I se servisem vyjde tohle auto na cca 200 000Kč... Ale jako každá ojetina, je to loterie, co si budeme povídat. (nájezd, výbava a servisní historie je v tomto tématu v dřívějších příspěvcích) Mě nezbývá než doufat. Prostřednictvím šikovného a spolehlivého kamaráda se autu snažím dát maximum... Jestli to pomůže ukáže čas.motorol píše: ↑15 bře 2020, 17:29 Zní to pozitivně, ale mam jednu nelichotivou úvahu. Když se vezme cena ojetiny, přihodí se 25 tis za ten servis, prictou se nove brzdy, cvakajici cerpadlo. Tak o kolik to vyjde levněji než nove, které si člověk zmrsi sám? A to má jeste hodně pozitivní bilanci za servis, kterej se běžně rovna ceně materiálu.
Hyundai i30, 1,6 GDI, 2012
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: Hyundai i30, 1,6 GDI, 2012
Hyundai i30, 1.6 GDI 99kW, rok 2017
+ Octavia III 1.6 TDI, 66kW CR
Historie:
Octavia 1,9 TDI 77kW PD
Hyundai i30, 1.6 GDI 99kW, rok 2012 , výbava Style/paket Executive + navi
Mazda 3 BK, 1.6 77kW
Fiat Croma, 2.2mpi 108kW
Peugeot 405, 1.6, 1991
+ Octavia III 1.6 TDI, 66kW CR
Historie:
Octavia 1,9 TDI 77kW PD
Hyundai i30, 1.6 GDI 99kW, rok 2012 , výbava Style/paket Executive + navi
Mazda 3 BK, 1.6 77kW
Fiat Croma, 2.2mpi 108kW
Peugeot 405, 1.6, 1991
- Reklama
Re: Hyundai i30, 1,6 GDI, 2012
No.. jsi to podchytil právě včas. Zachránil jsi mu život.
Třeba na rozvody je to asi akorát to maximum.
Brzdy jsou spotřebák, tam to nejde určit takže podle potřeby.
Co by mě trápilo nejvíc tak to je třeba jak probíhaly výměny oleje.
Podle stavu vzduch. filtru na to servis očividně kašlal. Pokud by za mnou přišel servisák - pane, filtr je jak prase vyměníme Vám ho mimo termín tak mu to určitě nezakážu.
(i když např už u Xsary byla servisní výměna filtru nařízena tuším po 50kkm - dovedete si to představit ,
svíčky stejně )
"Celoživotní" náplň převodovky ti normální mechanik taky doporučí vyměnit kolem těch 100kkm.
Jediné co může být problém je karbon v sání ale to bez demontáže svodů stejně nejde zjistit.
Jinak pěkné fotky.
Třeba na rozvody je to asi akorát to maximum.
Brzdy jsou spotřebák, tam to nejde určit takže podle potřeby.
Co by mě trápilo nejvíc tak to je třeba jak probíhaly výměny oleje.
Podle stavu vzduch. filtru na to servis očividně kašlal. Pokud by za mnou přišel servisák - pane, filtr je jak prase vyměníme Vám ho mimo termín tak mu to určitě nezakážu.
(i když např už u Xsary byla servisní výměna filtru nařízena tuším po 50kkm - dovedete si to představit ,
svíčky stejně )
"Celoživotní" náplň převodovky ti normální mechanik taky doporučí vyměnit kolem těch 100kkm.
Jediné co může být problém je karbon v sání ale to bez demontáže svodů stejně nejde zjistit.
Jinak pěkné fotky.
Kona 1.0 T-GDI Best Of Style, Pulse Red (11/2018)
+
IX 20 1,4 Trikolor, Creamy White (09/2013)
...................................
ex.
Citroen Xsara Break 1,6/16 Exclusive, GRIS ALUMINIUM (06/2002)
Felicia,2xUno,Š.Forman Silver Line,Š.105,Š.1000MB.
+
IX 20 1,4 Trikolor, Creamy White (09/2013)
...................................
ex.
Citroen Xsara Break 1,6/16 Exclusive, GRIS ALUMINIUM (06/2002)
Felicia,2xUno,Š.Forman Silver Line,Š.105,Š.1000MB.
Re: Hyundai i30, 1,6 GDI, 2012
Spis mě udivuje jak se ceny aut děsně zhouply. 8 let stará ojetina za 200 tis je dost. Ze tomu das servis je samo správně. Když jsem před lety nabídl 8 let starou ojetinu do bazaru, tak mi nabídli 15 tis.
Aktuálně: Hyundai i30 2014 new weekend 1,6 MPI
Dříve: Renault megane II sedan 1,6
Felicia 1,3
š105
Dříve: Renault megane II sedan 1,6
Felicia 1,3
š105
Re: Hyundai i30, 1,6 GDI, 2012
Ty výměny oleje mě taky trápí, proto jsem 2x udělal Proplach, čistící aditiva BG jsme dali i do paliva a jinak vždy tankujeme prémiová paliva s přidáním VIF.
Jen to sání no... To jsme nijak nedekarbonizovali a zatím nevím jak to budeme řešit (naštěstí motor šlape hladce a žádné problémy nejeví)
Co se týče té suché měrky oleje po koupi, spotřebu budu nadále sledovat, zda bude. Při první výměně byl motor hodně od oleje za filtrem (otázka je zda byl špatně dotažený nebo byl motor jen umazaný od manipulace se starým plným filtrem... Filtr jsem sundal rukou, klíč nebyl potřeba)
Dál jsme si všimli že zadní hrana olejové vany je od oleje i když jsem to při první výměně cistil, takže tam olej možná trochu prolíná. Není to nic velkého ale při příští výměně asi budeme vanu sundavat a preventivně přetěsňovat. Takže je otázka jestli motor olej sežral, nebo za ten rok a půl unikl drobnými netesnosmi nebo byla výměna provedena nekvalitne. To ukáže čas, každopádně se dle fotek všichni asi shodneme, že ten autorizak vážně za moc nestál....
Pořád doufáme že jsme auto podchytili včas a bude v pohodě, problémy se naštěstí zatím jinak neprojevují a auto šlape bezvadně (jen to čerpadlo cvaká )
Jen to sání no... To jsme nijak nedekarbonizovali a zatím nevím jak to budeme řešit (naštěstí motor šlape hladce a žádné problémy nejeví)
Co se týče té suché měrky oleje po koupi, spotřebu budu nadále sledovat, zda bude. Při první výměně byl motor hodně od oleje za filtrem (otázka je zda byl špatně dotažený nebo byl motor jen umazaný od manipulace se starým plným filtrem... Filtr jsem sundal rukou, klíč nebyl potřeba)
Dál jsme si všimli že zadní hrana olejové vany je od oleje i když jsem to při první výměně cistil, takže tam olej možná trochu prolíná. Není to nic velkého ale při příští výměně asi budeme vanu sundavat a preventivně přetěsňovat. Takže je otázka jestli motor olej sežral, nebo za ten rok a půl unikl drobnými netesnosmi nebo byla výměna provedena nekvalitne. To ukáže čas, každopádně se dle fotek všichni asi shodneme, že ten autorizak vážně za moc nestál....
Pořád doufáme že jsme auto podchytili včas a bude v pohodě, problémy se naštěstí zatím jinak neprojevují a auto šlape bezvadně (jen to čerpadlo cvaká )
Hyundai i30, 1.6 GDI 99kW, rok 2017
+ Octavia III 1.6 TDI, 66kW CR
Historie:
Octavia 1,9 TDI 77kW PD
Hyundai i30, 1.6 GDI 99kW, rok 2012 , výbava Style/paket Executive + navi
Mazda 3 BK, 1.6 77kW
Fiat Croma, 2.2mpi 108kW
Peugeot 405, 1.6, 1991
+ Octavia III 1.6 TDI, 66kW CR
Historie:
Octavia 1,9 TDI 77kW PD
Hyundai i30, 1.6 GDI 99kW, rok 2012 , výbava Style/paket Executive + navi
Mazda 3 BK, 1.6 77kW
Fiat Croma, 2.2mpi 108kW
Peugeot 405, 1.6, 1991
Re: Hyundai i30, 1,6 GDI, 2012
ja by som sa cez sanie pozrel na sacie ventily - kamerou - a potom to riešil podľa stavu.
ceny jazdeniek sú dosť mimo hlavne tých starších a najstarších. Asi to bude tým že menej majetní ktorí kúpili povedzme 5-10 ročné auto chcú za 10-20 ročné auto stále niečo späť. Ale pre mňa 20 ročné auto má cenu "plusminus nula".
To už fakt radšej niečo lacné nové ako drahú jazdenku s veľkým otáznikom.
ceny jazdeniek sú dosť mimo hlavne tých starších a najstarších. Asi to bude tým že menej majetní ktorí kúpili povedzme 5-10 ročné auto chcú za 10-20 ročné auto stále niečo späť. Ale pre mňa 20 ročné auto má cenu "plusminus nula".
To už fakt radšej niečo lacné nové ako drahú jazdenku s veľkým otáznikom.
Getz 1.4, 04-2006
Nissan Almera Tino 2.0 cvt lpg 2002
Fiat Punto 1.2 16v cvt 2000
Toyota Auris HSD 2012
Suzuki Vitara 1.4 boostrejet 2018
Toyota RAV4 AWD hybrid 2021
Nissan Almera Tino 2.0 cvt lpg 2002
Fiat Punto 1.2 16v cvt 2000
Toyota Auris HSD 2012
Suzuki Vitara 1.4 boostrejet 2018
Toyota RAV4 AWD hybrid 2021
Re: Hyundai i30, 1,6 GDI, 2012
HasicSam a aky máš pocit z auta po týchto vylepšeniach?Cítiš nejaký rozdiel?
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Re: Hyundai i30, 1,6 GDI, 2012
Tipnu si. Pokud jsi filtr povolil rukou a nejsi Terminátor, tak je to jasné. Nedotažený filtr a olej prolínal tudy...
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Re: Hyundai i30, 1,6 GDI, 2012
S autem jsem ještě nejel, právě teď se na něm dělají brzdy
Hyundai i30, 1.6 GDI 99kW, rok 2017
+ Octavia III 1.6 TDI, 66kW CR
Historie:
Octavia 1,9 TDI 77kW PD
Hyundai i30, 1.6 GDI 99kW, rok 2012 , výbava Style/paket Executive + navi
Mazda 3 BK, 1.6 77kW
Fiat Croma, 2.2mpi 108kW
Peugeot 405, 1.6, 1991
+ Octavia III 1.6 TDI, 66kW CR
Historie:
Octavia 1,9 TDI 77kW PD
Hyundai i30, 1.6 GDI 99kW, rok 2012 , výbava Style/paket Executive + navi
Mazda 3 BK, 1.6 77kW
Fiat Croma, 2.2mpi 108kW
Peugeot 405, 1.6, 1991
- Деревенский
- **
- Příspěvky: 305
- Registrován: 29 črc 2018, 18:45
- Bydliště: Дальневосточный округ
Re: Hyundai i30, 1,6 GDI, 2012
Same Nenech se vyplašit. Nejhorší smrt je z vyplašení. Uvidíš po 50 000 kilometrech jestli jsi udělal správné rozhodnutí s výběrem auta. Olejíček budeš hlídat. Já taky hlídám, mám v manuále napsáno: žeru 1,5 litru oleje na 1000km při extrému, extrém je u mě pořád a baští mě motor necelý litr na 3000km. Vždy jak dám nový vzduchový filtr, tak trochu spotřeba oleje klesne, nežere ho přes výdech z motoru co je do sání a potom zase stoupne když ho ženu 600km po dálnici na sever.
директор путаницы
Re: Hyundai i30, 1,6 GDI, 2012
Tak dnes se udělaly přední brzdy a dotáhla ručka. Zadní mají ještě 50% tak jsme je nechali.
Hyundai i30, 1.6 GDI 99kW, rok 2017
+ Octavia III 1.6 TDI, 66kW CR
Historie:
Octavia 1,9 TDI 77kW PD
Hyundai i30, 1.6 GDI 99kW, rok 2012 , výbava Style/paket Executive + navi
Mazda 3 BK, 1.6 77kW
Fiat Croma, 2.2mpi 108kW
Peugeot 405, 1.6, 1991
+ Octavia III 1.6 TDI, 66kW CR
Historie:
Octavia 1,9 TDI 77kW PD
Hyundai i30, 1.6 GDI 99kW, rok 2012 , výbava Style/paket Executive + navi
Mazda 3 BK, 1.6 77kW
Fiat Croma, 2.2mpi 108kW
Peugeot 405, 1.6, 1991
- Деревенский
- **
- Příspěvky: 305
- Registrován: 29 črc 2018, 18:45
- Bydliště: Дальневосточный округ
Re: Hyundai i30, 1,6 GDI, 2012
Pěkně vinou nedostatečné údržby už skoro přirezly vodící čepy třmenu, ale vidím, že kamarád ví. Ať ty Boše slouží a nepískají.
директор путаницы
Re: Hyundai i30, 1,6 GDI, 2012
Jo je to spolehlivej borec a občas si takhle přivydělává. Lidem jako je on nemám problém zaplatit a navíc jeho ceny jsou super
Hyundai i30, 1.6 GDI 99kW, rok 2017
+ Octavia III 1.6 TDI, 66kW CR
Historie:
Octavia 1,9 TDI 77kW PD
Hyundai i30, 1.6 GDI 99kW, rok 2012 , výbava Style/paket Executive + navi
Mazda 3 BK, 1.6 77kW
Fiat Croma, 2.2mpi 108kW
Peugeot 405, 1.6, 1991
+ Octavia III 1.6 TDI, 66kW CR
Historie:
Octavia 1,9 TDI 77kW PD
Hyundai i30, 1.6 GDI 99kW, rok 2012 , výbava Style/paket Executive + navi
Mazda 3 BK, 1.6 77kW
Fiat Croma, 2.2mpi 108kW
Peugeot 405, 1.6, 1991
Re: Hyundai i30, 1,6 GDI, 2012
Tak jsme dnes už přezuli na letní (snad už nenasněží ) a udělali geometrii, která byla dělaná naposledy před 5ti lety. Prý to bylo celkem v pohodě, obě strany asi o 3 minuty
Hyundai i30, 1.6 GDI 99kW, rok 2017
+ Octavia III 1.6 TDI, 66kW CR
Historie:
Octavia 1,9 TDI 77kW PD
Hyundai i30, 1.6 GDI 99kW, rok 2012 , výbava Style/paket Executive + navi
Mazda 3 BK, 1.6 77kW
Fiat Croma, 2.2mpi 108kW
Peugeot 405, 1.6, 1991
+ Octavia III 1.6 TDI, 66kW CR
Historie:
Octavia 1,9 TDI 77kW PD
Hyundai i30, 1.6 GDI 99kW, rok 2012 , výbava Style/paket Executive + navi
Mazda 3 BK, 1.6 77kW
Fiat Croma, 2.2mpi 108kW
Peugeot 405, 1.6, 1991
Re: Hyundai i30, 1,6 GDI, 2012
Hezký máme hledat rozdíly?
Hyundai Accent 1,4 71kW 08 Bronze Gray Metallic