UPDATE:
Popisknuti se pri servise neprojevilo, mam se stavit jakmile mi to zacne delat a predvest.
Rikam si ok, jasne jsem popsal zavadu, dokonce jsem jim ji prehral na diktafonu, aby vedeli jaky zvuk se ozyva.
Vratili mi auto. Spotreba na 51Km ktere s tim najel 8,5l... uz to mi bylo divne. Prijedu domu a podivam se na zaznam z palubni kamery, kupodivu ji neodpojili, takze cely test jsem mel natoceny. Podle hlasu mlady mechanik, sednul do studeneho auta (najeto 1500Km) a vyjel. Zavada se projevi po cca 6-10Km jizdy, kdyz se motor trochu ohreje. Hlavne pri jizde v kolone, kdy se zlehka prislapava plynovy pedal. No co nevidim na videu. U noveho auta jeste s nezajetym motorem navic studenym! a mechanik se pri napojeni na dalnici dostal do omezovace a hned 2x...
![Brick wall ](*,)](./images/smilies/eusa_wall.gif)
Vim, ze na dynu se nove motory takto zajizdi hned ve fabrice, ale to je spis z jineho duvodu. Ale tohle me fakt nastavalo. Stejne tak, ze mechanik na 70tce jede s autem 130... Jako az dostanu domu nejaky pripadny pohled od PCR z nejakeho radaru, tak dekuju pekne. Samozrejme tu rychlost prekracoval snad vsude. Asi vi kde jsou radary a jak meri, ale uz z principu me to opravdu stve. Stejne tak vytaceni motoru k omezovaci zvlaste, kdyz je novy.
Zavada se mu samozrejme nemohla projevit, protoze kazde rozjeti bylo s vytocenym motorem a v jednom momente i hrabanim prednich kol. Samozrejme jsem do servisu zavolal a vse sdelil, ale jestli se takto chovaji mechanici vsude k autum, ktera jim nerikaji pane, tak se uz asi nedivim, ze se mnohdy urcite typy zavad neprojevi, neb je nemohou ani slyset!
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
III.generace i30 Fastback 1.4T-GDi 103kW 2019 Style - navi. 6st.man
II.generace i30kombi 1.6 crdi 81kW 2014 Weekend (ex)