jak je auto lenivé a vidí ty čísla na PP tak si klepe na hlavu co jsem jí to koupil
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8137
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: nová ix20, 1,6, AT
obavam sa ze to bol velmi zly nakup. lepsiu sluzbu by urobil mierne jazdeny Auris hybrid. na druhu stranu pri tom srandovnom najazde je to viacmenej jedno, na palive to zas nebude az tak dramaticky rozdiel, aj ked ten Auris hybrid by v tom rezime jazdil okolo 5,5l
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
- rudolf.tomka
- **
- Příspěvky: 344
- Registrován: 19 čer 2011, 18:12
- Bydliště: Zborov -Slovensko
Re: nová ix20, 1,6, AT
http://magazin.autobox.cz/2016/02/test-hyundai-ix20/
Spotřeba-město/mimo/kombi (l/100 km): 9.2 / 6.7 / 8.4
Spotřeba-město/mimo/kombi (l/100 km): 9.2 / 6.7 / 8.4
KIA SOUL 1,6 CVVT tomato red
- frawd
- Moderátor
- Příspěvky: 401
- Registrován: 21 pro 2011, 09:09
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: nová ix20, 1,6, AT
U mňa mesto 9 - 11 l/100km, v zime aj 12.
2014 Hyundai ix20 1,6 A/T Style
2012 Hyundai ix20 1,4 CRDi Style - predané
2012 Hyundai ix20 1,4 CRDi Style - predané
Re: nová ix20, 1,6, AT
Frawd: děkuji! Přesně takovou zkušenost jsem chtěl slyšet..čísla z reálného provozu.
Kombinace zastaralého motoru a AT s hydromenicem holt něco pápne....
Kombinace zastaralého motoru a AT s hydromenicem holt něco pápne....
- frawd
- Moderátor
- Příspěvky: 401
- Registrován: 21 pro 2011, 09:09
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: nová ix20, 1,6, AT
Treba si uvedomiť, že sú tam len 4 rýchlostné stupne a pri rozbiehaní to preto ide dosť do otáčok. Na druhej strane pri ustálenej rýchlosti spotreba klesne, pri 50 - 90 km/h je to medzi 5 - 6,5.
2014 Hyundai ix20 1,6 A/T Style
2012 Hyundai ix20 1,4 CRDi Style - predané
2012 Hyundai ix20 1,4 CRDi Style - predané
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8137
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: nová ix20, 1,6, AT
oni tam faky davaju v 2019 automat so 4 stupnami? aiaiaiaiai ! V amere som mal pred dvomi rokmi pozicany Chevrolet aveo sedan (1.8 so 6 stupnovym automatom) a tam som podla merania odjazdil cca 1000km so spotrebou tesne cez 6l. Skoda je ze Hyundai zaspal trochu automaty v mensich modeloch. Ak by tie priplatky neboli tak sialene, myslim ze vacsina aut by sa predavala s A/T
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
- frawd
- Moderátor
- Příspěvky: 401
- Registrován: 21 pro 2011, 09:09
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: nová ix20, 1,6, AT
Nie, po facelifte tam šiel 6 stupňový automat:
http://web.archive.org/web/201902110529 ... 0-2019.pdf
http://web.archive.org/web/201902110529 ... 0-2019.pdf
2014 Hyundai ix20 1,6 A/T Style
2012 Hyundai ix20 1,4 CRDi Style - predané
2012 Hyundai ix20 1,4 CRDi Style - predané
Re: nová ix20, 1,6, AT
Po FL je tam 6q.Mexican píše: ↑19 lis 2019, 10:14 oni tam faky davaju v 2019 automat so 4 stupnami? aiaiaiaiai ! V amere som mal pred dvomi rokmi pozicany Chevrolet aveo sedan (1.8 so 6 stupnovym automatom) a tam som podla merania odjazdil cca 1000km so spotrebou tesne cez 6l. Skoda je ze Hyundai zaspal trochu automaty v mensich modeloch. Ak by tie priplatky neboli tak sialene, myslim ze vacsina aut by sa predavala s A/T
Ten Hydromenicovy automat bylo to hlavní proč jsem auto kupoval. DCT jsem si moc neoblíbil, a CVT je snad špatnej vtip
Bohužel jsme v Čechách...tady se automatky nenosí
Automat je za příplatek 30-50 tis (?), což u auta za 300 můze být pro někoho hodně....
Já kupuji auta jedině a automatkou...kdo zkusil, už asi kvedlat chtít nebude...Ale Franta, Lojza a Pepík kterej s automatem nikdy nejeli budou všem tvrdit jak je automat naprd, že je baví řadit a jsou v tom nejlepší:)
Ono není nic lepšího než se ráno 30 min houpat na spojce a kvedlat 1-N -1-N-1....do bezvědomí:)
Re: nová ix20, 1,6, AT
samozrejme 1-N-1-N nie je pre spojku ani šoféra nič príjemné ale na druhú stranu je lepšie automatom vypaľovať oči brzdovými svetlami? a prehadzovať P-D-P-D alebo vkuse "ťahať" ručku tiež nie je výhra. Ja napríklad jazdím automatom minimálne raz mesačne od r. 2010, pričom 2010-2019 jedna značka a od r. 2019 druhá značka vozidla (bez reklamy), ale za mňa manuál je manuál, nemôžem si pomôcť mám väčší pocit kontroly nad autom
Dacia Duster TCe 100 LPG Arizona Orange Journey + country pack 01/2024-
Hyundai i20 1.2 62kw CHIC Phantom black + winter pack 8/2017
ex Škoda Fabia 7/2019 - 1/2024
ex Kia cee´d_SW 02/2015 - 08/2017
Hyundai i20 1.2 62kw CHIC Phantom black + winter pack 8/2017
ex Škoda Fabia 7/2019 - 1/2024
ex Kia cee´d_SW 02/2015 - 08/2017
- frawd
- Moderátor
- Příspěvky: 401
- Registrován: 21 pro 2011, 09:09
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: nová ix20, 1,6, AT
Aj s manuálom vždy stojím na križovtke na brzde. Nikto sa nesťažoval a ani mne to nevadí, keď stojí na brzde ten predo mnou.
2014 Hyundai ix20 1,6 A/T Style
2012 Hyundai ix20 1,4 CRDi Style - predané
2012 Hyundai ix20 1,4 CRDi Style - predané
Re: nová ix20, 1,6, AT
Promiň Minko, to je úplně zcestná myšlenka - nestát v křižovatce na brzdě. To ses asi nehnul "zo Žitného ostrova", či co? V normální evropské krajině těžko auto zůstane stát samo na neutrálu. Máš vůbec řidičák ?
A to PDPD jako má být co? Pokud nestojíš někde deset minut v zápche, ale normálně na interval semaforu, tak nic takovýho absolutně není třeba.
Automaty rules!
PS: Ješte na jaře jsem taky kvedlal, ale zkusil jsem a neměnil bych, zvlášť v nynější městské dopravě..
A to PDPD jako má být co? Pokud nestojíš někde deset minut v zápche, ale normálně na interval semaforu, tak nic takovýho absolutně není třeba.
Automaty rules!
PS: Ješte na jaře jsem taky kvedlal, ale zkusil jsem a neměnil bych, zvlášť v nynější městské dopravě..
Minko píše: ↑19 lis 2019, 12:03 samozrejme 1-N-1-N nie je pre spojku ani šoféra nič príjemné ale na druhú stranu je lepšie automatom vypaľovať oči brzdovými svetlami? a prehadzovať P-D-P-D alebo vkuse "ťahať" ručku tiež nie je výhra. Ja napríklad jazdím automatom minimálne raz mesačne od r. 2010, pričom 2010-2019 jedna značka a od r. 2019 druhá značka vozidla (bez reklamy), ale za mňa manuál je manuál, nemôžem si pomôcť mám väčší pocit kontroly nad autom
Hyu Kona 1.6 T-GDI, DCT, 2WD, Style, 7/2019, Pulse Red,...aka Dáša
Š Oct I 1.9. TDI nezmar Barča
ex AUDI 5000 2.5, AUDI 80 2.2
OPEL Kadet combi 1.6, Opel Kadet 1.3
Š Oct I 1.9. TDI nezmar Barča
ex AUDI 5000 2.5, AUDI 80 2.2
OPEL Kadet combi 1.6, Opel Kadet 1.3
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11626
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: nová ix20, 1,6, AT
A když máš v autě elektrickou/elektronickou parkovací brzdu, tak si můžeš zapnout AUTO HOLD, šlápneš na brzdu, auto se "zasekne", brzdu můžeš pustit, takže brzdovkama tomu za sebou nevypaluješ oči . V kombinaci s DCT k nezaplacení !!!
A ten šok, když si pak sednu do Karkulky a musím na brzdě v koloně, na semaforu nebo u šraněk stát ...
A ten šok, když si pak sednu do Karkulky a musím na brzdě v koloně, na semaforu nebo u šraněk stát ...
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: nová ix20, 1,6, AT
Hyu Kona 1.6 T-GDI, DCT, 2WD, Style, 7/2019, Pulse Red,...aka Dáša
Š Oct I 1.9. TDI nezmar Barča
ex AUDI 5000 2.5, AUDI 80 2.2
OPEL Kadet combi 1.6, Opel Kadet 1.3
Š Oct I 1.9. TDI nezmar Barča
ex AUDI 5000 2.5, AUDI 80 2.2
OPEL Kadet combi 1.6, Opel Kadet 1.3