Olej nad maximom na mierke +1 cm, zápach po benzíne
Moderátor: Moderátoři
- cernymotyl
- **
- Příspěvky: 223
- Registrován: 19 říj 2019, 20:01
- Bydliště: Kozinec
Re: Olej nad maximom na mierke +1 cm, zápach po benzíne
Super!
Takže vysokotlaké čerpadlo?
Takže vysokotlaké čerpadlo?
Hyundai Kona EV Smart
Suzuki SX4 1.6 VVT, 4x4, 2013
Staré pověsti české: Hyundai Kona
Suzuki S-Cross, Honda CR-V, Honda Civic, Honda Jazz, Renault Mégane, Š 120LS, Š 120L.
Suzuki SX4, VW Lupo, Suzuki Ignis, Subaru Justy, Suzuki Alto 2x.
Suzuki SX4 1.6 VVT, 4x4, 2013
Staré pověsti české: Hyundai Kona
Suzuki S-Cross, Honda CR-V, Honda Civic, Honda Jazz, Renault Mégane, Š 120LS, Š 120L.
Suzuki SX4, VW Lupo, Suzuki Ignis, Subaru Justy, Suzuki Alto 2x.
- Reklama
-
- ****
- Příspěvky: 1057
- Registrován: 08 čer 2006, 17:17
- Bydliště: Rychnov n. Kn.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Olej nad maximom na mierke +1 cm, zápach po benzíne
ja teprve cekam na pricinu... auto maji uz 14 dni a jeste na nic neprisli... aspon se ucim skromnosti a setrim palivo.. nahradni vuz i30 1,4 VVT nebo jak to je... proste atmosfera
H Tucson 1,6 T-GDI Go! od 10.5.2018
S Octavia combi SLX 2,0 od 3.5.2017 - 10.5.2018
H Genesis coupe 3,8 od 29.5.2014 - 22.3.2017
K Magentis 2,7 V6 EX+ od 8.5.2014 - 23.3.2016
H i30 1,4 Comfort+ESP od 25.8.2010 - 8.5.2014
H Sonata 2,5 V6 LPG - do 21.7.2010
S Octavia combi SLX 2,0 od 3.5.2017 - 10.5.2018
H Genesis coupe 3,8 od 29.5.2014 - 22.3.2017
K Magentis 2,7 V6 EX+ od 8.5.2014 - 23.3.2016
H i30 1,4 Comfort+ESP od 25.8.2010 - 8.5.2014
H Sonata 2,5 V6 LPG - do 21.7.2010
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Olej nad maximom na mierke +1 cm, zápach po benzíne
Snad bude i po delším nájezdu.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Olej nad maximom na mierke +1 cm, zápach po benzíne
Čaute, ak by niekoho zaujímalo ako som dopadol ja s mojím tucsoníkom, v skratke pre tých čo nechcú hľadať vo vlákne:
Po prvých problémoch hneď po kúpe tucsona /11-2019/ s 1,6 t-gdi 4x4, manuál /prudké kolísanie otáčok až zhasnutia motora pri štarte, trhanie motora pri pridavaní plynu/ spôsobených zrejme pribúdaním benzínu do oleja, bola spravená výmena oleja na test, kde zas len olej pribúdal a problém sa stále prejavoval. Servis sa rozhodol, vymeniť vysokotlaké čerpadlo a znova nový olej, čo vôbec nepomohlo a olej resp benzín pribúdal rovnako. Nasledovala ďaľšia výmena oleja, tentokrát s presne nameraným množstvom a zapečatením motora. Po 333km som mal prísť, olej vypustili a presne odmerali/odvážili. Bolo ho tam znova viac, než by pri normálnej prevádzke mohlo pribúdať, lebo ako mi bolo povedané pribúdať bude stále, len by to nemalo byť v takom množste ako v mojom prípade + to potom spôsobuje tie problémy s prevádzkou, ktoré sa na aute prejavovali.
Ďaľší postup bol - že auto si nechajú v servise /bol koniec februára/ a majú premerať tlaky v motore, motor rozobrať a skontrolvať jeho stav. Týmto zistili, že motor má na niektorých častiach už poškodenia, spôsobené práve prevádzkou s takto znehodnoteným olejom a motor treba vymneiť. Takže čakalo sa na dodávku nového motora a auto mi vrátili teraz koncom apriíla, po cca dvoch mesiacoch s novým motorom. Na ten čas mi bolo poskytnnuté náhradné vozidlo, čo beriem ako jediné pozitívum. Ako perlička na záver mi bol ponuknutý odkup vozidla, lebo som povedal, že auto by som najradšej po všetkách peripetiách vymenil za iné, ale nie z ich ponuky. Tucsona som kúpil pred pol rokom za rovných 25.000€, vozil sa do striedavo do servisu a práce asi 4 mesiace /potom cca 2 mesiace bol už len v servise/ dokopy som najzazdil 4400km. Ponuka bola, že mi dajú za neho 15.750€ Takže už dva dni sa vozíme ďalej, zatiaľ opatrne s "novým motorom v zábehu" a som zvedavý čo ešte spolu zažijeme.
Po prvých problémoch hneď po kúpe tucsona /11-2019/ s 1,6 t-gdi 4x4, manuál /prudké kolísanie otáčok až zhasnutia motora pri štarte, trhanie motora pri pridavaní plynu/ spôsobených zrejme pribúdaním benzínu do oleja, bola spravená výmena oleja na test, kde zas len olej pribúdal a problém sa stále prejavoval. Servis sa rozhodol, vymeniť vysokotlaké čerpadlo a znova nový olej, čo vôbec nepomohlo a olej resp benzín pribúdal rovnako. Nasledovala ďaľšia výmena oleja, tentokrát s presne nameraným množstvom a zapečatením motora. Po 333km som mal prísť, olej vypustili a presne odmerali/odvážili. Bolo ho tam znova viac, než by pri normálnej prevádzke mohlo pribúdať, lebo ako mi bolo povedané pribúdať bude stále, len by to nemalo byť v takom množste ako v mojom prípade + to potom spôsobuje tie problémy s prevádzkou, ktoré sa na aute prejavovali.
Ďaľší postup bol - že auto si nechajú v servise /bol koniec februára/ a majú premerať tlaky v motore, motor rozobrať a skontrolvať jeho stav. Týmto zistili, že motor má na niektorých častiach už poškodenia, spôsobené práve prevádzkou s takto znehodnoteným olejom a motor treba vymneiť. Takže čakalo sa na dodávku nového motora a auto mi vrátili teraz koncom apriíla, po cca dvoch mesiacoch s novým motorom. Na ten čas mi bolo poskytnnuté náhradné vozidlo, čo beriem ako jediné pozitívum. Ako perlička na záver mi bol ponuknutý odkup vozidla, lebo som povedal, že auto by som najradšej po všetkách peripetiách vymenil za iné, ale nie z ich ponuky. Tucsona som kúpil pred pol rokom za rovných 25.000€, vozil sa do striedavo do servisu a práce asi 4 mesiace /potom cca 2 mesiace bol už len v servise/ dokopy som najzazdil 4400km. Ponuka bola, že mi dajú za neho 15.750€ Takže už dva dni sa vozíme ďalej, zatiaľ opatrne s "novým motorom v zábehu" a som zvedavý čo ešte spolu zažijeme.
Hyundai Tucson, 1.6 T-GDI STYLE, 130kw, 4x4, 2019, manuál
Suzuki SX4 S-Cross 1,4 BoosterJet, benzín 103KW 4WD, 2016, manuál
Honda Civic Coupe 1.6 - benzín, 1998, automat
Honda Civic 1.5 VTEC 1.5 benzín, 1996, manuál
Daewoo Tico 0,8 benzín, 1996, manuál
Suzuki SX4 S-Cross 1,4 BoosterJet, benzín 103KW 4WD, 2016, manuál
Honda Civic Coupe 1.6 - benzín, 1998, automat
Honda Civic 1.5 VTEC 1.5 benzín, 1996, manuál
Daewoo Tico 0,8 benzín, 1996, manuál
Re: Olej nad maximom na mierke +1 cm, zápach po benzíne
Držím palce a určite daj info či je to už OK.
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Re: Olej nad maximom na mierke +1 cm, zápach po benzíne
Dik, pojazdim nejaký čas a dám samozrejme info. Skôr si myslím, že tieto problémy sa najviac prejavia aj tak v zime, takže reálne to uvidím tak za 8mesiacov... Na druhej strane verím a utešujem sa, že možno druhý motor bude na toto menej náchylný.
Hyundai Tucson, 1.6 T-GDI STYLE, 130kw, 4x4, 2019, manuál
Suzuki SX4 S-Cross 1,4 BoosterJet, benzín 103KW 4WD, 2016, manuál
Honda Civic Coupe 1.6 - benzín, 1998, automat
Honda Civic 1.5 VTEC 1.5 benzín, 1996, manuál
Daewoo Tico 0,8 benzín, 1996, manuál
Suzuki SX4 S-Cross 1,4 BoosterJet, benzín 103KW 4WD, 2016, manuál
Honda Civic Coupe 1.6 - benzín, 1998, automat
Honda Civic 1.5 VTEC 1.5 benzín, 1996, manuál
Daewoo Tico 0,8 benzín, 1996, manuál
Re: Olej nad maximom na mierke +1 cm, zápach po benzíne
Můžu se zeptat jaký +/- udržujete otáčky na motoru?
Já se snažím nejít pod 2t. Většinou pro ustálenou jízdu udržuju 2.2-2.5t. Po státní, kdy jedu 90-100, tak mám danou pětku. Šestku dávám pouze z kopce bez plynu. Ukazatel vhodného rychlostního stupně naprosto ignoruju. První olej jsem vyměnil po 3.5t a nyní mám 5t. Olej mi nepřibývá a nebyl ani teď není cítit po benzínu.
Průměrnou spotřebu mám 8l/100km. Nejezdím úplně na spotřebu, jde mi spíš o to, aby se motor netrápil. Trasy pravidelně 20km a 20km zpět.
Já se snažím nejít pod 2t. Většinou pro ustálenou jízdu udržuju 2.2-2.5t. Po státní, kdy jedu 90-100, tak mám danou pětku. Šestku dávám pouze z kopce bez plynu. Ukazatel vhodného rychlostního stupně naprosto ignoruju. První olej jsem vyměnil po 3.5t a nyní mám 5t. Olej mi nepřibývá a nebyl ani teď není cítit po benzínu.
Průměrnou spotřebu mám 8l/100km. Nejezdím úplně na spotřebu, jde mi spíš o to, aby se motor netrápil. Trasy pravidelně 20km a 20km zpět.
Hyundai Tucson IceBreaker 1.6 T-GDI 4×4 2019
Ex: Dacia Duster 1.6 SCe 2018
Ex: Fiat Doblo 1.9 JTD 2002
Ex: Dacia Duster 1.6 SCe 2018
Ex: Fiat Doblo 1.9 JTD 2002
Re: Olej nad maximom na mierke +1 cm, zápach po benzíne
Už som asi tu vlákne vyššie písal, že príčinou problému je pravdepodobne nevhodná tolerančná kombinácia piestov, piestnych krúžkov a valcov. Tento prípad to len potvrdzuje, keďže merali kompresné tlaky, ktoré asi OK neboli, keď rozoberali motor. Najhoršie je to, že seriózne šetrenie a zmeranie jednotlivých súčiastok nikto neurobil.... servis odfotil vylágrovaný motor, import poslal nový motor a problém je vyriešený - zametený pod koberec. Je to holt daň za čím ďalej "ekologickejšie" motory. Konštruktéri toľko optimalizovali trecie straty vo valcoch, až za "správnej" konštelácie, hviezd a jednotlivých súčiastok vyrobia motor, ktorý má vlastnosti fatálne opotrebovaného motora už po montáži a zábehu na stolici.... Musíš len dúfať, že nový motor toto šťastie nemal... x-ľudí sú s týmto motorom spokojní...Marek85 píše: ↑22 dub 2020, 12:43 Čaute, ak by niekoho zaujímalo ako som dopadol ja s mojím tucsoníkom, v skratke pre tých čo nechcú hľadať vo vlákne:
Po prvých problémoch hneď po kúpe tucsona /11-2019/ s 1,6 t-gdi 4x4, manuál /prudké kolísanie otáčok až zhasnutia motora pri štarte, trhanie motora pri pridavaní plynu/ spôsobených zrejme pribúdaním benzínu do oleja, bola spravená výmena oleja na test, kde zas len olej pribúdal a problém sa stále prejavoval. Servis sa rozhodol, vymeniť vysokotlaké čerpadlo a znova nový olej, čo vôbec nepomohlo a olej resp benzín pribúdal rovnako. Nasledovala ďaľšia výmena oleja, tentokrát s presne nameraným množstvom a zapečatením motora. Po 333km som mal prísť, olej vypustili a presne odmerali/odvážili. Bolo ho tam znova viac, než by pri normálnej prevádzke mohlo pribúdať, lebo ako mi bolo povedané pribúdať bude stále, len by to nemalo byť v takom množste ako v mojom prípade + to potom spôsobuje tie problémy s prevádzkou, ktoré sa na aute prejavovali.
Ďaľší postup bol - že auto si nechajú v servise /bol koniec februára/ a majú premerať tlaky v motore, motor rozobrať a skontrolvať jeho stav. Týmto zistili, že motor má na niektorých častiach už poškodenia, spôsobené práve prevádzkou s takto znehodnoteným olejom a motor treba vymneiť. Takže čakalo sa na dodávku nového motora a auto mi vrátili teraz koncom apriíla, po cca dvoch mesiacoch s novým motorom. Na ten čas mi bolo poskytnnuté náhradné vozidlo, čo beriem ako jediné pozitívum. Ako perlička na záver mi bol ponuknutý odkup vozidla, lebo som povedal, že auto by som najradšej po všetkách peripetiách vymenil za iné, ale nie z ich ponuky. Tucsona som kúpil pred pol rokom za rovných 25.000€, vozil sa do striedavo do servisu a práce asi 4 mesiace /potom cca 2 mesiace bol už len v servise/ dokopy som najzazdil 4400km. Ponuka bola, že mi dajú za neho 15.750€ Takže už dva dni sa vozíme ďalej, zatiaľ opatrne s "novým motorom v zábehu" a som zvedavý čo ešte spolu zažijeme.
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
Re: Olej nad maximom na mierke +1 cm, zápach po benzíne
Presne toto si myslim aj ja, že možno toto bol nejaký hraničný extrém v kombinácii jednotlivých dielov motora. Ale rovnako som aj presvedčený o tom, že pri tej 1,6 tgdi je to bude celkom problém a prejavuje sa, ale zrejme v menšej miere u viacerých kusov a hlavne jazdených v zime na kratšie trasy. Ja môžem len dúfať, že toto už bude lepšie. Ale záruka na motor by mala byť 5rokov ak sa nemýlim tak dovtedy sa to snáď ukáže
Pôvodný motor im posielajú a snáď sa tomu niekto bude venovať aby zistili čo presne za tým bolo, teda asi by bolo fajn to spraviť, ale či to niekto bude reálne riešiť, to neviem. Možno na začiatku predaja aut s tým motorom by to bolo samozrejmé, teraz nikto netuší
Pôvodný motor im posielajú a snáď sa tomu niekto bude venovať aby zistili čo presne za tým bolo, teda asi by bolo fajn to spraviť, ale či to niekto bude reálne riešiť, to neviem. Možno na začiatku predaja aut s tým motorom by to bolo samozrejmé, teraz nikto netuší
Hyundai Tucson, 1.6 T-GDI STYLE, 130kw, 4x4, 2019, manuál
Suzuki SX4 S-Cross 1,4 BoosterJet, benzín 103KW 4WD, 2016, manuál
Honda Civic Coupe 1.6 - benzín, 1998, automat
Honda Civic 1.5 VTEC 1.5 benzín, 1996, manuál
Daewoo Tico 0,8 benzín, 1996, manuál
Suzuki SX4 S-Cross 1,4 BoosterJet, benzín 103KW 4WD, 2016, manuál
Honda Civic Coupe 1.6 - benzín, 1998, automat
Honda Civic 1.5 VTEC 1.5 benzín, 1996, manuál
Daewoo Tico 0,8 benzín, 1996, manuál
Re: Olej nad maximom na mierke +1 cm, zápach po benzíne
Podľa odporúčaného radenia asi nejazdí nikto. Tiež sa snažím jazdiť od 2-3tis a motor nepodtáčať. 6tku mám zaradenú asi len na dialnici.Bagrid píše: ↑23 dub 2020, 14:47 Můžu se zeptat jaký +/- udržujete otáčky na motoru?
Já se snažím nejít pod 2t. Většinou pro ustálenou jízdu udržuju 2.2-2.5t. Po státní, kdy jedu 90-100, tak mám danou pětku. Šestku dávám pouze z kopce bez plynu. Ukazatel vhodného rychlostního stupně naprosto ignoruju. První olej jsem vyměnil po 3.5t a nyní mám 5t. Olej mi nepřibývá a nebyl ani teď není cítit po benzínu.
Průměrnou spotřebu mám 8l/100km. Nejezdím úplně na spotřebu, jde mi spíš o to, aby se motor netrápil. Trasy pravidelně 20km a 20km zpět.
Hyundai Tucson, 1.6 T-GDI STYLE, 130kw, 4x4, 2019, manuál
Suzuki SX4 S-Cross 1,4 BoosterJet, benzín 103KW 4WD, 2016, manuál
Honda Civic Coupe 1.6 - benzín, 1998, automat
Honda Civic 1.5 VTEC 1.5 benzín, 1996, manuál
Daewoo Tico 0,8 benzín, 1996, manuál
Suzuki SX4 S-Cross 1,4 BoosterJet, benzín 103KW 4WD, 2016, manuál
Honda Civic Coupe 1.6 - benzín, 1998, automat
Honda Civic 1.5 VTEC 1.5 benzín, 1996, manuál
Daewoo Tico 0,8 benzín, 1996, manuál
Re: Olej nad maximom na mierke +1 cm, zápach po benzíne
Motor skončí v šrote, vo fabrike veľmi dobre vedia v čom je problém... tam sa ide na štatistiku. Systémové riešenie by bolo drahé, takže budú dúfať, že vyriešia pár promile smoliarov a karavána pôjde ďalej...ani onakvejšie (prémiovejšie) značky sa s týmto nezaoberajú. Videl som na vlastné oči BMW v ktorom menili pridretý zážihový motor 2x počas cca. 100tkm. V servise sa ani len nepoškrabali za uchom, prečo v tom konkrétnom aute motory doslova horia (v samotnom motore príčina asi nebola) , fabrika schválila výmenu, oni vymenili a dovi dopo... .Marek85 píše: ↑23 dub 2020, 15:50 Presne toto si myslim aj ja, že možno toto bol nejaký hraničný extrém v kombinácii jednotlivých dielov motora. Ale rovnako som aj presvedčený o tom, že pri tej 1,6 tgdi je to bude celkom problém a prejavuje sa, ale zrejme v menšej miere u viacerých kusov a hlavne jazdených v zime na kratšie trasy. Ja môžem len dúfať, že toto už bude lepšie. Ale záruka na motor by mala byť 5rokov ak sa nemýlim tak dovtedy sa to snáď ukáže
Pôvodný motor im posielajú a snáď sa tomu niekto bude venovať aby zistili čo presne za tým bolo, teda asi by bolo fajn to spraviť, ale či to niekto bude reálne riešiť, to neviem. Možno na začiatku predaja aut s tým motorom by to bolo samozrejmé, teraz nikto netuší
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
Re: Olej nad maximom na mierke +1 cm, zápach po benzíne
Mam pre vas dalsi update ...
Posledne 3 mesiace jazdim autom skoro vyhradne ja (cca 8000 km). Manzelka , ktora robila kratke trasy do prace (7km) rano a vecer bola doma s detmi. Jazdim dynamicky a zrychlenie mi robi radost .... (priemerna spotreba je cca 11 l/100 km a je jedno, ci Praha, alebo cesta Praha-Kosice).
No a to hlavne ... olej nie, ze NEPRIBUDA, ale teraz po 10 tis. km som musel 0,5 l doliat
Pripominam, ze mi 31.1.2020 menili vysokotlake cerpadlo pri 24 850 km a teraz mam najazdene 34 720km.
Tom
Posledne 3 mesiace jazdim autom skoro vyhradne ja (cca 8000 km). Manzelka , ktora robila kratke trasy do prace (7km) rano a vecer bola doma s detmi. Jazdim dynamicky a zrychlenie mi robi radost .... (priemerna spotreba je cca 11 l/100 km a je jedno, ci Praha, alebo cesta Praha-Kosice).
No a to hlavne ... olej nie, ze NEPRIBUDA, ale teraz po 10 tis. km som musel 0,5 l doliat
Pripominam, ze mi 31.1.2020 menili vysokotlake cerpadlo pri 24 850 km a teraz mam najazdene 34 720km.
Tom
Hyundai Tucson, 1.6 T-GDI, FWD, 2017
- cernymotyl
- **
- Příspěvky: 223
- Registrován: 19 říj 2019, 20:01
- Bydliště: Kozinec
Re: Olej nad maximom na mierke +1 cm, zápach po benzíne
Hyundai Kona EV Smart
Suzuki SX4 1.6 VVT, 4x4, 2013
Staré pověsti české: Hyundai Kona
Suzuki S-Cross, Honda CR-V, Honda Civic, Honda Jazz, Renault Mégane, Š 120LS, Š 120L.
Suzuki SX4, VW Lupo, Suzuki Ignis, Subaru Justy, Suzuki Alto 2x.
Suzuki SX4 1.6 VVT, 4x4, 2013
Staré pověsti české: Hyundai Kona
Suzuki S-Cross, Honda CR-V, Honda Civic, Honda Jazz, Renault Mégane, Š 120LS, Š 120L.
Suzuki SX4, VW Lupo, Suzuki Ignis, Subaru Justy, Suzuki Alto 2x.
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Olej nad maximom na mierke +1 cm, zápach po benzíne
Gyngy: Skvělá zpráva. Jen aby se motor "nerozežral" a nebyl problém s ubýváním oleje.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Olej nad maximom na mierke +1 cm, zápach po benzíne
- tak dolievať je o chlpok lepšie ako riedenie ale pri takom nábehu to nie je žiadna výhraGyngy píše: ↑23 čer 2020, 10:12 Mam pre vas dalsi update ...
Posledne 3 mesiace jazdim autom skoro vyhradne ja (cca 8000 km). Manzelka , ktora robila kratke trasy do prace (7km) rano a vecer bola doma s detmi. Jazdim dynamicky a zrychlenie mi robi radost .... (priemerna spotreba je cca 11 l/100 km a je jedno, ci Praha, alebo cesta Praha-Kosice).
No a to hlavne ... olej nie, ze NEPRIBUDA, ale teraz po 10 tis. km som musel 0,5 l doliat
Pripominam, ze mi 31.1.2020 menili vysokotlake cerpadlo pri 24 850 km a teraz mam najazdene 34 720km.
Tom
Getz 1.4, 04-2006
Nissan Almera Tino 2.0 cvt lpg 2002
Fiat Punto 1.2 16v cvt 2000
Toyota Auris HSD 2012
Suzuki Vitara 1.4 boostrejet 2018
Toyota RAV4 AWD hybrid 2021
Nissan Almera Tino 2.0 cvt lpg 2002
Fiat Punto 1.2 16v cvt 2000
Toyota Auris HSD 2012
Suzuki Vitara 1.4 boostrejet 2018
Toyota RAV4 AWD hybrid 2021