Baterie se velmi rychle vybíjí - nejpozději do 5 dnů klesne pod 12,4 V tzn. hranici počátku sulfatace. Proč ?
Jak připojit na plus odpojovač baterie, když je tam dost přecpáno ? Myslím to jako poslední řešení.
Co se stane, když odpojím kabel od řízeného nabíjení ? Ohrozí to nějaké funkce v autě ?
Problémy s baterií u i 30 II 1,6 GDI
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
- Reklama
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Problémy s baterií u i 30 II 1,6 GDI
Vypadá to, že je zralá na výměnu.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Problémy s baterií u i 30 II 1,6 GDI
Odpojen mám taky nic se neděje konstantní nabíjení 14.7V od té doby je pokoj i s vybíjením . akorát ti nepůjde stop start a bude ti svítit kontrolka stop start ale spíš to vypadá na mrtvou baterku taky záleží čím jí nabijis měl jsem nabíječku vypínala se že je Aku 100% za pár dní i nová baterie ko koupil jsem novou nabíječku po nabití starou nová ukázala kapacitu 40%
Hyundai i40 2016
Škoda fabia 1.9sdi
Opel Astra
Ford Galaxy
Peugeot 405mi16
Lada Samara
Škoda 120
Škoda fabia 1.9sdi
Opel Astra
Ford Galaxy
Peugeot 405mi16
Lada Samara
Škoda 120