Reálná spotřeba 1.4 tgdi 103kw
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: Reálná spotřeba 1.4 tgdi 103kw
Já mám najeto přes 11 000 a měl jsem předtím 1.6 cvvt, takže porovnám s tím. Teď v zimě kratší trasy kolem 10 km s tím, že si zapnu i vyhřívání volantu sedačky atd. jedu pod 8 litru u předchozí motorizace jsem měl vyhřívání jen zadního okénka a v zimě na takové trase nebyl problém se dostat na 9, ale ještě počkám na pořádný mráz to letos nebylo. Jinak tyto kratší trasy bez vyhřívání a v teplejším počasí se vejdu většinou do 6,6-7 litrů což je velice podobné s 1.6 cvvt, možná o nějakou deci je současná 1.4 tgdi lepší. Na delší vzdálenosti většinou bez dálnice není problém se držet 6 litrů i pod i nad což je také podobné s předchůdcem (o pár desetin litru byl 1.6 asi horší).
Klobouk rozhodně nenosím, ale vozím rodinu, takže žádné šílenosti, ale rád využiji pružného zrychlení a nenechávám se zdržovat takže i dost předjíždím. Auto prostě rád využiji včetně všech funkcí co žerou nějaký benzín navíc (klima, vyhřívání a okamžité zrychlení) a vše počítám do průměru.
Takže spotřeba většinou příliš neklesla oproti 1.6, ale co se radikálně změnilo je komfort jízdy. 1.6, když se dostala do otáček tak jela slušně, ale když se tam dostala.... prostě je to neporovnatelné s 1.4 tgdi, žádné přehnané honění otáček nahoru, prostě šlápneš a jedeš.
Klobouk rozhodně nenosím, ale vozím rodinu, takže žádné šílenosti, ale rád využiji pružného zrychlení a nenechávám se zdržovat takže i dost předjíždím. Auto prostě rád využiji včetně všech funkcí co žerou nějaký benzín navíc (klima, vyhřívání a okamžité zrychlení) a vše počítám do průměru.
Takže spotřeba většinou příliš neklesla oproti 1.6, ale co se radikálně změnilo je komfort jízdy. 1.6, když se dostala do otáček tak jela slušně, ale když se tam dostala.... prostě je to neporovnatelné s 1.4 tgdi, žádné přehnané honění otáček nahoru, prostě šlápneš a jedeš.
- Reklama
Re: Reálná spotřeba 1.4 tgdi 103kw
Za prvnich 1500km mam spotrebu 5.7l/100km
Defenzivnim jezdenim neni problem 4.6l/100km
Samozrejme lze i za 15l/100km
Defenzivnim jezdenim neni problem 4.6l/100km
Samozrejme lze i za 15l/100km
Hyundai i30 Fastback 1.4 T-GDI, 7DCT, Ultimate
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Reálná spotřeba 1.4 tgdi 103kw
Lze i za 30
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Reálná spotřeba 1.4 tgdi 103kw
Tak já sem dám jeden obrázek. Jen dodám, úplně ledový motor, po rozjezdu do kopce a skoro hned po rozjezdu sem stál asi 3 minuty na světlech (bez SS)
Normálně jezdím delší trasy kolem 5,5 - 5,7 l/100km.
Normálně jezdím delší trasy kolem 5,5 - 5,7 l/100km.
- Přílohy
-
- Spotřeba.jpg (74.37 KiB) Zobrazeno 2270 x
i30 Kombi PDe, 1.4 T-GDI 140, Style go!, Champion blue (2018)
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Reálná spotřeba 1.4 tgdi 103kw
Schnack: Hezky Na druhou stranu, není se čemu divit.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Reálná spotřeba 1.4 tgdi 103kw
Dnes okresky+Praha 4.7l/100km za 237km.
N95/N98 me dela rozdil max. 0.5l/100km
N95/N98 me dela rozdil max. 0.5l/100km
Hyundai i30 Fastback 1.4 T-GDI, 7DCT, Ultimate
Re: Reálná spotřeba 1.4 tgdi 103kw
jezdim denne 7km pres mesto a mam tam 8-8,5
Hyundai i30 Combi 1.4T-GDi 103kW Czech,Opel Astra K 2017 1.4 77kW
Dacia Logan MCV2 0.9Tce 66kW 2015
Dacia Logan MCV 1.5dci 63kW
Nissan Qashqai 1.6 16V 84kW
Opel Astra G combi 1.6 8V 55kW
Suzuki Swift 1.3 50kW
Škoda 120L
Dacia Logan MCV2 0.9Tce 66kW 2015
Dacia Logan MCV 1.5dci 63kW
Nissan Qashqai 1.6 16V 84kW
Opel Astra G combi 1.6 8V 55kW
Suzuki Swift 1.3 50kW
Škoda 120L
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Reálná spotřeba 1.4 tgdi 103kw
asd111: To odpovídá.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Reálná spotřeba 1.4 tgdi 103kw
Zatim najeto jen 1200km, nicmene sechno trasy Frenstat<>Brno, okreska lehce pres 90, dalnice 135 a v Brne kolony (rychlosti dle GPS) Spotreba 6,0. Predtim jsem mel TDCI od Forda a jezdil za 5,6 stejnou trasu, pocital jsem se spotrebou 7,5, takze jsem velmi mile prekvapen.
Re: Reálná spotřeba 1.4 tgdi 103kw
Aktuálně 102 tis. km, průměrná spotřeba od koupě 6,89l/100km- reálná.
Za mě spokojenost. Mohlo by to být lepší, ale prázdný v podstatě nejezdím, vždy v kufru min 50kg, automat, využívám všechny komfortní vymoženosti vozu a neloudám se, ale ani nezávodím.
Za mě spokojenost. Mohlo by to být lepší, ale prázdný v podstatě nejezdím, vždy v kufru min 50kg, automat, využívám všechny komfortní vymoženosti vozu a neloudám se, ale ani nezávodím.
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
- Stringo
- ******
- Příspěvky: 2641
- Registrován: 27 led 2019, 12:54
- Bydliště: Plzeňský kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: Reálná spotřeba 1.4 tgdi 103kw
Tak já mám aktuálně 20000km. Denně do práce trasa 30km tam a potom zase zpátky po silnici 1.třídy mám to cca 50/50% město/mimo město. Občas delší trasa po dálnici. Jezdím spíš aktivním stylem jízdy (město 60km/h, mimo město 100-110km/h a dálnice 150km/h dle tachometru). Spotřebu mám v podpisu.
Kola R17 jak letní, tak zimní a v létě chladím (klimatizace), v zimě topím (volant, sedačky). Podle mě by měli přepsat technické paramatery, na jejich udávanou spotřebu bych musel pomalou jízdou ohrožovat ostatní řidiče a jezdit někde na Moravě, kde mají rovinatou krajinu. Ale spotřeba jako taková je myslím si v pohodě. Kdo nejezdí pomalu, bude jezdit za spotřebu jakou mám já, kdo jezdí v klidu, bude na tom o 1/100km lépe. Hůř na tom bude už jen řidič, co si bude myslet, že má závodní auto
Kola R17 jak letní, tak zimní a v létě chladím (klimatizace), v zimě topím (volant, sedačky). Podle mě by měli přepsat technické paramatery, na jejich udávanou spotřebu bych musel pomalou jízdou ohrožovat ostatní řidiče a jezdit někde na Moravě, kde mají rovinatou krajinu. Ale spotřeba jako taková je myslím si v pohodě. Kdo nejezdí pomalu, bude jezdit za spotřebu jakou mám já, kdo jezdí v klidu, bude na tom o 1/100km lépe. Hůř na tom bude už jen řidič, co si bude myslet, že má závodní auto
Re: Reálná spotřeba 1.4 tgdi 103kw
Fastback v automatu zajizdim, ale dlouhodobou spotrebu mam i s vyuzivanim veskereho komfortu(chlazeni/topeni) 5.3.
Kdyz jedu dalku hodne svizne, tak 7.
Ovsem jezdim vzalenosti prevazne 50km a vice.
Zda se me, ze pri delsi jizde.. nad 100km se spotreba zacne snizovat vyrazne treba az po 50km. Coz je hodne zvlastni.
Kdyz jedu dalku hodne svizne, tak 7.
Ovsem jezdim vzalenosti prevazne 50km a vice.
Zda se me, ze pri delsi jizde.. nad 100km se spotreba zacne snizovat vyrazne treba az po 50km. Coz je hodne zvlastni.
Hyundai i30 Fastback 1.4 T-GDI, 7DCT, Ultimate
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11627
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Reálná spotřeba 1.4 tgdi 103kw
Na delších trasách je velkou výhodou DCT dlouhatánská sedmička .
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: Reálná spotřeba 1.4 tgdi 103kw
To teda. Prakticky ji tam radi automat v normalnim rezimu z mirneho kopce i pri 65km/h a podradi si na 6 nebo 5 jen v prudkem stoupani.
Co se me hodne libi je brzdeni motorem.
Jak zaradit zpet automat, kdyz jsem padlama treba podradil? Zatim jsem neprisel na jiny zpusobz nez chvilku pockat nebo zaradit do manualu s radici pakou a hned ji vratit.
Co se me hodne libi je brzdeni motorem.
Jak zaradit zpet automat, kdyz jsem padlama treba podradil? Zatim jsem neprisel na jiny zpusobz nez chvilku pockat nebo zaradit do manualu s radici pakou a hned ji vratit.
Hyundai i30 Fastback 1.4 T-GDI, 7DCT, Ultimate
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11627
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Reálná spotřeba 1.4 tgdi 103kw
Jiné dva postupy, pokud vím, neexistují - buď počkat nebo páka k sobě a od sebe .
Já mám cestou do práce takový debilní stoupáníčko za železničním přejezdem, tam jsem si už navykl počkat na trojku, dát páku k sobě, aby neměla tendenci odřadit a pak hned zase podřadit, protože ta čtyřka to prostě nemůže vzít, a za stoupáním jí vládu nad řazením zase přesunutím doprava vrátím .
Já mám cestou do práce takový debilní stoupáníčko za železničním přejezdem, tam jsem si už navykl počkat na trojku, dát páku k sobě, aby neměla tendenci odřadit a pak hned zase podřadit, protože ta čtyřka to prostě nemůže vzít, a za stoupáním jí vládu nad řazením zase přesunutím doprava vrátím .
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate