Popisknuti pri rozjezdu
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: Popisknuti pri rozjezdu
Tak to máš docela hroší kůži jim auto svěřit podruhé. Jestli s tím jezdil jak popisuješ, tak bych to řešil trochu jinak.
Ale ta spotřeba na 51 km není až tak vysoká, trasu 50 km umím jet i za 11...
Hlavně že se to vyřešilo. Já měl zase od výroby špatně uchycenou hadičku od turba...
Ale ta spotřeba na 51 km není až tak vysoká, trasu 50 km umím jet i za 11...
Hlavně že se to vyřešilo. Já měl zase od výroby špatně uchycenou hadičku od turba...
Hyundai i30 Fastback 1,4 T-GDI, Best of Czech + paket Style, Polar white - od 02/2019
Škoda Octavia III Kombi 2,0 TDi, Style + paket Sport, Denim blue - od 10/2016
Lokalita: Kladno
Škoda Octavia III Kombi 2,0 TDi, Style + paket Sport, Denim blue - od 10/2016
Lokalita: Kladno
- Reklama
Re: Popisknuti pri rozjezdu
TheCory: jezdil jsem tam i s minulym vozem a vzdy vse v pohode i pristup. Nevim proc se tak zachoval, kazdopadne vse je urovnano
Me tam jeste piskne pri otoceni klicku do druhe polohy, tak to resi s tou prevodovkou.
Vymenuji celou prevodovku kvuli tomu. Coz je mozna lepsi. Snad ta nova bude v cajku.
To je na pytel. Kdyz je to takhle schovane vystupka si toho fakt nemusi vsimnout no. A projevi se to az pozdeji.
Me se to zacalo projevovat az po 1000Km. Ale tak snad uz bude klid a budu tam jezdit dlohuou dobu jen vymenovat olej a filtry
Me tam jeste piskne pri otoceni klicku do druhe polohy, tak to resi s tou prevodovkou.
Vymenuji celou prevodovku kvuli tomu. Coz je mozna lepsi. Snad ta nova bude v cajku.
To je na pytel. Kdyz je to takhle schovane vystupka si toho fakt nemusi vsimnout no. A projevi se to az pozdeji.
Me se to zacalo projevovat az po 1000Km. Ale tak snad uz bude klid a budu tam jezdit dlohuou dobu jen vymenovat olej a filtry
III.generace i30 Fastback 1.4T-GDi 103kW 2019 Style - navi. 6st.man
II.generace i30kombi 1.6 crdi 81kW 2014 Weekend (ex)
II.generace i30kombi 1.6 crdi 81kW 2014 Weekend (ex)
Re: Popisknuti pri rozjezdu
AHoj, ja mam podobny problem, kdyz se v kopci aktivuje hill holder, tak pak pri rozjezdu to trochu zavrže a prijde mi ze trochu citim takovy zavibrovani na plynu/spojce. Možná se ideálně nevrací parkovací brzda. Za týden jedu do servisu s nečím jiným (manželka v nákupáku promáčkla práh), tak je na to upozornim. Dám vědět co to bylo jestli na něco přijdou.
2017 - dosud - Hyundai I30 Kombi 1.4 T-GDI T-K
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Popisknuti pri rozjezdu
Votavik: Vržou brzdy.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Popisknuti pri rozjezdu
Tak jeste jedna perla. Po navratu ze servisu. Dva dny jezdeni a problem je zpet.
Vadna spojka byla vadna (ale nesouvisela s piskanim pri rozjezdu a otocenim klicku)
Cely problem je v turbu... Protoze panove promazavali hridelky a problem na chvili ustal, pak jsem ucitil smradek z toho maziva po zajeti a problem se vratil.
Takze jak jsem procital forum muzu se pridat k tem stastlivcum co maji problem s turbem. Akorat to zacalo uz u 1000 odjeteho kilometru s trochu jinym projevem nez zde psali ostatni.
Vadna spojka byla vadna (ale nesouvisela s piskanim pri rozjezdu a otocenim klicku)
Cely problem je v turbu... Protoze panove promazavali hridelky a problem na chvili ustal, pak jsem ucitil smradek z toho maziva po zajeti a problem se vratil.
Takze jak jsem procital forum muzu se pridat k tem stastlivcum co maji problem s turbem. Akorat to zacalo uz u 1000 odjeteho kilometru s trochu jinym projevem nez zde psali ostatni.
III.generace i30 Fastback 1.4T-GDi 103kW 2019 Style - navi. 6st.man
II.generace i30kombi 1.6 crdi 81kW 2014 Weekend (ex)
II.generace i30kombi 1.6 crdi 81kW 2014 Weekend (ex)
Re: Popisknuti pri rozjezdu
Votavik: To bude jak pise Axel a vlastne i ty. Tam je problem s brzdama.
III.generace i30 Fastback 1.4T-GDi 103kW 2019 Style - navi. 6st.man
II.generace i30kombi 1.6 crdi 81kW 2014 Weekend (ex)
II.generace i30kombi 1.6 crdi 81kW 2014 Weekend (ex)
Re: Popisknuti pri rozjezdu
UPDATE situace:
Abych to shrnul, protoze jak se zda s turbem existuji dva ruzne problemy. Jeden se tyka obtoku vzduchu (rezonance) druhy souvisi s aktuatorem.
Muj problem s popiskavanim je ciste vec aktuatoru. Rezonanci v turbu nemam.
Inovovane turbo, ktere jsem pred necelym mesicem dostal od a prislo z Nemecka, kde se turba pro delaj. Ma udajne vyreseny obtok (nemohu posoudit, ale nerezonuji) ovsem muj problem se tocil od zacatku jen kolem aktuatoru.
Celkem jsem byl v servise 6x a ceka me 7 navsteva. Mam najeto 6500Km.
Diagnostik u Domanskeho ve Zdibech je podle meho ztraceny, protoze jejich nejake promazani te hridelky proste nefunguje. Po par ujetych km je citit spalene mazivo a problem je zpet. 3x vymenene turbo komplet a porad stejny problem.
Problem bude ve vyrobe, bud je spatne obrousena hridel nebo je vadne uchyceni, kazdopadne kdokoliv se s timhle problemem setkal budu rad, za kazdou informaci z jinych servisu jak problem vyresili. (Namazani hridele opravdu neni reseni).
Pravne jsem pripraven odstoupit od smlouvy, ale stale doufam, ze budou schopni prijit na to jak to vyresit. Nebo jestli je problem primo v motorove casti a prenasi se jen na tuto soucastku? Nejsem mechanik, ale funkcne to je velmi jednoducha soucastka, kde by se melo najit reseni.
Abych to shrnul, protoze jak se zda s turbem existuji dva ruzne problemy. Jeden se tyka obtoku vzduchu (rezonance) druhy souvisi s aktuatorem.
Muj problem s popiskavanim je ciste vec aktuatoru. Rezonanci v turbu nemam.
Inovovane turbo, ktere jsem pred necelym mesicem dostal od a prislo z Nemecka, kde se turba pro delaj. Ma udajne vyreseny obtok (nemohu posoudit, ale nerezonuji) ovsem muj problem se tocil od zacatku jen kolem aktuatoru.
Celkem jsem byl v servise 6x a ceka me 7 navsteva. Mam najeto 6500Km.
Diagnostik u Domanskeho ve Zdibech je podle meho ztraceny, protoze jejich nejake promazani te hridelky proste nefunguje. Po par ujetych km je citit spalene mazivo a problem je zpet. 3x vymenene turbo komplet a porad stejny problem.
Problem bude ve vyrobe, bud je spatne obrousena hridel nebo je vadne uchyceni, kazdopadne kdokoliv se s timhle problemem setkal budu rad, za kazdou informaci z jinych servisu jak problem vyresili. (Namazani hridele opravdu neni reseni).
Pravne jsem pripraven odstoupit od smlouvy, ale stale doufam, ze budou schopni prijit na to jak to vyresit. Nebo jestli je problem primo v motorove casti a prenasi se jen na tuto soucastku? Nejsem mechanik, ale funkcne to je velmi jednoducha soucastka, kde by se melo najit reseni.
III.generace i30 Fastback 1.4T-GDi 103kW 2019 Style - navi. 6st.man
II.generace i30kombi 1.6 crdi 81kW 2014 Weekend (ex)
II.generace i30kombi 1.6 crdi 81kW 2014 Weekend (ex)
Re: Popisknuti pri rozjezdu
Držim palce,nech to dopadne k tvojej spokojnosti.
Nech to skončí akokoľvek,určite daj info.
Nech to skončí akokoľvek,určite daj info.
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Re: Popisknuti pri rozjezdu
Aktuálně je auto po 7 v servise
Technik mi ukazoval video z dílny, kde ručně pohybuje s obtokovým ventilem turba, který při každém pohybu skřípe (ono popísknutí co slyším v autě). Údajně skřípe hřídelka uvnitř, zvláštní ale je, že to je už 3 turbo po sobě které se projevuje úplně stejnou závadou.
Auto je tam proto, že se na to přijede podívat někdo z HMCC aby se rozhodlo co se bude dál s autem dít. Protože 3 nová turba a pokaždé stejný problém. Budu informovat.
Technik mi ukazoval video z dílny, kde ručně pohybuje s obtokovým ventilem turba, který při každém pohybu skřípe (ono popísknutí co slyším v autě). Údajně skřípe hřídelka uvnitř, zvláštní ale je, že to je už 3 turbo po sobě které se projevuje úplně stejnou závadou.
Auto je tam proto, že se na to přijede podívat někdo z HMCC aby se rozhodlo co se bude dál s autem dít. Protože 3 nová turba a pokaždé stejný problém. Budu informovat.
III.generace i30 Fastback 1.4T-GDi 103kW 2019 Style - navi. 6st.man
II.generace i30kombi 1.6 crdi 81kW 2014 Weekend (ex)
II.generace i30kombi 1.6 crdi 81kW 2014 Weekend (ex)
Re: Popisknuti pri rozjezdu
To je fakt za trest... Tak držim palce aby se to už konečně vyřešilo.
i30 Fastback - Engine Red, T-GDI 120, Trikolor Komfort
Re: Popisknuti pri rozjezdu
Vážení,
závěrečný update:
Dle vyjádření HMCR je zvuk aktuátoru standardním projevem " Celou situaci jsme prověřili s naším technickým oddělením ,které potvrdilo, že se jedná o běžný projev turbodmychadla a nejedná se o závadu. "
https://www.youtube.com/watch?v=b8rGq5s ... e=youtu.be Zde neveřejné video nahrávky zvuku.
Přijde vám osobně nebo i odborně tento zvuk jako běžný? Tento zvuk ono vysoké popísknutí při cestě zpět je tím zvukem, který je slyšet i při přidání plynu. Je nutno podotknout, že ne při každém. Po poslední výměně turba je "zatím" tento zvuk pravidelný a hlasitý jen při otočení klíčku do polohy zapnuto.
Také musím podotknout, že poprvé se objevil až po ujetých 1000Km to samé po druhé výměně a po té poslední už po 400Km.
Osobně si myslím, že je to konstrukční vada výroby. V Německu něco nezvládli a to nahazuje jako běžný projev. Já teda slyšel už mnoho turb v pohybu, ale žádný v normálním stavu takhle nevrzal. Od jiného mechanika z jiného servisu mám i informaci, že na to trpí převážně 1.4 motory.
závěrečný update:
Dle vyjádření HMCR je zvuk aktuátoru standardním projevem " Celou situaci jsme prověřili s naším technickým oddělením ,které potvrdilo, že se jedná o běžný projev turbodmychadla a nejedná se o závadu. "
https://www.youtube.com/watch?v=b8rGq5s ... e=youtu.be Zde neveřejné video nahrávky zvuku.
Přijde vám osobně nebo i odborně tento zvuk jako běžný? Tento zvuk ono vysoké popísknutí při cestě zpět je tím zvukem, který je slyšet i při přidání plynu. Je nutno podotknout, že ne při každém. Po poslední výměně turba je "zatím" tento zvuk pravidelný a hlasitý jen při otočení klíčku do polohy zapnuto.
Také musím podotknout, že poprvé se objevil až po ujetých 1000Km to samé po druhé výměně a po té poslední už po 400Km.
Osobně si myslím, že je to konstrukční vada výroby. V Německu něco nezvládli a to nahazuje jako běžný projev. Já teda slyšel už mnoho turb v pohybu, ale žádný v normálním stavu takhle nevrzal. Od jiného mechanika z jiného servisu mám i informaci, že na to trpí převážně 1.4 motory.
III.generace i30 Fastback 1.4T-GDi 103kW 2019 Style - navi. 6st.man
II.generace i30kombi 1.6 crdi 81kW 2014 Weekend (ex)
II.generace i30kombi 1.6 crdi 81kW 2014 Weekend (ex)