https://www.youtube.com/watch?v=4iMv_jgzs-g
Je to teda v němčině, ale názorné.
Trvalá deaktivace Start&Stop za 5 vteřin
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
Re: Trvalá deaktivace Start&Stop za 5 vteřin
i30 kombi, 1.4 T-GDI, Style Navi Go! (18- )
-
i30 CW, 1.4 CVVT, LPG, Trikolor Style (12-18)
Daewoo Nubira 2.0 16V CDX, LPG (06-12)
Š Felicia kombi 1.3 Color (00-06)
VW Passat II kombi 1.8 (96-00)
Škoda 120L (95-96)
Trabant 601 limousine, 0,6L (94-95)
-
i30 CW, 1.4 CVVT, LPG, Trikolor Style (12-18)
Daewoo Nubira 2.0 16V CDX, LPG (06-12)
Š Felicia kombi 1.3 Color (00-06)
VW Passat II kombi 1.8 (96-00)
Škoda 120L (95-96)
Trabant 601 limousine, 0,6L (94-95)
- Reklama
Re: Trvalá deaktivace Start&Stop za 5 vteřin
Aha tak sorry, slabo som citalmihlit píše:Pampa: Psal jsem to hned v druhém příspěvku Není to analog, je to digitální senzor připojený na LIN sběrnici a měří napětí, proud a teplotu.
Ale aj tak by mozno slo poslat mu nieco aby sa upokojil a neotravoval
I30, Scenic II, Megan II, Scenic I, Megan I, Leganza, Espero, Nexia, Tempra kombi, Escort kombi, Favorit kombi, Favorit, S 120, S 105, MB 1000
Re: Trvalá deaktivace Start&Stop za 5 vteřin
No to je pekne, ale 30E? To by slo urobit doma, a hned by som pridal aj zapnutie ohrevu sedaciek, volantu, sport rezimu, holdu ... vlastne kedy pridu na to ze tam nemaju byt tlacitka ale prepinace?
... yo a tempomat tiez nechapem preco sa vypina a vzdy ho musim zapnut znova a znova chcelo by sa dostat aj na volantove tlacitka
.. alebo nejaky opensourcovy H i30 ... trosku by som si posteloval kedy radi automaticka prevodovka nech to netrapim na 1100 otackach do kopceka a pridal tlacitko kedy sa ma zacat regeneracia DPF nech sa mi to nezapne vzdy ked uz pridem pred dom (lebo to mam domov do kopceka a jemu sa zazda ze je tak pekne prehriaty, tak preco nezacat vypalovanie, no nie?)
I30, Scenic II, Megan II, Scenic I, Megan I, Leganza, Espero, Nexia, Tempra kombi, Escort kombi, Favorit kombi, Favorit, S 120, S 105, MB 1000
Re: Trvalá deaktivace Start&Stop za 5 vteřin
Mám lx20 asi půl roku a S/S a inteligentní nabíjení mne s...e. S/S jsem do dneška pravidelně vypínal (sem-tam zapoměl), ale I.N. jsem dnes pořešil rozpojením konektoru na mínus pólu baterie. Napětí baterie před startem bylo jen 11,9 V, po startu pomalu vystoupalo na 14,2 V. Po rozpojení a startu téměř okamžitě vystoupilo na 14,3-4 V. Při jízdě pak asi po 1 km vyletělo na téměŕ 14,8 V, ale, po ujetí po ujetí zhruba 4 km šlo opět dolů na 14,3-4 V. Před dalším startem bylo napětí baterie 12,2 V z čehož vyplývá, že alternátor nabíjel celou dobu chodu motoru. Že baterie byla málo nabíjena svědčilo i to, žepo dojetí domů (asi 8 km) a puštěném rádiu, při čekání na manželku, se řádio vyplo asi po 3 min. s hláškou slabá baterie. Po odpojení I.N. svítí kontrolka S/S jako když ho vypnu tlačítkem. Zatím nevím o žádném negativu této operace.
Někde na fóru bylo blokové schéma zapojení toho obvodu na mínus pólu (nemohu to najít) a také myšlenka ošálit ji snížením napětí na plus přívodu k němu. Prozatím se snažím sehnat kompletní konektor na netu.
Někde na fóru bylo blokové schéma zapojení toho obvodu na mínus pólu (nemohu to najít) a také myšlenka ošálit ji snížením napětí na plus přívodu k němu. Prozatím se snažím sehnat kompletní konektor na netu.
Re: Trvalá deaktivace Start&Stop za 5 vteřin
Kona 1.0 T-GDI Best Of Style, Pulse Red (11/2018)
+
IX 20 1,4 Trikolor, Creamy White (09/2013)
...................................
ex.
Citroen Xsara Break 1,6/16 Exclusive, GRIS ALUMINIUM (06/2002)
Felicia,2xUno,Š.Forman Silver Line,Š.105,Š.1000MB.
+
IX 20 1,4 Trikolor, Creamy White (09/2013)
...................................
ex.
Citroen Xsara Break 1,6/16 Exclusive, GRIS ALUMINIUM (06/2002)
Felicia,2xUno,Š.Forman Silver Line,Š.105,Š.1000MB.