foto vašich druhých aut.
Moderátoři: Farrael, Engineer, Moderátoři
Re: foto vašich druhých aut.
Ten se povedl, moc hezký . Těším se, že snad budu mít jednou taky veterána, ještě dlouhých 7let, než to budu moci zkusit.
- Reklama
Re: foto vašich druhých aut.
Tady někdo prodává věci na R11 https://auto.bazos.cz/inzerat/111889470 ... 1-dily.php
- Espero
- ******
- Příspěvky: 2819
- Registrován: 02 srp 2007, 10:01
- Bydliště: Tetín-Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: foto vašich druhých aut.
A proč za tak dlouho? Dík za info, z toho co jsem viděl na fotkách, má zadní spoiler zřejmě poškozený, nějaké zářezy jsou vidět na fotce a jestli má prahové lišty nevím, ale zítra se s ním spojím a zeptám se ho. Dík za info. Já toho už fakt moc nepotřebuju, abych to měl kompletní.
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
Re: foto vašich druhých aut.
Mám koupené auto rok 1998, hodně jsem už do něj investoval s tím, že si ho nechám tak dokud to půjde, nebo pokud to nevyměnil za starší auto, ideálně jen něco bez elektroniky, jen s karburátorem a alespoň 6 válec.
Re: foto vašich druhých aut.
Espero,mal si sa ozvať a mohli sme dať reč.
Chcem sa spýtať,tie predné svetlá sú originál?Pripadajú mi ako "americká verzia".
V každom prípade parádné autíčko.Škoda,že sa nezachoval nejaký Renault Fuego.
No keď vidím aká fuška je skompletizovať "masovú" R11,neviem si ani predstaviť takú chuťovku ako Fuego.
Chcem sa spýtať,tie predné svetlá sú originál?Pripadajú mi ako "americká verzia".
V každom prípade parádné autíčko.Škoda,že sa nezachoval nejaký Renault Fuego.
No keď vidím aká fuška je skompletizovať "masovú" R11,neviem si ani predstaviť takú chuťovku ako Fuego.
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11626
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: foto vašich druhých aut.
Jedno nádherný Fuego mají tady - https://www.retroautomuzeum.com .
A nechystáš se Espero přihlásit svojí nádhernou R11 na sraz poválečných aut 18.4.2020 spojený se zahájením sezóny ?
A nechystáš se Espero přihlásit svojí nádhernou R11 na sraz poválečných aut 18.4.2020 spojený se zahájením sezóny ?
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: foto vašich druhých aut.
Nebo tady, bude sice potřebovat péči, vypadá kompletně a nenapadeny tuningem. https://auto.bazos.cz/inzerat/113311207 ... -turbo.php
- Espero
- ******
- Příspěvky: 2819
- Registrován: 02 srp 2007, 10:01
- Bydliště: Tetín-Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: foto vašich druhých aut.
To idam.i:
Moje verze se prodávala pouze v Německu a ve Švýcarsku, odkud byl dotažen i můj vůz, takže americká verze světel těžko. Myslím, že to jsou standardní reflektory v hranatém provedení pro phasi 1. Po faceliftu (Francouzi tomu říkají fáze), neboli ve phasi II se od r. 1986 do 1989 ta auta dělala s dvěma velkými předními světly a jinou střední maskou. Dělalo se to jako hatchback pod názvem R 11 nebo sedan pod názvem R 9.
Přiznám se, že jsem na to setkání taky myslel, ale pak jsem si řekl, že bych tě možná obtěžoval nevhod. Možná jsem udělal chybu, čas na setkání a poznání určitě byl. Ono to taky bylo dost narychlo ten odjezd. No ale třeba najdeme čas na setkání jindy až buď já zase budu v Blavě anebo jestli Ty zavítáš do Prahy.
Ona ta R11 zase taková masovka nebyla. Dělalo se to ve dvou fabrikách, ve Francii a někde v Jižní Americe, tuším v Argentině a vyrobili toho celkově 980 tis. ks, neboli méně než třeba Š 100, kterých bylo přes milion nebo daleko méně, než Š 120. Dnes to jsou auta už poměrně vzácná na vidění, ale ne moc ceněná. Já ho pořídil, protože se mi líbí, myslím si, i když na to důkaz nemám, že podle R11 ten italský designer tak trošku oprásknul Favorita, ani ne tak zvenku, i když taky trošku, např ta světla podle phase II, ale zevnitř, např tvar palubní desky, přístrojového štítu, umístění rádia atd. Neboli finanční aspekt u mě nehrál až takovou roli. Dnes se v Německu dá tenhle vůz prodat za cca 10 tis Euro, když je v perfektním stavu, ale zase žádný Němec si nekoupí auto z Česka. Tady je zatím vzhledem k nákladům efektivně neprodejný. I tak by mi prodej s bídou pokryl výdaje. (Můj syn mi ale zakázal ho prodat, protože ho chce a pak že ho zas předá svým dětem, až je bude mít a vyrostou.)
To Mr. HYUNDAI:
Pokusím se tam přihlásit, já byl zatím jen na jediné akci pořádané Renaultcarclubem, někdy před rokem a čtvrt, ale už taky nejsem členem toho klubu. To brzké dubnové datum je ale trochu ošidné, jestliže by byl sníh, nevyjedu. Teď v posledních letech jsou zimy jakoby o měsíc až 2 posunuté.
Moje verze se prodávala pouze v Německu a ve Švýcarsku, odkud byl dotažen i můj vůz, takže americká verze světel těžko. Myslím, že to jsou standardní reflektory v hranatém provedení pro phasi 1. Po faceliftu (Francouzi tomu říkají fáze), neboli ve phasi II se od r. 1986 do 1989 ta auta dělala s dvěma velkými předními světly a jinou střední maskou. Dělalo se to jako hatchback pod názvem R 11 nebo sedan pod názvem R 9.
Přiznám se, že jsem na to setkání taky myslel, ale pak jsem si řekl, že bych tě možná obtěžoval nevhod. Možná jsem udělal chybu, čas na setkání a poznání určitě byl. Ono to taky bylo dost narychlo ten odjezd. No ale třeba najdeme čas na setkání jindy až buď já zase budu v Blavě anebo jestli Ty zavítáš do Prahy.
Ona ta R11 zase taková masovka nebyla. Dělalo se to ve dvou fabrikách, ve Francii a někde v Jižní Americe, tuším v Argentině a vyrobili toho celkově 980 tis. ks, neboli méně než třeba Š 100, kterých bylo přes milion nebo daleko méně, než Š 120. Dnes to jsou auta už poměrně vzácná na vidění, ale ne moc ceněná. Já ho pořídil, protože se mi líbí, myslím si, i když na to důkaz nemám, že podle R11 ten italský designer tak trošku oprásknul Favorita, ani ne tak zvenku, i když taky trošku, např ta světla podle phase II, ale zevnitř, např tvar palubní desky, přístrojového štítu, umístění rádia atd. Neboli finanční aspekt u mě nehrál až takovou roli. Dnes se v Německu dá tenhle vůz prodat za cca 10 tis Euro, když je v perfektním stavu, ale zase žádný Němec si nekoupí auto z Česka. Tady je zatím vzhledem k nákladům efektivně neprodejný. I tak by mi prodej s bídou pokryl výdaje. (Můj syn mi ale zakázal ho prodat, protože ho chce a pak že ho zas předá svým dětem, až je bude mít a vyrostou.)
To Mr. HYUNDAI:
Pokusím se tam přihlásit, já byl zatím jen na jediné akci pořádané Renaultcarclubem, někdy před rokem a čtvrt, ale už taky nejsem členem toho klubu. To brzké dubnové datum je ale trochu ošidné, jestliže by byl sníh, nevyjedu. Teď v posledních letech jsou zimy jakoby o měsíc až 2 posunuté.
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11626
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: foto vašich druhých aut.
Předloni bylo počasí na houby, ale loni to vyšlo nádherně .
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
- Espero
- ******
- Příspěvky: 2819
- Registrován: 02 srp 2007, 10:01
- Bydliště: Tetín-Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: foto vašich druhých aut.
Pokračuju v repasování veteránka R 11, chci ho mít co možná nejdokonaleji v kupě, příští rok bude ve Francii straz R9 a R11 u příležitosti 40. výročí uvedení do výroby. (R9 = R11 v provedení sedan, R11 je hatchback). Bude to v Le Chatre, má tam být automobilový okruh. Tentokrát tam chci vyrazit na akci jako účastník, je to dost daleko, na úrovni La Rochelle, ale asi tak 150 km ve vnitrozemí.
Dal jsem kompletně přetěsnit motor, včetně výměny zátky olejové vany, výměny všech těsnění včetně těsnění pod hlavou, výměny simerinků na klice, přetěsnit převodovku včetně simerinků, kompletně udělat rozvody a repasovat vodní pumpu, vyměnit klínový řemen, vyměnit kompletně spojku po 162 tis. km (ostatně byla "mastná" z důvodů netěsnosti převodovky), vyměnit manžety poloos a homokinetických kloubů, které také propouštěly, vyměnit čepy řízení a ještě pár drobností na elektrice. Před tím jsem vyměnil původní kola za originál litá (příplatková z té doby, byla po celkové repasi a jako nová.) Motor jako takový a převodovka po stránce mechanické jsou v pořádku. Repasoval jsem také stěrače svépomocí (nový lak a stírátka). Pomalu se z toho stává "nový" vůz. Zatím jsem nemusel sahat na brzdy a tlumiče, to je snad to jediné ve stavu, v jakém jsem to koupil, pominu-li nové nátěry.
Opravy bude dělat opět můj "dvorní" servis ve Voticích, který generálkoval karoserii.
Jakmile to bude, začnu se věnovat oživení interieru, hlavně čalounění, ale citlivě, původní potahovou látku chci zachovat a také udělám kožený potah volantu z estetického důvodu. Půjde o přečalounění bočních polorozpadlých textilií na zadních sedadlech. A pak už bude opravdu "hotovo".
Akorát, že nepozoruju, že by ta auta cenově nějak stoupala v důsledku věku. Ale nevadí, jednou to přijde. (Možná.)
Z těch dílů, co jsem přivezl ze Slovenska před Vánoci nešly repasovat střešní lišty, byly v tak špatném stavu, že ani odborná firma to nesvedla. Ostatní je na voze namontováno.
Dal jsem kompletně přetěsnit motor, včetně výměny zátky olejové vany, výměny všech těsnění včetně těsnění pod hlavou, výměny simerinků na klice, přetěsnit převodovku včetně simerinků, kompletně udělat rozvody a repasovat vodní pumpu, vyměnit klínový řemen, vyměnit kompletně spojku po 162 tis. km (ostatně byla "mastná" z důvodů netěsnosti převodovky), vyměnit manžety poloos a homokinetických kloubů, které také propouštěly, vyměnit čepy řízení a ještě pár drobností na elektrice. Před tím jsem vyměnil původní kola za originál litá (příplatková z té doby, byla po celkové repasi a jako nová.) Motor jako takový a převodovka po stránce mechanické jsou v pořádku. Repasoval jsem také stěrače svépomocí (nový lak a stírátka). Pomalu se z toho stává "nový" vůz. Zatím jsem nemusel sahat na brzdy a tlumiče, to je snad to jediné ve stavu, v jakém jsem to koupil, pominu-li nové nátěry.
Opravy bude dělat opět můj "dvorní" servis ve Voticích, který generálkoval karoserii.
Jakmile to bude, začnu se věnovat oživení interieru, hlavně čalounění, ale citlivě, původní potahovou látku chci zachovat a také udělám kožený potah volantu z estetického důvodu. Půjde o přečalounění bočních polorozpadlých textilií na zadních sedadlech. A pak už bude opravdu "hotovo".
Akorát, že nepozoruju, že by ta auta cenově nějak stoupala v důsledku věku. Ale nevadí, jednou to přijde. (Možná.)
Z těch dílů, co jsem přivezl ze Slovenska před Vánoci nešly repasovat střešní lišty, byly v tak špatném stavu, že ani odborná firma to nesvedla. Ostatní je na voze namontováno.
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
Re: foto vašich druhých aut.
Možná to bude tým ,že R11 bola celkom masovka. No časom určite pôjde hore,ale hlavne máš parádne autíčko .Balzam pre dušu a pekný koníček.
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
- Espero
- ******
- Příspěvky: 2819
- Registrován: 02 srp 2007, 10:01
- Bydliště: Tetín-Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: foto vašich druhých aut.
Ty náklady na opravu zrovna "balzám pre dušu" nejsou. Jenže chci li to mít - nelze jinak.
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
- Espero
- ******
- Příspěvky: 2819
- Registrován: 02 srp 2007, 10:01
- Bydliště: Tetín-Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: foto vašich druhých aut.
Mechanické omlazení R 11 mám hotové, kompletně přetěsněný motor a převodovka, kompletní nová spojka, veškerá gufera a simerinky a těsnění včetně pod hlavou nové, vymezeny vůle ventilů, nové kompletní rozvody včetně vodní pumpy, (kvůli tomu se repase nejvíce zdržela, nebyly k sehnání kladky rozvodů, prakticky už nejsou a proto jsem rád, že jsem to dal udělat ještě jakž takž včas), a to je servis sháněl po Evropě, ale nakonec je sehnal, kompletní řemeny nové, kompletní nové gumové prachovky poloos, všechny čepy řízení nové. Jediné co se nepodařilo sehnat je ta hadice sání vzduchu od předního čela čela do filtru. Prostě nová už neexistuje, a to ani náhradním způsobem, je tak atypická, že žádná jiná nepasuje.
Sám jsem mezi tím repasoval stěrače, (očistil místy obrousil a nově nastříkal polomatnou černou a dal nová stírátka).
Když nebude pršet, 12. 10 pro to pojedu do Votic. Na cenu se ani neptejte. Už to celkem bude stát vícv šechno dohromady, než např. nová Dacie Logan.
Napřesrok se vrhnu na interier vozu, ale přečalouňovat nebudu, jen vyměním některé zpuchřelé částí potahů sedadel (hlavně zadní opěradlo z boků). Hlavně to dokonale vytepuji a vyčistím a konečně koupím i nové povlaky sedadel, nové vnitřní koberečky a potah volantu, který je hodně ošoupaný.
Potřebuju to havarijně pojistit, ale žádná pojišťovna nechce.
Sám jsem mezi tím repasoval stěrače, (očistil místy obrousil a nově nastříkal polomatnou černou a dal nová stírátka).
Když nebude pršet, 12. 10 pro to pojedu do Votic. Na cenu se ani neptejte. Už to celkem bude stát vícv šechno dohromady, než např. nová Dacie Logan.
Napřesrok se vrhnu na interier vozu, ale přečalouňovat nebudu, jen vyměním některé zpuchřelé částí potahů sedadel (hlavně zadní opěradlo z boků). Hlavně to dokonale vytepuji a vyčistím a konečně koupím i nové povlaky sedadel, nové vnitřní koberečky a potah volantu, který je hodně ošoupaný.
Potřebuju to havarijně pojistit, ale žádná pojišťovna nechce.
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
Re: foto vašich druhých aut.
Obdivuji a fandím. Chtělo by to foto motoroveho prostoru.
Re: foto vašich druhých aut.
Budeš musieť asi radu hľadať u veteránistov ako riešia poistenie.... pre poisťovňu končí auto vekom 10r čo mám skúsenosti..
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.