Vybíjení baterie - při odemčení vozu
Moderátoři: frawd, Moderátoři
Vybíjení baterie - při odemčení vozu
Zdravím Vás tady všechny.
Chtěl bych se Vás zeptat, jestli se někomu z Vás na IX20 samovolně přes noc při odemčeném voze v garáži nevybije AKB (akubaterie).
Vím již, že žádnou žárovkou to není, kontroloval jsem to za tmy.
Děkuju za radu. Jirka
Chtěl bych se Vás zeptat, jestli se někomu z Vás na IX20 samovolně přes noc při odemčeném voze v garáži nevybije AKB (akubaterie).
Vím již, že žádnou žárovkou to není, kontroloval jsem to za tmy.
Děkuju za radu. Jirka
- Reklama
Re: Vybíjení baterie - při odemčení vozu
V garáži mám auto odemčené a baterka je dobrá. Někdy to tam stojí i dva týdny bez jízdy
Re: Vybíjení baterie - při odemčení vozu
Ahoj,
Jo už se mi to stalo. Při delší době, kdy jsem měl auto v garáži, se mi naprosto vybila baterie. Mám ale ten pocit, že zůstala svítit žárovka v kasliku před spolujezdcem. Chápu, že ta žárovka prakticky nemá žádný odběr, ale cca 14 dni, kdy jsem nejezdil, bych tomu i věřil.
Od té doby zamykání i na zahradě, pokud tam stojím celý den.
Jo už se mi to stalo. Při delší době, kdy jsem měl auto v garáži, se mi naprosto vybila baterie. Mám ale ten pocit, že zůstala svítit žárovka v kasliku před spolujezdcem. Chápu, že ta žárovka prakticky nemá žádný odběr, ale cca 14 dni, kdy jsem nejezdil, bych tomu i věřil.
Od té doby zamykání i na zahradě, pokud tam stojím celý den.
Re: Vybíjení baterie - při odemčení vozu
Nevim jestli to bude stejný, ale mam bezklíčový přístup a když sem kupoval Konu tak prodejce mi říkal ať nenechávám auto v garáži odemčené, ze řídící jednotka pak pořád vysílá aby zachytila klíč a tim vybíjí baterii.
Škoda Fabia 3 combi
Kona 1.0 T-GDI; Best Of Kona; Acid Yellow; 01/2018 - prodáno
Kona 1.0 T-GDI; Best Of Kona; Acid Yellow; 01/2018 - prodáno
- Деревенский
- **
- Příspěvky: 305
- Registrován: 29 črc 2018, 18:45
- Bydliště: Дальневосточный округ
Re: Vybíjení baterie - při odemčení vozu
Jak píše 3bit. Máme to samé u Mitsubishi.
директор путаницы
Re: Vybíjení baterie - při odemčení vozu
Salo se mě nedávno, auto odemklé. Důvod - nedovřené dveře kufru...
ix20 1,6 benzín + LPG
Re: Vybíjení baterie - při odemčení vozu
ano potvrzuji, auto v garáži nezamykám, palubní kameru mám připojenou na stropní světlo, celý auto se samo "zhasne" do cca 15ti minut, jen je potřeba pohlídat zadní otevřené (nedovřené) dveře, ty do týdne uvedou baterku do klinický smrti = 0V
odesláno z křesla u televize
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
Re: Vybíjení baterie - při odemčení vozu
Aj mojej švagrinej sa to stalo na KIA Venga - nedovreté 5. dvere, baterka KO.
Skúsim to riešiť pripojením sirénky Beep Alarm SFM-27 DC 3-24V 95DB High-decibel Continuous Sound 3105A Electronic Buzzer Sounder DIY Tools Accessories paralelne k žiarovke v kufry.
Skúsim to riešiť pripojením sirénky Beep Alarm SFM-27 DC 3-24V 95DB High-decibel Continuous Sound 3105A Electronic Buzzer Sounder DIY Tools Accessories paralelne k žiarovke v kufry.
iX20 1,6i Style
Ford Fiesta 1,4 TDi
Ford Fiesta 1,4 TDi
Re: Vybíjení baterie - při odemčení vozu
Je jedno které dveře necháte otevřené, poněvadž podmínka pro uspání řídící jednotky je zavření všech dveří, včetně kapoty. Při otevřených pátých dveřích světlo v kufru asi po 20ti minutách zhasne, zkuste si to, ale řídící jednotka je neustále v režimu pohotovosti, ve kterém má trvalý odběr kolem 0,2A, viz zde mé měření v minulosti:
Po vypnutí běžícího motoru a uzamčeni vozu /kapotový spínač je kvůli měření sepnut/ , je odběr celého vozu 0,8A , po 40cáté vteřině od zamčení proud klesne na 0,3A, po 2 minutách od zamčení proud klesne na 0,1A a po asi 30minutách od zamčení klesne na 0,01A, dál už proud neklesá.
Pak jsem auto odemkl ovladačem, otevřel a zavřel dveře, takže jsou všechny dveře zavřené ale nezamčené a po asi 30 minutách jsem opět měřil odběr z baterie a proud byl taktéž 0,01A.
Pak jsem jedny z dveře otevřel a nechal trvale otevřené, načež byl odběr 0,35A, pak jsem odběr měřil po 10 hodinách a někdy v průběhu tohoto času proud klesl na 0,2A , dál měřeno po asi 24 hodinách a proud byl stále 0,2A, dál neměřeno.
Ponaučení je, že pokud jsou otevřené některé z dveří, tak řídící jednotka se asi nikdy neuspí. Proto už budu zavírat páté dveře, které jsem doteď v garáži nechával otevřené.
Po vypnutí běžícího motoru a uzamčeni vozu /kapotový spínač je kvůli měření sepnut/ , je odběr celého vozu 0,8A , po 40cáté vteřině od zamčení proud klesne na 0,3A, po 2 minutách od zamčení proud klesne na 0,1A a po asi 30minutách od zamčení klesne na 0,01A, dál už proud neklesá.
Pak jsem auto odemkl ovladačem, otevřel a zavřel dveře, takže jsou všechny dveře zavřené ale nezamčené a po asi 30 minutách jsem opět měřil odběr z baterie a proud byl taktéž 0,01A.
Pak jsem jedny z dveře otevřel a nechal trvale otevřené, načež byl odběr 0,35A, pak jsem odběr měřil po 10 hodinách a někdy v průběhu tohoto času proud klesl na 0,2A , dál měřeno po asi 24 hodinách a proud byl stále 0,2A, dál neměřeno.
Ponaučení je, že pokud jsou otevřené některé z dveří, tak řídící jednotka se asi nikdy neuspí. Proto už budu zavírat páté dveře, které jsem doteď v garáži nechával otevřené.
Hyundai IX20 1.4 LPG z vyroby, r. v. 2/2015 trikolor