hyundai i30 - 3. generacia

Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Mr. HYUNDAI
*******
Příspěvky: 11632
Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
Bydliště: Lázně Toušeň

Re: hyundai i30 - 3. generacia

Příspěvek od Mr. HYUNDAI »

Tak termín zahájení výroby faceliftu je oficiálně oznámen - https://press.hyundai.cz/tiskove-zpravy ... uje-vyrobu - bacilínek tak zdržel zahájení výroby o cca 40 dnů...
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Reklama
 

dibarbora
*****
Příspěvky: 2247
Registrován: 05 úno 2018, 14:53
Bydliště: Žilina

Re: hyundai i30 - 3. generacia

Příspěvek od dibarbora »

Tak sa už snáď dočkáme aj cenníka pre SK trh.
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
Uživatelský avatar
Tommy.Koppy
**
Příspěvky: 159
Registrován: 21 dub 2009, 22:00
Bydliště: Brno

Re: hyundai i30 - 3. generacia

Příspěvek od Tommy.Koppy »

VW Golf VIII Variant 1.5 TSI 110kW 08/2021
i30 kombi FL 1.6 GDI červená Trikolor + Komfort 12/2016 - prodáno.
Uživatelský avatar
stefanpilat
**
Příspěvky: 494
Registrován: 11 úno 2020, 11:26

Re: hyundai i30 - 3. generacia

Příspěvek od stefanpilat »

Zajímavé je, že 1.0 T-GDI má úplně stejné parametry výkonu jako 1.0 T-GDI 48V. Takže ten mild hybrid tam nepřidává ani kopýtko. Doufal, že se to aspoň nějakým malým způsobem projeví, třeba aspoň pár setin při zrychlení, ale nic.
Hyundai i30 Fastback 1.4 T-GDI WhiteSand Style+Nav (2020-)
Kia Rio II Hatchback 1.4 16V (2008-2020)
Uživatelský avatar
petzl62
*******
Příspěvky: 5129
Registrován: 03 pro 2011, 17:09
Bydliště: Opava

Re: hyundai i30 - 3. generacia

Příspěvek od petzl62 »

Jojo... ](*,) ](*,) ](*,)
Jen ekoteroristická fičura :oops: 8-[
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
dibarbora
*****
Příspěvky: 2247
Registrován: 05 úno 2018, 14:53
Bydliště: Žilina

Re: hyundai i30 - 3. generacia

Příspěvek od dibarbora »

Celý Mild Hybrid je navrhnutý len na rozšírenie možností štart stop systému... vďaka možnosti rekuperovať väčší výkon je zároveň možnosť vypnúť skôr motor pred križovatkou a do križovatky "doplachtiť", prípadne vypnúť motor aj počas bežnej jazdy. :hyu: by mal k tomu montovať aj nejakú čiastočne automatizovanú manuálnu prevodovku (iMT) namiesto klasického manuálu pri mild hybride. V prevodovke by mala byť elektronicky ovládaná pomocná spojka, ktorá odpojí motor aj za jazdy, nechá auto ísť na neutrál a vypne motor. Z hybridného aku bude asi v tom čase živiť celú réžiu (palubnú elektriku, brzdový posilňovač, posilňovač riadenia.. a samozrejme aj štart motora cez reverzný motor/generátor(náhrada alternátora). Preto žiadny vplyv na dynamiku a ak niekto vypne štart stop systém, tak zároveň aj príde asi aj o veľkú časť týchto eko fičúr, ktoré ale spotrebe reálne pomôžu.. lebo musia, vzhľadom na nový homologačný cyklus..
Otázkou je ako bude fungovať kŕmenie réžie z mild hybridného aku.. či to bude mať napr. elektrickú vývevu na posilňovač, alebo na to išli od lesa ako v prípade suzuki vitara, kde má motor vnútený voľnobeh za znížených otáčok, keď je motor akože vypnutý... motorom pretáča motor/generátor cez remeň.
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
Pampa
**
Příspěvky: 237
Registrován: 22 led 2018, 14:42

Re: hyundai i30 - 3. generacia

Příspěvek od Pampa »

Ono to ma sice nejaky "vykon" ale ten nesluzi na navysenie vykonu motora, sluzi len ako asistencia pri rozbehu aby sa optimalizoval chod motora (pri rozbehu ma silne znizenu ucinnost). Takze papierovo vykon motora zvecseny nie je.

Je to novsia varianta, ale predpokladam ze to bude to fungovat v zasade ako toto:

https://autobible.euro.cz/funguje-48v-m ... ai-tucson/
I30, Scenic II, Megan II, Scenic I, Megan I, Leganza, Espero, Nexia, Tempra kombi, Escort kombi, Favorit kombi, Favorit, S 120, S 105, MB 1000
Uživatelský avatar
matejfck
*
Příspěvky: 24
Registrován: 26 bře 2018, 19:10

Re: hyundai i30 - 3. generacia

Příspěvek od matejfck »

Na Hyudnai SK skupine na Facebooku sa objavil slovensky cennik pre kombi:
FB_IMG_1590213700490.jpg
FB_IMG_1590213700490.jpg (94.49 KiB) Zobrazeno 2504 x
dibarbora
*****
Příspěvky: 2247
Registrován: 05 úno 2018, 14:53
Bydliště: Žilina

Re: hyundai i30 - 3. generacia

Příspěvek od dibarbora »

Očakávané zistenie... zmysel majú dva motory..základný benzín bez turba a slabší diesel. Oba bez mild hybridu a bez elektronikou zmršenej manuálnej prevodovky..
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
Uživatelský avatar
JoKo
****
Příspěvky: 1476
Registrován: 17 čer 2007, 09:53
Bydliště: BA/KE
Kontaktovat uživatele:

Re: hyundai i30 - 3. generacia

Příspěvek od JoKo »

tak su vonku kompletne cenniky pre faceliftovanu i30 na sk.
co ma zaujalo, tak, budu 2 druhy kontroly mrtveho uhla. standard vo vybave style - bcw, za priplatok v baliku facety pack+ bude bca - aktivne zasiahne do riadenia {pribrzdenim kolesa}.


https://naceste.hyundai.sk/hyundai-zver ... -radu-i30/
http://www.hyundai.sk/files/images/web/ ... 2020-5.pdf
toyota highlander 2.5 hybrid executive
seat tarraco 1.4 ehybrid xcellence - na predaj

hyundai i30 {pd} 1.4t-gdi + dct now! + premium paket - predane
hyundai i30 {gd} 1.6gdi style {cz} - predane
hyundai accent {mc} 1.4 16v elegance - predane
Uživatelský avatar
stefanpilat
**
Příspěvky: 494
Registrován: 11 úno 2020, 11:26

Re: hyundai i30 - 3. generacia

Příspěvek od stefanpilat »

České ceny jsou přeci jen o něco příznivější. Zajímavé mi taky přijde, že v české výbavě Smart jsou přední LED světlomety v ceně, zatímco v odpovídající slovenské výbavě Family za docela výrazný příplatek 900 €.
Hyundai i30 Fastback 1.4 T-GDI WhiteSand Style+Nav (2020-)
Kia Rio II Hatchback 1.4 16V (2008-2020)
dibarbora
*****
Příspěvky: 2247
Registrován: 05 úno 2018, 14:53
Bydliště: Žilina

Re: hyundai i30 - 3. generacia

Příspěvek od dibarbora »

Keď porovnám cenník keď i30 prichádzala na trh v roku 2017/2018 a cenu FL, tak eko výpalné je viac ako citeľné. Na asi najčastejšie súkromne kupovanej výbave family + najvýkonnejší benzín (1,4TGDI vs 1,5TGDI) to činí +1800€. Som celkom zvedavý, čo sa bude teraz najviac predávať.. či sa ľudia uspokoja so základným atmosferickým benzínom alebo zoberú na milosť aj 3valec ktorý svojho času vypadol aj z ponuky. Prípadne začne byť zaujímavý aj slabší diesel (ktorý zdražel o 1000€), čo z tejto ponuky vychádza asi ako najrozumnejšia kúpa.
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
Uživatelský avatar
Axel.Foley
*******
Příspěvky: 20300
Registrován: 07 zář 2011, 00:02
Bydliště: Olomouc

Re: hyundai i30 - 3. generacia

Příspěvek od Axel.Foley »

Malé shrnutí ohledně odcházející verze https://www.garaz.cz/clanek/hyundai-i30 ... _campaign=
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Uživatelský avatar
Mr. HYUNDAI
*******
Příspěvky: 11632
Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
Bydliště: Lázně Toušeň

Re: hyundai i30 - 3. generacia

Příspěvek od Mr. HYUNDAI »

Fakt profík - eNka se vyrábí od roku 2017, ale celá modelová řada od listopadu 2018 ](*,) ](*,) ](*,) . Už hláška o diodových lampách svědčí o vysoké úrovni profesionality tohoto autora. Bohužel lze na jejich články reagovat jen prostřednictvím xichtoknihy, takže ho na jeho chyby nemám jak upozornit. Pokud tu někdo xichtoknihu má, upozorněte prosím tohoto odporníka, že lampy už se na autech nepoužívají a že výroba i30 PDe začala v Nošovicích 15.12.2016...
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Uživatelský avatar
petzl62
*******
Příspěvky: 5129
Registrován: 03 pro 2011, 17:09
Bydliště: Opava

Re: hyundai i30 - 3. generacia

Příspěvek od petzl62 »

Upozorněno, máš to v komentech :wink:
Jinak článek celkem k blití ](*,)
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Odpovědět

Zpět na „i30 2016- Pokec“