pokec.............
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
Re: pokec.............
Až vyrostu tak takové auti beru. Ale za emerickou cenu, ne za evropskou.
Líbí se mi to označení mid-size SUV...
Líbí se mi to označení mid-size SUV...
- Reklama
- Деревенский
- **
- Příspěvky: 305
- Registrován: 29 črc 2018, 18:45
- Bydliště: Дальневосточный округ
Re: pokec.............
Ta Kia ve mě evokuje vzpomínky na Cayene, asi ty černé ráfky, nebo tak něco. Hlasování rozhodlo . Když KIA tak jedině Kia KM420, nebo ještě lépe KM450, parádní auta pro vesnické vidláky jako jsem já
директор путаницы
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20291
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: pokec.............
Dobrý výběr
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: pokec.............
Pánové.. Povím Vám.. Vlastnit stará auta to je paráda.. Nikdy nevíte, co Vám připraví za překvapení.
Dneska mi volal otec, abych za ním přijel přijel na chatu, že tam jel peugeotem 106 z 1993 a že mu upadl drát od baterie směr pojistková skříň v motoru a nemůže teda dojet domů..
Tak jsem hodil pracovní vercajk do auta a vyrazil za ním zjistit, jestli to půjde opravit na místě, nebo si áca vyzkouší rozjezd do prudkého kopce s tunou navíc .. A protože má áca prý měkkou spojku, tak jsem se radši dal do opravování.. uhnilé oko v pojistkové skříni od + lana, nic hrozného... Co mě ale docela zarazilo,že byl uhnilej i jeden odchozí drát kdo ví kam asi 20cm od pojistek.. prostě regulérně v okolí nikde nic, o co by se mohla prodřít izolace a i tak tam díra jak... 0,5cm byla jen půlka bužirky a další 1cm z lanka byl jen měďěnkový prášek k ho...
To muselo být v tomhle stavu dle mého názoru tak 2 roky a přitom všechno v autě fungovalo... Vážně, sežeňte si starý auta, překvapení budete každým dnem Mě teď bude dlouho vrtat v hlavě, co to bylo vůbec za drát.... A nakonec mi to stejně nedá a rozeberu půlku auta abych našel, kam vede
Dneska mi volal otec, abych za ním přijel přijel na chatu, že tam jel peugeotem 106 z 1993 a že mu upadl drát od baterie směr pojistková skříň v motoru a nemůže teda dojet domů..
Tak jsem hodil pracovní vercajk do auta a vyrazil za ním zjistit, jestli to půjde opravit na místě, nebo si áca vyzkouší rozjezd do prudkého kopce s tunou navíc .. A protože má áca prý měkkou spojku, tak jsem se radši dal do opravování.. uhnilé oko v pojistkové skříni od + lana, nic hrozného... Co mě ale docela zarazilo,že byl uhnilej i jeden odchozí drát kdo ví kam asi 20cm od pojistek.. prostě regulérně v okolí nikde nic, o co by se mohla prodřít izolace a i tak tam díra jak... 0,5cm byla jen půlka bužirky a další 1cm z lanka byl jen měďěnkový prášek k ho...
To muselo být v tomhle stavu dle mého názoru tak 2 roky a přitom všechno v autě fungovalo... Vážně, sežeňte si starý auta, překvapení budete každým dnem Mě teď bude dlouho vrtat v hlavě, co to bylo vůbec za drát.... A nakonec mi to stejně nedá a rozeberu půlku auta abych našel, kam vede
Hyundai Accent 1,4 71kW 08 Bronze Gray Metallic
Re: pokec.............
A tak je to správně.
Re: pokec.............
JJ začal jsi objevovat tu skutečnou krásu starých francouzských aut
To že hnijou dráty v izolaci je u dua Peugeot+Citroen podle servisu běžná praxe.
Xsara přestala nabíjet. Kontrola drátů k alternátoru neukázala nic, kabeláž omotaná nepoškozenou páskou, větší část vedena vpravo kolem motoru v takovém plastovém tunelu. Alternátor venku, nic. Svorky a kabely vše OK. Už jsem to viděl černě bo buzení vede do ŘJ motoru a následně do BSI jednotky, což je finančně konečná. Ale kamarád z Citroservisu poradil abych se pořádně podíval do toho plastového tunelu bo oni už vědí.
Po rozmotání obalu nic zvláštního. Připomínám že ty vodiče v obalu byly absolutně bez pohybu, zamotané v pásce a ještě v plastové trubce. Stačilo ale ty dráty vzít do ruky.
Jak dlouho to takhle "fungovalo" netuším. Je ale jisté že i ten francouzský zelený prášek nějaký čas funguje jako vodič.
Přitom to mělo vždy jen tu nejlepší péči
To že hnijou dráty v izolaci je u dua Peugeot+Citroen podle servisu běžná praxe.
Xsara přestala nabíjet. Kontrola drátů k alternátoru neukázala nic, kabeláž omotaná nepoškozenou páskou, větší část vedena vpravo kolem motoru v takovém plastovém tunelu. Alternátor venku, nic. Svorky a kabely vše OK. Už jsem to viděl černě bo buzení vede do ŘJ motoru a následně do BSI jednotky, což je finančně konečná. Ale kamarád z Citroservisu poradil abych se pořádně podíval do toho plastového tunelu bo oni už vědí.
Po rozmotání obalu nic zvláštního. Připomínám že ty vodiče v obalu byly absolutně bez pohybu, zamotané v pásce a ještě v plastové trubce. Stačilo ale ty dráty vzít do ruky.
Jak dlouho to takhle "fungovalo" netuším. Je ale jisté že i ten francouzský zelený prášek nějaký čas funguje jako vodič.
Přitom to mělo vždy jen tu nejlepší péči
Kona 1.0 T-GDI Best Of Style, Pulse Red (11/2018)
+
IX 20 1,4 Trikolor, Creamy White (09/2013)
...................................
ex.
Citroen Xsara Break 1,6/16 Exclusive, GRIS ALUMINIUM (06/2002)
Felicia,2xUno,Š.Forman Silver Line,Š.105,Š.1000MB.
+
IX 20 1,4 Trikolor, Creamy White (09/2013)
...................................
ex.
Citroen Xsara Break 1,6/16 Exclusive, GRIS ALUMINIUM (06/2002)
Felicia,2xUno,Š.Forman Silver Line,Š.105,Š.1000MB.
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20291
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: pokec.............
Hezké dráty a skvělá péče
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: pokec.............
Mám pocit, že něco podobného jsem četl i tady na fóru Aneb deaktivace Start-stop odpojením drátku na baterce.
https://www.garaz.cz/clanek/stop-start- ... paign=null
https://www.garaz.cz/clanek/stop-start- ... paign=null
i30 Fastback - Engine Red, T-GDI 120, Trikolor Komfort
- Stringo
- ******
- Příspěvky: 2641
- Registrován: 27 led 2019, 12:54
- Bydliště: Plzeňský kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: pokec.............
Taky jsem to četl, otázkou je, zda to nemá souvislost ještě s něčím dalším
Re: pokec.............
Jo má - vypne to taky kurvítko : "inteligentní" dobíjení AKU.
Takže dvě užitečné věci.
Minus, aspoň u KUNY je otravné stálé blikání oranžové kontrolky ISG malfunction
Takže dvě užitečné věci.
Minus, aspoň u KUNY je otravné stálé blikání oranžové kontrolky ISG malfunction
Kona 1.0 T-GDI Best Of Style, Pulse Red (11/2018)
+
IX 20 1,4 Trikolor, Creamy White (09/2013)
...................................
ex.
Citroen Xsara Break 1,6/16 Exclusive, GRIS ALUMINIUM (06/2002)
Felicia,2xUno,Š.Forman Silver Line,Š.105,Š.1000MB.
+
IX 20 1,4 Trikolor, Creamy White (09/2013)
...................................
ex.
Citroen Xsara Break 1,6/16 Exclusive, GRIS ALUMINIUM (06/2002)
Felicia,2xUno,Š.Forman Silver Line,Š.105,Š.1000MB.
Re: pokec.............
Přemejšlim právě, že bych to zkusil u sebe... jelikož v současný situaci toho moc nenajezdim a když už, tak po dálnici, takže aby se ta baterka alespoň trochu nabila...
i30 Fastback - Engine Red, T-GDI 120, Trikolor Komfort
- Stringo
- ******
- Příspěvky: 2641
- Registrován: 27 led 2019, 12:54
- Bydliště: Plzeňský kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: pokec.............
Jestli to je jen na SS a ICH, tak to taky zkusím odpojit, snad to nebude hlásit neustále nějaké chyby...
Re: pokec.............
pekoz: A to xsara je o pár let mladší než moje 106 To můžu být koukám rád, že to přežilo tak dlouho... Že bych si dal tu práci a prošel všechny dráty v autě? A místo odpisu bych ji ještě zachránil a nechal ji opravdu jako veterána? 230t km najeto s motorem 1.1 ... Jediný co to teď potřebuje je zadní náprava
Hyundai Accent 1,4 71kW 08 Bronze Gray Metallic
Re: pokec.............
Jinak to bylo bez problémů. Pár závad trochu komplikovanějších (výparník topení, nějaká hadice, zapalovací lišta, tovární alternátor sežrala sůl, zadní lambda apod.) za 18 let a 280 tisíc km. Jinak drobnosti nebo spotřebáky jako rozvody, spojka, brzdy a žárovky (a to jenom hlavní H7 - brzdy a blinkry ani nevím jaké tam byly bo jsem je celou dobu nevytahoval).
Jinak nedám dopustit. Bez koroze !!! Vepředu původní tlumiče. Pouze 2x doplněná klima. Zadní náprava původní beze změn - cca ve 100 tis. jsem navrtal do roury 2 maznice (doporučuji) a pravidelně to krmil tukem A00. Vždycky jsme dojeli. Taky pravda po roztlačení bo uhnilo (opět francouzské) ukostření motoru a nestartovalo to , a já zvyklý ze škodovky zbytečně kuchal startér. Pokud to jde tak bych tu 106 nechal. Je to prakticky Saxo, tam se nemá co pokazit. Jenom si pohlídat to elektro.
Jinak nedám dopustit. Bez koroze !!! Vepředu původní tlumiče. Pouze 2x doplněná klima. Zadní náprava původní beze změn - cca ve 100 tis. jsem navrtal do roury 2 maznice (doporučuji) a pravidelně to krmil tukem A00. Vždycky jsme dojeli. Taky pravda po roztlačení bo uhnilo (opět francouzské) ukostření motoru a nestartovalo to , a já zvyklý ze škodovky zbytečně kuchal startér. Pokud to jde tak bych tu 106 nechal. Je to prakticky Saxo, tam se nemá co pokazit. Jenom si pohlídat to elektro.
Kona 1.0 T-GDI Best Of Style, Pulse Red (11/2018)
+
IX 20 1,4 Trikolor, Creamy White (09/2013)
...................................
ex.
Citroen Xsara Break 1,6/16 Exclusive, GRIS ALUMINIUM (06/2002)
Felicia,2xUno,Š.Forman Silver Line,Š.105,Š.1000MB.
+
IX 20 1,4 Trikolor, Creamy White (09/2013)
...................................
ex.
Citroen Xsara Break 1,6/16 Exclusive, GRIS ALUMINIUM (06/2002)
Felicia,2xUno,Š.Forman Silver Line,Š.105,Š.1000MB.
Re: pokec.............
Nevím kam to dát, ale pro mě jeden z nejkrásnějších a nejlíp udělaných testů, co jsem viděl. A to samé můžu asi napsat o tom autě.
Bravo ex bratia
https://www.youtube.com/watch?v=kp6xGn4wOlE
Bravo ex bratia
https://www.youtube.com/watch?v=kp6xGn4wOlE
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.