Parkovaci kamera
Moderátor: Moderátoři
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11632
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Parkovaci kamera
No, to naladění převodovky se ve vztahu průběhu výkonu a krouťáku k váze a aerodynamickému odporu úplně nepovedlo. Už se tu o tom někdo i zmiňoval - táhlé mírné stoupání na dálnici a převodovka neustále řadí mezi 6. a 7. ...
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
- Reklama
Re: Parkovaci kamera
A čo tak prepnúť na ručné a padielka pod volantomMr. HYUNDAI píše: ↑14 bře 2020, 12:42 No, to naladění převodovky se ve vztahu průběhu výkonu a krouťáku k váze a aerodynamickému odporu úplně nepovedlo. Už se tu o tom někdo i zmiňoval - táhlé mírné stoupání na dálnici a převodovka neustále řadí mezi 6. a 7. ...
Hyundai i30, 1,4 T-GDI STYLE + 7DCT+Safety pack+Style Pack - 5/2017 - ???
Hyundai 130, 1,4i CVVT 2/2012 - 2017 predané
Škoda Fabia sedan 1,4 atmo 2002 - 2012 predané
Škoda 120L 1982 - 2002 predané
Hyundai 130, 1,4i CVVT 2/2012 - 2017 predané
Škoda Fabia sedan 1,4 atmo 2002 - 2012 predané
Škoda 120L 1982 - 2002 predané
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11632
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Parkovaci kamera
A proč si tedy kupovat automat?
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20300
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Parkovaci kamera
Mr. : Díky za připomenutí, už jsem si vzpomněl.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Parkovaci kamera
Aby som mal pod volantom padla, keď sa chcem vyblázniť
Hyundai i30, 1,4 T-GDI STYLE + 7DCT+Safety pack+Style Pack - 5/2017 - ???
Hyundai 130, 1,4i CVVT 2/2012 - 2017 predané
Škoda Fabia sedan 1,4 atmo 2002 - 2012 predané
Škoda 120L 1982 - 2002 predané
Hyundai 130, 1,4i CVVT 2/2012 - 2017 predané
Škoda Fabia sedan 1,4 atmo 2002 - 2012 predané
Škoda 120L 1982 - 2002 predané
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11632
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Parkovaci kamera
Zatímco kombinace DCT s motorem 1,4 T-GDi v i30 se fakt povedla, a to jak v běžném provedení, tak v N-linu, tak naladění v Tucsonu s motorem 1,6 T-GDi má k ideálu poněkud dál.
A automaty si většina lidí kupuje proto, aby nemusela řadit VŮBEC .
A automaty si většina lidí kupuje proto, aby nemusela řadit VŮBEC .
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: Parkovaci kamera
Ale, keď môžem pohodlne podradiť tak prečo nie ak už to mamMr. HYUNDAI píše: ↑14 bře 2020, 15:50 Zatímco kombinace DCT s motorem 1,4 T-GDi v i30 se fakt povedla, a to jak v běžném provedení, tak v N-linu, tak naladění v Tucsonu s motorem 1,6 T-GDi má k ideálu poněkud dál.
A automaty si většina lidí kupuje proto, aby nemusela řadit VŮBEC .
Hyundai i30, 1,4 T-GDI STYLE + 7DCT+Safety pack+Style Pack - 5/2017 - ???
Hyundai 130, 1,4i CVVT 2/2012 - 2017 predané
Škoda Fabia sedan 1,4 atmo 2002 - 2012 predané
Škoda 120L 1982 - 2002 predané
Hyundai 130, 1,4i CVVT 2/2012 - 2017 predané
Škoda Fabia sedan 1,4 atmo 2002 - 2012 predané
Škoda 120L 1982 - 2002 predané
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11632
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Parkovaci kamera
Pořád nechápeš co chci říct! To že to je technicky možné (přepnutí na manuál a podřazení) není podstatné. Zákazníci si v drtivé většině případů automaty kupují proto, aby si auto obstaralo řazení a volbu správného převodu samo!
A to se u motoru 1,6 T-GDi v Tucsonu tak úplně nepovedlo...
A poslední příspěvek se necituje .
A to se u motoru 1,6 T-GDi v Tucsonu tak úplně nepovedlo...
A poslední příspěvek se necituje .
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: Parkovaci kamera
Chápem, chápem, len mám iný pohľad (názor) a už necitujem a vypínamMr. HYUNDAI píše: ↑14 bře 2020, 16:21 Pořád nechápeš co chci říct! To že to je technicky možné (přepnutí na manuál a podřazení) není podstatné. Zákazníci si v drtivé většině případů automaty kupují proto, aby si auto obstaralo řazení a volbu správného převodu samo!
A to se u motoru 1,6 T-GDi v Tucsonu tak úplně nepovedlo...
A poslední příspěvek se necituje .
Hyundai i30, 1,4 T-GDI STYLE + 7DCT+Safety pack+Style Pack - 5/2017 - ???
Hyundai 130, 1,4i CVVT 2/2012 - 2017 predané
Škoda Fabia sedan 1,4 atmo 2002 - 2012 predané
Škoda 120L 1982 - 2002 predané
Hyundai 130, 1,4i CVVT 2/2012 - 2017 predané
Škoda Fabia sedan 1,4 atmo 2002 - 2012 predané
Škoda 120L 1982 - 2002 predané
Re: Parkovaci kamera
Jak píšou kluci, zadní kamera se sice špiní často, ale dá se s tim žít, když jdu kolem zadku, stačí přejet prstem a je čisto.
Zobrazení kamery není sice úplně top, je zkrátka vidět, že je systém staršího data, ale svůj účel splní. Je dobré, že snímá v obraze i zadní nárazník, takže není problém zaparkovat skoro na doraz. Navíc vodící linky jsou pro orientaci fajn, ne všechny auta je mají. Na senzory jsem si zvykl, podobný zvuk jsem měl v Elantře, takže mi ani nijak nevadí. Navíc dobrý je, že přední a zadní mají jiný tón.
Dešťový senzor je většinou kapitola sama o sobě u vetšiny aut, od předchozí Elantry mi přijde ještě o něco lépe odladěný, tam jsem se vztekal častěji.
Apple car nepoužívám, je fakt, že právě kvůli tomu kabelu, holt audiosoustava už není nejnovější.
Ohedně převodovky jsem neměl možnost vyzkoušet, ale dost jsem četl, že to není zrovna dokonalý. Kombinace nafty a hydroměniče vychází podstatně lépe, k tomu nemám výhrady.
A jak psal Mr. Hyundai, když si člověk koupí automat, už se mu nechce přepínat do manuálu. Občas jsem to zkoušel, ale rychle jsem tam dal automat a nechal jsem to na autě. Holt jsem už asi zlenivěl
Zobrazení kamery není sice úplně top, je zkrátka vidět, že je systém staršího data, ale svůj účel splní. Je dobré, že snímá v obraze i zadní nárazník, takže není problém zaparkovat skoro na doraz. Navíc vodící linky jsou pro orientaci fajn, ne všechny auta je mají. Na senzory jsem si zvykl, podobný zvuk jsem měl v Elantře, takže mi ani nijak nevadí. Navíc dobrý je, že přední a zadní mají jiný tón.
Dešťový senzor je většinou kapitola sama o sobě u vetšiny aut, od předchozí Elantry mi přijde ještě o něco lépe odladěný, tam jsem se vztekal častěji.
Apple car nepoužívám, je fakt, že právě kvůli tomu kabelu, holt audiosoustava už není nejnovější.
Ohedně převodovky jsem neměl možnost vyzkoušet, ale dost jsem četl, že to není zrovna dokonalý. Kombinace nafty a hydroměniče vychází podstatně lépe, k tomu nemám výhrady.
A jak psal Mr. Hyundai, když si člověk koupí automat, už se mu nechce přepínat do manuálu. Občas jsem to zkoušel, ale rychle jsem tam dal automat a nechal jsem to na autě. Holt jsem už asi zlenivěl
Hyundai Tucson 2.0 CRDi 136KW, A/T, Style Premium, barva Ara Blue +
Hyundai i30 Fastback, 1.4 T-GDI, Style, barva červená
Hyundai Elantra Style Premium, 2011, světle modrá
Renault Scenic 1.9 dCi r.v. 2002
Peugeot 306 r.v. 1996
VW Golf I r.v. 1979
Hyundai i30 Fastback, 1.4 T-GDI, Style, barva červená
Hyundai Elantra Style Premium, 2011, světle modrá
Renault Scenic 1.9 dCi r.v. 2002
Peugeot 306 r.v. 1996
VW Golf I r.v. 1979
- projectill
- *
- Příspěvky: 23
- Registrován: 22 kvě 2019, 14:23
Re: Parkovaci kamera
Zkusím sem svůj problém s DCT zkrátit do jednoho příspěvku, protože to je opravdu na jiné vlákno.
Jednak jde o neustálé přeřazování 6-7. Předpokládám díky velkému odporu vzduchu a nižšímu krouťáku. Ani nemusí být kopec, občas stačí protivítr.
Ano jde to vyřešit přehozením na manuál, ale ideální řešení to není. Zvlášť když tam ten manuál při sjezdu z dálnice zapomenu
Druhou věcí jsou 2 jízdní režimy normal a sport. Normal vás nechá klidně jet na 1300 otáček do kopce na pětku a tvrdohlavě se brání podřazení. Stejně tak nepodřadí například při průjezdu křižovatkou, kde otáčky padnou až k 1000 na třetí stupeň. V těch otáčkách ještě turbo nefouká a zařadit se plynule do rychlejšího provozu je prostě problém, protože vám opět nepodřadí.
Režim sport má na druhou stranu problémy s pomalým rozjedem a klidně drží 2500 otáček i na rovince. Potřeboval bych režim na půl cesty mezi oběma.
Naštěstí je kombinace DCT s benzínem v silné menšině. Většina lidí volí diesel a jeho větší krouťák a nižší otáčky nebudou dělat problém
Jednak jde o neustálé přeřazování 6-7. Předpokládám díky velkému odporu vzduchu a nižšímu krouťáku. Ani nemusí být kopec, občas stačí protivítr.
Ano jde to vyřešit přehozením na manuál, ale ideální řešení to není. Zvlášť když tam ten manuál při sjezdu z dálnice zapomenu
Druhou věcí jsou 2 jízdní režimy normal a sport. Normal vás nechá klidně jet na 1300 otáček do kopce na pětku a tvrdohlavě se brání podřazení. Stejně tak nepodřadí například při průjezdu křižovatkou, kde otáčky padnou až k 1000 na třetí stupeň. V těch otáčkách ještě turbo nefouká a zařadit se plynule do rychlejšího provozu je prostě problém, protože vám opět nepodřadí.
Režim sport má na druhou stranu problémy s pomalým rozjedem a klidně drží 2500 otáček i na rovince. Potřeboval bych režim na půl cesty mezi oběma.
Naštěstí je kombinace DCT s benzínem v silné menšině. Většina lidí volí diesel a jeho větší krouťák a nižší otáčky nebudou dělat problém
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI DCT Moon Rock (2019)
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20300
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Parkovaci kamera
Opravdu zvláštní chování
K těm nízkým otáčkám, co podřazování plynem?
Omlouvám se za OT.
K těm nízkým otáčkám, co podřazování plynem?
Omlouvám se za OT.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Parkovaci kamera
Právě o tomto častém řazení mezi stupni jsem taky četl. U nafty s krouťákem 400 se toto neděje vůbec, na dálnici dá za 6 a drží celou dobu jízdy po dálnici i při předjíždění. Nízký otáčky taky drží, ale je to dáno tím, že ten krouťák je už od 1250 otáček. Naučil jsem se řadit i plynem, po čase se člověk naučí najít hranici, kdy auto řadí a pohybovat se na ní. Pak stačí třeba mírně ubrat, aby auto podřadilo nebo naopak.
Hyundai Tucson 2.0 CRDi 136KW, A/T, Style Premium, barva Ara Blue +
Hyundai i30 Fastback, 1.4 T-GDI, Style, barva červená
Hyundai Elantra Style Premium, 2011, světle modrá
Renault Scenic 1.9 dCi r.v. 2002
Peugeot 306 r.v. 1996
VW Golf I r.v. 1979
Hyundai i30 Fastback, 1.4 T-GDI, Style, barva červená
Hyundai Elantra Style Premium, 2011, světle modrá
Renault Scenic 1.9 dCi r.v. 2002
Peugeot 306 r.v. 1996
VW Golf I r.v. 1979
- projectill
- *
- Příspěvky: 23
- Registrován: 22 kvě 2019, 14:23
Re: Parkovaci kamera
Někdy to pomůže (po pár vteřinách váhání), ale ne vždy. 100% jistota je jen při plném plynu vč. kickdownu, ale pak mám zase 5000ot Řeším to jízdou ve sport režimu, který vypínám na parkování a popojíždění v kolonách.Axel.Foley píše: ↑25 bře 2020, 06:30 Opravdu zvláštní chování
K těm nízkým otáčkám, co podřazování plynem?
Omlouvám se za OT.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI DCT Moon Rock (2019)
Re: Parkovaci kamera
Já nevím, já bych se poradil v servise, protože normální to není . Nevím, nějaké čidlo,,,nastavení..., napadá mě jestli tě nepřibržďuje nějaké kolo, ručka, třeba to bude jenom drobnost a ty si zatím trápíš auto a spotřebu.
Hyu Kona 1.6 T-GDI, DCT, 2WD, Style, 7/2019, Pulse Red,...aka Dáša
Š Oct I 1.9. TDI nezmar Barča
ex AUDI 5000 2.5, AUDI 80 2.2
OPEL Kadet combi 1.6, Opel Kadet 1.3
Š Oct I 1.9. TDI nezmar Barča
ex AUDI 5000 2.5, AUDI 80 2.2
OPEL Kadet combi 1.6, Opel Kadet 1.3